Jump to content

Probleme cu pornirea la RECE - motor TDI


Tibi Goia
 Share

Postare recomandată

de doa zile imi porneste rau iarasi,daca in ultimele 2-3 saptamani a mai pornit cum a pornit(avea momente cand a luat-o usor dimineata) de doua zile iarasi invarte destul de mult si se balbaie,desi afara erau 5 grade.Am vazut ca si la 9 grade a luat-o nasol,si nu asa cum ar trebui.Se poate oare sa fie din chiulasa?Sa fie fisurata?Sau sa aibe joc injector in chiulasa?si sa rezolv problema doar inlocuind chiulasa?A mai patit careva asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fisurata nu (n-ar avea legatura cu pornirea grea), Dar e posibil sa fie uzata si sa aiba joc vreun injector.

Toate au uzura dar cat timp e in limite, e ok.

Vad ca esti din Baia mare. Daca te tenteaza, am eu o chiulasa de AJM. N-am avut probleme de niciun fel cu ea.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum as putea sa vad daca injectoarele au facut joc in chiulasa?se poate verifica?poatea va interesa chiulasa desi momentan nu-mi arde de astfel de pb grave sa zic asa,dar daca va fo cazul nu voi avea incotro.

Cosmine da-mi in pm cu pretul chiulasei,ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uzura au toate. Nu cred ca poate cineva sa-ti spuna cat e uzura admisa, dincolo de care incep sa scape oring-urile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti..!am un golf 4 din 2000,motor 1.9 tdi,cod motor AJM 85kw

am probleme cu pornirea.si la cald si la rece...imi invarte motorul de prea multe ori,..4-5-6 ori si nu stiu ce sa-i fac..am schimbat bateria..am incercat cu una mai puternica,..degeaba..la fel porneste..inca ceva..are momente cand porneste la sfert de cheie..dar foarte rar si aleator ...indiferent de temperatura..am inteles ca ar fi o problema de soft..ma poate ajuta cineva cu mai multe detalii? multumesc!



merg de 1 an jumate asa cu ea..
senzorul de temperatura l-am schimbat..degeaba..
cand am schimbat distributia am intrebat mecanicul daca este perfect pusa la punct(am inteles de la mai multe persoane ca si chestia asta ar putea fi o cauza)
am facut scanarea la un prieten. pe injectoare pe vag.com mi-a aparut pe tester valoarea de 12.6 la toate cele 4 injectoare..mi-a sp baiatul cu testerul ca e ok pe motor,turbina..egr..nu i-a dat nicio eroare..injectoarele sunt ok..acum chiar nu stiu ce sa fac..cel care mi-a facut testerul mi-a spus ca a mai intalnit problema si ca se rezolva cu resoftarea..ca e o problema de soft care apare frecvent la octavia 2 (1.9 pd.)baiatu' lucreaza la autobest in targovsite..acum..m-ai bagat in ceata rau de tot..
am schimbat acum cateva luni si niste garnituri la pompa tandem..2 garnituri din cauciuc.mi se prelingea motorina de la pompa tandem.. pe motor si pe cutia de viteza..(au fost 2 garnituri micute..una in forma de "8" si una rotunda)...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oringurile de la injectoare ti-s problema mai mult ca sigur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai repede pompa tandem la care a schimbat garniturile,nu prea se repara?

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Poate ma lamuriti si pe mine: Este in regula aceasta diferenta intre specified start si actual start in grupul 004 ? Motor ALH, la 90 grade in acel moment.

Multumesc!

post-54746-0-91180000-1363438260_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la ALh ai grafic de avans intri pe meas blocks la grupul 000 dai GO apoi jos in stanga ai switch to basic settings,dai clic,apoi in dreapta jos ai TDI Timing si dai clic,o sa apara graficu de avans,tre sa te incadrezi intre liniile rosu si verde,ideal in mijloc pe albastru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

acum este pe linia albastra, am reglat avansul usor saptamana trecuta, era putin avansat.

