Jump to content

Probleme cu pornirea la RECE - motor TDI


Tibi Goia
 Share

Postare recomandată

Ma gandeam eu ca o simpla bula nu poate sa cauzeze o asemenea problema si in plus de asta... bula exista si dimineata cand masina porneste ok. Aveti cumva idee cum se poate regla avansul la pornire, astfel incat acel indice sa fie in parametrii normali? Stiam ca la pompa clasica se regleaza mecanic avansul, din niste suruburi existente pe rola de la pompa. E posibil sa se mai fii dereglat in timp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un test simplu la cald toarna apa pe pompa de injectie daca porneste usor sa duce capul rotativ , ca so mai lungesti maresti avansul la pompa ,si a ta e pompa clasica numai ca mai are ceva electronica, pentru reglaj desfaci surubul de la axul cu came si misti foarte putin in fata dupa care strangi ! dar daca nai un vag com sau nu ai mai facut nu ti-as recomanda sa umbli ca poate o scapi mai mult si nu mai porneste deloc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandeam eu ca o simpla bula nu poate sa cauzeze o asemenea problema si in plus de asta... bula exista si dimineata cand masina porneste ok. Aveti cumva idee cum se poate regla avansul la pornire, astfel incat acel indice sa fie in parametrii normali? Stiam ca la pompa clasica se regleaza mecanic avansul, din niste suruburi existente pe rola de la pompa. E posibil sa se mai fii dereglat in timp?

|Da, de acolo se regleaza. si avansul static il vezi in basc setings, TDI timming.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutari

Am si eu o problema cu pornire. De ex. astazi am incarcat sa pornesc masina :Driver: (afara fiind -3grade) si nu a vrut nici in ruptul capului. Problema de care ma bat eu acuma ii ca nu am nici o bujie buna(din cate mi-a spus mecanicul, iar cu aparatule de masura le-am verificat si 2 dintre ele aveau cateva sute de K si 2 infinit ,deci cam toate arse) iar martorul de la buji nu sta aprins doar 1 sec ,aproximativ cat stau si restul becurilor.

Din cate stiu eu cu toate ca nu sunt bune bujiile ar trebui sa stea aprins martorul macar 3 sec .

Dupa ce am dat la automat de 2-3 ori si am vazut ca de abiam mai chinuia ,i-am dat drumul in jos (fiind inspirat sa o parchez in panta :) ) si-a dat drumul foarte usor fara nici un gram de soc,nici nu s-a simtit cand s-a pornit)

Azi ma duc sa schimb bujiile dar cred ca o fac degeaba daca nu primesc nici o tensiune la ele pe fisa . Am verificat releul este OK siguranta OK ,Cu vag-com nu imi arata nici o eroare si senzorul de temp arata bine...nu mai stiu ce sa verific. :( Va rog ajutati-ma.Ce ar putea sa aiba? de ce nu sta martorul de la buji aprins?

multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine azi dimineata zero grade afara martorul de la bujii a stat doar o secunda aprins si a pornit la sfert ,zici ca dupa ce ai dat de 2-3 ori la automat a ingenat bateria sa nu fie asta problema,cit de bine (repede) a mimvirtit motorul in astea 2-3 automate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rage86 nu mai porni masina in panta.Masina are curea de distributie si pot aparea probleme.Schimba bujiile care nu sunt mai mult de 150 lei toate.

chiar daca spira nu e aprinsa mai mult de o secunda, bujii sta sub tensiune mai mult.Daca esti atent atunci cind pui contact linga volan in stinga se aude dupa citeva secunde un clink, care reprezinta momentul cind decupleaza bujii.Atunci e recomandat sa dai demarol, iar masina o ia la sfert.Iar cind sunt sub 0 grade e recomandat sa tii de doua ori contactul pus inainte sa dai cheie.masina o ia la sfert, dupa. :D

Modificat de cristianionut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma confrunt si eu cu urmatoarea problema:

Am inlocuit ieri tachetii intrucat la pornire tacaneau tare pana ajungea uleiul la ei plus ca atunci cand era fig motorul mergea neuniform imediat dupa pornire cateva secunde (10 -15) si intr-adevar am constatat ca se apasau foarte usor si nu tineau ulei in ei mai deloc plus ca acolo unde lucreaza cama aveau uzura vizibila.Odata cu inlocuirea lor am inlocuit si cureaua e distributie intrucat am zis sa nu o las pe cea veche.

