Jump to content

Probleme cu pornirea la RECE - motor TDI


Tibi Goia
 Share

Postare recomandată

bateria am schimbat-o ieri iar bujiile inainte de craciu cu NGK, motorul este 2.0 TDI ieri am lasat-o 14h in frig azi dimineata a pornit greu se chinuia, daca o las la munca in parcarea subterana porneste la sfert...ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am dus bateria la verificat, mai ales ca inca are garantie.Am observat ca avea culoarea neagra la acel ochi unde indica nivelul electrolitului. Acum astept rezultatul dupa o incarcare ca la carte.

Poate sa imi zica cineva daca temperaturile afisate in urma scanarii sunt ok la mine? -15.3°C coolant temp, engine output -16.2°C coolant temp,cooler output -14.4°C ambient temp -12.6°C intake air temp

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, temperaturile mi se par OK, nu sunt diferente mari intre ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Datele motorului: 2.5 TDI 102 HP - model ACV; masina VW T4 - 1998

Probleme existente - bujii incandescente slabe. Pornire greoaie date fiind temperaturile de afara.

Problema cea mai stringenta - aseara am parcat masina frumusel, totul a mers OK. Dimineata, pun contactul, astept sa se stinga martorul de la bujii si apas butonul de pornire (asa a venit din Germania - cu buton legat pe direct ca e contactul dus). Rezultatul - nimic !!! Nici o miscare, nici un clichet de bendix sau altceva, NIMIC - de parca nici nu as fi avut conectata vreo baterie la masina. DAR, nici luminile din bord nu au scazut in intensitate - specific unui consum puternic de energie necesar electromotorului. Nu am mai stat sa verific nimic deoarece intarziam la servici si am fugit la troleu.

Posibile cauze (cred eu):

- un contact electric (legatura fire) desfacut de-a binelea - ?!?

- siguranta arsa

- contacte pe electromotor desfacute

- bendix dus

Niste idei ?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica butonul intai....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifici prezenta tensiunii intai la buton, apoi la electromotor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Eu cred ca am o problema la mine martorul petnru bujii sta extrem de putin aprins cand pun contactul de fapt cum se aprinde imediat se stinge chiar daca afara sunt -16 grade iar masina porneste greu. Cum pot verifica daca bujiile sunt alimentate cu curent sau ma gandesc ca nu e citita bine temperatura de catre ecu si astfel ele nu sunt alimentate cu curent? Motorul este 2.0 TDI BKD. Bujiile sunt nounoute iar bateria la fel.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La -16 grade, pui contact si vezi cu VCDS ce temperatura citeste G62. Poti continua monitorizarea si dupa ce pornesti motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAm greu sa masori daca sunt alimentate. Bujiile sunt sub capacul de la culbutori si releul e sub Ebox. oricum, in blocurile de masura se vede cat timp au stat bujiile aprinse dupa pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi, eu faceam referire strict la G62 :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat ca imi porneste la prima cheie (invarte de 2 3 ori arborele) , dupa ce masina a fost lasata peste noapte parcata cu spatele ridicat . A pornit la prima cheie si ieri si azi, masina am reusit sa o parchez in acelasi loc zilele astea doua.

Din ce am citit ar putea fi pompa tandem problema..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristi zi - mi si mie te rog cum pot sa vad cu vcds pe bkd cat timp stau bujiile aprinse te rog frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Acesta este primul meu post. Sper sa nu fii gresit topicul. Azi s-a intamplat ceva ciudat cu masina, din cate mi-a spus sotia la telefon (pana pe 3 martie nu sunt in tara): a pornit golful din semnatura, ca dupa aproximativ 5 minute de functionare sa se opreasca si apoi sa nu mai porneasca. A mai incercat sa il porneasca de 2 ori, nu a vrut. Masina nu a mers de cand a venit iarna, doar a fost pornita saptamanal cate 10-15 minute. Aveti idee de la ce poate fi ? Poate fi motorina de vina? oricum i-am zis ca daca temperatura de afara nu trece de 0 grade sa nu mai incerce sa o pornesca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fi facut un dop de gheata pe traseul de alimentare cu combustibil. Masina a functionat pana s-a consumat motorina din filtru, si apoi s-a oprit. Daca are posibilitatea sa puna pe cineva sa-i verifice daca se alimenteaza (daca ajunge motorina in filtru), sau eventual sa alimenteze cu ceva motorina mai aditivata (gen alpin de la OMV).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristi zi - mi si mie te rog cum pot sa vad cu vcds pe bkd cat timp stau bujiile aprinse te rog frumos.

012,0,Glow Plugs

012,1,Glow Status,,See Label File

; 00000000 = Waiting for Coolant Temperature

; 00000001 = Waiting for ECO Start Request

; 00010000 = Pre-Glow

; 01010000 = No Pre-Glow

; 10110000 = Post-Glow

; 11000000 = No Post-Glow

; 11110000 = Interim Glow

; 00110000 = Readiness Glowing

; 01110000 = Glow Start

; 10110001 = Waiting for Post-Glow

; 11010000 = No Post-Glow

; 11110001 = Waiting for Interim Glow

; 11111111 = Glowing OFF

012,2,Pre-Glow Period

012,3,Supply Voltage,(Terminal 30),Specification: 13.0...15.0 V

012,4,Coolant,Temperature (G62),Range: -40.5...+135.0 °C\nSpecification (Warm): 80.0...110.0 °C

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Multumesc la mine codul este 01010000 , temperatura data de G62 este -10 grade, afara erau -11, air durata 1.61 secunde mi se pare foarte ciudat, aceste valori au fost inregistrate doar cu contactul pus...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult, "pronet". Cred ca o sa o lasam pe dreapta pana vin eu in tara. Pana atunci foloseste benzinarul din familie. Sa speram ca mai vine si putina caldura pana in martie, ca avem nevoie toti. O seara buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri cand m-am uitat cu Vcds la CGP-uri aveam valoarea asta"11111111 = Glowing OFF"....asta inseamna ca sunt oprite sau ca sunt defecte cumva,stiu cum sa le veific ma intereseaza strict ce semnifica cifrele de mai sus!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca sunt oprite, nu apare pe vcds daca sunt sticate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact asa imi apare si mie aveti idee de ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si se pot porni cumva prin introducerea altei valori in campul respectiv,de exemplu cum e mai sus ...sau.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand ati vazut valoarea asta, ce temp avea motorul? cu el rece scria off?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dada cu motorul rece a aparut valoare asta,la prima pornire dimineata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am si eu o problema cu passatu meu din 2001 proneste foarte greu la rece cam la 7-8 cheie o ia la -17 grade i-am schimbat bujiele filtre tot bateria buna inj in parametri si cand proneste merge parca in 3 pistoane si se tureza pana in 2000 rpm singura si dupa aia sta la 1000 dc? si scoate foarte mult fum negru ca 20 sec cam asa e normal ?multumesc .

Modificat de hutzzyy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi daca se alimenteaza bujiile.

Vezi daca G62 citeste bine temperatura.

Dupa ce pornesti verifica si avansul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!