Jump to content

Cateva Probleme La Un Golf 2 Td


undertacher2001
 Share

Postare recomandată

undertacher2001

Hai sa le luam pe rand 1. De cand a venit frigul dimineata cand pornesc motorul o ia din prima dar motorul merge sacadat sau da rateuri nu stiu exact termenul corect mentionez ca nu am mai avut problema asta pana iarna asta.Sa fie buziile?

2. Asta e tare.Cu motorul oprit butonul de la lumini pe faza scurta si aeroterma data pe pozitia 1 sau2(oricare)daca dau de manetuta sai dau faz lunga porneste aeroterma la prima actionare si la a 2 a se opreste.Sa fie vreun scurt?

3. Am observat la usa de pe partea mea ca la coltul de sus si la coltul de jos i partea dinspre spate ca sa distantat decheder respectiv de prag.totodata are un mic joc cand trag de ea in sus si am observat ca la balamaua de jos are un tamburus si acolo joaca.Ala sa fie problema?

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 243
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • undertacher2001

    72

  • Atty

    27

  • dan66

    10

  • ct03tvy

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu cred ca bujiile ,astea iti fac probleme la pornire dar sa zicem ca ar fi una-verifica

asa am patit si eu acum cu frigul,i-am dat putin debit si putin relanti mai mic ca se turase un pic si e ok

la usa vezi sa nu se fi slabit cuiul de pe stalp

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

Ckiar nu stie nimeni .ckiar nu poate sa ma ajute cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

Ma nene da cu ce vam suparat de nu primesc si eu o mana de ajutor?Si intre timp ma confrunt cu o noua problema : lumina de pe plafon inainte era cu temporizator adika se stingea la cateva secunde dupa inckiderea usii acum se stinge imediat si inafara de asta nu se mai aprinde permanent de labuton adika se aprinde doar la desckiderea usilor .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu lumina interioara o am si eu... nu merge decat cu usile deschise... De ceva timp incerc si eu sa rezolv problema dar nu am avut timp... daca aflu ceva te anunt.

Problema cu aeroterma cred ca e de la o masa aiurea in tabloul de sigurante...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

Da multumesc intre timp o sa dau si eu jos lumina de pe plafon sa mesteresc si eu la ea daca descopar ceva te anunt si eu.Cat despre problemele cu motorul daca are cineva ceva explicatii sunt binevenite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca aveai o problema cu bujiile iti pornea foarte greu.

Motorul isi revine dupa ce se incalzeste?

Cred ca e din soc. Asa patesc si eu la Transporter (1,6D) si mi s-a explicat ca nu mai functioneaza socul in pompa de injectie. La mine face putin urit (ca si cind ar merge in 3 pistoane) daca e foarte frig afara dar isi revine dupa cite secunde un minut.

Andrei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

Da asa cum spui si tu face asa doar cand este foarte frig si cu toate astea isi revine in maxim un minut.Si cum adika nu mai functioneaza socul in pompa e ceva nasol?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da asa cum spui si tu face asa doar cand este foarte frig si cu toate astea isi revine in maxim un minut.Si cum adika nu mai functioneaza socul in pompa e ceva nasol?

Cand temperatura aerului scade,amestecul combustibil are nevoie de un timp de formare mai mare si implicit un avans mai mare.Acest lucru este indeplinit de shock.Actioneaza manual parghia situata pe pompa de injectie inainte de a porni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faza cu pozitiile nu este nici-o greseala...eu am deschis un topic de curiozitati dar se pare ca nu s-a interesat nimeni...si la mk1, mk2 si chiar si la mk3 e aceeasi chestie....lasi pozitii dai o data blitzuri si a doua oara ramai pe blitzuri si se pune contactul...la mine e probat....incercati si voi...la care nu merge bag mana in foc ca are modificari :ceuameni: :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

IMportant e sa nu fie ceva in neregula daca si la altii e la fel inseamna ca nu am nici un scurt asta e bine ,insa cu motorul este alta poveste ptr ca nu facea asa iar asta nu inseamna decat ca sa intamplat ceva ?

Cat despre cuiul ala de la usa cel de jos are joc si am fost sa-mi cumpar unul nou si pe schema lu ala de la magazin nu aparea nici un bolt dala de care am eu ci erau niste suruburi cu piulita?Sunt si modele care fac legatura intre balamalele de la usa si cele de pe caroserie cu surub?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@knox: Aceeasi chestie este si la mine cu blitzurile (flashurile). De aia am grija intotdeaua sa dau de doua ori blitzuri.

@undertaker2001: Desi am Diesel simplu sa iti spun ce pateam eu. Cand era mai frig, sub zero grade, motorul pornea la sfert dar timp de 30-60 de secunde avea mici vibratii. Am descoperit ca era din cauza la uleiul prea gros (15w40) si pana se incalzea putin se intampla fenomenul asta. Acum am trecut pe 10w40 si cu tratament duralube si vibratiile au disparut complet. Am folosit si socul care mi-se pare foarte eficient la temperaturi scazute. Inca ceva, pornesti cu ambreiajul calcat? Pentru ca si uleiul din cutie poate sa traga motorul in jos o perioada mica. Eu personal pornesc cu el calcat si dupa o perioada il las usor. Cat despre usa, am patit-o si eu pe partea dreapta. Cumnatul meu a observat cuiul care se slabise foarte mult si avea joc. Mi-a strans si acum usa se inchide bine si sta bine si pe cheder. Am observat si un mic joc la balamaua usii in partea de jos. Mi-se pare normal pentru masini de varsta asta. Ciao.

Modificat de _APoLLo_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai simplu de verificat functionarea ralantiului e sa sa-l actionezi si sa vezi daca se modifica putin turatia de ralanti. Teoretic ar trebui sa creasca pe la 1000-1100rot. La mine stiu sigur ca trebuie sa fie 1050rot. Daca nu se intimpla asta, verifica pirghia din spatele pompei (unde vine prins cablul de shoc) daca se deplaseaza cind tragi shocul. Daca se deplaseaza, atunci e din reglaj. Iar reglajul asta a mai fost discutat pe forum, cauta ca trebuie sa-l gasesti.

Treaba cu faza scurta vs ventilator o s-o verific si eu ca n-am auzit pina acum.

Cit despre problema de la usa inca n-am avut problema asta asa ca nu stiu.

bafta

Modificat de Viorel C
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

Da multumesc ptr sfaturi si apropo de ulei eu folosesc 10w-40 de la OMV si odata la 2 sckimburi de ulei pun si eu un dura lube tratament de motor

Si multumesc si lui Viorel o sa fac proba la ce spui tu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

In privinta motorului vezi ca s-ar putea sa ai vreun injector care blocheaza din cauza calaminei dimineata la rece, pe masura ce se incalzeste isi da drumul, asa am patit eu. Le-am dat jos si mi le-a curatat un pompagiu, acum merge perfect rotund de la prima cheie dimineata cat ar fi de frig. Oricum, e normal sa galopeze putin dupa ce porneste cand e foarte frig, scrie si in cartile de exploatare, doar daca galopeaza mult e o problema. A, si mai e o chestie verifica incarcarea la alternator, ar putea da rateuri si din cauza asta daca ai incarcarea greoaie la pornire.

Plafoniera nu are temporizator in standard din cate stiu, probabil ca ai alarma cu temporizare a plafonierei si vezi sa nu fie oxidate contactele de pe la usi, capote etc, sau din greseala sa fi resetat unitatea centrala si sa nu mai aiba activa optiunea de temporizare a plafonierei.

Modificat de elenic2000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

Salut Elenic 2000 sunt putin derutat ,tu cand zici < calamina> te referi la pastilele alea termice care se pun sub injectoare, daca la alea te referi leam sckimbat acu 1 luna cand am facut un test de compresiesi cu galopatu este in jur de maxim 1 minut.

Iar cu alarma cred ca ai perfecta dreptate ptr ca am o unitate UNGO montata pe circuitul uneia mai nasoala .Daca stii cum as putea sa activez optiunea asta la alarma te rog spunemi si mie. multumesc

Modificat de undertacher2001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ram40andy a descris perfect functionarea socului la diesel.

Ai soc manual sau automat?

Daca ai manual atunci incearca sa tragi de pirghia de pe pompa cu mina si sa pornesti masina sa vezi daca mai face la fel. Daca se schimba pornirea atunci ai o problema cu cablul, in cazul in care nu se schimba nimic (cum e la mine) atunci e o problema in pompa.

Andrei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

Dupa spusele tale ar fi o problema in pompa ptr ca socul meu manual merge perfect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

Mai am o singura problema cu tamburusul(are joc usa de la el) ala de la balamaua usei de pe partea soferului nul gasesc sal cumpar .Merge strans ? Sau ce sai fac ca nu gasesc sal cumpar am fost sal iau si ala la magazin pe schema lui nui apare decat un fel de surub cu piulita?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa spusele tale ar fi o problema in pompa ptr ca socul meu manual merge perfect

Merge perfect in sensul ca e manual si atunci cind tragi de el vezi cum se misca levierul pe pompa? Daca asa e atunci probabil ca da. Nu pot sa iti garantez ca de acolo e problema eu doar am pus cap la cap ce patesc eu cu ce mi s-a spus si ce patesti tu. Daca chiar nu poti sa traiesti cu chestia asta cel mai bine ar fi sa te duci undeva sa iti verifice tot sistemul de injectie inclusiv pompa.

Andrei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Sunt nou pe aici si praf la mecanica, asta ca sa stiti de la inceput cum sa explicati :icon_thumright:

De curand mi-am luat un golf dar sa nu intreba-ti de care ca habar nu am. Unii spun 2 altii spun 1 stiu doar ca e din '87 motor 1,8 GTI si cabriolet.Am cateva probleme cu el pe care as vrea sa le rezolv, daca se poate singur :rolleyes:. Atentie mare ca incep

1. Pompa de apa de la stergatorul de parbriz. E moarta, nu face nimic. Dupa ce am citit cateva FAQ -uri pe net m-am incumetat sa o caut eu. Am gasit-o si ca orice roman(nu stiu daca ati observat dar toti sunt mecanici ) am scos-o de la locul ei ca sa vad ce are. M-am uitat la ea si ea la mine si nu s-a rezolvat nimic. Am scos mufa de alimentare de la pompa si atunci cand e scoasa mufa si apas pe maneta in loc sa stropeasca cu apa pornesc stergatoarele( deci mufa era in aer ).Ar trebui sa faca un zgomot ceva pompa ? In sarcina ea vibreaza un pic. Se repara sau iau alta 9 ( si de unde o iau ).

2. relanti-ul e la 1500. E normal ? De unde si cum se regleaza ??

3. Atunci cand iau stanga sau dreapta maxim de volan se aude un scartait (asemanator cu cel pe care il face oi curea de distributie prea stransa). Cine are idee de la ce e ?

Ar mai fi cateva dar nu vreau sa ocup tot forumul. Un manual pt modelul asta are cineva(am deja haynes pt golf si jetta dar nu sunt la fel)

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa spusele tale ar fi o problema in pompa ptr ca socul meu manual merge perfect

Mecanismul shocului este simplu si robust.Asa ca putin probabil sa se defecteze.De fapt este o cama ce actioneaza pistonasul hidraulic de la baza pompei.Posibil ca avansul static sa fie mic si cresterea acestuia ocazionata de actionarea shocului sa nu fie suficienta pentru un mers regulat la temperaturi scazute.Deci zic sa incerci o crestere usoara a avansului rotind pompa spre motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

Numai putin ca deviem de la subiect. Eu nu am spus ca atunci cand pornesc motorul si trag si socu nu merge bine.Am spus ca pana in iarna asta eu nu aveam nevoie de soc porneam masina si motorul era mai zgomotos normal ca e rece dar nu dadea rateuri .Atunci cand trag socu motorul merge bine nu e problema.Dar eu mam gandit ca ceva sa intamplat din moment ce pana acu nu era nevoie de soc.Nu stiu dar cred ca ar trebuii sa merg sa fac o verificare totala ptr ca am impresia ca a inceput sa pape si mai mult.ZIlele astea o sa incerc sai fac un consum si voi vedea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

Cu boltu ala de la usa cine ma ajuta si pe mine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!