Jump to content

Probleme cu pornirea la RECE - motor TDI


Tibi Goia
 Share

Postare recomandată

livium1966

da asa e alh nu are pompa in rezeros are doar pompa de injectie in partea din fata stanga bula de aier de care vb e si laa mea si nu are nimik de a face cu pornirea greoaie dupa ce pornesti masina o sa vezi ca nu mai este si de pornit greu vezi sa nu fie filtru de motorina ff imbacsit sa aiba multa parafina si atunci motorina trece mai greu si porneste si mai greu daca zici ca bujjiloe sunt noi nu poate fi de la asta da releu la buji si siguranta leai verificat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am inlocuit tachetii de curand si de atunci dimineata porneste greu. La remontarea axului cu came am folosit aceleasi suruburi.

imi spuneti si mie ce e de facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

livium1966

da asa e alh nu are pompa in rezeros are doar pompa de injectie in partea din fata stanga bula de aier de care vb e si laa mea si nu are nimik de a face cu pornirea greoaie dupa ce pornesti masina o sa vezi ca nu mai este si de pornit greu vezi sa nu fie filtru de motorina ff imbacsit sa aiba multa parafina si atunci motorina trece mai greu si porneste si mai greu daca zici ca bujjiloe sunt noi nu poate fi de la asta da releu la buji si siguranta leai verificat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseara am prelungit timpul de ardere la buji si azi dimineata a pornit la sfert de cheie, motorul nu a facut nici o tura camplect ca a si pornit. Timpul pana se stinge becul e de aprox 5 sec. acum, inainte era de vreu 2-3. Precizez ca ieri dimineata a invartit de vreo 4-5 ori motorul pana a pornit in aceleasi conditi si la fel de cand s-a lasat frigu. Deci aceasta modificare o consider destul de benefica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ai marit timpul de ardera la bujii , ma intereseaza si pe mine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1) Turn on ignition

2) Go to engine controler

3) Log in using 12233 as the code

4) Click on Adaptation and go to group 12.

5) Change adaptation number from 32768 (default) to somewhere around 32700

6) Click test, then save the new value.

7) Close controler

8) Turn off ignition and turn back on again.

9) Go to the engine controler & log in again.

10) Go to adaptation block 12 and you should see a change in the second window. This value is the amount of time in seconds that the glow plugs will be active

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu amanunte. am schimbat bujiile cu mari emotii la cea din dreapta. a iesit foarte greu si cu putin span din filetul chiulasei.daca simtiti ca iese greu o bujie va recomand sa incalziti putin motorul. a trebuit sa rectific cu un tarot de 10 cu pas de 1 filetul si apoi am pus bujia noua. dimineata a pornit la sfert dar nu era foarte frig afara. sa vedem urmatoarele dimineti. nu gasesc siguranta din tabloul electric care revine bujiilor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S163 de 50A de pe baterie.

post-1788-1227772220_thumb.jpg

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offff....m-am saturat deja de vremea rece...Am un ALH de 90 .Bateria si bujiile le-am schimbat in ianuarie anul acesta.Pina acum ,cind a inceput sa se raceasca pornea perfect.Acum ,de cind s-a racit,invirte cam7-8 sec. si cind o ia scoate un nor de fum alb-albastru.Dupa toata treaba asta nu mai am probleme toata ziua.Dar acum,cea mai mica temperatura a fost -3*C....Cind vor veni alea de -15*c...Atunci ce naiba mai fac???...

Eu inca n-am schimbat bujiile sau bateria, care e cam pe duca, insa am aceeasi problema.

La prima cheie insist doar 2-3 secunde si nu porneste. La a doua cheie pleaca mai repede si scoate fumul acela alb.

Am observat o chestie ciudata, dar probabil logica. Greutatea cu care porneste si cantitatea de fum depind de felul in care folosesc ambreiajul. Daca la schimbarea treptelor nu "ridic" suficient de repede pedala de ambreiaj, la prima pornire, a doua zi, patesc ce ziceam mai sus.

Se pare ca are legatura cu sincronizarea ambreiaj - acceleratie dupa ce s-a selectat treapta superioara. La inceput am zis ca nu are legatura, insa am patit-o de cateva ori inclusiv vara si cred ca asta e problema.

Modificat de TheBoogieMan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te referi la verificarea bujiilor, uite aici: http://forums.tdiclub.com/showthread.php?p=483553 . Sau aici: http://forums.tdiclub.com/showthread.php?p=749854 .Multumit? Ca nu a trebuit sa cauti tu si am cautat eu pentru tine?

