Jump to content

Probleme cu pornirea la RECE - motor TDI


Tibi Goia
 Share

Postare recomandată

Ok

bateria are 2 ani, invarte dar uneori inecat

Mersi Cristi eram cuplat ca ai avut treaba cu injectoarele

Senzorul de temperatura g62 nu are diferente pe vag intre motor si instrument cluster mai mare de 2 grade

Avansu e mic, asta am spus si mai sus,

Urmeaza sa verific IQ pe vag sa vad cum e

Toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ridica avansul dc e mic, dc invarte inecat poate sa fie si electromotorul murdar, nu e normal, posteaza un printscreen cu avansul si iq, dc poti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se ataca injectorul se strange la simtul mainii si se da trei sferturi de tura inapoi

Cred ca e putin altfel.

3 sferturi de tura = 3 * 90 grade = 270 grade

Cartea spune ca pentru AJM reglajul se face la 180 grade.

Parerea mea...

vw-wi___rl_V.en-GB.K00510081.wi__39229784.xml_xsl=3.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot suntem in aria tehnica puteti sa spuneti intreaga procedura daca doriti sa va ajutati colegii de pe forum. :)

Incerc si eu dupa mai multe conversatii si insistente ale colegilor: se invarte pentru inceput motorul pana cand cama cilindrului 1 este sus iar injectorul 1 este comprimat. Atunci se desface piulita de la axa cu came a injectorului. Puteti sa folositi un inbus de 6mm si o combinata de 18. Dupa desfacerea piulitei de la injector se strange surubul cu imbusul respectiv de 6 pana se blocheaza surubul si se da inapoi 180grade cum s-a spus anterior. Apoi se strange la loc piulita cu combinata de 18, foarte important ordinea de aprindere este 1-3 4-2, unu este in fata la distributie. Va rog sa mai aduceti completari, cam asta ar fi cu reglajul injectoarelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda se pare ca n-am scapat de problema cu pornirea la rece nici eu.

Azi dimineata dat la cheie si a invartit pe sec la greu, pana s-a aprins semnul rosu de la ulei.

Am lasat-o asa am revenit la amiaza si la a doua incercare dupa ce iarasi a invartit de a luat-o naiba a luat-o usor usor.

E clar ca trage aer pe undeva.

Daca aveti o procedura pentru determinat unde ar fi problema va rog sa postati ce ar trebui sa verific si in ce ordine.

Poate sa fie de vina pompa de motorina din rezervor?

E vorba de motor AXR.

A aplicat cineva aceasta procedura? : http://elsaweb.spaghetticoder.org/doc/A.en-GB.A00.5A60.15/29863939/3

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are si alh o-ringuri la injector(1/injector), doar ca alea sunt mai degraba niste saibe de alama care, cred eu ca au rol de etansare intre injector si chiulasa si clar nu au aceasi rol ca si la PD.

joky, vezi ca la mine IQ a avut rol mare la pornire, a trebuit sa-l scad, ca valoare pe vag-com., de la 4 la 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atasez cateva print screen-uri

Atasez cateva print screen-uri

post-9400-0-75711400-1358969213_thumb.jp

post-9400-0-13711100-1358969221_thumb.jp

post-9400-0-49498100-1358969227_thumb.jp

post-9400-0-12167000-1358969237_thumb.jp

post-9400-0-03167900-1358969248_thumb.jp

post-9400-0-38592100-1358969257_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avansul e varza, foarte mic, nu e de mirare ca ai probleme la pornire, iq e ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si totusi iarna trecuta a pornit ok.

Oare ca era bateria mai noua?

Toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avansul e intr-adevar retard,nu poti sa zici ca e cel mai prost avans,insa se poate mai bine,eu zic sa il aduci intre liniile albastra si verde,si vei avea alt rezultat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la urma tu ai rezolvat cu pornirea Florin?ca nu ai mai zis nimic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm,ma crezi ca nu stiu?! astept perioada mai rece,ieri dimineata erau 5 grade cu plus la noi, si n-a luat-o parca prea grozav,azi a fost un grad si am ramas surprisn cat de usor a luat-o,poate isi da drumu,cred ca maine dimineata va fi ceva mai frig,va fi cu minus,si o sa vad cum o va lua,o sa scriu aici,oricum vreau sa vad 4-5 porniri la rand ,sper sa prind frig doar pentru verificarea asta :)

un lucru e cert,nu stiu cum a reglat exact injectoarele ca nu am fost de fata in momentul reglarii dar motoru merge la fel de bine ca inainte,silentios,rotund,si trage la fel,deci nu a stricat nimik, o sa vedem cum va fi pornirea,daca va fi spre buna,e de bine,daca nu ramane tot asa,inca nu am mers sa pun vag com-ul sa vad valorile pe injectoare,dar o sa merg pe maine sa vad.

oare avansul s-a putut deregla in urma lucrarii asupra injectoarelor?

