Jump to content

Probleme cu pornirea la RECE - motor TDI


Tibi Goia
 Share

Postare recomandată

Daca se doreste un raspuns mai bun al pedalei de acceleratie ar trebui sa se scada putin valoarea (2.8 ar fi bun).

Daca sunt probleme cu trepidatiile la redusul vitezei valoare ar trebui ridicata pe la 4 mg/h.

Ce nu mi se pare normal e consumul la ralanti afisat de vag pe grup 015.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare..ma ajuta si pe mine cineva..cu problema de mai sus..ma termina pornirile reci :grrrrrr: (dimineata in special) in doua pistoane...oricum credca e ceva electronic..ca pe la 3-7 secunde de la pornire,se aude un releu si isi revine turatia la 800 cum e normal...astept pareri..ms :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul la ralanti afisat de vag pe grup 015 nu stiu din ce cauza ba arata 0,39 l/h ba 0,00 l/h.

Am o intrebare la grupul 013 la Cyl 4 nu trebuie sa fie afisate careva date?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU. fiind masina mai veche nu stie sa afiseze injectorul 3, tocmai ala de referinta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ca-i veche, ci ca ala de referinta nu se afiseaza. El este si Needle Lift Sensor (G80) - si are rol in TDC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca datele afisate de vag com sunt bunisoare.... Atunci care ar mai putea fi cauza problemelor mele care sunt prezentate in post 1315 () :(

Va multumesc ca contribuiti la rezolvarea problemei mele!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul la ralanti afisat de vag pe grup 015 nu stiu din ce cauza ba arata 0,39 l/h ba 0,00 l/h.

Pentru simplu fapt ca valoarea de referinta la modelele de 110 cp dinainte de 2000 este undeva la 3.2 sau mai mare, orice valoare la iq mai mica de 3.2 va arata la consum l/h 0.00

Iq la fiecare mai oscileaza putin , de aceea cand ajunge la valoarea de referinta iti afiseaza 0.39 cand scade sub apare 0.00

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vovcic - mi se pare cam mare diferenta intre G81 si G62 - nu stiu daca e posibila; dimineata, cu motorul rece, pune contactul si uita-te in grupul 007 la cei trei (+G72) senzori; ar trebui sa-ti arate aceeasi valoare (foarte apropiata sau identica cu temperatura ambientala)

LE: uite aici un exemplu, uita-te la grupul 007

https://sites.google...-data-in-one-go

din ce tin minte, la mine, cu motorul cald, valorile intre G81 si G62 sunt chiar mai apropiate decat in exempul de mai sus

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna am si eu o problema cu masina din semnatura ,uneori porneste mai greu -trebuie sa tin mai mult pe automat- si cateodata imi face figura ca dupa ce am pornit/pus in miscare se opreste motorul[la o temperatura exterioara in jur de -1 - +1 grade] ceva pareri?

am scanat-o cu vag si nici o eroare ,nici un martor aprins in bord

multumesc si scuze daca am postat aiurea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, asa si la mine ,dupa ce am pus duze pp520 am putut scadea IQ, dar io tin mine ca scazand maream puterea motorului(sau incaurc?) si la mine afisa 0.00, iar cu cele stock 0.39, dar si cele tuning pot sa fac sa arate 0.39...modificand IQ

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna.Am un passat 1,9 tdi din 2000 116cp care de ceva timp pentru a porni dupa o stationare de 2-3 zile trebuie sa-l parchez cu fata in jos!!! altfel porneste 2-3 secunde si se opreste si trebuie sa dau la automat mult si bine pana reuseste sa porneasca. Apoi peste zi dupa ce a pornit nu mai am probleme la pornire! Imi poate spune cineva si mie cum ai dau de capat... Multumesc!!! Mentionez ca daca parchez cu fata in jos porneste fara probleme si dupa 2 saptamani de stationare!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa tandem e problema la tine dc bine tin minte, am citit undeva pe forum sa mai discutat despre aceasta problema, rasfoieste chiar acest post e posibil sa gasesti raspunsul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un mecanic mi-a spus ca ar fi garniturile de la injectoare... dar eu ma intreb atunci de ce nu face la fel si cand sta cu botul in jos?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti repun postul 1265 si anume,, Si la mine tot de la pompa de motorina a fost baiu....s-a rezolvat prin schimbarea pompei tandem (400 RON - SH)! La mine nu pornea cand era parcata peste noapte pe drum drept sau cu botul in sus. Cand era parcata cu botul in jos, pornea intotdeauna, deci oringurile de la injectoare au iesit din ecuatie, a mai ramas doar dezamorsarea pompei de motorina (intr-adevar era umed sub ea si chiar era uda si cutia de viteze cu motorina)! S-a incercat si inlocuirea doar a garniturii dintre pompa tandem si blocul motor, dar fara rezultat, iar garnitura dinauntrul pompei tandem nu se gaseste de cumparat separat, deci....alta pompa! Acum e ok, porneste perfect si in orice pozitie! Bafta!''

Dai 2 palme la mecanic :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc!!! schimb mecanicul....!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu ceva probleme cu pornirea la rece:motor 2.0 tdi PD BKD 103 kw din 2006, motorul are cam 170 000 km. Bateria are cam 1 an si jumatate, am schimbat-o dupa ce am montat o alarma Viper cu perimetru,senzor geam spart si nu mai stiu ce are.. Pana sa montez alarma, pornea f usor si cu vechea baterie (Varta, originala), dar dupa ce am pus alarma , bateria a inceput sa dea semne ca nu ar mai fii ok.