Bun ,sa recapitulez:

fara bule de aer pe tur

avans verificat - in grafic

bujii incandescente -noi

baterie - buna

senzor g 62 - nou , oem

raman:

-electromotoru( posibil rotorul uzat , in schimb am,pus perii noi, bucsele n-am reusit sa le schimb)

-pompa de injectie ( verificat IQ cu motorul cald si e in marja): verificat vizual , nu curge.Uzura cap hidraulic?

Am pornit-o acum aprox. o ora( 4 grade afara) , nefiind pornita de ieri dimineata: a invartit de 4-5 ori apoi a pornit.

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca cu electromotorul,sau sa nu se dezamorseze undeva instalatia de motorina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intreb colegii de forum din Ploiesti, poate imprumut si incerc cu un alt electromotor , apoi in functie de rezultat, trec la alte verificari.

 

:beer:

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai oameni buni innebunesc cu pornirea la masina mea,nu stiu ce sa mai fac,nu mai stiu pe ce pista sa merg,ce sa mai depistez,pornesten si zici ca toata se rupe, merge in 3 pistoane ,nu stiu parca nu se alimenteaza cu motorina,azi am scos mufa de la G62 iarasi sa stea 12 sec pe bujie,si tot prost porneste,atasez un filmulet sa vedeti cat se poate de clar,poate imi mai puteti da ceva sfat ca eu nu mai stiu nimik

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FloRio  eu am sperat ca vine caldura si nu mai am probleme ( asa porneste si la mine ),dar iar e frig si problema cu pornitul greoi a revenit si se manifesta exact cum se aude in clipul tau! incerc sa imi explic si eu ,dar nu reusesc cu toate ca am schimbat bujii,senzori ,sunt si eu curios si te urmaresc (e drept ca nu am timp sa duc masina si sa o las la un mecanic sa o purice ca am nevoie de ea ca de aer) am primit ceva explicatii ceva de genul ca s-ar putea sa piarda presiunea din conducta de motorina ,dar trebuia sa las masina in anotimpul rece sa se vada pornirea la rece (la mine numai la prima cheie se chinuie putin ,daca nu insistla prima cheie ,la a doua cheie porneste perfect

Modificat de sebi_bc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea are ce purica iti spun eu am puricat cu mecanicii si 0 rezultatul,am schimbat pompa tandem,oringuri injectoare, senzor G62 , am pus supape unisens in speranta ca se dezamorseaza instalatia pe undeva si degeaba, urasc sa tot incerc si sa nu ii dau de capat e singura masina care imi creaza pb de genu, imi vine sa o vand pr motivu asta, in rest is super multumit de ea,trage f bine si silentios de numa motoru cu exceptia pornirii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

Parerea unui amator..nu cumva poate sa fie si un tachet care nu mai lucreaza cum trebuie si sa faca asa?Din filmuletul asta se aude si un tacanit la motor si ma gandeam ca poate fi de la el..ori reglaje la injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FloRio tati eu zic sa nu te mai stresezi...masina nu porneste chiar atat de rau cum ai spus tu...eu ma gandeam ca invarte de vreo 5-6 ori pana o ia...la tine o ia aproape la sfert doar ca merge in 3 pistoane cateva secunde...posibil sa fie de la injectoare...ar trebuie sa faci un reglaj la ele la cineva care se pricepe...si eu le-am reglat saptamana trecuta si au valori mult mai bune!

Sincer eu zic sa nu te mai stresezi atat...sunt alti cu porniri mult mai rele decat a ta.

Ce nu imi place e ca iti bat destul de tare tachetii vreo 30 de secunde!

