Jump to content

Probleme cu pornirea la RECE - motor TDI


Tibi Goia
 Share

Postare recomandată

gelsenkirchen

Ms baietii , dar sa va zic ca am pornito la sfert de cheie azi dimineata la -4 grade , am pus contactu cand am dat cheie am dat si o pedala si a luat-o din prima . Astazi cand am plecat de la munca la fel am facut , deci asta era trebuie sa dau o pedala in timp cei dau cheie .Mi-am luat o piatra de pe inima .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAnd depasesti 2500rpm cu motorul rece se decupleaza bujiile incandescente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

raspunsul este pentru mine?

Te referi la bujiile de incalzirea antigelului, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se refera la bujiile incandescente din motor.

Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, la cele din cilindri, nu cele de la antigel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Până vă pornește la fel ca Păssătuțul meu (B5 ATJ) de la firmă, mai aveți... Toată iarna așa am chinuit-o, am schimbat bujiile, G62, ceva oringuri la supape, am schimbat ceva garnituri la pompa tandem, am montat o supapă unisens. Până la urmă super-mecanicul firmei s-a dat bătut. Dimineață de dimineața așa o pornesc și totuși bateria nu m-a lăsat niciodată, nici la -20 de grade, nici după ce stătea tot weekendul în ger și viscol! Veți înțelege de ce la final, când vă arăt ce super-baterii folosim!

 

http://youtu.be/mtji3se4zTk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apoi asta e deja un chin sa o pornesti,si kilometrii sunt frumosi ,la 500.000 te poti astepta si la compresie slaba.in orice caz,nu da nici un semn ca ar lua-o, tot invarte la fel,in gol cum ar veni,sigur aveai motorina in rezervor?acuma ori pompa tandem e dusa de tot,ori compresie slaba

Modificat de FloRio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

Mi s.a intamplat si mie de vreo 2-3 ori sa invarta asa in gol dar nu l.am chinuit decat vreo 5 secunde.a 2-a cheie a luat.o la sfert.am inteles ca ar putea fi un releu de pornire care sa faca figuri..spor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si noi banuim compresia, mai ales ca intre schimburi consuma 4 litri de ulei. Insa o reparatie capitala a motorului ar costa prea mult si nu se mai investesc sume mari in aceasta masina. Asteptam programul rabla si noul golf7, "chelios version".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da' citi ani are bateria aia Rombat??La un electrician ai fost sa-ti masoare tensiunea pe cabluri sa nu ai pierderi poate sint corodate ,mai ales la km astia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la pornirea asta nu are nici o legatura bateria, poti pune ce baterie vrei ca la fel va porni

Nu cred ca sare firma mai mult  de 2.500 de lei sa faca motorul,

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zi la super mecanicul firmei sa verifice avansul axei cu came!

Poate o sa ai o surpriza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria e chiar excelenta, de a tinut la atatea incercari de pornire, si nici la ultima nu am vazut sa se aprinda martorii de abs si esp cand invartea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca intru si eu in clubul celor cu pornirea mai putin ortodoxa :) si anume de cateva zile , mai exact de sambata dimineata masinuta mea nu a mai pornit la sfert cum eram invatat, pornea la sfert pana pe la -5-6 grade si pe urma tot usor dar nu mai la sfert, ce am observat cu aceasta pornire ca a revenit mersul in 3 dupa pornire si fumul albicios la esapament cu miros de motorina nearsa, relantiul imi sta la 1000 ceea ce pana acum dupa pornire cobora la normal

Dupa ce am luat la puricat cantitatea injectata, avansul, senzorul g62, diferentele intre cei 2 senzori am zis ca in prima faza sa schimb bujiile ca eu in cele 3 ierni de cand e la mine nu m-am atins de ele, am luat si am pus bujii Beru ( germany) pe masina au erau Bosch( facute in franta), am comparat la incalzire bujia noua cu ceea veche si automat ceea noua se incalzea cam cu 2 secunde mai repede decat ceea veche si dupa schimb am zis sa verific cele vechi cate 2 pe rand dc sunt diferente la incalzire si am observat ca intre cele 2 bujii era intradevar o diferenta de apx 1 secunde in care una se incalzea mai repede decat cealalta, cand capul era rosu la cealalta era dezmortit, acum vom vedea de acum dc se schimba ceva la pornire si revine la sfert, sper sa nu imi dea batai de cap, pana acum nu stiam de cand o am ca e iarna pornea foarte , dar foarte bine,

Poate fi o simpla coincidenta ca problema a inceput de sambata, mai ales ca joi spre vineri masina a ramas in service cu tulumba fisurata

 

