Jump to content

Probleme cu pornirea la RECE - motor TDI


Tibi Goia
 Share

Postare recomandată

Posibil probleme la contactele mufei injectorului. De ce nu faci o vizita in reprezentanta? Iti schimba toate injectoarele si ai scapat de toate grijile. Vezi topicul dedicat din aria Passat B6 unde este explicata in detaliu toata treaba. Bafta multa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la reprezentanta,mi-au propus sa ma programez pentru inlocuirea injectoarelor,mi-au mai zis ca daca gasesc vreo mufa sparta sau injector cu urme pe acelea nu le schimba,stii ceva despre asta,e corect sa nu-mi schimbe un injector daca are mufa sparta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e mufa sparta sau urme de interventie la injectoare - e normal sa nu ti le schimbe.....

mufele nu se sparg singure in chiulasa.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca am o mufa sparta,nu sant sigur,cand am cumparat masina am dat capacul de la injectoare jos din curiozitate sa vad cum se prezinta si parca am vazut o mufa ciublita,si cred ca este la injectorul2 care a fost schimbat le ei fiind masina in garantie...daca chiar e sparta o mufa nu am nici o varianta sa mi-se schimbe si acel injector.....datorita temperaturii din motor credeti ca nu poate crapa o mufa?

Modificat de passat3c-bkp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, mufele nu crapa de la temperatura din motor. Daca mufa e sparta la un injector care a fost inlocuit, nu e nicio problema, oricum injectorul ala nu o sa il mai inlocuiasca odata ... deci nu te agita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.....am si eu o problema daca ma poate ajuta cineva(nu stiu daca am postat bine aici ,scuze sunt nou inreg pe forum) am un passat 1,9 tdi 1998 si mi se opreste in timpul mersului. Nu prea ma pricep dar cred ca dispare alimentarea cu curent de pe electrovalva de pe pompa ce inchide si deschide motorina.Toti care s-au uitat la masina au zis ca e o problema la instalatie da nu gaseste nimeni buba.Dupa ceva timp(1-2 zile)masina isi revine,vine curent pe bujii,pe electrovalva si porneste.Merge sa zic1-2zile si se opreste brusc si nici ca mai porneste.Se mai aude si un zgomot ciudat sub bord,ca si cum ar fi un contact imperfect ceva ca un carait de releu,da nu imi dau seama de unde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil este o problemă la releul care alimentează ECU. Îţi poţi da seama de asta dacă, atunci când nu porneşte, încerci să faci diagnoză şi nu se conectează interfaţa pe Engine. Din ce am dedus nu se aprinde nici spira când nu porneşte, dacă este aşa aproape sigur este releul.

Verifică releul 3 din pdf. Poate fi releul de vină dar şi contactele sau lipitură rece pe placă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms mult...inca nu am gasit buba.....mai nou se apride in bord si imobilizatoru....cred ca nu mai recunoaste cheia

:)...
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin si eu pe acest topic cu problema mea vesnica de care nu mai scap,tot asa imi porneste, am schimbat si oringuri am pus si alta pompa dar degeaba,parca scapa motorina asa porneste , efectiv nu se alimenteaza.ce sa fac oare? sa mai incerc cu alta pompa?tot la pompa imi sta gandul...insa oricum o parchez face la fel,este cand o ia mai "usor" cand e cu boru in sus si spatele in jos si invers,nu e o regula,uneori pornea mai greu cand statea mai mult timp nepornita,alteori invers,pompa ce o am acuma e de pe o masina cu cutie automata,insa motorul merge normal,trage la fel,nu e nici o diferenta si nu curge deloc,a mea prezenta niste scurgeri de ulei ....merita incercat si cu alta pompa?nu mai stiu ce sa fac,mai dati-mi ceva idei,unde mai poate scapa la alimentare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai incercat cu mufa de la G62 scoasa?