 

L.E. Sfatul meu ar fi daca nu mai rezisti cu ea si te innebuneste vinde masina   :RO flag:  

Modificat de vw_boy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu o ia la aproape la sfert,invarte de cateva ori,nu tot timpul o ia la fel,iar in filmuletu de mai sus era scoasa mufa de la G62.porseste prost si se balbaie,mersul in 3 pistoane dupa pornire nu e de la injectoare ci datorita faptului ca invarte si nu reuseste sa porneasca si se aduna motorina multa in clindrii,isi revine in cateva secunde,adica pana o scoate afara.la injectoare nu am ce lucra,pentru ca au valori foarte bune,dupa ce isi revine cu pornirea merge foarte silnetios,trage foarte bine,si nu consuma mult.cea mai proasta valoare ca sa zic asa e 0,58 pe injector,ce am in momentu de fata,in rest  -0,33; -038; 016.

ideea e ca am vazut multe care pornesc la -10 ca la cald si asa vreau si eu sa o ia la sfert,nu asa invarta de nu stiu cate ori si sa se balbaie,da cum n-avem meseriasi in zona e cam greu sa faci treaba...poate daca schimb motoru :)))))

 

intr-adevar se aud tachetii mai mult timp decat la altele,nu stiu de ce,probabil is mai uzati,dar se calmeaza in vreo 30 de secunde,nu toti,cre ca doar 1-2 se aud atata de mult,ca restu se linistesc dupa 3-4 secunde

Modificat de FloRio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum degeaba zici tu ca ai valori bune la injectoare...ele pot fi uzate uniform si pot avea valori echilibrate intre ele!

Grupul 13 din VCDS arata compensarile dintre injectoare mai exact si nu valorile propriuzise!

Mai citeste in topicul despre injectoare PD :study:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu ce zici,dar in momentu in care ai probleme la injectoare motoru nu merge cum trebuie,nu trage k-lumea,scoate poate mai mult fum si consumu creste,eu nu am problema cu nici una din acestea 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gelsenkirchen

Salut all , sunt posesorul unui passat  timp de 3 saptamani model 2000 1.9 tdi 116 CP.

Porneste greu dimineata la a-4 cheie .Din ce am citit pe aici m-am gandit sa cumpar 4 bujii . zilele astea urmeaza mecanicul sa le schimbe .

1.Am pornit masina n-am lasat motoru nici 2 minute sa mearga dupa care l-am oprit si am revenit aproximativ 10 minute si a pornit la sfert de cheie , deci nici 2 minute nu are timp motoru sa se incalzeasca la -1 grad .

2.La cald nu am probleme porneste la sfert de cheie.

3.Daca bujiile nu sunt de vina am sa o bag pe tester .

Multumesc

O zi buna la toti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Testerul iti spune sigur ce are,senzorul G62,pompa tandem sau alt defect,bafta la rezolvarea problemei..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tdi-Pd-ul porneste bine si cu toate patru buji arse la -1 grad...deci nu e de la bujii pornirea grea! Verifica pompa tandem mai bine, avansul, electromotorul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Testerul iti spune sigur ce are,senzorul G62,pompa tandem sau alt defect,bafta la rezolvarea problemei..

pompa tandem si bujiile nu apar la tester,nu induce omul in eroare daca nu stii,doar G62-ul il vezi sigur ,sau daca are probleme ceva injector,nu este nici testerul asa sigur intotdeauna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudatenie la pornire:

La -3 grade weekendul asta a pornit ok, bujiile au stat aprinse cat trebuie. Parcata fiind in panta - a trebuit sa o turez ceva mai tare sa plec de pe lor - undeva pana in 2000rpm oricum.

S-a accelerat ok insa aproape de 2000 clicaia un releu sub bord si scadeau usor in intensitate luminile din bord (la backlight-ul cb-ului am sesizat). Am mai incercat de cateva ori cu masina oprita apoi, si tot asa facea. Turatie mai mare nu am incercat, logic, motorul era rece.

 

1.9 ALH

 

e ceva normal, si nu am sesizat pana acum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!