Jump to content

Cateva Probleme La Un Golf 2 Td


undertacher2001
 Share

Postare recomandată

uite eu mai zic ceva, poti sa mai incerci o varianta

1. decuplezi bujiile adik sa nu mai fie legate la absolut nimik decat intre ele, dar inainte neaparat sa le verifici sa fie bune adik sa incalzeasca la rosu in cateva secunde

2. decuplezi bateria de la masina de tot, absolut de tot, adica sa nu mai ai plusuri nicaieri decat spre electromotor

3. legi un fir gros pentru masa intre carcasa electromotorului, preferabil una dintre piulitele de strangere a electomotorului pe carcasa ambreiaj si minus baterie - asta ca sa nu mai ai dubii despre contacte si circuitul curentului pana la electromotor

4. iti faci fir de plus cu care sa poti cupla manual bujiile la baterie

5. incalzesti 10 sec bujiile si apoi dai curent la bobina electromotorului - adik faci scurt intre bornele bobinei ca si cum ai da la cheie

daca si asha mai face figuri ia o baterie imprumut si incearca din nou si daca tot face figuri da jos electromotorul si mergi la reparat cu el; la tipul asta de electromotor orice ai avea de reparat e f ieftin, din experientza iti spun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 243
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • undertacher2001

    72

  • Atty

    27

  • dan66

    10

  • ct03tvy

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

undertacher2001
ai verificat electromotoru pa alta masina? are stand de incercari .meseriasu ala... ca tot ii dai cu electromotoru ca e verificat

bateria ce e? daca e zaap poti sa o dai la gunoi :)

Ce inseamna ptr tine stand de incercari?Omu i-a dat tensiune si functiona ,adevarat nu in sarcina.O fii criza insa bateria nu am luat-o chiar zaap,am luat totusi un Rombat Premier de 75A.

Maine am timp si o sa desfac bujiile si o sa incerc si ce zici tu miki.Azi de dimineata ca test am dat prima cheie fara releul de bujii si invartea bine ,apoi am pus releul si a luat-o din prima,dar daca dau prima cheie cu releul de bujii invarte greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari. Am si eu o problema la dieselul meu... Saptamana trecuta mi-sa aprins becul de la ulei! (Inainte imi picura pe la semeringuri!)Am curculat dupaaceea max 300m iam schimbat garniturile, semeringurile si am completat uleiul. azi am pornit masina mergea OK, pana cand am schimbat vitezele peste 2100RPM. Pana la 2000RPM merge OK, de acolo in sus incepe sa palpaie becul de la ulei si se aude un bazait in bord. Am incercat sa scot firul de la bulbul de ulei dar tot aceeasi chestie o face... Ce imi spuneti baieti. ajutatima va rog cu vre-un sfat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa face si la mine Atty.Doar ca la mine la peste 3500 de ture, si am ulei 10w40 TOTAL. Azi am cumparat ulei 15w40 Mobil one + filtru de ulei si o garnitura de baia de oloi. Marti dupa ce dau jos uleiul, desfac baia de ulei ca sa verific daca cumva la sorbuld e ulei nu este ceva pilitura, etc + verific si cuzinetii.

Stai chill pana marti ;)

L.E.: Tu ce ulei ai acuma in golf? Vascozitatea si marca ma intereseaza.

Modificat de zib3r
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aici gasiti uleiul ce se recomanda pentru masinile voastre si intervalul de schimbare:

http://www.valvolineeurope.com/english/pro...g_the_right_oil

eu recomand ulei special de diesel sau turbodiesel depinde de motor, si daca se incadreaza in intervale 15w vara si 10w iarna

Atty verifica sorbul cum spune si zib3r, schimba si filtrul daca nu l-ai schimbat, verifica senzorul sau schimba-l si daca tot sunt probleme verifica si pompa de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut vreo 500 hai sa zic maxim 1000km! acuma lam schimbat nu demult... si filtrul a fost schimbat! pana acum imi mergea OK.

Modificat de Atty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

problema destul de ciudata la un 1,6td cu pornirea.

la rece porneste la sfert de cheie(zic la rece pentru ca cupleaza bujiile incandescente)

la cald(nu mai cupleaza bujiile) porneste dupa 5-10-15 secunde de dat la cheie .si cind porneste parca se rupe tot,scoate un nor de fum gri.

nu mai inteleg nik.a patit careva asa ceva???

motorul a fost alezat in urma cu 40000 km,garnitura de chiulasa noua(am peirdut de ceva timp apa din motor.)pompa de ulei, pistoane segmenti nou totul.

schimbata si bucsa si o-ring in corpul pompei de injectie-linga axul clapetei de acceleratie-am suspectat ca intra aer si sa intoarce motorina in tank.+era penibil de uzata bucsa.

mai are cineva asa nasoala???

sugestii?idei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca si toarna apa rece /pa capul hidraulic al pompei, daca porneste la sfert, e pa duca pompa

e trist de tot,dar trebuie recunoscut. dupa ce isi baga nasu gigi vasile, si inlocuieste bucsele de la ax-sau alceva- nu mai tine mult

ori materialu prost.ori ala rectifica axu..si nu bucsele, dupa un timp iara capata joc cat casa..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca si toarna apa rece /pa capul hidraulic al pompei, daca porneste la sfert, e pa duca pompa

e trist de tot,dar trebuie recunoscut. dupa ce isi baga nasu gigi vasile, si inlocuieste bucsele de la ax-sau alceva- nu mai tine mult

ori materialu prost.ori ala rectifica axu..si nu bucsele, dupa un timp iara capata joc cat casa..

tot ce e facut la pompa de injectie e facut la atelier bosch.la injectie nu merita sa umbli ca e sensibila tare.

eu ma gindeam ca poate nu se inchide-deschide vre-un releu,bobina,contactor pentru ca in primele 30 de minute de la oprit nu mi sa mai aprinde becul de la bujiile incandescente-deci cred ca e "cald" motorul.

ma gindeam ca poate nu sa deschide solenoidul de la pompa de injectie sau asa ceva.

la mine normal la drum lung acul indicator la temperatura apei sta in stinga patratzelului alb de pa ceas.

o sa montez cit de curind un temometru separat sa vad cite grade am real in motor.ma gindesc sa-l pun pe piesa ce face legatura intre chiulasa si furtunul de la climatizare.

o sa incerc cu apa rece pa pompa sa vad.am inteles ca sunt kit-uri de reconditionare a pompelor-ateliere specializate bineinteles.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

Ieri am dat electromotorul din nou jos si l-am dus la alt electrician ,l-am lasat peste noapte la reparat(schimbat contacte din bobina,perii si altele,verificat rotor,stator,etc) si a doua zii l-am luat ,l-am montat si motorul a pornit din prima.L-am mai lasat vreo 5,6 ore si parca cand l-am pornit a dat sa invarta din nou greu.Cred ca mam schimbat in 5 culori de nervi,insa astept ziua de maine cand o sa vad exact daca cei 250 lei folositi pe asazisa reparatie au folosit la ceva sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am dat electromotorul din nou jos si l-am dus la alt electrician ,l-am lasat peste noapte la reparat(schimbat contacte din bobina,perii si altele,verificat rotor,stator,etc) si a doua zii l-am luat ,l-am montat si motorul a pornit din prima.L-am mai lasat vreo 5,6 ore si parca cand l-am pornit a dat sa invarta din nou greu.Cred ca mam schimbat in 5 culori de nervi,insa astept ziua de maine cand o sa vad exact daca cei 250 lei folositi pe asazisa reparatie au folosit la ceva sau nu.

[/quo

eu zic sa incerci sa iti masoare electricianul ala si incarcarea adeca citi volti iti pompeaza alternatorul in baterie si cita capacitate in amperi ora are bateria.

eu am patit cu o baterie care era buna o data de 2 ori dupa ce o incarcam in casa.am fost la un electrician si aveam in loc de 650 ah numai 403.

2 din cele 6 celule ale bateriei erau nasoale.si s-au stricat dintr-o data.

aku ar fi interesant de masurat la tine citi amperi-ora are bateria ta.

