Jump to content

Probleme cu pornirea la RECE - motor TDI


Tibi Goia
 Share

Postare recomandată

FloRio cum mai stai cu pacostea de masina ? nu de alta dar sunt foarte curios ca am si eu AJM pe bora si nu am probleme cu ea ca si tine ,dar dimineata cand sunt mai putin de -2 grade afara la pornire c-am invart motorul de vreo 3 ori si pret de 1 sec parca nu deschid injectoarere simultan si apoi merge perfect  ,sau ii sau o cheie scurta ca apoi la a 2-a cheie sa porneasca perfect fara probleme(treaba asta am sesizat-o numai la rece s-au daca afara e mai putin de -2 grade )

am schimbat baterie,bujii,senzor temperatura,senzor temperatura combustibil(cred ca asa ii spune )la diagnoza injectoarele aveau valori bune in parametrii!!

salut,nu pot sa zic ca o ia foarte rau da nici ok,e undeva intre,invarte un pic mai mult,in functie de cat timp sta nepornita,sau cat de frig e afara,4-5 ture si se balbaie putin si o ia,merge cateva secunde neregulat si apooi totul e ok,dupa ce am schimbat oringuri si pompa parca e o idee mai bine dar tot nu cum ar trebui,bujiile sunt bune,bateria e slabita un pic,senzorul de temperatura antigel nu l-am schimbat dar as vrea sa stiu unde e cel de motorina ca ai zis ca l-ai schimbat?in ce zona e situat?poate fi de acolo?si tu ai avut probleme?si dupa ce ai schimbat toate astea e ok?da-mi un raspuns,ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noutati despre pornirea la rece,azi am scos mufa de la G62 si a pornit foarte usor,la sfert de cheie numa ca s-a turat pana in 2000 rpm cat a pornit nu am mai patit de astea cand am mai incercat cu mufa scoasa,apoi si-a revenit rapid,nu mai inteleg nimik,acu 2 luni cand am mai incercat cu mufa scoasa a pornit ceva mai greu ca acu,da intre timp am schimbat oringuri si pompa tandem,ce ziceti? Sa schimb G62?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ai verificat ce temperatura iti indica inainte de pornire?

Stiu ca este in jur de 50 ron un senzor...pentru suma asta eu as scapa de dubii...

Sent from LWR-itza using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat da nu te poti lua dupa asta intotdeauna, oricum diferenta dintre ce indica pe instrumente si pe engine e de 7 grade ,daca cumpar iau OEM la 120 de lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte sa dai...nu ai un prieten cu vw sa iei de proba unul?cateva zile?

Eu am senzor la 50 ron..verde...si in 2 ani de cand l-am schimbat nu a facut figuri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma complic , iau unul oem si stiu o treaba , da-l incolo... Numa pierd antigel degeaba, tot stau toata ziua sa schimb senzor si antigel

Modificat de FloRio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E foarte bine asa.

 

Acum, stii cum e, cu mufa scoasa, ECU substituie valoarea reala cu una negativa. Daca tot nu porneste mai bine, mareste timpul de actionare a bujiilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Florin: Ce se poate intampla daca modificam timpul de actionare a bujiilor decat ca se ard mai repede? Merge facut si cu vag-com aftermarket?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merge si cu vag com after market,dar eu stiu ca le protejezi asa,nu le arzi mai repede

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum sa le protejezi din moment ce ele sunt folosite un timp mai indelungat,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FloRio dupa ce am schimbat pe rand piesele ce le-am mentionat in postul anterior s-a simtit o schimbare in bine in proportie de 60 % ,problema e legata de pornirea la rece sau mai bine spus cand sunt temperaturi cu - afara ,,s-a simtit imbunatatire la schimbarea senzorului de temperatura combustibil(sper ca asa ii spune) nu e mare lucru de schimbat si costa undeva la 70 lei in reprezentanta  este situat pe conducta de motorina intre baterie si motor (undeva in fata primei bujii incandescente) si dupa acel senzor conducta merge spre filtru de motorina 

dupa cum spuneam am simtit imbunatatire ,dar am mai ascultat si alte dieseluri la pornire si cred ca nu am rezolvat problema 100%,dar oricum porneste mai repede si mai rotund ,totusi as mai incerca sa mai caut si alte probleme ,acum ca s-a incalzit timpul si se mai simte nimic !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant ca ai simtit imbunatatiri dupa schimbarea acelui senzor, din ce am citit pe aici nu prea ajuta la pornire acel senzor, da cine stie, nu pusca teoria cu practica intotdeauna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce sa spun!! la mine micile probleme ale pornirii sunt strans legate cum am subliniat numai de temperaturi mai mici de -4 grade, am incercat sa inlocuiesc piesele si sa fac probele in acele conditii ,dar poate sa fie ca schimbarile pe care le simt la motor sa fie influientate de temperatura exterioara!!!

