Jump to content

Eroare Catalizator: Catalyst System- Efficiency Below Threshold


popescudanconstantin
 Share

Postare recomandată

Am comandat si eu reductia,trebuie sa soseasca,sa vedem daca va functiona!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Montat reductia de doua saptamani!

Pana acum,totul in regula,nu a mai aparut eroarea P0420,MIL off,masina parca merge mai bine :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Sambata s-a aprins iar check engine,astazi am scanat masina si pe langa eroarea P0420 a aparut si P0139.Le-am sters pe amandoua,MIL s-a stins si el,ce Dumnezeu poate sa mai fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Totul ok,nimic aprins in bord! :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Interesant subiectul. Racordul flexibil e spart. Vreau sa pun teava inox de la galerie pana in spate cu tips, eliminand cat, intermediara si finala. Smecheria cu sonda va merge si la mine ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tobe noi e pacat sa nu o faci ca la carte.Probabil merge pusa reductia in teava.Gaura in reductie e de 4,daca da eroare poti incerca cu 3.La mine totul ok dar nu ies noxele la itp. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sarim peste ITP. Eu vreau teava din galerie pana in spate sau poate termin doar in finală sport. Spui ca merge sa prind sondele pe țeavă ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reductia asta e pt cat 2 cel de sub frina de mina.Cataliz. l-am curatat,infiletat reductia si in ea sonda=ok.Nu vad de ce nu ar functiona cu reductia infiletata in teava direct.La mot.tau sunt presiuni mai mari pe evacuare si trebuie gaura mai mica.Faci 2 la un strungar si vezi ce si cum.Spor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reductia e pentru sonda lambda 2,cea de dupa catalizator,la mine nu mai sunt probleme,pentru cine doreste am una la vanzare(am comandat 2),a se vedea pe topicul vanzari,alte accesorii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna poate cineva mai experimentat sa imi citeasca aceste teste facute la sondele lambda catalizator si MAF.Testul e facut la un audi 1.8T motor AWT 2001.Mentionez ca testul sa facut cu motorul cald dupa un drum de 150km.Am vazut ca catalizatorul nu e ok dar poate sa influenteze sonda 2 testul,mai mentionez saonda 1 a fost schimbata acum 30.000km S2 nu stiu cand a fost schimbata eu am facut cu masina 130.000km de cand e la mine,acum am 300.000km.Multumesc!

2016-03-04 15.52.51 mic.jpg

2016-03-04 15.54.35.jpg

2016-03-04 15.55.23.jpg

2016-03-04 15.57.06.jpg

20160304_151543.jpg

20160304_151619.jpg

20160304_151919.jpg

20160304_152106.jpg

20160304_152300.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimeni nimic...:scratch: din cate am vazut eu sonda dupa catalizator nu ar lucra in parametrii, de aici si intrebarea mea daca una din sonde nu e buna testul pe catalizator ma gandesc ca o sa dea catalizator defect nu, cum am si io??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am schimbat o sonda lambda noua Bosch (prima) si 2 teste ale catalizatorului cu vagcom-ul (parca era canalul 46, nu mai retin exact), am scapat de eroarea asta, motorul si-a revenit, mi-a scazut si consumul.

Nu stiu ce sonda lambda ai luat, dar eu asa am rezolvat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A montat cineva reducția pentru sonda lambda pe Golf 1.6 16V. As vrea și eu sa îmi montez, dar, nu știu care s-ar potrivi. Am văzut ca ar fi doua tipuri: o reducție dreapta și una cotita. Stie cineva care dintre acestea s-ar potrivi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 08.03.2016 at 6:33 PM, cristache31 said:

Dupa ce am schimbat o sonda lambda noua Bosch (prima) si 2 teste ale catalizatorului cu vagcom-ul (parca era canalul 46, nu mai retin exact), am scapat de eroarea asta, motorul si-a revenit, mi-a scazut si consumul.

Nu stiu ce sonda lambda ai luat, dar eu asa am rezolvat problema.

Prima sonda am schimbato si eu acum 30.000km si tot Bosh am pus pentru ca numai asta gaseam pentru modelul meu de motor AWT.In intervalul acesta sa mai aprins becul de vreo 3 ori,dar l-am sters si nu mai aparea.Acum degeaba il sterg ca in maxim 50 km se aprinde inapoi.Cred ca o schimb si a doua sonda sa vedem apoi ce se intampla pentru ca oricum masina are multi km si nu am schimbat niciodata sonda dupa catalizator.Tin sa precizez ca masina merge foarte bine si consumul este normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca la tine consumul e normal e bine, la mine inainte era consumul mare, aveam 15-17%, acum a mai scazut, am 12-13% numai in oras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca eu sunt un norocos ,in oras am consum de maxim 11%:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, se poate spune si asa.

Esti norocos ca tu faci consumul in oras in Oradea, eu il fac in oras in Bucuresti.  :)

Daca ne schimbam intre noi se schimba si consumul. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Ursu82_kiki

Am si eu eroarea cu catalist below threshold,  dar eu mai am probleme la noxe,  hidrocarburile nu ies!  Sa fie de la sonda lambda 1 inainte de catalizatot sau sa am scurgeri de gaze sau aer fals?  Cum se verifica daca trage aer fals? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca nu e ok catalizatorul, nu se oxideaza nici ramasitele de hidrocarburi la CO2 si H20. Aer fals la motor turbo... mai greu. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ursu82_kiki

Deci sa fie sonda? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristache31

Eu am schimbat prima sonda (cea dinaintea catalizatorului), am sperat ca scap de eroarea 16804, dar dupa ~250-300 km imi reaprinde check-ul.

Ca si simptome, se comporta la fel si identic, ca la Ursu82_kiki, ca aici.

O sa schimb si a doua sonda, sper sa rezolv problema.

Modificat de cristache31
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ursu82_kiki

Sa ma anunti si pe mine cum se comporta! Manopera cat te-a ajuns? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristache31

Cand am schimbat sonda am facut si revizia normala cu schimb ulei motor + filtre, am mai schimbat bucsele de la puntea spate si am platit manopera totala 250 lei.

Nu stiu cat ar costa numai schimbarea sondei lambda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ursu82_kiki

Ok,  mersi! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ursu82_kiki

Revin cu niste chestii ciudate! Dupa ce am facut ce scrie aici http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Readiness_-_APB_Engine_Code

Am avut asa

 

Dupa care la catalizator la grup 046 mi-a aparut o data rau si mi-a zis catalyst not ok si de mai multe ori bine

IMG_20160506_171338.jpg

IMG_20160506_171736.jpg

IMG_20160506_172102.jpg

IMG_20160506_171840.jpg

Si ce nu da bine sau nu inteleg eu de ce la field 3 arata asa

IMG_20160506_171522.jpg

Deci porneste de la 0 si se opreste la - 100% mai nou,  incepe testul si aparr abort

IMG_20160506_173722.jpg

Modificat de Ursu82_kiki
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!