Jump to content

Probleme cu pornirea la RECE - motor TDI


Tibi Goia
 Share

Postare recomandată

Bujiile sunt verificate de catre un electrician care a spus ca functioneaza fara probleme, nu inteleg de ce primesc eroare in calculator.

La spalatorul de faruri cred ca ii defect ceva releu. Nu am rezolvat inca problema

Mai am ceva eroare persistenta cu inchiderea centralizata la usa din dreapta fata. Imi da ceva scurt pe circurit.

Tot cautand pe net rezolvare cineva spunea ca s-ar putea sa nu recunoasca chipul de la cheie. Ce credeti ?

Modificat de neagota
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand nu vede cheia, porneste pt 1 secunda si se opreste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inseamna ca nu le-a verificat cum trebuie daca tot iti da erroare cand scanezi....la spalatoru de faruri schimba releu in caz ca nu iti merge . schimba eventual bujiile se vezi daca mai face !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana luna urmatoare o sa-mi rezolv problemele cu bujia si releul si inclusiv cea cu inchidearea centralizata.

Pana una alta eu va multumesc pentru pareri iar daca cineva mai are ceva sugestii le astept cu nerabdare.

Toate cele bune !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la service sa discut cu mesterii aia sa vad cum a verificat pompa. In urma discutiei cu un om mai rasarit (un fel de ing.) a reiesit faptul ca ei au inlocuit pompa de pe masina cu alta de proba de la ei din service sa vada daca functioneaza dupa care au pus iar pompa mea ca cica nu-s probleme (Intr-adevar masina nu avea problema cu pornirea cand a fost la ei in service). Nu trece mult si apare si mecanicul care a lucrat la masina ca sa-mi spuna ca a demontat doua injectoare sa vada daca nu ii de la ele problema. (au aparut niste contradictii)

Asadar ei nu o verificat-o cu manometru sau sa o desfaca sa vada ce ii in ea (asta in cazul in care au dat-o jos) iar faptul care ma sperie cel mai tare este ca zona de pe langa pompa este unsa. Deci daca ei nu au dat pompa jos clar exista ceva scurgeri iar daca au demontat-o s-ar putea sa fie de acolo.

Ce pareri aveti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faptul ca au facut proba cu alta pompa si au demontat injectoare denota multe minusuri. 

1. garnitura este din tabla, asigura o signura etansare corecta, adica prima stangere.... Ma indoiesc ca avut ganritura pe stoc sa o puna noua... 

2. Ok, pompa este buna, insa se pierde presiune in chiulasa, DE aici ar reiesi ca garniturile injectoarelor pot sa aiba pierderi. 

3. Injectoarele PD nu se demonteaza asa oricum (eu ma indoiesc ca le=au demontat ca e mult de munca) dar si daca le-ar fi demontat.. ma indoiesc ca nea mecanicosu a avut pe stoc seturi de garnituri pentru injectaore, suruburi de prindere in chiulasa, etc si a stiut sa faca reglajul culbutorilor de la injectoare.  aprtea a doua, daca le-a montat la loc cu ganriturile vechi ( care crede-ma ca sunt coapte si nu mai etanseaza corect) e foarte rau.

4. A demontat 2 injectoare sa vada ce frumoase sunt... ca altceva nu are ce sa le faca.. se uita la ele

 

deci nu prea s-au facut verificari

 

5. 198 e cam mica turatia de pornire.

 

PS fereste-te de service-urile care fac experimente cu piese de pe masinile altor clienti  - poti sa fii si tu "donatorul" unei piese oarecare.. .

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi.am adus ceva aminte de cand am fost la service. Cand am mers sa.i platesc l.am chemat pe ala mai " rasarit " sa.mi explice ce au lucrat la masina. Ok. "Pretul este 100 de lei 50 lei tester si 50 ca ti.am desfacut capacul de la motor sa.ti verificam axul cu came (vizual doar)"
Inclin sa cred ca nu au facut mare lucru, maxim au desfacut furtunele de la pompa sa vada daca baga motorina, in rest...
In concluzie o ma duc la un service autorizat pe viitor si o sa stau sa vad ce.mi lucreaza la masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e problema sa stai langa masina... ci mai degraba sa stie ce trebuie facut pentru verificare corecta :)

 

Nici furtunele daca le desfaci nu vezi nimic, intrucat pompa din rezervor baga in filtru, din filtru trece motorina in pompa tandem si mai departe asta face presiune in chiulasa. Deci nu ai ce furtun sa desfaci sa vezi daca baga pompa tandem.

