Jump to content

Probleme cu pornirea la RECE - motor TDI


Tibi Goia
 Share

Postare recomandată

nu e obligatoriu sa bage motorina... e suficient sa nu mai asigure etanseizarea corespunzatoare.

Pompa - trebuie sa verificam, dupa coduri - as zice ca se potriveste, dar trebuie sa verificam sa nu avem surprize....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc florin ,n-am nici un program pe ce sa verific,daca cumva reusesti sa verifici tu da-mi un semn,multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Roga-l pe cel care are pompa, sa iti trimita codul piesei si verificam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ar ri oringurile de la injectoare nu ar trebui sa intre si motorina in ulei si alte treburi pacatoase?sa un mai mearga motoru bine,etc...

Pe injector sunt 3 oring-uri.

Unul din ele este INTRE tur si retur la motorina. Daca ala e slabit, nu are treaba cu uleiul. Doar ca se dezamorseaza instalatia.

La cald e ok. Insa la frig se intaresc si garniturile. Riscul e mult mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc cosmin, m-ai lamurit , un raspuns clar si concludent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neatza...@Cozmin...de ce se monteaza acele valve?care este rolul lor?si de ce unele masini au si altele nu?

Din cauza oringurilor poate rezulta si un consum marit ?

Sent from LWR-itza using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo am mers sa pornesc azi dupa ce ieri montasem valva si cam nici un rezultat.parca a pornit o idee mai usor dar tot greu,a invartit mai mult dar fara sa se balbaie ca pana acum,apoi s-a balbait o singura data si a pornit,deci n-am tare rezolvat nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consum marit de la oringuri - nu.

valvele unisens se pun de proba, sa vezi daca nu cumva sistemul (din cauza uzurii-defect) se dezamorseaza peste noapte.... pleaca motorina inapoi in rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar de proba?

Piesa vad ca apare si in programele de identificat piese...are cod produs...

Cand zici de proba mie imi vine in gand o improvizatie...dar unele masini o au montata din fabrica cred...acum nu stiu care...si de ce...

De proba inseamna ca o pui..verifici...si pe urma montezi totul la loc...la fel cum era inainte de proba nu?

post-14266-0-02088600-1357814287_thumb.j post-14266-0-24150100-1357814286_thumb.j

pozitia 16

Sent from LWR-itza using Tapatalk

Modificat de Lawrentzyu_86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu n-am gasit inca montata DIN FABRICA la nici un PD valva unisens pe traseul de motorina. Daca cineva a gasit, sa ma corecteze. Repet... DIN FABRICA.

Acelea le pun de test mecanicii, pentru... mai nimic. In cate cazuri s-au montat... tot la fel de prost pornea ca si inainte.

Au venit multi cu valve montate si pornea tot prost. Am schimbat pompa, am scos valva si masina merge perfect.

Posibil sa se gaseasca valva de cumparat/montat optional, pe considerentul ca pompa mai oboseste. Dar cum spuneam... ori cu ea, ori fara ea.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va inteleg perfect...dar ma macina intrebarea asta...de ce apare in ETKA? ca doar nu a fost conceputa de mecanici...

de ce sa iti dea asasta optiune...pe considerentul ca pompa oboseste...nu le-ar fi mai bine sa incaseze banii pe o pompa decat pe o valva unisens...sa te faca sa o schimbi decat sa ii prelungesti putin viata?

Modificat de Lawrentzyu_86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pornire astazi..fara nici o interventie de ieri de cand a pornit cum a pornit doar ca erau doar -3° si a fost parcata pe suprafata dreapta

Pareri?

Sent from LWR-itza using Tapatalk

Modificat de Lawrentzyu_86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discutia poate continua pana maine.

Daca te simti mai bine, monteaza valva si vorbim dupa. :)

Dar iti spun ca arunci banii si tai furtunul degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prefer sa las discutia deoparte...ce parere ai de filmuletul de mai sus?

Sent from LWR-itza using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca porneste usor:)) nu stiu,poate e afectata doar la frig,poate e un inceput al sfarsitului pentru pompa,referitor la supapa egal cu 0,nu pierde vremea ca mine,am taiat furtunu degeaba si am luat-o degeaba,vorba lui cosmin

Modificat de FloRio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atat supapele din pompa, cat si oring-urile de la injectoare inchid mai rau la frig.

Masina din filmulet porneste relativ ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aveti idee daca as putea monta o pompa manuala de amorsare a instalatiei de motorina cum au logan-urile si ar trebui sa o instalez ca sa se amorseze instalatia cum trebuie.

Mentionez ca am si eu probleme cu pornirea la rece si nu-i mai dau de cap am schimbat oringuri, verificat bujii, schimbat bujiile CGP, dupa prima pornire in restul zilei porneste usor dar daca stationeaza mai mult nu mai vrea decat dupa vreo 4 5 chei. Ma gandeam cu o pompa de acest fel sa o amorsez manual multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe pd-urile fara pompa electrica in rezervor sigur veti gasi valva unisens pe furtunul ce pleca din filtru spre pompa tandem. La cele cu pompa electrica in rezervor nu am vazut valva unisens. Din cate stiu ajm-ul pe golf 4 este fara pompa electrica in rezervor( eu am ajm golf 4). Pe audi a4 , am vazut ajm cu pompa electricca in rezervor

Pe pd-urile fara pompa electrica in rezervor sigur veti gasi valva unisens pe furtunul ce pleca din filtru spre pompa tandem. La cele cu pompa electrica in rezervor nu am vazut valva unisens. Din cate stiu ajm-ul pe golf 4 este fara pompa electrica in rezervor( eu am ajm golf 4). Pe audi a4 , am vazut ajm cu pompa electricca in rezervor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aveti idee daca as putea monta o pompa manuala de amorsare a instalatiei de motorina cum au logan-urile si ar trebui sa o instalez ca sa se amorseze instalatia cum trebuie... Ma gandeam cu o pompa de acest fel sa o amorsez manual multumesc
Si uite-asa gasim masini cu mii de improvizatii in Romania...

Daca nu ai bani de alta pompa, de ce mai tii Passat-ul? Vinde-l si ia-ti Logan, sa fii asigurat cu pompa manuala de amorsare.

Blasfemie !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si care pompa sa o schimb aia din rezervor care se aude cand pui contactul sau cea tandem care am schimbat-o odata ?

multumesc pentru raspunsul prompt acordat. Nici nu ma asteptam la un raspuns mai concret multumesc inca o data

Modificat de crysty17bt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa electrica din rezervor nu produce simptomele astea.

Doar pompa tandem. Daca spui ca ai schimbat-o o data, probabil ai pus una sh si a obosit si asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

riscant cu cele SH

Modificat de FloRio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!