Ca sa fii sigur ca e din alimentarea cu motorina, monteaza un furtun transparent la intrarea in pompa tandem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu mufa scoasa de la G62 am incercat de vreo luna si fara rezultat,o sa pun eventual un furtun transparent sa vad daca e pompa,as masura presiunea dar nu gasesc nicaieri un manometru nu are nimeni...cosmine tu mai ai cumva pompa tanden  de vandut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai am pompa.

In privinta masinii tale, raman fara idei... e belea rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prietenu care mi-a dat pompa a pornit masina la -18 grade f usor si chiar daca a stat 2 saptamani nepornita o lua usor,plus ca nu curge deloc, cred ca nu e de la pompa.se poate sa fie de la ceva injector?chiar daca apoi o ia usor si motorul mege rotund si trage bine?in relanti valorile la injectoare sunt ok insa daca o tin la 1500-2000 pe injectorul 1 creste valoarea destu de mult pana la -1,5...-1,7. Si la celelalte se opresc undeva la 0,7. 0,8

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine imi fac la fel injectoarele, si tot porneste bine, nu cred ca ii de acolo:( ce sa zic, mai incearca cu alta pompa..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti,imi cer scuze daca postez unde nu trebuie.Am o problema la prima pornire cand motorul este rece se aude un pacanit de vreo 2-3 secunde,un val de fum albastrui si motorul tremura,mentionez ca aceasta problema a aparut dupa ce am umblat pe la distributie.Pana ieri credeam ca e de la injectoare dar ieri le-am schimbat la reprezentanta dar problema a ramas aceeasi.Spuneti-mi si mie cum pot sa pun la punct distributia.Sa va spun cum am reglat-o eu: Am blocat axele cu came cu 2 burghie de 6 si am adus fulia de pe arbore cu semnele cap in cap cu cel de pe acea tabla...mai exista o alta varianta mai buna decat asta? masina este passat 3c 16v bkp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spune-mi si mie te rog dupa ce semn ma orientez la fulia de la arbore...mai este vre-un alt semn in afara de crestatura de pe fulie si tabla...de ce burghiu de 6 nu este bun pentru ca intra in chiulasa la fix fara nuci un pic de joc

Modificat de passat3c-bkp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

passat3c-bkp

post-104305-0-55676700-1360585801_thumb.

uite aici un desen cu punctele de urmarit pentru punerea la punct . poti folosi si burghie ,dornuri ,etc 

pt a o pune la punct trebuie slabite si suruburile de la axele cu came (alea 3 ,doar slabite) si se strang doar dupa ce se monteaza, regleaza si blocheaza intinzatorul .dupa montare se invarte motorul 2 ture si se verifica din nou semnele

Modificat de floro_st205
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult pentru schema,este foarte utila,am gasit la o firma din bucuresti cală pentru bkp dar vanzatorul zice ca sunt doua modele de motoare cu acest cod si difera semnul de pe fulia de la arbore,una este cu semnul pe dinte si cealalta jos intre dinti si nu-mi ramane decat sa demontez si dupa aceea o comand



ce sa nu strang prea tare,intinzatorul de la curea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FloRio cum mai stai cu pacostea de masina ? nu de alta dar sunt foarte curios ca am si eu AJM pe bora si nu am probleme cu ea ca si tine ,dar dimineata cand sunt mai putin de -2 grade afara la pornire c-am invart motorul de vreo 3 ori si pret de 1 sec parca nu deschid injectoarere simultan si apoi merge perfect  ,sau ii sau o cheie scurta ca apoi la a 2-a cheie sa porneasca perfect fara probleme(treaba asta am sesizat-o numai la rece s-au daca afara e mai putin de -2 grade )

am schimbat baterie,bujii,senzor temperatura,senzor temperatura combustibil(cred ca asa ii spune )la diagnoza injectoarele aveau valori bune in parametrii!!

Modificat de sebi_bc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu ma-m obisnuit la simtul mainii...oricum nu am cheie dinamometrica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!