Modificat de FloRio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ FloRio: Nu prea avea acum, nu a avut treaba cu cureaua de distributie:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am si eu o intrebare si sper sa gasesc rezolvare la tine ...sper sa nu te superi..masina mea un lupo 1.2 tdi motoru de 3l dimineata porneste la cheie chiar si cand e foarte rece afara ...merg cu ea ce merg max 2km sau stau pe loc 10 min sa se incalzeasca si se opreste brusc ca si cum as scoate cheia din contact ..dau la automat si porneste foarte chinuit de parca nu ar avea motorina apoi iar nu merge coerent.si ambalata se opreste din turatie ..iar ma chinui porneste si merge bine motoru am verificat toata instalatia de alimentare toate pompele sunt bune etc filtre etc ..mentionez ca in moment ce se incalzeste numai am treaba ...intrun final porneste ..la tester cu 2 diferite nu a aratat nimic ...

Moderator: Mai lupo... unde ai citit tu ca ai voie sa scrii cu litere ingrosate???

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are pompa in portbagaj? Cand s-a oprit verifica filtrul de motorina daca mai ai ceva in el....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la urma mi-am dat seama ca am si eu acea supapa unisens doar dupa ce mi-a zis laurentiu ca tre sa fie dupa filtru de motorina,e originala montata acolo nu improvizata,deci am pus degeaba atunci inca o supapa uninsens,:)) da nah omu cat traieste invata,descopera,studiaza....am uitat sa scriu,si am zis ca trebuie eliminat misterul cu montarea de fabrica a supapelor unisens.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum porneste masina? ca la noi s-a mai racit afara...la voi tot cald este? :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Flo acum ca ai eliminat o sumedenie de lucruri, eu personal as incerca sa verific prin diferite tipuri de reglaj pe partea de avans, cu minus, cu plus, la 0.0, cred ca intelegi ce vreau sa spun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat cristi,de la -1,5 l-am adus la +1,4,se simte la consum bine de tot,ca papa mai putin,sincer neasteptat de mult,insa pornirea e tot cam acolo,parca o idee mai bine,ar trebui sa-l pun la +2,5- 3,numa imi cam dispare din vlaga apoi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, cand iti consuma mai mult? cand este peste grafic? cand e avansul mai mare? cu cat mai mult?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ieri am schimbat uleiul azi am pornit la 1 grad a luat-o atat de prost de zici ca nu aveam nici bujii nici curent nici motorina nimik,mor de ciuda ca nu stiu ce ii si ala sa il schimb,orice ar fi,trebuie tot prin eliminare,mama masii de masini.Culmea deja,pe cuvantu meu,in viata mea nu am intalnit atatea probleme de pornire la o masina,se balbaie de o ia dracu apoi scoate fum,si merge in 3,ce aia masii sa ii mai fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de inalte ai verificat-o? pot fi doar 2 cauze...ori o-ringuri injectoare ori pompa. Din cate am inteles u ai schimbat oringurile..mai ramane pompa.

Eu de cand am schimbat o-ringurile nu mi-a mai facut figuri, invarte de max 2 ori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu darius dar tie iti facea si la cald.am schimbat oringurile insa fara nico un rezultat.si pompa am schimbat-o , parca pornea ceva ceva mai bine,insa doar parca dar trebuie mentionat ca pompa era total diferita ca dimensiuni si forme,era la fel doar prinderea.era de pe in passat de 131 de cai cu pompa in rezervor.a mea e fara pompa in rezervor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,stiti cumva la ce se refera problema asta? or fi oare acele oringuri? imi cam scoate fum negru cand o calc tare si la pornire pe timp de iarna are un mic pacanit,parca ar fi de injector 2-3 secunde si fum albastrui dupa care isi revine,la cald merge super

17669 - Supapa pompa -injector cilindru 1.-N240- limita superioara Depasita

P1261 - 006 - - intermitent

împrejurări cod:

Starea defectului: 00100001

Priorit.defectului: 0

Frecv. defectului: 6

Resetare contor: 234

rulaj: 159483 km

Indicator de timp: 0

Data: 2013.01.06

timp: 12:27:20

împrejurări cod:

RPM: 1760 /min

Text: 152 Nm

viteză: 45.0 km/h

sarcină: 73.3 %

Text: 5.125 uF

Text: 14.75 mJ

Text: 8 mJ

brut,Form. N/A: 000 000 000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!