Jump to content

Probleme cu pornirea la RECE - motor TDI


Tibi Goia
 Share

Postare recomandată

Tot nu exista o metoda sa ne dam seama unde isproblemele(oring sau pompa)?

La mine probl este următoarea: sunt momente cand mașina porneste foarte bine si momente cand mașina porneste foarte nasol(dau de 3-4 ori la cheie). Indiferent de temperatura. Sa nu ma apuc sa le schimb pe ambele, cu care sa încep?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am uitat pe ETKA,da ca ar fi compatibile cele de pe AUY,ATD,ASZ si ARL, ..eu am gasit un AXR dar daca nu il da pe program probanil ca nu merge si nu inteelg de ce ca si ATD e tot de 101 cai.

am gasit la cineva de pe un passat AVF de 131,insa e invers motorul,oare are importanta?difera ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt scumpe sau greu de schimbat acele garnituri de la injectoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu sunt nici scumpe si nici greu de schimbat, dar trebuiescc montate la loc si facut reglajul ca sa fie totul in regula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit la cineva de pe un passat AVF de 131,insa e invers motorul,oare are importanta?difera ceva?

Poti pune de orice 1.9tdi PD. Sunt toate la fel. Nu conteaza ca e motor transversal sau longitudinal. Am montat eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mâine o sa schimb oringurile, sper sa scap de problema:)

Pret: manopera:150lei

Oringuri:200 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in primul rand o pompa sare bine de 200euro, ce alta modalitate de a o incerca am? Am zis ca mai bine incerc cu ce ii mai ieftin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

100 de euro e o pompa,am intrebat la mai multe dezmambrari,acuma daca vrei sa iei noua e peste 1200 ron.eu o sa incerc cu o pompa SH intai daca-mi gasesc de proba,apoi la o-ringuri,is curios la tine cum va fi dupa ce le schimbi.faza e ca la mine imi face figuri la pornire doar la rece.

o sa scriu si eu cum e cu noua pompa,zilele astea sper sa o schimb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Darius, 350 lei toata treaba?

RazvanSPD la pretul asta te refereai mai sus cand ziceai ca nu costa mult?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieftin 50 de lei setul de oring-uri / injector. Sunt curios ce calitate or avea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat si eu oringurile si nu am reusit sa scap de pornirea grea. Totusi la mine cand este cald adica peste 5 grade afara porneste fara probleme am schimbat si pompa tandem intradevar cu una sh si aceasta nu pierde motorina pe la capac cea veche pierdea numai ca asta noua (sh) se misca stutul cel celebru despre care eu nu stiam si nu m-am uitat cand am luat. Am rezolvat stutul cu epoximetal sta fix acum dar totusi se dezamorseaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu prea conteaza de temperatura. Am schimbat acum ceva timp pompa de inalte cu una sh si tot aceeasi probl am avut, si am zis ca de data asta sa schimb si oringurile, mai ales ca a fost scos injectorul si nu au fost schimbate.

Chiar nu pot sa imi dau seama ce poate sa fie(care din ele), masina porneste greu, daca sta mai mult de 6-7 ore, acum am parcat-o cu spatele sus, is curios cum se comporta la dimineata.

Oringurile sunt elring, nu stiu cat de potente is, dar momentan nu am bani pt cele oem:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scapat de pornirea grea, acum masina porneste la sfert !

In weekend am schimbat oringurile de la injectoare, erau praf(nu stiu cum de nu mi-a bagat motorina in ulei), Acum masina porneste la sfert si stau cu sufletul impacat ca nu imi bat injectoarele in chiulasa :) au batut, dar foarte putin, cica nu ii problema momentan.

Cea mai afectata era cea din mijloc, de aceea se dezamorsa instalatia:)

Pret total pt toata distractia: 400lei.

Din pacate am uitat garniturile la mecanic(sa le fac o poza), era aproape inexistente, uzat mai tare pe partea opusa de unde se prinde injectorul :))

Modificat de Trutan Darius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ori sunt oring-urile de la injectoare, ori pompa tandem.
Pe injector sunt 3 oring-uri.

Unul din ele este INTRE tur si retur la motorina. Daca ala e slabit, nu are treaba cu uleiul. Doar ca se dezamorseaza instalatia.

;)

Vezi ca oring-urile alea se uzeaza intr-o parte din cauza jocului injectorului. Asa ca nu prea stau ele fixe acolo. Dar oricum n-ai ce le face, asa e proiectul.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am facut rost de o pompa tandem ce o voi monta de proba de pe un passat AVF de 131 de cai automata, acuma din ce am vazut nu seamana carcasa cu cea a mea,sa vedem daca va potrivi sau nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine cel din mijloc era cel mai uzat, deci scapa pe retur. Imi pare rau ca nu am schimbat mai devreme, deoarece mi-a batut injectorul in chiulasa putin:( dar din spusele mecanicului nu ar fi asa mare tragedie... La cati km trebuie schimbat oringurile astea? au limita de km?

Modificat de Trutan Darius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci le-ai schimbat pana la urma,sa revii cu impresii despre cum porneste la rece,cald,..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu au limita de km. Fostul motor avea peste 300.000 de km si n-am avut nici macar o problema de pornire, niciodata.

Tine de noroc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma puteti ajuta si pe mine cu cateva sfaturi pentru masina mea ?

Din cate imi dau seama bateria e pe duca (80 Ah) si o bujie e moarta.

Am vrut sa verific bujiile , insa am ajuns sa curat admisia si egr-ul. Bujiile banuiesc ca sunt undeva in spatele motorului. O idee , ceva ?

Sent from my GT-I9100 using Xparent Blue Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Face destul de urât. Aia era valoarea ralanti-ului şi când pornea bine?

Te întreb pt. că nu ştiu cât trebuie să fie la motorul tău până se încălzeşte, mie mi se pare cam mare.

despre bujii vezi ataşamente

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Relanti-ul coboara undeva la 970 (sau pe acolo) dupa 1 minut maxim 2. Si vara tor in jurul acestei valori sta. Mersi de atasamente.

Sent from my GT-I9100 using Xparent Blue Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, de aproximativ 2 saptamani nu prea imi mai porneste masina.. adica porneste dar dupa foarte multe incercari... si asta in special cand se lasa foarte frig -5 grade... am schimbat acum fix o saptamana bateria noua Varta Silver 70Ah si bujiile incandescente CHAMPION.. si degeaba.. pe VAG-COM nicio eroare... habar nu am ce are.. (1.9 TDI 105 CP cod motor: BLS), dar daca merg cu masina si o las 2,3 ore dupa porneste la sfert... problema e cand o las peste noapte atunci gata.. nu mai vrea...

Modificat de coxadolf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!