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001
Ieri am dat electromotorul din nou jos si l-am dus la alt electrician ,l-am lasat peste noapte la reparat(schimbat contacte din bobina,perii si altele,verificat rotor,stator,etc) si a doua zii l-am luat ,l-am montat si motorul a pornit din prima.L-am mai lasat vreo 5,6 ore si parca cand l-am pornit a dat sa invarta din nou greu.Cred ca mam schimbat in 5 culori de nervi,insa astept ziua de maine cand o sa vad exact daca cei 250 lei folositi pe asazisa reparatie au folosit la ceva sau nu.

Bineinteles,dupa 2 zile in care a functionat bine am constatat ca am aruncat banii degeaba,aceleasi figuri de care sunt satul.

Incarcarea ca si tensiune este ok 14.2 insa ca amperaj inca nu stiu.Insa azi am schimbat bateria sa inlatur orice nelamuriri.Miam cumparat un multimetru si am masurat bateria dimineata dupa ce statuse pe loc 48h.Bateria avea 12.7,dupa ce am pus bujiile a scazut la 11.0 si cand am dat sa pornesc a scazut la 3.8 .Am verificat sa vad daca imi fura curent si mia dat 0.9 pe scara de amperi fara nici un consumator si cheia scoasa din contact ,din cate stiu eu curentul asta furat nu are cum sa descarce bateria in 48 h.Eu sincer mam saturat si nu mai stiu ce sa fac,daca aveti sugestii sunt bine venite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu as incerca sa vad daca functioneaza sparat numai bateria si electromotorul(scos de pa masina si cuplat direct la baterie)atunci cind bateria iti face figuri.si trebuie neaparat sa gasesti un meserias care sa iti masoare citi amperiora au bateriile pentru ca alternatorul incarca,bateria are 12,13,14V dar nu destui amperi ora sa invirta motorul-eu am patit ca din 650 Ah aveam 403-aceleasi nasoale:incarcata in casa,masurata aveam13.5-13,6V si pornea ca vintul de 2-3 ori si dupa aia nik.2 din 6 celule distruse

cel mai simplu de depistat daca ai sau nu scurt in instalatie e asa:in momentul in care scoti papucii de pe bornele bateriei , daca ai scinteie intre borne si papuci =scurt in instalatia electrica.

daca ai multimetru tre sa vezi la tabloul de sigurantze daca ai continuitate-reglezi multimetrul pe semnul de masurat dioda-sonor

asta daca tiuie ai pe circuitul respectiv scurt.

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

''Masoara cu un voltmetru direct pe bornele bateriei,dimineata inainte de pornire (minim 12.5V) ,apoi cit indica la punerea "contactului" cind se incalzesc bujiile si apoi cit indica in momentul in care electromotorul invirte motorul,cind tensiunea nu are voie sa cada sub 11V.''

Daca scade sub 11 v mai exact am 4 v la actionarea electromotorului ce inseamna?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cumpara alta baterie,.sau pana cumperi ,sa te convingi de proasta functionare a celei din prezent, imprumuta una, de la cineva si vezi cum merge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca ajuta cu ceva, si eu am schimbat zilele astea bateria, cea veche am verificato cu un aparat mai complex, si desi indica undeva intre 12,5-13(nu imi mai aduc aminte valoarea exacta) tensiunea in baterie cu motoru oprit, spunea ca tensiunea la pornire e de doar 59 % din capacitate ei, si ca sa o inlocuiesc. Si eu aveam o pornire mai greoaie cu bateria veche, sunt curios acum cu cea noua cum o sa se comporte, dupa cateva porniri se pare ca se simte o imbunatatire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

In sfarsit dupa ce am chinuit masina aproape 2 luni de zile,dupa ce am dus la electrician electromotorul de 2 ori(unele reparatii chiar erau necesare),dupa ce am luat fiecare fir si l-am verificat,dupa ce am schimbat releul de bujii si multe alte maruntisuri,am descoperit in sfarsit ca bateria mea Rombat Premier nou nouta care eram sigur ca este buna era cauza chinului ce l-am indurat 2 luni.Exact cum spuneau si altii mai sus ca si tensiune indica beton insa amperajul lasa de dorit(mai ales dupa cateva ore de stat pe loc).Surprinzator azi am fost la reprezentanta Rombat si in ciuda celor citite pe net baietii au fost super amabili,nu mi-au verificat nici macar incarcarea(am verificat-o eu de o mie de ori),au dat-o jos au facut cateva masuratori si au decis ca este defecta(din fabricatie),dupa care am primit una nou nouta(sper sa nu fie la fel de noua ca ultima) pe care mi-au instalat-o.Oricum eu cred ca mi-am invatat lectia si niciodata in tara asta nu o sa mai cred ca ceva nou trebuie neaparat sa si functioneze sau sa fie de calitate.

