Jump to content

Probleme cu pornirea la RECE - motor TDI


Tibi Goia
 Share

Postare recomandată

cum pot vede daca sunt alimentate bujie vag-com sau trebuie sa scot mufele de la buji?

cum pot vedea temperatura la g62?

avansul e 00

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cineva care sa stie raspunsul la postul cu nr #1393.....pls...si banuiesc ca postul cu nr #1390,acele coduri se refera la bujiile CGP,sau???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Credeam ca nu mie mi se adreseaza dar oricum asta am facut deja inainte sa postez,verificat G62,alimentare bujii,avansul e 1 parca valoarea,tot e OK,eu intreb daca pot sa modific eu aceea valoare care e pe OFF si sa o pun pe ON din acele coduri din postul #1390

Modificat de terminatoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si deci, spune si aici ce ai descoperit pana acum :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"11111111 = Glowing OFF"

Cred ca inseamna ca ECU a intrerupt comanda de alimentare a bujiilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine cand avea 20 de grade motorul, pornita de la -6, scria OFF, dar nu erau toate numrele alea "1" mai era si "0" printre ele si in celula din dreapta era "preglow" si parca un numar 7.xx care sincer nu stiu ce inseamna. dar scenariu asta era dupa ce motorul era pornit de vreo 3-4 minute.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand am inceput sa alimentez cu motorina aditivata de iarna nu mi-a mai facut probleme, a pornit din prima, chiar daca masina era sub zapada cu totul :) . La asta nu ma asteptam..se pare ca este f importanta si motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca masina e in zapada ... e avantaj - ca-i tine caldut la motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte bine precizat FLORIN dar de intrebarea mea de mai sus nu stii sa-mi zici ceva sau poate stie CUIUDA cum sa le activez ca la Auto-scan nu imi da nicio eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai ce sa activezi tu. Ala e doar un camp martor - vezi ce se intampla. Daca G62-ul e in mintile lui, ECU trebuie sa le comande. Ai verifica daca primesc 12v, cand pui contactul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poi G62 e ok,curent este dar nush daca 12 v verific si asta si revin,parca scria tot in acel camp ceva de 13,ceva volti nu mai tin minte,am sa fac un printscreen.

Aceste valori se refera la bujiile incandescente sau la CGP-uri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi la masina si verifica cu multimetrul...sau bec... daca iti comanda bujiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si daca nu ai curent la buji? de la ce poate fii?verificare temperaturi la g62 e temperatura antigelului nu?daca in bord imi arata -10 si tempertura la g62 e -6 grade e dus senzorul sau cum ca nu inteleg am citit mai multe postari .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, masuratorile le faci cu VCDS pe Engine si Intrument cluster - nu pe afisajul de pe bord. Oricum, o diferenta de pana la 4-5 grade, e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uitati aici un print screen cu "buba"la masina mea,bujiile sunt 11111111111 si asta inseamna ca sunt OFF.G62 e ok,l-am verificat si cu motorul rece si cu motorul la temperatura de regim.

post-58309-0-43121400-1329315748_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi la 88 grade tu vrei sa fie alimentate bujiile?

Verificarea se face dimineata, cu motorul rece, imediat dupa pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poza e facuta la 88 de grade dar la fel imi arata si dimineata cand e rece motoru,prima pornire,care la -15 grade o ia din a 3 -4 cheie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la acea temperatura, cat stau bujiile aprinse in campul 2?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta nu am vazut dar maine dimineata ma uit si eventual fac un nou print screen.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin si eu cu poze sunt cam facute pe fuga. motoru rece nepornit

post-81064-0-78727300-1329336015_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

man, tu vezi ca acolo iti explica faptul ca daca toate sunt "1" inseamna ca-s OFF, exact asa era si la mine, valoarea aia la preglow, si 1 si 0 ;), stai relaxat ca ele merg, cel putin comanda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.

am si eu o problema, cu pornirea dimineata, (golf 5 - 2008 - BXE - 44000km) la -15/-2 grade.porneste la sfert - spre juma de cheie numai ca motorul parca merge in 2-3... tremurat destul de mare.... iti da impresia ca se rupe ceva in el, nu pot sa estimez exact cat timp (am putea spune intre 30s si 2 min) dupa cere revine la normal... si scoate si ceva fum alb... timp de cateva secunde... ceea ce mie mi se pare ca nu merge rotund motorul... aceeasi problema cu incalzitul in habitaclu... foarte greu... am incercat sa pun carton in fata radiatorului dar nu am reusit si nu stiu cum... stie cineva cum se poate pune?

am fost in service, pe aceasta tema cu tremuratul motorului, am lasat masina in fata service-ului seara pt a o pornii a doua zi dimineata cand vin cei de la service pt a vedea concret cum porneste.

mi-au spus ca ar fi de la bujii sau releul pentru bujii. au verificat bujiile si au zis ca sunt ok (nu stiu sa va zic cum au verificat), in concluzie am schimbat releu, dar problema persista.

intre timp daca tot era masina in service am facut si revizia , schimb ulei (castrol 5W40 turbo diesel) si toate filtrele (man), dar la fel problema persista.

ce sfaturi imi puteti da? pe vag nu apare nici o eroare... sa merg la alt service? trebuie sa verific altceva?

antigelul a fost verificat, rezista la -21 grade, ca atare pentru siguranta am inlocuit antigelul din vas, cu 1l nou, nedistilat... acum cred ca e ok, ( nu a mai fost verificat dupa).

bateria este cea originala.... oare de la asta sa fie?

alta ingrijorare ar fi, cand porneste dimineata in conditiile mai sus mentionate, pe partea stanga cum stai cu fata la masina, (dreapta dc esti in masina-dar din interior nu iti dai seama) si aude un fel de "fal - fal" - i-am intrebat pe cei din service si au zis ca s-ar putea sa fie de la vreo rola...

am observat ca dupa ce se incalzeste masina, nu se mai aude acest zgomot. (sau cel putin nu mai face asa tare)

trebuie sa imi fac griji?

astept sfaturi de la voi.

multumesc anticipat

Modificat de alex_d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!