Jump to content

Cateva Probleme La Un Golf 2 Td


undertacher2001
 Share

Postare recomandată

Nu am spus nici o clipa ca ar avea treaba pompa de apa cu distributia ci doar ca unii miau spus <nu de pe forum> ca atunci cand schimbi distributia ar trebui sa schimbi si pompa de apa sau capacul macar.Oricum treaba asta era lamurita prin amabilitatea celor care au postat.multumesc si tie ptr sfat insa acum era vorba de temperatura apei care nu mai urca decat pan la un sfert din ceas si am ajuns la concluzia ca trebuie sa merg sa verific in primul rand termostatul

salut, daca ti sa nu ai probleme iti recomand sa schimbi tot ,adica : curea distibutie,rola, capac pompa apa,in cazul in care nu

le-ai schimbat niciodata, sa te uiti si la rulmentii de la alternator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 243
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • undertacher2001

    72

  • Atty

    27

  • dan66

    10

  • ct03tvy

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut, daca ti sa nu ai probleme iti recomand sa schimbi tot ,adica : curea distibutie,rola, capac pompa apa,in cazul in care nu

le-ai schimbat niciodata, sa te uiti si la rulmentii de la alternator.

am si eu o intrebare de incepator : :D ai cumva detalii despre cum sa schimba cureaua de distributie ??eu am un golf1,6tddin 1991.sau de unde as putea afla informatii despre schimbarea curelei :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimbarea unei curele de distributie nu e tocmai o operatie indicata pt un incepator in ale mecanicii. eu ti-as recomanda sa o faci cu cineva experimentat (daca nu chiar la un service).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

Nu sunt deloc un expert dar din moment ce intrebi acelasi sfat til pot da si eu ,mergi la un service nar trebui sa fie scump.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
undertacher2001

Am verificat sa vad daca merge termostatul si cand pornesc masina cu motorul rece nu curge apa in vasul de expansiune deci inchide .Voi ce spuneti sal schimb totusi?

Ai termostatul blocat pe deschis sau semideschis,

consumul este mai mare.....

Intrebarea este la problema asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat sa vad daca merge termostatul si cand pornesc masina cu motorul rece nu curge apa in vasul de expansiune deci inchide .Voi ce spuneti sal schimb totusi?

Intrebarea este la problema asta

Faptul ca nu curge apa in vasul de expansiune cu motorul la rece pornit nu are legatura cu termostatul. exista un circuit al apei continuu, care se desfasoara indiferent de termostat. faptul ca nu vine apa in vasul de expansiune prin acel furtunas ar tb sa te puna pe ganduri. primul care tb verificat este radiatorul . daca e infundat cu ceva iti poate bloca returul apei in vasul de expansiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faptul ca nu curge apa in vasul de expansiune cu motorul la rece pornit nu are legatura cu termostatul. exista un circuit al apei continuu, care se desfasoara indiferent de termostat. faptul ca nu vine apa in vasul de expansiune prin acel furtunas ar tb sa te puna pe ganduri. primul care tb verificat este radiatorul . daca e infundat cu ceva iti poate bloca returul apei in vasul de expansiune.

Subscriu.Am patit-o eu nici de o sapt.Era "radiatorul" infundat.Acuma merge fara probleme.Deci prima data ar trebui sa verifici radiatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

Bine multumesc o sa verific si va spun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi stutul subtire al radiatorului,am intalnit de cateva ori problema asta

baga o sarma pe el ,sufla cu un compresor furtunul dintre radiator si vas

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

Dar imi spune si mie cineva in regim normal de functionare la cat tre sa stea apa motor 1,6 td(mie imi statea la jumatatea ceasului si termocupla pleca cand ajungea la penultima ***).Si ce termostat sa cer cand merg sa cumpar ?Stie cineva gradatiile de pe ceasul apei ce corespondente de temperatura au?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta termostatul original (Beru sau Mahle, cred) si oricum verifica-l intr-un vas pe aragaz si cu termometrul. Trebuie sa deschida la 87 grade, iar cursa minima tb sa fie de 7mm. Sa nu iei termostate noname, ieftine, ca sunt proaste.

Indicatorul de temp. la mine sta putin sub jumatate, iar daca trece se aprinde ledul rosu. Cu termostatele ieftine (am incercat vreo 3) mergea aiurea, desi le-am verificat pe aragaz, din cand in cand crestea mult temperatura, fara motiv. Am pus Mahle si de atunci merge ceas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vroiai sa spui BEHR.Deschide intre 87-92 grade.La diesel tre sa stea intre jumatate si a treia linie.Acolo are temp la care deschide.Depinde de cum lucreaza sonda si ceasul din bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

eu am unul pe care scrie 92 grade si este ceva frantuzesc cred ,,vernet,,.Ziceti sa iau ceva de calitate nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa scrie 87. Am avut inainte termostat frantuzesc (scria tot 87 pe el, nu mai stiu firma) , l-am aruncat fara regrete. Iti recomand sa faci la fel...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu inseamna ca daca e ieftin e si bun ...

de exemplu eu acum nu am deloc deoarece am avut unul facut prin italia parca, si nu facea dcat sa cantareasca in plus pe masina, k de deskis...nici vorba iar acum acul de la temperatura imi sta (in mers) spre zero, uneori kiar si sub prima linie, insa in stationare dupa vreo 10 min incepe sa urce cu curaj.

te sfatuiesc sa-ti iei unul de kalitate !

bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici la mine nu se ridica apa in mers, numai daca e foarte cald afara si daca ii dau talpa.

asta sa fie pt ca nu am termostatul? sincer, nu prea m-am interesat de acest aspect, dar vad ca nu e de gluma!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

ca sa nu mai deschid alt topic pentru o nimica toata..

care stiti ce vrea sa fie piesa incercuita si ce rol are, etc...

mentionez: motor mk2 1.6 TD SB

post-7840-1235249954_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
undertacher2001

Odata cu venirea primaverii noi probleme.Am observat ca in timpul mersului in special in curbe <cobor drumul de poiana bv -bv aproape zilnic> imi intra mai greu in viteza ,iar la semafor am probleme cu prima treapta de viteza intra pan la jumatate si apoi se blocheaza ,nu mai intra <nu intotdeauna>.Am ridicato pe rampa si tija de la schimbator nu pare sa loveasca in ceva in schimb am observat ca tot traseul de evacuare sta spre stanga de aproape atinge tabla aia de protectie din aluminiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa nu mai deschid alt topic pentru o nimica toata..

care stiti ce vrea sa fie piesa incercuita si ce rol are, etc...

mentionez: motor mk2 1.6 TD SB

post-7840-1235249954_thumb.jpg

Cred ca este pompa de recirculare lichid racire dupa oprirea motorului cand temperatura creste peste 108C si ar putea deteriora turbina.Doar o banuiala. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001
Odata cu venirea primaverii noi probleme.Am observat ca in timpul mersului in special in curbe <cobor drumul de poiana bv -bv aproape zilnic> imi intra mai greu in viteza ,iar la semafor am probleme cu prima treapta de viteza intra pan la jumatate si apoi se blocheaza ,nu mai intra <nu intotdeauna>.Am ridicato pe rampa si tija de la schimbator nu pare sa loveasca in ceva in schimb am observat ca tot traseul de evacuare sta spre stanga de aproape atinge tabla aia de protectie din aluminiu.

Nimeni ,nici o parere ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare a fi timoneria dereglata. Tija care pleaca de la schimbator catre transmisie are prins in capat un colier care probabil e slabit si permite rotirea tijei. Tb sa reglezi pozitia schimbatorului ( sa fie centrat stanga-dreapta cind e scos din viteza).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
undertacher2001

Timoneria este ok,nivelul uleiului este bun insa am observat ceva.Atunci cand nu vrea sa intre intra intaia dau incet drumul la ambreiaj si intra singura.Deci parerea mea este ca este ceva de pe la sincroane.Voi ce ziceti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact la fel patesc si eu ... cred ca e din coturile alea de la cutie mai exact 2 cred ca au joc ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

Ce coturi?

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!