(problemele fiind ca eu consider ca motorul invarte mai mult decat ar trebui nu cu mult si apoi are nevoie de 1-2 sec sa functioneze perfect!!!) sunt convins ca mare smecherie nu e ,dar trebuie gasita chichita!! :bom:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact aceeasi problema o am si eu,doar la temperaturi sub 0 grade,dar la mine stiu sigur ca e din distributie.M-a mancat in fund si am umblat la ea si acum trebuie sa fac rost de o cala sa o pun din nou la punct...manifestari: tremurat cateva secunde,apoi isi revine,iar consumul la relanti a scazut din 0,5 la 0,4 rareori dupa forja mare da chiar si 0,3 pentru cateva secunde

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiti cumva ce cala imi trebuie pentru pinionul de la arbore,vreau sa pun la punct distributia si nu stiu ce cala sa comand...cu semnul pe dinte sau intre dinti,cei de la magazin zic sa demontez sa vad.Ma puteti ajuta dupa seria de caroserie sau altceva,pana la urma dau fulia jos si vad dar ma bucuram sa am cala mai intai,astfel as rezlova in cateva ore

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat senzorul temp antigel cu unul nou OEM ce a costat 120 de lei,insa tot cam asa sta treaba,tot nu porneste bine,este cand o ia mai bine,alteori prost,tot ca si cum nu s-ar alimenta bine.pompa tandem nu cred ca mai e,pentru ca de multe ori statea mai mult nepornita si o lua mai usor ,si invers,am parcat masina in tot felu de pozitii ,si degeaba,este cand afara e mai frig si o ia mai bine ca si cand e mai cald,si invers,deci nu e o relgula dupa nici un criteriu ca sa ma pot baza sau sa am un reper.dupa schimbarea senzorului,prima data a luat-o destul de ok,apoi din nou mai prost si ieri am marit timpul de preincalzire la bujii,azi era destul de cald si tot cam nasol a luat-o...Am si eu o intrebare.Poate fi din ceva injector?Ca la rece sa nu pulverizeze cum trebuie?Dar numai la rece?In rest valorile pe injectoare sunt ok,motorul merge rotund ,si trage foarte bine iar consumul e bunicel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat injectoarele exact dupa ce am pornit motorul la rece sa vad valori si pe inj 3 aveam -1,48. Erau 8 grade afara si tot prost a pornit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Şi când este motorul cald tot aşa rămâne compensaţia?

Acum chiar dacă este motorul rece parcă tot este prea mare compensaţia pe cilindrul respectiv. Comparativ m-am uitat într-o zi la compensaţiile maşinii unui amic (cu un motor nonpd ce-i drept) şi imediat după prima pornire la câteva grade pe nici un cilindru nu depăşea 0,5.

Faza este că aceste compensaţii nu au legătură numai cu injectoarele. Prin intermediul senzorului de turaţie (cred că cel de pe arborele cotit) ECU măsoară viteza cu care se roteşte arborele cotit pe perioadele când acţionează fiecare cilindru. Dacă sesizează că un cilindru dezvoltă putere mai mică sau mai mare decât trebuie atunci el compensează printr-un plus sau minus în cantitatea de motorină injectată.

De ce un cilindru dezvoltă putere mai mare sau mai mică nu depinde doar de injector ci şi de compresie şi tot ce decurge de aici: segmenţi, supape şi ce o mai fi pe acolo.

Nu sunt chiar convins de tot ce am scris, dar cu engleza mea de baltă parcă aşa am înţeles din ce am mai citit până acum :D .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au venit caldurile 

Masina porneste dupa 3-4 secunde fata de 15-20 la temperaturi de la 4 in jos

E nebuna rau, deja ma dispera

E posibil sa fie din compresie?

Nu am masurat-o e drept, desi am peste 400000 km cu ea

Toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Şi când este motorul cald tot aşa rămâne compensaţia?

cand este cald e ok compensatia,dar si la rece ,compensatia e asa doar cat pornesc,daca oturez un pic si las pedala e ok din nou,isi revine,de aia zic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti,am si eu o intrebare,pana acum o luna foloseam ulei castrol 5w30 505-01castrol,dar de cand am schimbat injectoarele la reprezentanta (le-am pus pe alea bune),inginerul de acolo mi-a recomandat mobil 5w30 504-00 507-00 bidon cu capac si eticheta verzi,ce ziceti e mai bun?ei asa spun,mirarea mea este ca nu mai are acel cod 505-01

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Şi când este motorul cald tot aşa rămâne compensaţia?

cand este cald e ok compensatia,dar si la rece ,compensatia e asa doar cat pornesc,daca oturez un pic si las pedala e ok din nou,isi revine,de aia zic

Eu cred că nu este aia problema. Probabil la orice motor este aşa, îi ia ceva timp să se echilibreze. Dar asta ţi-o poate confirma un coleg care are tot pd şi să pună vag-ul la pornire să vadă cum este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!