 

Multi mecanici se bazeaza pe vorba "multi vad, putini pricep"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa revenim la subiect.

Apar niste scurgeri de ulei (cred) intre pompa si chiulasa. Cred ca ii din cauza garniturii de metal din cate am vazut. Oare merita sa cumpar un set de garnituri sa le schimb sau ar fi mai recomandat sa schimb toata pompa ?

O sa rezolve schimbarea garniturilor problema cu presiunea de motorina sau sa fie problema cu supapa de sens de pe sistemul de alimentare si sa se piarda presiunea pe acolo ?

Am pus o poza mai jos cu locul pe unde izvoraste uleiul..

https://onedrive.live.com/redir?resid=498806FC1AF9A326!2756&authkey=!AJTUdSJozbLf5ws&v=3&ithint=photo%2cjpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalin_popescu2606

Colegul ala este ulei de la capacul motor. Daca spui ca ti-au desfacut capacul pt inspectia axei cu came sigur cand s-a pus la loc, garnitura nu mai etanseaza cum trebuie. Cat despre problema ta, eu am avut exact aceeasi simptome si problema si pana nu am schimbat oring-urile injectoarelor nu am rezolvat nimic. Daca ai eliminat oring-urile de pe filtru, supapa de sens si furtunasele dintre filtru si pompa, atunci cauza e numai una : oring-urile injectoarelor. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este nicio supapa de sens pe sistemul de alimentare si nici oring.uri la filtru de motorina colegule...

doar pompa tandem si injectoarele raman pentru diagnoza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate cu scurgerile de ulei, am desfacut capacul motorului si am vazut ca a fost prinsa stramb garnitura de sub capac.

Urmeaza ca saptamana urmatoare sa ajung la un serice sa vad ce rezolv cu pornirea.

Multumesc de sfaturi. Un weekend deosebit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am profitat de vremea racoroasa din dimineata asta (3 grade) si am facut un log deoarece in ultima perioada masina trepideaza destul de urat la rece. Ce am observat e ca debitul de motorina oscileaza anormal, la fel si turatia. Sa ma lase pompa de injectie oare?

LOG-01-001-004-013.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

erori stocate pe Engine ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conform logului, se pare ca injectorul 1 intarzie pulverizarea combustibilului fata de celelalte injectoare iar dupa ce se apuca de treaba compensarea acestuia creste cu +, asta inseamna ca el baga mai mult decat este necesar, nu??

 

O sa incerc in prima faza un aditiv de curatat injectoare, daca nu se modifica nimic in comportament o sa recurg la demontarea injectoarelor si testarea lor pe banc.

post-106939-0-52990800-1429767199_thumb.

Modificat de Rdn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este o interpretare greşită. Conform graficului injectoarele nu au nimic. Compensaţiile pe injectoare reprezintă cantitatea de motorină adăugată/scăzută astfel încât puterea cilidrilor să fie egală. Practic un cilindru mai puternic va primi compensaţii cu -, iar unul mai slab cu +. Ideal cu cât sunt mai aproape de 0 compensaţiile cu atît mai bine, dar compensaţii de +/- 0,5-0,6 cum ai tu acolo nu reprezintă o problemă.

Deci, ca să recapitulez: ce se vede în grupul 013 nu reprezintă cantitatea injectată efectiv de injectoare ci doar compensaţia, iar aceste compensaţii se referă la cilindrul respectiv în ansamblul lui nu numai la funcţionarea injectorului

013-Idling speed smooth running control display.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Bogdanel2fast

Buna baietei . Aceeasi problema o am si eu la golf 4 ajm 85kw porneste perfect cu motorul rece . La cald invarte de 5,6 ori si o ia chinuit . Injectoare ok asa zice testerul facut in 3 serviceuri diferite la mai multi mecanici , schimbat g62 cu altu nou nout pe original parca putin mai bine da nu se fiecare data . Cineva zicea de soft ca se poate rezolva dar din ce am citit eu pe forum e bb de injectoare pompe tandem = bani cu galeata :))) ma apuca paranoile . Vreun sfat ? Multumesc