Am descoperit doua probleme :

1.Acum de cand a venit frigul am dat sa pornesc masina dimineata si surpriza, bateria abia invartea. Am dat de 2 ori la automat si degeaba, invartea f f slab, a murit bateria. Am pus bateria pe masina cuiva, a mers cateva zeci de minute , dupa care am montat-o la loc la mine si masina a pornit dar cam greu.

Am observat mai din timp cand inca era cald 10 15 grade si chiar vara, ca uneori dimineata nu o ia la sfert de cheie si ca invarte o data arborele pana porneste. Am zis ca asa o fi facut sa nu o ia la sfert, nu am dat mare importanta. Faza este ca aceasta pornire un pic greoaie este doar dimineata dupa ce n-am pornit masina, in timpul zilei o ia la sfert.

Ma gandesc ca poate imi consuma f mult perimetrul alarmei, masina sta pe bulevard si cand trec autobuzele (la cateva minute) imi semnalizeaza perimetru` (se aprind si pozitiile).Pe timp de vara nu am avut asa probleme, dar acum cu venirea frigului din teama de a nu ramane iar fara baterie.. am scos bornele de la baterie, asta pana descopar din ce cauza raman fara tensiune(ori alarma ori un scurt undeva).

2.Dimineata (dupa conectarea bornelor) bateria invarte bine se simte ca are putere , dar cu toate astea trebuie sa tin la automat cateva secunde bune pana porneste(asta acum la -10 grade ).

In ziua respectiva porneste la sfert toata ziua , dupa aceasta pornire greoaie de dimineata.

Bujiile incandescente mi le-a verificat un mecanic, nu au fost scoase de pe pozitie si au fost verificate doar cu un fir de la baterie.(asta a fost asta vara).

Precizez ca inca nu am facut o scanare cu vagcom-ul de curand, de cand cu problema, dar urmeaza sa fac..

Am observat ca indicatorul din bord pt bujii se stinge f rpd, printre primele din bord , cred ca tine 2 secunde. Mi se pare usor ciudat pt ca am impresia ca sta la fel de mult ca si vara..ceea ce nu stiu daca este normal.

Am atasat si un filmulet pe youtube, poate imi da cineva cateva sugestii.

http://www.youtube.com/watch?v=rD1OdVFdTN0&context=C3f429ccADOEgsToPDskJM7qM2Ar0LSd34gGkhtQzK

Dupa aceasta pornire greoaie in restul zilei porneste la sfert de cheie.

Modificat de alexdell
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un prieten de-al meu are exact aceeasi masina ca tine si a lui pornea greu la cald(exact invers ca si la tine) a inlocuit bujiile incandescente si ceva senzor la axul cu came.

E posibil sa ai probleme si cu bujiile daca n-au fost verificate cum trebuie(cu sarma nu e relevant) si lipsa de putere a bateriei dimineata din cauza alarmei se pare,verifica ca bornele sa stea fixe pe baterie pt ca si pe acolo poti pierde curent sau nu se incarca cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o scanare - se verifica G62, eventual bujiile incandescente - si sigur se rezolva problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noi informatii : masina n-am pornit-o ieri deloc, a stat cam 36 de ore nepornita, cu bornele bateriei scoase. Acum am fost sa fac o testare, am pus bornele si am stat cam 15 min cu contactul pus(cat timp am facut scanarea), am mai scos cheia din contact si iar am pus contactul cred ca de vreo 3 4 ori maxim.

Dupa testare am vrut sa pornesc motorul..surpriza bateria era terminata. 62 -15.3°C Temperature -16.2°C Temperature -14.4°C Temperature -12.6°C

Temperature

-15.3 imi arata pt G62, in bord arata cam -15

La glow plugs arata asa 12 1010000 Bin. Bits 1.61 s Time 10.18 V Voltage -15.3°C Temperature

Acum ma ingrijoreaza bateria, a stat cu bornele scoase, deci nu mai intra in calcul alarma cu perimetru ,si tot s-a consumat in 36 de ore. Ma gandesc ca este si frig, dar totusi are doar 1 an jumate.

Poate nu a fost incarcata 100%, am citit pe undeva pe forum ca alternatorul nu incarca 100% si dupa cum am mai povestit mai sus acum cateva zile am mai avut o problema cu bateria si am incarcat-o pe alternatorul altei masini, dupa care am folosit-o cu succes, dar noaptea o lasam cu bornele scoase.

Modificat de alexdell
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa ai probleme la incarcare,fa o verificare a incarcarii sau sa nu mai tina curent bateria,incearca sa pui vreo 2-3 zie o alta baterie sa vezi daca la fel face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu un 2.0TDI 170CP din 2006. Porneste foarte foarte greu spre deloc pe frigul asta, vara nu am nicio problema. Acum cateva zile a luat-o la a 3-a cheie dupa ce a invartit pana m-am plictisit eu. Dupa ce se incalzeste nu mai are nicio problema. Nu am scanat-o si nu am verificat nimic dar tind sa cred ca bateria e pa duca avand in vedere ca anul trecut a mai fost cu minus si pornea fara probleme iar acum am observat ca dimineata cand ii dau la cheie licare si bordul. Bateria cred ca e cea originala. Ar putea fi altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu o invarte cat trebuie de repede, nu porneste...se chinuie. Verifica si bujiile incandescente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria...bujiile...motorina...filtrul de motorina...etc..etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asa face, se chinuie. Pai motorina e Winter Diesel sau cum se numeste de la rompetrol, asta bagam si anul trecut. Filtru doar ce a fost schimbat. Acum o luna si ceva cand am scanat-o nu am gasit nicio eroare pe nicaieri si injectoarele erau in parametri normali. O sa verific bateria si bujiile.

Modificat de WMP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!