La prima pornire am invartit la automat cam 3-4 secunde pana a pornit insa am pus asta pe seama schimbarii curelei si a tachetilor insa acum de dimineata cand afara erau 3 grade a trebuit sa invart la automat cam 10-15 secunde ca sa porneasca si pornirea s-a facut greoi adica ba o lua ba o lasa ba o lua din nou.

E posibil sa trebuiasca sa fac anumite reglaje la avansul injectiei datorita faptului ca am pus tachetii noi si ca acei culbutori ce sunt impinsi de ei sa comande injectoarele si-au schimbat pozitia datorita lipsei de uzura a noilor tacheti ?

Alte pareri?

Multumesc.

Modificat de dukku
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor si am si eu o problema legata de pornirea motorului dimineata,acum de cand s-a racit nu mai porneste ca inainte,acum invarte 1-2 ori in plus motorul.Problema poate fi de la ulei ca am cam ajuns la cei 15000 si zilele astea ii fac schimbul.

Multumesc mult si numai bine :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca are nici o treaba uleil.... cat timp nu dai exagerat de mult la demaror e bine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da intr-adevar nu invarte mult motorul ...doar 1-2 ture in plus.Bine ca nu e nimic mai mult si merci de informatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pornirea mai grea poate fi si de la injectoare? si la mine scoate putin fum alb la pornire desi anul trecut am inlocuit bujiile si bateria, si porneste destul de greu. mai poate sa scada presiunea de motorina in pompa? cine tine aceasta presiune ?

Modificat de moldovan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dukku problema ta cred ca este de la alimentarea cu motorina atata timp cat porneste intr-un timp si pe urma se opreste Trebuie verificat sistemul de alimentare Probabil are o supapa unisens care nu mai tine instalatia incarcata si motorina merge inapoi in rezervor

Am si eu o intrebare . Pot sa vad cu ajutorul vag-com-ului daca functioneaza toate bujiile ? Cand e foarte frig afara sub 0 grade dupa pornirea motorului merge cam 3 sec in 3 pistoane

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offff....m-am saturat deja de vremea rece...Am un ALH de 90 .Bateria si bujiile le-am schimbat in ianuarie anul acesta.Pina acum ,cind a inceput sa se raceasca pornea perfect.Acum ,de cind s-a racit,invirte cam7-8 sec. si cind o ia scoate un nor de fum alb-albastru.Dupa toata treaba asta nu mai am probleme toata ziua.Dar acum,cea mai mica temperatura a fost -3*C....Cind vor veni alea de -15*c...Atunci ce naiba mai fac???...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci intre 10- 5 grade este o anomalie..... prec cald ca sa porneasca bujiile prea rece ca sa porneasca frumos motoru..... sub 3 grade intre bujiile si pana la -20 grade proneste oarecum bine

fa o chesti inainte de pornire... da juma de secunda la demaros si il opresti.... si dupa il pornesti normal sa vezi daca se amelioreaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

Zilele astea am reusit si am schimbat uleiul si filtrele si acum masina porneste nomal fara sa mai invarta aiurea motorul deloc si temperatura afara a mai scazut putin.Cum singura schimbare la masina a fost uleiul si filtrele tind sa cred ca si de la astea putem avea o pornire grea dimineata.Numai bine :wub: !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci intre 10- 5 grade este o anomalie..... prec cald ca sa porneasca bujiile prea rece ca sa porneasca frumos motoru..... sub 3 grade intre bujiile si pana la -20 grade proneste oarecum bine

Sau Extended Glow Plug with Vag-com.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gamet cred ca avem aceasi problema. verifica din nou bujiile. eu am pus in noiembrie 2007 4 buc. noi marca Febi si acum am gasit 3 arse. am cumparat Bosch si astazi le montez. o sa va spun cum se comporta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt mine e prima iarna cu un diesel;vara imi pornea la sfert de ceie,acum rotorul invarte de vreo 4 ori pana o i a.Bujiile nu le am verificat,bateria e k(mentionez ca motorul are 272 000km);ar trebui sa am motive de inrijorare?,pt ca mai am un opel astra diesel(170 000km) si porneste la sfert la aceeleasi temperaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gamet cred ca avem aceasi problema. verifica din nou bujiile. eu am pus in noiembrie 2007 4 buc. noi marca Febi si acum am gasit 3 arse. am cumparat Bosch si astazi le montez. o sa va spun cum se comporta

S-a pus pe ninsoare azi...:(...Dar e oarecum caldut...~5-6*...cum prind cer mai liber voi verifica bujiile,apoi voi merge la service sa-mi verifice ei totul si poate sa-mi mareasca...chestia aia de a zis-o colegul mai sus...:mop:...Mai astept sfaturi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu au vagcom nu vor putea sa se joace la acea setare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, cine poate sa-mi spuna cum se verifica bujiile ,sunt originale ale masini si a-si vrea sa stiu daca mai functioneaza la capacitatea maxima .

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare . Pot sa vad cu ajutorul vag-com-ului daca functioneaza toate bujiile ? Cand e foarte frig afara sub 0 grade dupa pornirea motorului merge cam 3 sec in 3 pistoane

Pai si la mine mergea initial in 3 pistoane timp de 3 secunde si dupa ce am schimbat tachetii porneste f f greu (la -3 grade am invartit 1 minut la automat).si a pornit cred ca in "2.5"pistoane incat cred ca am imbacsit toate rufele puse la uscat de catre vecini.

Bujiile se pot vedea cu vag com pe modulul engine , measuring blocks...vezi pe acolo ca trebuie sa iti vada :glow plug status " si trebuie sa ai la toate 1 1 1 1.Acum nu stiu daca se poate insela in vreun fel acest test ca parca la frig porneste fara bujii.Si galopeaza turatia de nu se poate cam 1 minut,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut.

Ca si anul trecut, cum vine frigul am din nou probleme cu pornirea masinii. Mai exact se intimpla sa dau mai lung la cheie, cam vreo 4-5 secunde, dupa care porneste sacadat, ca si cum ar merge in trei bujii si scoate si un nor de fum. Mersul asta neregulat si zgiltiit tine vreo 7-8 secunde dupa care isi revine. Ca si anul trecut am scanat cu Vag com-ul, dar tot degeaba, nici o eroare. Becul de bujii si el OK se aprinde , se stinge, dar pornirea tot greoaie. La prima cheie porneste greu. Daca o opresc si dau din nou la cheie, o ia la sfert. Am schimbat si bujiile, dar tot degeaba. Noroc ca bateria e noua si invirte de rupe. Nu stiu ce ar putea fi? Mi-aduc aminte ca si anul trecut m-am chinuit sa depistez defectul , dar tot degeaba. O chestie pe care am observat-o si care mi se pare anormala este ca in furtunul transparent ce face legatura filtrului de motorina cu pompa de injectie e o bula mare si prelunga. Sa fie asta cauza. In primul an 2006 cind am luat masina nu tin minte sa fi avut astfel de probleme. E posibil sa fie infundat vreun furtun in rezervor? Are sorb? Are sau nu are pompa de motorina? Am inteles ca la ALH nu are. Sa fie infundat sorbul si trebuie curata? Totusi cum se fac bulele alea pe furtun, permanent? E posibil ca supapa de la filtrul de motorina sa nu inchida sau sa prinda aer? Totusi dupa ce porneste merge foarte bine. Chiar nu stiu ce naiba are? Si ma roade curiozitatea ... Si fumul de la ce poate fi? Poate motorina nearsa. Astept orice sfat competent. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20 de pagini si inca nu a gasit nimeni solutie pentru pornirea grea la rece, in afara de verificat bujii. subscriu si eu in continuare la problema in conditii asemanatoare cu livium1966. porninre f grea la rece, urmata de tremurat si nor alb de fum. face asa doar la prima pornire dimineata si daca o las nemiscata si seara dar nu asa rau. a ajuns sa-mi fie rusine sa pornesc masina cand e lume in jur :salut: . La mine este si o problema de compresie de aproape 4bari la rece intre 2 cilintri, la rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu si eu la problema. Eu am verificat doua masini cu vag-com (a mea si a unui prieten) si la ambele la testul de bujii imi arata la fel. Cand e pus contactul 01010000 si dupa ce pornesc motorul 11111111 (adica toate se opresc). Intrebarea e: Se poate sa fie arsa vreo bujie? Si daca da, la ambele masini la fel? :frigbaitata:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!