Jump to content

Probleme cu pornirea la RECE - motor TDI


Tibi Goia
 Share

Postare recomandată

Aceeasi problema la un Passat 2.0 tdi 140 cp, am schimbat releul bujii incandescente si totul a revenit la normal. Nu imi aparea nici o eroare si masina pornea de la a 5 a cheie cand temperatura externa cobora sun zero grade.

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al meu passat tot AWX e si s-a imbunatatit pornirea de dimineata prin reglarea avansului care era +2.8 la 0.0.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- G62 e ok (aceeasi temperatura pe engine si instruments si e reala).

Am intalnit G62 fara eroare si care la cald avea aceleasi valori. Facea figuri doar la rece, dimineata. Schimbat cu unul nou, OEM - porneste la sfert de cheie.

chiulasa prezinta canale de uzura, la locasurile injectoarelor ?

Fa-i o proba (chiar daca nu e recomandata si fiecare o face pe raspunderea lui) - incearca sa o pornesti prima data dimineata, impinsa..... si vezi daca porneste imediat sau nu.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Functioneaza, dar poate se dezamorseaza dupa ce sta o noapte nepornita si nu face presiunea necesara. Daca pune contctul de 3-4 ori dimineata porneste mai bine ?

Sent from Al Bundy iPhone using Tapatalk

Ce inseamna daca porneste bine atunci cand pui si iei contactul de mai multe ori? Exact asa imi face mie cand afara sunt temperaturi negative daca dau la cheie din prima porneste lung daca pun si iau contactul de cateva ori porneste instant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cate ori pui contactul, de atatea ori porneste pompa de motorina. parerea mea ca se dezamorseaza instalatia sau pompa nu face presiunea necesara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intalnit G62 fara eroare si care la cald avea aceleasi valori. Facea figuri doar la rece, dimineata. Schimbat cu unul nou, OEM - porneste la sfert de cheie.

Uite ca asta a fost si aici. :tuktuk:

Nu erori, valori ok la cald si totusi G62 a fost vinovat !

Intre timp a mai incercat si alte injectoare... degeaba.

Acum, cu noul G62 porneste perfect si nu scoate gram de fum la pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin cum l-ai verificat pe G62 dimineata ?Vag-com-ul ?mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, ca masina e in alta parte. Efectiv a inlocuit G62. Ca deja era innebunit omul, la cat a investit...

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intalnit G62 fara eroare si care la cald avea aceleasi valori. Facea figuri doar la rece, dimineata. Schimbat cu unul nou, OEM - porneste la sfert de cheie.

Uite ca asta a fost si aici. :tuktuk:

Nu erori, valori ok la cald si totusi G62 a fost vinovat !

Intre timp a mai incercat si alte injectoare... degeaba.

Acum, cu noul G62 porneste perfect si nu scoate gram de fum la pornire.

Ti-am zis ca am rezolvat si eu asa, o masina.... si de aici stiam - nicio eroare, valori comparabile pe Engine si Instruments....dar pornea ca naiba. Dupa verificarile facute.... era cea mai probabila varianta - si cea mai ieftina de incercat.

Cumparat G62 OEM.... si toate s-au rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare. sa va dau eu alta bataie de cap, cu pornirea foarte greoaie a masinii mele, alh 90 cai, pe octavia. iarna, frig, pornire ok. peste 5 grade, porneste foarte greu 5 - 20 grade, asta dimineata, la prima pornire. la cald porneste ok. senzor temperatura schimbat de 2 zile. daca scot dimineata mufa de pe senzorul de temperatura, porneste super, chiar daca dau la automat in clipa in care pun contactul, fara a mai incalzi bujiile. NU-I MAI DAU DE CAPAT!! si e o problema ce se agraveaza de la an la an. multumiri anticipate. salutari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune un senzor original,daca porneste bine cu mufa scoasa, de la el este problema ai avut ghinion cu el .Pe vag iti arata aceeasi temperatura la el sau ai diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare,

Detin un golf 5 , 2.0 tdi, bkd 2006.Am o problema cu pornirea la rece..si anume masina porneste la 2-3chei date mai lungi(lucru care se intampla la un interval de 10-12ore,pornit dimineata sau seara,).Initial am crezut ca este de la injectoare..deoarece dupa ce pornea avea un tremurat puternic..am schimbat oringurile , si suruburile de fixare, acum este ok.valorile ar fi -0.58 0.21 0.21 0.14.Masina numai tremura la pornire ca inainte si trage mai puternic si mai legat.Insa problema cu pornirea inca este prezenta.Am inteles ca se poate face un update de soft, pt timpi de injectie etc.