Multumesc tuturor pentru ajutor si sper sa nu aveti ghinionul meu in achizitionarea unei baterii noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ca i-ai dat de cap pana la urma, devenea deja o obsesie. Acum ai invatat ceea ce se numeste cu adevarat garantie pentru defecte de fabricatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari. Revin cu o problema la dieselul meu. O problema la care eu sunt de vina 100%. Nuprea avea forta masina si iam dat un pic mai mult debit ca sa traga mai bine. Inainte la turometru imi statea la 800-900, acum a crescut la 1200. asta nu ma deranjeaza dar este foarte suparator caci daca il accelerez pana la 2000 RPM nu imi revine la loc. Daca ii dau mai mult el revine la 1200. cateodata daca il las la relantii urca singur la 1900-2000RPM pot face ceva sau am pompa strocata?

Si inca o intrebare. iam schimbat cu ceva timp in urma garnitura de la baie. L-am curatat bine si l-am pus la loc cu garnitura noua... Imi picura ulei pe la garnitura? ce pot face? sa il instalez din nou si sa folosesc silicon din acela rosu?

Modificat de Atty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cumpara garnitura de baie cu insertie metalica (ca, garnitura de chiulasa) si foloseste loctite,sau ceva pentru suruburi,

verifica suruburile de la baie intai, se mai slabesc in timp

pai fa operatiunea inversa,modului in care ai invartit de surub, daca nu mai sti cum era, i iei din debit pana revine relantiu la 800 rpm,..asta daca nai umblat la reglaju relantiului, sa il faci mai mic\

tu parca ai mai avut probleme cu TD-u ala vechi de nu pornea, si dupa ce a pornit ramanea turata, poate ai pus pompa de pa ala,si e defecta

Modificat de ct03tvy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am diesel aspirat, si are pompa originala!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
undertacher2001

Am si eu o cateva intrebari/probleme:

-ce lungime are cablul de la vitezometru,trebuie sa-mi iau altul si stiu ca sunt 2 marimi

-ce antigel folositi tip,firma,culoare,pe vasul meu scrie G 11?

-as putea schimba protectia de la planetara ,cea din cauciuc,dinspre cutie fara sa scot planetara din roata?

Va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o cateva intrebari/probleme:

-ce lungime are cablul de la vitezometru,trebuie sa-mi iau altul si stiu ca sunt 2 marimi

-ce antigel folositi tip,firma,culoare,pe vasul meu scrie G 11?

-as putea schimba protectia de la planetara ,cea din cauciuc,dinspre cutie fara sa scot planetara din roata?

Va multumesc anticipat.

Raspuns la intrebarea 1 - Nu cred ca-s diferite, si ..... chiar nu cred ca te-ar afecta in vreun fel daca-s diferite (desi stiu ca-s un singur model / motor)

Raspuns intrebarea 2 - O SA PRIMESTI TOT FELULI DE RASPUNSURI, parerea mea este ca un antigel nemtesc te va satisface intotdeauna.

Raspuns intrebarea 3 - NU, pt ca vine cu tot cu tablita aceea de protectie.

Deci, mai intai planetara jos de la cutie(ca sa scapi de suruburile de la cutie), si , apoi, daca reusesti tu sa o tragi in jos, sub masina, si ai rampa, scoti cate o bila, scoti subansamblul complet, si asa ajungi la acel burduf.

Cred ca-ti va fi destul de greu (nu am incercat pana acuma pe masina), si destul de complicat.

Oricum dand planetara jos (cu ajutor) nu cred ca dureaza cu tot cu montat la loc mai mult de 40 min.

Modificat de Archanghel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!