Jump to content

Eroare Catalizator: Catalyst System- Efficiency Below Threshold


popescudanconstantin

Recommended Posts

Are ceva influenta epuratorul vapori ulei cu catalizatoru,ca am vazut ca e rupt ?

Link to post
Share on other sites
  • Replies 159
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • EPE

    15

  • R Z F

    10

  • alc2

    8

  • cosmin1980

    7

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fără supărare,  la începutul cuvântului, sau în cazul cuvintelor compuse, se scrie cu î din i.

am rezolvat tot singur! forumul asta nu prea da roade. postezi ceva si nu ti se raspunde....... k . cine intampina aceeasi problema ma poate contacta ca sa-i spun care ar fi posibilele probleme si cum

Reductia asta e pt cat 2 cel de sub frina de mina.Cataliz. l-am curatat,infiletat reductia si in ea sonda=ok.Nu vad de ce nu ar functiona cu reductia infiletata in teava direct.La mot.tau sunt presiun

Posted Images

  • 5 months later...

O experienta recenta cu Oxicat, una din masini a stat la un prieten "mai mult pe tusa" vreo 6 luni, a avut si un defect la una din bobinele de inductie, a primit si un ulei prost fata de cel cu care era obisnuita, avea toate sistemele de monitorizare active - 7 din 8 "Passed", iar cel pentru catalizator "Not ready or Failed".
Testul de catalizator comandat de soft se termina mereu cu "indragita" eroare P0420 : Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1) la engine si "Cat B1 Not OK".Deja ma gandeam sa schimb catalizatorul pentru ca testele senzorilor lambda ieseau cu S1 si S2 OK.
Motorul mergea perfect, parca totusi avea un consum mai mare in oras si un miros cam urat la evacuare.
Am schimbat benzina cu cea de 99 de la Petrom si am folosit doua doze de Oxicat la aprox 80 litri de combustibil - cam dublu decat recomanda instructiunile, mai ales ca, obisnuit cu dieselul, bagasem din greseala si 700 ml de motorina la pompa ?
Am facut cam 1000 km cu motorul turat la 3000 - 4000 rpm = regimul normal pentru motorul meu, am refacut testul cand aveam 25 % din combustibil in rezervor si spre bucuria mea mi-a aparut la testul de catalizator "Cat B1 OK", eroarea P0420 a fost stearsa automat, "Catalyst" a trecut si el pe "Passed" - la test temperatura comandata ajunsese la 348 grade si eficienta crescuse de peste 2 ori. Straniu, consumul in oras s-a redus simtitor, iar miros urat la toba nu-l mai simt cand cobor din masina, probabil din cauza erorii inregistrate anterior si sondele lambda era date peste cap.
Nu stiu daca problema mea la catalizator s-a rezolvat datorita Oxicat, poate mai degraba mersului turat cu benzina de 99, oricum, rau nu i-a facut motorului.
Motorul e de 1.4 16v 74kw

Screenshot_20191013-174656.jpg

Screenshot_20191013-174717.jpg

Screenshot_20191013-174757.jpg

Edited by bluetux
Link to post
Share on other sites

Daca te referi la poze, e vorba numai de o aplicatie pe android unde nu e nimic masurat, doar arata starea sistemelor, dar testele au fost facute cu vag -com, daca si ala e zero barat, ai dreptate, poate ne spui tu cum se masoara sau ce e mai mult decat zero barat ?

Link to post
Share on other sites
  • 7 months later...
Traian rab

Buna ziua cer ajutor de la oameni experimentați cu probleme degenul , mi-sa aprins in bord eroarea p0420 catalizaror, masina cand ii la rece porneste repede  si cand ii la cald adica 80-90 de grade are momente cand trage mai greu , daca opresc motorul si il pornesc o ia mai intarziat dar o ia din prima , nu trebuie sa dau a 2 cheie , are unpic de vibratii , si azi dimineata sotia o plecat in oras cu masina si dupa am luato eu cand am pus contactul o intreput turometrul sa oascileze fara sa fie motorul pornit doar am pus contactul  intre 0 si 400 rpm , iam dat cheie si mi.a murit , dupa o luato normal motorul o fost refacut distributie chiulasa ambreiaj bujii , bobine cer ajutor va rog !.. multumesc

Polo 1.2 40kw 55 cp

Oare o fii infundat ?

Link to post
Share on other sites
Traian rab

Voi folosi oxicat si voi reveni cu noutati !

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
Traian rab

Am revenit cu noutați nu am avut nici un rezultat ..., acuma in august voi face urmatoarele operatiuni

Bujii bosch

Sonda lambda bosch de reglaj

Ulei 

Toate filtrele

Sa vedem daca isi revine

Link to post
Share on other sites
jhonutz

Oxicat-ul ala e bun. Am avut un catalizator la un ford plin de ulei, imi facea probleme la pornire si in mers. Pus oxicat, la inceput scotea fum la pornire , dar apoi in cam 1 saptamana se simtea diferenta. 

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
On 10.04.2008 at 23:32, popescudanconstantin a scris:

am rezolvat tot singur!

forumul asta nu prea da roade. postezi ceva si nu ti se raspunde....... k .

cine intampina aceeasi problema ma poate contacta ca sa-i spun care ar fi posibilele probleme si cum sa le remedieze. merci oricum celor care au avut macar curiozitatea sa citeasca post-ul meu, mai putin celor care au dat warn degeaba, in conditiile in care am avut dreptate postand in mai multe parti, ca dovada iata faptul ca au trecut cateva luni si nu mi-a raspuns nimeni. multumesc rapier pt. "promptitudinea ajutorului oferit" prin warn!

Salut. Aceeasi eroare o am si eu: Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420". Abia am cumparat un golf 4 1.6 16v 2002 si dupa 800km s-a aprins check engine. Am alimentat de 2 ori de la Petrom cu 95 (proprietarul a spus ca baga 95 de oriunde). Te rog daca mai intri online sa imi dai un semn. Multumesc

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri