Jump to content

Probleme cu pornirea la RECE - motor TDI


Tibi Goia
 Share

Postare recomandată

Sfaturile le gasesti incepand cu 2 pagini in urma. Treaba trebuie s-o faci tu (sau mecanicul).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit cate ceva.. azi ma duc sa schimb filtru de motorina, curat EGR-ul si ii zic mecanicului sa se uite si la pompa de motorina..... ca bateria si bujiile incandescente le-am schimbat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si alea... dar cel mai important: verificat indicatiile senzorului de temperatura motor, inlocuit oringuri injectoare si pompa tandem. Incepand cu ce-i mai ieftin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si alea... dar cel mai important: verificat indicatiile senzorului de temperatura motor, inlocuit oringuri injectoare si pompa tandem. Incepand cu ce-i mai ieftin.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si pana la urma...oringurile de la injectoare se pot verifica cumva sau desfaci si verifici...si daca ai ghinion ai platit degeaba manopera si oricum le schimbi sa nu iesi in paguba?

Alte semne de uzura mai dau...sau doar pornirea grea care oricum unora li se pare ok pentru temperaturile de afara si altora pornire grea?

Sent from LWR-itza using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alte semne nu dau. Uneori mai dau si erori, dar rar.

Si da... daca tot desfaci... mai bine le schimbi. Sunt cazuri cand nu se poate vedea uzura, dar se simte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marchiz porneste jalnic, chiar jalnic, asta pentru o masina din 2008,ceva nu e in regula, ce ulei ai in el dc troncane in halul asta in primele secunde de la pornire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citez un coleg: "Parca ia pus piulite in loc de ulei" :))

Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Castrol 5W-40, schimbat in iunie si imediat se aproprie revizia de 10000 (maxim 2 sapt), deci iarasi il schimb. Din cate am inteles, bate asa rau datorita faptului ca pleaca in 3 pistoane si dupa isi da drumul si ultimul.

Pe vagcom singura eroare primita este cea de la EGR, cu "insufficient flow", asta de cand l-am curatat asta vara. Bujiile tot nu le-am gasit, recunosc nici nu am stat prea mult sa desfac la ea.

Atasez 2 poze poate imi indica cineva pe unde sunt sa nu ma uit "ca broasc-n teava" la motor.

post-106671-0-91928300-1358260834_thumb.

post-106671-0-26437500-1358260835_thumb.

Modificat de Marchiz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marchiz

da capacul de la chiulasa jos ,sunt linga injectoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci.

Voi verifica cand am putin timp liber.

P.S. Tip de motor pacatos am nimerit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi-am schimbat si eu pompa tandem la masina,am gasit una Bosch de pe un passat B5.5 AVF care insa era diferita total fata de a mea,si la exterior si in interior canalele din ea.A mea e Luk si e cu doua oringuri iar cea ce am pus-o e cu garnitura,de potrivit a potrivit ,la prinderi a venit perfect si masina merge foarte bine si cu aceasta pompa,insa dimineata tot asa greu porneste,cand e la 0 grade deja face figuri deci tot nu e de la pompa,singura sansa e sa schimb si oringurile de la injectoare,daca va avea rezultat,in rest am verificat tot.pompa asta inca n-am platit-o oare sa o las asta?nu are deloc scurgeri,sau sa o pun inapoi a mea?la a mea trebuie sa iau setul de oringuri dintre pompa si chiulasa nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt vreo 60 ron garniturile...daca zici ca nu s-a schimbat nimic cu ea...nu vad rostul sa o iei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa am de rezerva una,arata bine nu curge de loc,a mea prezinta niste scurgeri,nu in partea dinspre chiulasa,dincoace si ma tem sa nu ma lase,numa mi ciuda ca nu e la fel,poate nu lucreaza la fel cine stie,o pot lua la un pret mic,e a unui prieten ce are un motor AVF de dezmembrat

mi-e frica un pic fiind alt model sa nu patesc si eu ce a patit Al Bundy

Modificat de FloRio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu.

sunt vreo 60 ron garniturile...daca zici ca nu s-a schimbat nimic cu ea...nu vad rostul sa o iei...

60 lei pe injector. Plus suruburile de la injectoare.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu.

sunt vreo 60 ron garniturile...daca zici ca nu s-a schimbat nimic cu ea...nu vad rostul sa o iei...

60 lei pe injector. Plus suruburile de la injectoare.

Se referea la garniturile de la pompa tandem, de fapt is o-ringuri la modelul de pompa cum am eu Luk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu.

sunt vreo 60 ron garniturile...daca zici ca nu s-a schimbat nimic cu ea...nu vad rostul sa o iei...

60 lei pe injector. Plus suruburile de la injectoare.

After market.... Bosch... sunt foarte ok.

OEM sunt peste 100 lei, la reprezentanta - setul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

despre care vorbiti?eu ma-am referit la garniturile dintre pompa tandem si chiulasa

post-14266-0-17422300-1358587545_thumb.j post-14266-0-56250700-1358587544_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alea sunt,eu de ele ziceam ,de garniturile de la pompa tandem,dar al bundi a inteles gresit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

despre care vorbiti?eu ma-am referit la garniturile dintre pompa tandem si chiulasa

post-14266-0-17422300-1358587545_thumb.j post-14266-0-56250700-1358587544_thumb.j

da... si noi de oringuri injectoare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai hai sa ne concentram putin si sa fim atenti la discutie :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

laurentiu,pompa ta asa arata ca cea din imaginea ce ai pus-o?e cu acele oringuri?

oare are ceva daca cea pe care am pus-o eu e altfel?se poate intampla ceva?mentionez ca aceea e cu garnitura nu cu o-ringuri cum era a mea

Modificat de FloRio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poza cu pompa este a mea ...nu luata de pe net...deci aia este pompa de pe masina...este LUK

uite aici mai multe poze...ca am prezentat cand am schimbat garniturile

nu stiu ce sa zic...ideea este: vezi si tu codurile lor si cauta pe google daca sunt echivalente una altuia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!