O idee pt acest tip de update?sau daca ar putea fi de la altceva pornirea..

Modificat de prz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

In teorie, problemele cu pornirea la rece nu-s din soft....

Cu ce turatie invarte demarorul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Un senzor de temperatura decalibrat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Aveti idee daca la 2.0 tdi se poate face o adaptare cu vcds cat timp sa stea bujiile aprinse?

THX

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Caddy, 1.9 TDI, cod motor ALH, nu porneste decat trasa, dupa ce porneste merge in suturi, se opreste in mers si la accelerare foarte mult fum alb spre albastrui. Acum o luna dupa ce a fost pusa la punst distributia si reglat avansul corect a mers nemaipomenit, la un moment dat la pornire parca mergea in trei pistoane, opream motorul si porneam din nou si isi revenea. Acum nu mai vrea deloc. Ceva solutii daca se poate ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica distributia si pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un senzor de temperatura decalibrat...

deci g62 poate influenta pornirea?

:-? la mine e cam decalibrat deoarece imi arata cu 10 grade mai mult pe bord decat pe tester

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salutare.

Am si eu o problema dubioasa tare care a aparat de 2 ori in ultimele 3 luni cred.

Asadar mi s-a intamplat de 2 ori sa porneasca mai greun la rece.

O data acuma vreo luna si alaltaieri.

Avand in vedere ca de cand am masina a luat-o tot timpul la sfert la temperaturi peste 0 grade, m-am speriat un pic pe moment dar apoi pentru ca n-a mai facut n-am bagat de seama.

Acum m-am gandit mai bine si cred ca la mine de fiecare data cand s-a intamplat s-a manifestat in urmatoarele conditii:

-masina parcata cu botul un pic mai sus decat spatele

-rezervor aproape gol

Bateria desi are vreo 5 ani cred, am masurat pe ea 12.45 V oprita si 14 V aproape cu motorul pornit deci eu cred ca n-are treaba.

Ca si manifestare cand dau la demaror, motorul invarte vreo 3 secunde in "sec" adica nu se aude sa vreo s-o ia ca si cum n-ar primi motorina, si apoi deodata o ia. Asadar suspectez ca se scurge sau dezamorseaza motorina din circuitul de alimentare si pana trage din rezervor are loc acesta pornirea grea.

Motorul este AXR PD, asadar ce supape si pompe ar trebui sa verific pentru acesta problema?

Avand in vedere ca 90% din timp merg cu rezervorul plin probabil ca nu o sa se mai manifete problema in curand dar as vrea totusi sa rezolv ca sa nu am surprize pe viitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si parcheaz-o si cu botul in jos...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As prefera totusi o rezolvare chiar daca o sa ma coste ceva...pe la pompa tandem nu am scurgeri, sa schimb supapa de la filtrul de motorina?

Sau trebuie umblat la rezervor?

Vreau sa ma documentez poate la urmatoarea revizie sa schimb supapele care ar putea fi cu probleme.

Merci.

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti incerca si cu supapa de la filtru.

legat de pompa tandem - nu e obligatoriu sa curga....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa si explici mai exact care e faza cu pompa tandem sau ma trimiti sa citesc tot topicul din urma :( ?

M-am uitat pe un manula de reparatii de la Golf V PD dar n-am gasit nici o supapa unisens prin schema, nu prea inteleg care din componente tine circuitul de motorina amorsat cand este oprita masina...

Mai studiez problema deocamdata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa tandem este cea care tine instalatia amorsata. La returul pompei exista un fel de supapa interna care face treaba asta.

http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_316.pdf

la pg 16

La tine este posibil sa fie si de la O-ringurile de la injectoare.

Urmeaza si sfatul lui Florin. Asa vei vedea daca e problema de dezamorsare instalatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!