Buna baieti . Aceeasi problema o am si eu la golf 4 ajm 85kw porneste perfect cu motorul rece . La cald invarte de 5,6 ori si o ia chinuit . Injectoare ok asa zice testerul facut in 3 serviceuri diferite la mai multi mecanici , schimbat g62 cu altu nou nout pe original parca putin mai bine da nu se fiecare data . Cineva zicea de soft ca se poate rezolva dar din ce am citit eu pe forum e bb de injectoare pompe tandem = bani cu galeata :))) ma apuca paranoile . Vreun sfat ? Multumesc

ScuZe postarea de 2 ori o ia telefonu razna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

floro_st205

ori un soft ,ori un set de carbuni noi la electromotor .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bogdanel

..aceeasi problema am avut-o si eu...rezolvarea-perii si carbuni noi si ceva pe la bendix.(electromotorul nu dadea rotatiile suficiente la cald)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

poate sa fie si din electromotor - din tandem - daca au cu ce,  sa iti verifice presiunea care o face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
adrian06vwbora

Buna ziua ! Am un Vw Bora 1.9 Tdi, motor AJM  din 2000 are 280.000 km si am o problema cu ea. Nu se mai tureaza mai mult de 1100, doar cand o pornesc se tureaza pana la vreo 2000 si un pic, scoate fum si nu merge regulat motorul. Inainte sa patesc asta, pornea mai greu dupa ce il incalzeam mai tare, la rece pornea bine. Am fost la un mecanic i-a 2 tipuri de testere , nu i-a indicat nimic in neregula, injectoarele functionau in parametrii normali. Am pus de proba de la un alt bora debimetru de aer, si pedala de acceleratie, nici o diferenta. Cand am luat masina din Germania in certificatul ei scria ca are 103kw, iar apoi am gasit o hartie in cartea service in care zice ca i s-a modificat puterea de la 85-103kw, nu stiu exact prin ce modalitate, dar cred ca prin soft. Va rog sa ma ajutati daca cineva a mai patit asa ceva sau stie despre ce problema este vorba. Va multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu e nimic altceva dubios sa nu fi intrat apa in ecu , cand apesi pedala de acc se vede pe tester pozitia ei?

Egr partial blocat si nu are aer destul...sunt ceva verificari de facut dar eu stiu ce au verificat mecanicii, chiar fara debitmetru motorul trebuie sa se accelereze, dar poate nu are aer( vezi egr)

Modificat de Alexandru P
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrian06vwbora

S-a verificat egr-ul si e ok, iar pedala de acc nu a verificat-o mecanicu daca se vede pozitia ei pe tester, o sa ii spun sa verifice .

Modificat de adrian06vwbora
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Va rog sa ma ajutati si pe mine cu urmatoarea problema.In urma cu cateva zile tocmai am scos masina din service unde i-am planat chiulasa , schimbat garnitura de chiulasa, simeringuri supape, oringuri injectoare, distributie, tacheti, cuzineti ax came si tot ce tine de garnituri pe acolo.am luat masina de la service toate bune si frumoase masina merge destul de bine.problema a aparut dimineata cand am incercat sa pornesc si nu a pornit, am insitat si pana la urma a pornit dar mergea foarte urat motorul, trepida foarte tare parca merge in 3 pistoane.am oprit si am repornit tot nasol mergea dupa care am accelerat putin si si-a revenit, apoi toata ziua a mers pefect.in acesta dimineata a pornit relativ repede dar in 2/3 pistoane si isi revine usor cand incep sa o accelerez., cat timp motorul merge in 3 pisoane scoate si foarte mult fum albicios inecacios.cu cat este temperatura mai scazita afara cu atat porneste mei greoi.precizez ca pana sa am acesta interventie la motor masina pornea la sfert poate un pic mai greu cand temperaturile scadeau sub 0 grade.pe vcds nu are nici o eroare, injectoarele sunt in grafic, avansul 0 ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!