Revin dupa pornirea de maine sa vad cum e si dc mai apare fumul albicios

 

Bafta

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie imi apare acel fum albicios-albastrui si miros de motorin nearsa + mersul in 3 pistoane sa fie si la mine de la bujii? Si a mele is vechi bosch made in france da nu e nici una arsa, si eu cand le-am verificat roseau toate la fel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

Florio vad ca avem acelasi tip de motor.La frig asa face si a mea scoate norisori de fum albastrui dar miroase a motorina si se balbaie cateva secunde.Eu nu am verificat bujiie dar pun pariu ca nu au fost schimbate prea curand (cunosc vechiul proprietar)..e posibil sa fie i de acolo..azi de dimineata la -4 grade am pus contactul de 2 ori si am vazut ca nu a mai scos fum albastrui..ps..multi "mari" mecanici m-au spus ca e din compresie sau cumva ajunge ulei in cilidrii dar ca naiba ca am 5000 km de cand am facut schimbul si nu a scazut 1 gram de ulei.Eu banuiesc cel putin la mine bujii,bateria (care ma cam lasa..se aprind mai multi martori in bord cand pornesc) sau ceva pe la injectoare cu toate ca par in parametrii.Bafta tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog sa nu tratati in gluma bujiile,eu la masina din semnatura pana la 38k m-au lasat toate si tot Bosch-France pe original(f.slabe) dupa care am incercat cu un set de Beru in toamna,diferenta este mare in  mersul motorului imediat dupa pornirea la rece,fara fum,balbaieli si miros intepator de motorina nearsa,cu bateria originala de 61 amperi.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine cred ca is originale bujiile cel putin cel care a adus masina de la care am luat-o eu nu le-a achimbat niciodata si o are apeopa de noua,masina a stat numai in gataj pana sa ajunga la mine,poate de aia inca nu s-au ars,iarna asta e pe trecute probabil iarna viitoare le schimb si eu cu beru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu noutati, de pornit e apx ok, fumuletul a ramas, mersul in 3 e numai imediat dupa pornire, acum ce e drept la -2 grade nici bujiile nu se balacesc in caldura, de abia se dezmortesc dc te iei dupa indicatorul de bujii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina din semnatura, ma confrunt si eu cu o problema, la care nu gasesc rezolvare de mai bine de un an. La temperaturi sub 6-7 grade pornirea este destul de urata, in sensul ca motorul porneste destul de balbait aproximativ 3-4 secunde, insotit de un fum alb-albastrui. Au fost verificate bujiile incadescente, si fisele cu un multimetru. Curent ar veni la bujii iar bujiile se pare ca ar fi bune, insa eu nu ma bazez pe asa ceva. De ce nu ma bazez, pentru ca intr-un final m-am hotarat sa le demontez si sa le pun pe toate in fisa, sa le monitorizez pe viu cum s-ar spune. Dupa asta, consider ca ar fi normal ca ele sa inceapa sa se inroseasca dupa punerea contactului, insa asa ceva nu s-a intamplat, nici macar nu au inceput sa se incalzeasca. Releul de bujii e bun, insa am inteles ca ar mai fi un releu de temporizare, care la golf iv unii spun ca exista altii nu.

Atasez un link cu acel releu.

http://www.kermatdi.com/catalog/A4%20Glow%20Plug%20Relay.jpg

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala nu e de la G4 ci de la G5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 1.9tdi alh, porneste normal la a2-a cheie, dar la prima pornire la rece Intermitent, porneste greu sub 10 grade. Pornire grea inseamna ca invarte mai mult si da cu albicios si pute a motorina. 2 treburi imi vin in cap: bujii si avans. Astazi am lasat sa se incinga bujiile pana cand s-a auzit releul si a pornit dupa 4 sec, mult!

Erori pe engine nu am. G62, e bun. Idei? Repet, doar la prima pornire pe zi o ia mai greu, cate odata, si apoi porneste la sfert.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam cu aceleasi simptome ne confruntam mai multi in acest post,inca nici unu nu a descoperit cu exactitate cauza,si mie imi face la fel,totusi cred ca tot ceva legat de bujii,baterie,electromotor ii,sau ceva releu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujii si iar bujii, dar de o-ringurile de la injectoare nu am auzit pe nimeni vorbind...La mine am observat ca daca pun contactul de 6-7 ori (il pun se sting becurile, iar il pun) porneste impecabil, fie ca afara sunt 2-3 grade, fie ca sunt  multe grade cu minus.

Modificat de rabbit85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

Asa se intampla si la mine.e suficient sa pun de 2 ori contactul ai porneste bine si fara fum albastru..s.ar putea sa fie si din oring.urile acelea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!