Jump to content

Probleme cu pornirea la RECE - motor TDI


Tibi Goia
 Share

Postare recomandată

la non pd unde se confrunta si altii nu sunt oring-uri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am schimbat si oringurile si tot nu porneste bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand ai schimbat oringurile, ai schimbat si suruburile de strangere ale injectoarelor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu,dar dupa schimbarea oringurilor nu s-a schimbat nimik in mersul motorului,al pornirii,exact asa facea ca si inainte,el merge foarte bine,nu consuma mult,poate o usoara scadere a consumului dupa schimbarea oringurilor,deci rau nu avea ce sa ii faca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-au nici o treaba suruburile alea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suruburile , la strangere se intind cam 1cm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Bundy" cam exagerezi , 1cm ... doar nu sunt de guma 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un surub de 8 cm cam atata se intinde, daca mai am un surub folosit o sa-i fac o poza langa unul nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin si eu cu impresii...toata iarna n-am incercat sa pun contactu de 2-3 ori,adica sa tin pe bujie de 2-3 ori si acuma am incercat,iar rezultatul a fost surprinzator,porneste foarte bine daca tin pe bujie de 3 ori.Intrebarea mea acuma e, de ce..?Bujiile sunt bune,iar releul de decuplare il aud ca functioneaza...Ce poate sa fie?Sa fie totusi obosite bujiile?Sau mai este vreun releu care are legatura cu bujiile si nu stiu?(care poate nu functioneaza).Totusi ceva ceva am descoperit,si poate ma apropiu de adevar.Cred ca de aici e problema,si nu de alimentare cum tot credeam pana acuma...Dupa ce porneste OK,am observat ca nu mai scoate nici acel fum alb-albastrui si nu nu mai merge in 3,merge normal...eu am prelungit si timpul de functionare a bujiilor in iarna asta,insa fara rezultat,vad ca porneste bine doar daca tin de 3 ori pe bujie...deci ceva ceva e si trebuie inlocuit dar nu stiu inca ce...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Sa stii ca prin metoda asta mai faci un lucru...pe langa ca tii pe bujie de 2-3 ori la fiecare punere de contact amorsezi si circuitul de motorina...

Stii ca dupa ce schimbi filtrul de motorina trebuie sa pui contactul de mai multe ori sa umpli filtrul?

Deci tu tii bujiile mai mult dar in acelasi timp ii dai si mai multa motorina :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin si eu cu impresii...toata iarna n-am incercat sa pun contactu de 2-3 ori,adica sa tin pe bujie de 2-3 ori si acuma am incercat,iar rezultatul a fost surprinzator,porneste foarte bine daca tin pe bujie de 3 ori.Intrebarea mea acuma e, de ce..?Bujiile sunt bune,iar releul de decuplare il aud ca functioneaza...Ce poate sa fie?Sa fie totusi obosite bujiile?Sau mai este vreun releu care are legatura cu bujiile si nu stiu?(care poate nu functioneaza).Totusi ceva ceva am descoperit,si poate ma apropiu de adevar.Cred ca de aici e problema,si nu de alimentare cum tot credeam pana acuma...Dupa ce porneste OK,am observat ca nu mai scoate nici acel fum alb-albastrui si nu nu mai merge in 3,merge normal...eu am prelungit si timpul de functionare a bujiilor in iarna asta,insa fara rezultat,vad ca porneste bine doar daca tin de 3 ori pe bujie...deci ceva ceva e si trebuie inlocuit dar nu stiu inca ce...

Mister elucidat...pompa tandem sau pompa din rezervor...daca zici ca ai schimbat pompa tandem si sa presunpunem ca e buna si isi face treaba atunci nu mai ramane decat pompa din rezervor...apropo se aude acel sunet ca si cum ar incepe sa se amorseze circuitul cand pui contactul inainte sa pornesti?

Parerea mea e ca pompa din rezervor nu isi mai face treaba!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am pompa in rezervor!!masina mea e fara pompa in rezervor deci exclus, tot din zona bujiilor e ceva,laurentiu modelele fara pompa in rezervor au montata supapa unisens la iesirea sin filtru de motorina,eeu am supapa unisens

Modificat de FloRio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica nu ai pompa in rezervor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

Esti sigur ca nu ai?am acceasi motorizare si am pompa in rezervor.nu iti bazaie ceva in spate cand pui contactul?a mea face urat cand nu prea mai am motorina, in sensul ca fluiera..o fi pe duca sau nu ramane de vazut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur are... doar ca nu stie inca...Pompa motorina rezervor (ca asa se mai numeste) e cu totul alta decat pompa tandem!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa nu stiu? Stiu ce vb,stiu ce ii aia pompa tandem si ce ii pompa din rezervor,am verificat , am scos bancheta din spate, si m-am uitat la mufa, ii vin 2 fire si nu 4 ca la cele cu pompa.mie nu-mi face nici un bazait.stiu multi care au pompa si asa le face, un fel de bazait cand pune contactu.alea au 4 fire ce merg la sonda rezervorului.tot de asemenea stiu multe masini care nu au pompe in rezervor,atat passat b5 cat si golf 4, bora toate cu motor AJM.deci crede-ma stiu ce vb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Eu il cred ce spune...stiu ca a mai fost discutia asa...ca sunt 2 AJM-uri...cu pompa si fara...dar am uitat eu ca a lui este fara pompa... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu te cred prietene...acum tu sti mai bine ce ai montat pe masina si ce nu!

Dar imi vine greu sa cred ca nu ai ai acea pompa din rezervor cand colegul cu acelasi tip de motor zice ca o are si bazaie la punerea contactului!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ajm am si eu si pompa lipsa in rezervor, am supapa unisens la iesirea din filtru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poi asta iti ziceam ce spune si colegu de mai sus, sunt doua modele de AJM cu pompa si fara pompa, e singurul motor PD care este si in varianta fara pompa in rezervor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si atunci cand schimbi filtrul de motorina cum faci ?Umpli filtrul cu motorina si dupa aia il montezi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand schimbi filtru tragi cu o pompa ce dace vacum pana umplii filtru. Daca supapa unisens este ok ramane motorina in furtun ,chiulasa cat sa porneasca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta este..bun si revenind la problema,de ce porneste mai usor daca tin de 3 ori pe bujie?de ce nu mai face acele scuturaturi si mersul in 3 ? si fara fum albastru...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

La fel face si a mea dar pun contactul de 2 ori.Posibil sa fie de la pompa tandem?cu toate ca imi porneste in orice pozitie o las..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!