Jump to content

Probleme cu pornirea la RECE - motor TDI


Tibi Goia
 Share

Postare recomandată

eu nu am schimbat inca uleiul,ilmschimbase cu 1000 km inainte sa o cumpar vechiul proprietar,folosea Mobil supersynt 5w 40 PD parca din reprezentanta,nu turcesc,oricum eu o sa trec pe aral 5w 40 la urmatorul schimb,are deja uleiul 7000 km,si la 10.000 il dau jos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pornit-o cu cu pompa pusa pe direct...posibile probleme : releu,instalatie ?

Ca sa verific valva ar trebui sa am 12v cand pun contactul nu ?

Modificat de razvansecu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aseara am schimbat bateriile cu un prieten,lui ii porneste foarte bine dimineata.Are baterie de 88Ah si am pus-o la mine,si a mea la el.Dimineata aceiasi temperatura ca si ieri -2,5 grade.Lui i-a pornit la fel de usor la mine si mai greu ca ieri.Dovada filmuletul:

azi am dat electromotorul jos si l-am desfacut,o sa vad pe maine dimineata cum va fi

Modificat de FloRio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rasvansecu

Plusul vine de la engine control relay, k46 pe prima schema care am postat-o, nu stiu care este in panou cred ca 109. De aici vine +12V cand pui contactul. Daca nu ai atunci de vina pot fi contacte releu, lipiturile de pe spatele suportului sau releul (asta il poti verifica si scos de pe masina)

In celalalt capat al valvei trebuie sa ai o tensiune ceva mai mica doar cu contactul pus (apare o cadere de tensiune pe valva), iar cand dai la automat trebuie sa ai 0V sau pe aproape, deoarece acest capat se inchide la masa prin ECU. Daca atunci cad dai la automat la acest capat al valvei ai o tensiune de ordinul voltilor atunci pe undeva pe traseul de la valva la ecu este un contact imperfect, sau vreo masa de la ecu nu face contact bine sau in cel mai rau caz ECU nu functioneaza corect.

Identificarea pinilor dela mufa de la pompa le faci dupa autodata acolo unde spune cum se verifica fiecare element (nu am acum la mine ce-mi trebuie dar te descurci tu).

O verificare foarte buna ar fi sa scoti mufa de la ecu si sa masori in mufa care vine dinspre motor daca ai toate masele si plusurile care trebuie cu contactul pus (vezi pdf-ul "semnale ECU dinspre mufa" si "schema 1")

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pornit-o cu firul la valva pe direct si l-am lasat acolo si dupa ce am pornit-o 20 de secunde pana m-am dat jos din masina.

Am lasat-o pornita 30 minute ,fumega in continuare ,s-a mai diminuat putin fumul ..am dat o tura prin cartier la inceput a mers normal apoi a inceput sa dea in nas mergea foarte neregulat +fum mare.

Am oprit-o si am incercat sa o pornesc iar ,ma joc pe la relee pe acolo (109 merge) o mai ajut si cu releu de bujii 103(manual) si porneste dar merge foarte sacadat + fum mult + pedala de acceleratie nu functioneaza.

Asta poate avea legatura cu imobilizatorul ?

Am incercat sa sun 3 baieti de pe forum sa fac o diagnoza dar sunt disponibili doar pe seara...sa vad daca oi mai porni-o acum.

Inteleg ce zici tu sa verific dar nu pot face asta la -5 grade in ninsoare.O sa incerc sa o pornesc iar cu firul pe direct la pompa sa incerc o diagnoza macar si ramane de vazut pe viitor.Eu trebuie sa plec din bucuresti si o sa o las aici...