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt ajutor dar sa sti ca nu-mi este de folos ,sti eu am facut rusa si francez la scoala asa ca trage si tu o concluzie !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai pozele sunt destul de sugestive, trebuie un aparat de masura, ohmetru , cu care sa masori rezistenta fiecarei bujii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut...Revin si eu cu problema mea la pornire....Cum servise-urile erau aglomerate in aceasta perioada,m-am apucat sa-mi verific singur,batrineste,"la bordura" bujiile.Am luat un cablu cu plus de pe baterie si am pus in capul fiecarei bujii in parte.Rezultat:Primele 3 dadeau o scinteie micuta si apoi imi iesea fum din cablu.A patra dadea o scinteie de ziceai ca sudez...Acum care o fi buna si care nu?Le-am scos pe cele 3 si le-am alimentat separat pe baterie.Se inroseau la virf toate,ceea ce m-a dus la ideea ca sint bune.A patra,cea cu scinteia masiva nu facea altceva decit...scinteie.nu se incalzea deloc.Asa ca am schimbat-o doar pe aia....:(...Dimineata am observat ca a pornit la fel ca si pina atunci...Tot greu si cu un nor de fum....:(...A ramas sa mai schimb si filtrul de motorina sa vad ce efect va avea...Aaaaa,m-a invatat cineva pe un post mai sus sa-i dau la cheie citeva secunde ,apoi sa incerc din nou.Am facut asta si intr-adevar,a luat-o la a doua cheie....cum sa va spun ...doar a mirosit-o ca in vremurile bune....Care sa fi fost cauza???...Poate imi si explica manevra asta....Daca mai are cineva vreo idee...e bine-venita....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru amabilitate. Dar am totusi o nelamurire referitor le cele precizate de tine. Daca ar fi releul sau siguranta s-ar mai aprinde becul din bord ("arculetul")? Pentru ca la mine se aprinde si stinge normal. Filtrul de benzina l-am inlocuit anul trecut si absolut nici o schimbare. Ma gindesc sa nu fie infundat sorbul din rezervor, dar sunt totusi contrariat deoarece cred ca daca ar fi infundat s-ar opri si dupa ce am pornit-o.... Dupa ce o pornesc merge bine.

daca nu ar merge relu becu acela de la bujie se aprinde oricum ai observat ca vara cand e cald si pui prima data contactu se aprinde si releu nu intra in functiune deci si daca ar fi releu sau siguranta de la buji acel arculet se aprinde oricum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.Daca mai are cineva vreo idee...e bine-venita....

Incearca ce e descris in postul #403 sau #404

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu as zice sa vezi si punerea la punct a distributiei+vazut avansul pe vag.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai pozele sunt destul de sugestive, trebuie un aparat de masura, ohmetru , cu care sa masori rezistenta fiecarei bujii.

da ai dreptate acum dupa ce le-am studiat mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut...Revin si eu cu problema mea la pornire....Cum servise-urile erau aglomerate in aceasta perioada,m-am apucat sa-mi verific singur,batrineste,"la bordura" bujiile.Am luat un cablu cu plus de pe baterie si am pus in capul fiecarei bujii in parte.Rezultat:Primele 3 dadeau o scinteie micuta si apoi imi iesea fum din cablu.A patra dadea o scinteie de ziceai ca sudez...Acum care o fi buna si care nu?Le-am scos pe cele 3 si le-am alimentat separat pe baterie.Se inroseau la virf toate,ceea ce m-a dus la ideea ca sint bune.A patra,cea cu scinteia masiva nu facea altceva decit...scinteie.nu se incalzea deloc.Asa ca am schimbat-o doar pe aia....:)...Dimineata am observat ca a pornit la fel ca si pina atunci...Tot greu si cu un nor de fum....:))...A ramas sa mai schimb si filtrul de motorina sa vad ce efect va avea...Aaaaa,m-a invatat cineva pe un post mai sus sa-i dau la cheie citeva secunde ,apoi sa incerc din nou.Am facut asta si intr-adevar,a luat-o la a doua cheie....cum sa va spun ...doar a mirosit-o ca in vremurile bune....Care sa fi fost cauza???...Poate imi si explica manevra asta....Daca mai are cineva vreo idee...e bine-venita....

Tre sa gasesti pe cineva care sa aiba habar sa-ti verifice injectia ,compresia ,avansul,una din astea sunt cauzele , eu am asv deci practic acelasi motor dimineata la pornire si la mine da ceva fum ,un fum mai albastrui dar porneste la prima cheie si nu invarte motoru decat odata ,pe timp de iarna la prima pornire ca sa dea fum mai putin eu pun contactul de doua ori si figura tine de cele mai multe ori .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa poarnesca mai usor cand e foarte frig afara pun contactul astpt sa se stinga semnul de la bujii si apoi iau contactul. Repet chestia asta de cateva ori si pe urma pornesc. IN felul asta cred yo ca se incalzeste mai bine aerul din piston si porneste mai usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E acelasi lucru cu modificarea temperaturii la care sa intre bujiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragi colegi intru suferinta,

Astazi mi-am pierdut o juma de zi pentru verificarea avansului, bujiilor, releului de la bujii, sigurentei bujiilor si tot ce am mai citit pe forum. Rezultat: bujii verificate si cu becul si cu ohmetrul - super OK , ca la carte, respectiv www.tdiclub.com, releu verificat prin verificarea tensiunii de alimentare pe fiecare bujie si asta dupa ce am deconectat senzorul temperaturii lichidului de racire - foarte OK, siguranta a II a de pe baterie pentru bujii - iarasi OK, verficat avansul cu VAg Com-ul , punctul s-a situat peste linia mediana - OK, modificat cu Vag Com-ul, conform unui post de mai sus, timpul de aprindere al bujiilor, de la 1,8 secunde la 3 secunde. Rezultat final......la fel ca si pina acum. Pornirea greoaie, nici o modificare, dimineata o ia greu, peste zi fara probleme. Nu mai stiu ce dracu sa-i mai fac. Ma seaca cind trebuie sa o pornesc dimineata....parca se desface!! Mai are cineva si alte idei? Ce sa mai verific? Multumesc si scuzati-mi nervii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de temperatura corelat cu ceilalti ce zice? Adica temperaturile afisate , dimineata sunt aproximativ egale?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@livium1966 cred ca la tine problema nu tine de incalzirea bujiilor (acestea nu influenteaza decat sub 5 grade) sau de avans.

Mai de graba e legata de cantitatea de motorina administrata la pornire, adica nu prea e. Eu de asta m-as lega. Deci injectoare,pompa ,filtru motorina, oricum traseul asta as lua in calcul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!