Jump to content

Probleme cu pornirea la RECE - motor TDI


Tibi Goia
 Share

Postare recomandată

ma poate ajtua si pe mine cineva cum pot modifica timpul de preincalzire la bujii?

incearca pe 008 - acolo ai Coolant Temperature Calibration - modificarea valorii din acel camp, trebuie sa influenteze si timpul de actionare a bujiilor.

andiB, incearca sa te loghezi (login) prin 12233 apoi intri la adaption si dai pe canalul 12,acolo ai valoarea 32768 si scaznd valoarea maresti timpul,asa e la EDC 15,nu stiu la EDC 17 cum e

EDC16, are altceva pe canalul 12.... asa ca nu merge asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa imi explici mai bine toti pasii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare...pentru ce defect era testul cu masina parcata peste nopapte cu fundul mai sus?

aseara am parcat pe o vale si spatele este mai ridicat decat fata si a pornit mai greu....a invartit cateva secunde ca si cum nu avea motorina....

O sa vad si maine daca porneste la fel(am parcat iin acelasi loc) sau a fost de vina temperatura....-11°

Sent from LWR-itza using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si se rezva cu o valva unisens?

Am mai observat ca tot in pozitia aia...inainte de prima pornire am apasat frana...si era tare...

Precizez ca i-am schimbat cele doua garnituri dintre ea si bloc si tot atunci am izolat si stutul sa nu se mai miste...:-(

Sent from LWR-itza using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU se rezolva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci schimb pompa sau o parchez numai pe drept nu?

Mai stii ceva de acele kit-uri de reparatie Cozmin sau nu te-a mai interesat decand ai schimbat masina?

Sent from LWR-itza using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kit-uri de reparatie... n-am incercat. Erau ceva baieti care au incercat aici.

In principiu schimbi pompa sau o parchezi cu fundul in sus.

Ar trebui verificata si temperatura indicata de senzorul de temperatura motor, la rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai laurentiu zice ca a lasat-o cu fundul in sus masina peste noapte,ori s-a incurcat ori nu vad eu bine,deci trebuia sa o ia mai usor in acest caz,ca sa fie pompa tandem trebuia sa o lase cu fata in sus si sa porneasca greu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de sfaturi...dar nu am inteles de ce sa o las cu fundul in sus...sau ai vrut sa zici sa NU o mai las cu fundul in sus?

O sa verific senzoru cu toate ca l-am schimbat anul trecut...era negru si am pus verde...

Maine filmez...sa vad daca a fost coincidenta cu tempratura joasa....ca este parcata in acelasi loc...

App...stiu ca imi mai face figuri senzorul de temperatura exterioara...cel din bara..influenteazacu ceva

Sent from LWR-itza using Tapatalk

Modificat de Lawrentzyu_86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ala de temp exterioara nu influenteaza cu nimik

deci,cand pompa tandem creeaza probleme, ca sa o verifici lasi masina cu fundul in sus,si daca porneste mai usor ca si cand o lasi cu fundu in jos poate fi pompa tandem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

influenteaza.... temperatura ca o vezi pe bord - clima..... si atat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul acesta ,ma gandesc ca poate era mult mai frig decat arata bordul -10°....si a pornit asa din cauza bateriei....

Masina a pornit greu invers decat decat in situatia in care pompa tandem ar fi dusa....era cu fundul sus...

Sent from LWR-itza using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fimuletul de azi...la fel de greu a pornit :(

de obicei asa porneste ea...nu stiu ce a fost zilele astea cu ea:(

mie imi suna ca si cum nu ar avea motorina...ca de invartit invarte cu forta...nu imi pare bateria...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lawrentzyu_86 nu pot vedea filmuletele decat cand ajung acasa dar cata motorina ai in rezervor?

Mie mi s-a intamplat doar o singura data faza asta in urmatoarele conditii:

-masina parcata cu botul mai sus de spatele

-motorina in rezervor destul de putina, sub 10 litri as spune

E posibil ca alimentarea cu motorina sa se dezamorseze cand e foarte putina motorina in rezervor...nu mi-a confirmat nimeni chestia asta...

De atunci n-am mai fost in situatia de a avea rezervorul gol si n-am mai avut probleme a luat-o tot timpul la sfert chiar si azi la -16 afara...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o [cenzurat] peste jumatate...sa zicem vreo 30-35L...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...l iniuta.... ca iti cenzureaza automat cuvantul

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o [cenzurat] peste jumatate...sa zicem vreo 30-35L...

@laurentiu, uita-te cu o pagina in urma la filmuletul pus de mine sa vezi cum porneste si a mea,exact ca a ta,si pe partea de electric am incercat si verificat tot si nu sunt probleme, am ajuns la concluzia ca e vorba de alimentare proasta,si mai precis banuiesc pompa tandem,chiar azi mi-am luat o supapa unisens, si am montat-o pe masina ca sa vad miane dimineata cum va fi,eu zic sa incerci si tu, o pui pe furtun la intratea in pompa ca sa nu mai scape motorina inapoi,dar e posibil sa nu faca preisune pe injectoare si atunci tot nu rezolvi nimik,depinde de pompa.Eu asa incerc prima data e mai ieftin decat sa cumpar aiurea o pompa,daca tot nu o ia ,nu-mi ramane decat sa schimb pompa,despre oringuri la injectoare mai greu..zic eu....de exemplu azi a pornit mai prost ca ieri si a fost mai cald,dar am lasat-o un pic mai sus de fata.Voi reveni maine cu detalii despre cum a pornit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine doar zilele asta a facut figuri...cand am parcat-o asa...in rest nu am probleme...ai vazut in al 2lea filmulet cum porneste de obicei...

O sa incerc si eu o valva unisens...a ta nu are niciuna?ca la Muale am vazut ca are..si are acelasi motor ca al tau...sa zic la vreo 10 cm distanta de filtru...tu nu o ai pe aia?

Sent from LWR-itza using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am,eu am pus exact la intrarea in pompa tandem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu inteleg de ce tu nu ai si Muale are...ca aveti acelasi motor...

aceeasi valva am vazut-o montata si pe un ASZ...am luat poza de la un anunt de vanzari...si mi-a sarit in ochi ca el avea acea valva montata...

o sa imi pun si eu una pana la urma...

post-14266-0-97819300-1357761903_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer nu m-am uitat foarte atent,o sa ma mai uit maine,oricum din poza nu vad nimik,e prea mica poza,in fine, am mai pus una chiar la intrare sa vad,daca tot greu porneste o dau jos aia ce am pus-o de proba si poate iau pompa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valvele alea nu ajuta la nimic.

Si totusi... e problema de alimentare cu motorina. Bateria e buna, cu bujiile nu pare a fi nimic in neregula.

Ori sunt oring-urile de la injectoare, ori pompa tandem.

La dracu cu pozitionarea masinii cu fundul in sus. Se pare ca in cazul de fata nu da roade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ar ri oringurile de la injectoare nu ar trebui sa intre si motorina in ulei si alte treburi pacatoase?sa un mai mearga motoru bine,etc...

tot pompa parca mai degraba...

apropo de pompa,stii cumva..se potriveste pompa tandem de pe motor de 131 sau 101 pe motor de 116? am gasit o pompa de pe un AXR DPF E4 din 2004 ,arata foarte bine la si m-am gandit sa o cumpar in cazul in care descoper ca e de acolo problema,dar ma intereseaza in principiu daca potriveste.va rog mult cei care stiti sau care a-ti mai schimbat sa da-ti un raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!