Modificat de razvansecu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SAlut am si eu o intrebare? va rog frumos daca puteti sa ma ajutati am si eu un vw golf 4 variant TDI din 2001 si am o mare problema cu el atuncea cand este de la 0 grade la vale mai ales iarna imi porneste foarte greu si am facut tot ce e posibil am fost cu ia si la tester nu ii gaseste nimic i-am schimbat bateria am cumparat una noua si de geaba bujjile la fel noi pompa tandem la fel am schimbat-o si pe ia :banghead: :banghead: si problema e ca dupa ce a pornit merge foarte bine trage bine si am fost cu ia si la reprezentanta va rog frumos daca se poate sa ma ajutati cu niste sfaturii va multumec frumos si scuzati-ma motoru este AJM de 116 cp. multumesc frumos :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa o pornesti cu senzorul de temperatura scos,poate este defect si da eroare de temperatura la calculator si nu-ti da motorina cat trebuie la pornirea la rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok multumesc frumoss o sa incerc dar imi poti spune cum il gasesc si inca o problema daca era defect nu aparea pe tesster si la reprezentatnta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e obligatoriu sa ai eroare daca e defect,e de ajuns sa indice gresit sa fie putin obosit si te lucra,il vei gasi sub pompa tandem.verifica si electromotorul,e posibil sa fure curent si dimineata sa ai probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

electromotorul este bun am schimbat bateria acum o saptamana si am fost cu ia sa o masoare sa imi dea garantia si a zis k e totul in regula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... cand este de la 0 grade la vale mai ales iarna imi porneste foarte greu...

Zici ca porneste greu numai daca o lasi cu botul la vale? sau am inteles gresit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca a vrut sa se intelega ca atunci cand sunt temperaturi negative. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SAlut am si eu o intrebare? va rog frumos daca puteti sa ma ajutati am si eu un vw golf 4 variant TDI din 2001 si am o mare problema cu el atuncea cand este de la 0 grade la vale mai ales iarna imi porneste foarte greu si am facut tot ce e posibil am fost cu ia si la tester nu ii gaseste nimic i-am schimbat bateria am cumparat una noua si de geaba bujjile la fel noi pompa tandem la fel am schimbat-o si pe ia :banghead: :banghead: si problema e ca dupa ce a pornit merge foarte bine trage bine si am fost cu ia si la reprezentanta va rog frumos daca se poate sa ma ajutati cu niste sfaturii va multumec frumos si scuzati-ma motoru este AJM de 116 cp. multumesc frumos :banghead:

avansul injectiei l-ai verificat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut ieri elecreomotorul,am schimbat periile,bucsiile si l-am curatat,se simte ca invarte mai usor dar tot nu porneste bine.porneste mai usor o tzara,insa tot invarte cam mult pana o ia.bujiile sunt originale,ele functiomeaza,daca la capacitate maxima nu stiu,sau nu stiu daca exista functionare buna sau mai putin buna la incandescente.pe cuvant ,nu mai stiu ce sa fac si ce sa verific

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut din pacate am incercat si cu senzoru de temperatura dar tot asa greu porneste nu mai stiu ce sa ma fac cu ia :banghead: :banghead: :banghead: :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde este mufa senzorului g62

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi a pornit mai usor,un lucru e cert,de invartit invarte usor,probabil sunt putin obosite bujiile, poate ar trebui sa setez timpul de preincalzire mai mare sau sa pun altele noi. am observat ca porneste mai usor daca las mai mult timp dupa ce se stinge becul la bujii,decat daca as si da cheie iemdiat ce se stinge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la tine stau cam putin bujiile aprinse...la mine daca te uiti...se sting dupa airbag...la tine inaintea lui...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se afla sub poma tandem ai de grija sa nu scoti senzoru afara ca iti curge antigelu eu am patito:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari tuturor am o problema pe 1z. Pana acum nu mi s-a mai intamplat. Porneste fara probleme prima oara (cand intra bujiile) iar apoi daca o las oprita undeva si se raceste motorul cam o ora, nu mai intra bujiile la pornire. Am schimbat senzor temperatura lichid racire, bujii incandescente, si tot la fel. Daca scot mufa senzorului si intra bujia porneste imediat. Oare alt senzor transmite temperatura la ECU?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. E acelasi senzor.

La tine e slaba compresia si porneste greu daca temperatura din camera de ardere e mica.

Posibil sa nu porneasca bujiile din cauza releului de bujii. Incearca un alt releu daca ai posibilitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi erau -3,5 grade si nu a stat pe bujie decat 2 secunde, cam inexplicabil,bineinteles ca a pornit f greu,a invartit mult si usor,dadea mici semne ca ar lua-o si nu a pornit decat dupa ce a invartit de vreo 8-9 ori.Cum verific daca e releul de bujii?cum il pot verifica?poate sta asa putin si din cauza bujilor sau doar a G62-ului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!