Jump to content

Cateva Probleme La Un Golf 2 Td


undertacher2001
 Share

Postare recomandată

Am o intrebare pt cine cunoaste.

A venit frigul si probleme ca la 1.6 TD,

porneste la prima cheie si moare repede;

si cat merge parca ii da in 2 pistoane

o accelerez dar nimic.

Care ar fi cauzele? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 243
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • undertacher2001

    72

  • Atty

    27

  • dan66

    10

  • ct03tvy

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am o intrebare pt cine cunoaste.

A venit frigul si probleme ca la 1.6 TD,

porneste la prima cheie si moare repede;

si cat merge parca ii da in 2 pistoane

o accelerez dar nimic.

Care ar fi cauzele? Multumesc!

Depinde mai intai, ce probleme aveai inainte.

Daca chiar nu ai avut nicuna, verifica uleiul (cat de vascos e).

Plecarea greoaie poate sa fie si de la bujii, care nu incalzesc suficient de mult camera (incearca sa pui contactul de 2 ori inainte sa-l pornesti).

Nu stiu exact ce probleme ai avut inainte, dar, frigul poate afecta inclusiv pastilele din capul injectoarelor (asta daca ai avut probleme inainte.....), dar.....

Specifica ce probleme ai avut inainte, si cum sa comportat inainte sa vina frigul, sau da-mi un telefon si lamurim problema (le ai pe toate la profil)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

Se intampla asta doar la prima cheie,si dupa ,scoate mult fum,inainte de prima cheie se vad bule de aer pe conducta de alimentare cu motorina,etc....??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica daca nu cumva ai panoul de sigurante defect ca la vw mai se intimpla sa se deterioreze cablajul sau mai rau sa nu fie plansa de bord cu acel cablaj moale deteriorata si sa atinga pe caroserie sau intre ele firisoarele de cablaj de cupru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
undertacher2001

Intrebare pentru cunoscatori:

Se potrivesc piesele urmatoare de pe un golf 3 1.8benzina pe golful meu 2 1.6 td???

-biele,cap de bara,pivoti,bascula si bara de torsiune??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bielele nu ti se potrivesc sigur pentru ca sunt tipuri diferite de motoare iar bara de torsiune gasesti doar pe aircooled. pe golfuri sunt puse arcuri elicoidale.icon_thumright.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
undertacher2001

O noua problema!!!Cateodata,am observat ca atunci cand este subturat motorul,imi baga gazele in interior,m-am si speriat am crezut ca mia luat foc masina.Inca nu m-am uitat sa vad daca traseul de evacuare este in regula,dar ma gandeam ca poate ati mai patit si imi spuneti de unde sa incep.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu iti izoleaza bine acolo sub capota unde desparte aerul motorului de cel care il baga in habitat , verifica chederul acela :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

Da un chici de tips pt esapament era problema.L-am inlaturat si problema nu mai este.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

O problema grava rau: s-a rupt(din cauza ruginii) peretele unde vine prinsa balamaua de la capota.Sper ca deocamdata problema este rezolvata, am intarit peretele cu o bara transversala insa nu am reusit sa curat toata rugina,atasez ceva poze cu dezastrul produs.

Am si o intrebare,doua : -suspensia fata de g3 se potriveste la fix pe g2?

- g2 din 1991 sunt cunoscute cu probleme de rugina?

post-13310-0-45627700-1316184049_thumb.j post-13310-0-09246700-1316184062_thumb.j

Modificat de undertacher2001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

suspensia de g3 se potriveste pe golf 2 trebuie sa schimbi doar flansele de sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai aveam o intrebare:a schimbat cineva bucsele spate fara a da puntea jos ,fara a desface conductele de frana,etc.Se poate??

Daca da imi puteti spune procedura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am schimbat saptamina trecuta

trebuie suspendata partea de spate(toata o data sau pe rind fiecare parte-cum vrei tu)

pe partea cu pasagerul am indoit in sus suportul in care sa prinde teava si furtunul de frina(fara a desface).

sa desface cu 2 chei de 19 surubul care vine in bucsa.

am taiat cu un burghiu cauciucul(era de jumate desfacut de pe partile metalice) si dupa ce l-am scos am taiat partea exterioara a bucsei cu firezul(2 taieturi paralele pentru a nu sa intepeni lama in metal)

am dat jos si suportul de pe caroserie(cheie 17 pe 3 suruburi)

bucsa noua nu a intrat cum a venit din fabrica asa ca am polizat putin cite putin din ea cu un flex pina cind prin incercari repetate a intrat destul de greu cu mina(poate ca trebuia sa intre presata dar nu am avut presa).

pe partea soferului nu e alta modalitate decit sa desfaci furtunul de frina de pe teava.eu asa am facut.

si am repetat identic ce am facut pe partea cealalta.

am aerisit dupa ce am schimbat cilindrul de frina din tambur(s-a rupt niplul de aerisire)si aku e totul ok.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos dan66 ,pare destul de complicat .

Am o noua nelamurire.Pierd ulei pe la tija de la schimbatorul de viteze acolo unde intra in cutie(are un cauciuc),din cate stiu eu acolo ar trebui sa fie un semering ceva,stie careva cotele sau daca de la ala pierd ulei,cum il scot?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

am si eu o problema si sper sa imi dea cineva o idee,

am un g2 1.6 td (bine mai putin turbina care e cam moarta) , dar acum ca a venit frigul porneste foarte greu

toata vara a mers la sfert de cheie, acum porneste greu si scoate fum la greu

am testat prima bujie care se scoate cel mai usor si functioneaza, releul se aude cum inchide peste 11 sec si am verificat si curentul la borna de la bujii si vine :)

ma gande-am sa nu fie de la avans (iam marit debitul sa compenseze lipsa de putere a turbinei)

capul hidraulic nu cred ca are probleme atat cat a fost cald a mers

specific ca am facut segmentarea acum 2 luni, deci compresie are (cred ca doar asta ma mai ajuta acum sa pornesc)

rog helllpppp!

multumiri anticipate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar fi trebuit sa verifici TOATE bujiile,pentru ca poate fi prima buna si restul moarte si atunci e normal sa nu porneasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@undertacher2001

Uite asta http://www.wagenstad.com/ e un site unde gasesti pe tipuri de masini toate reperele.

e impartit pe grupe mari.motor, punte fata etc.

sa pare ca in zilele astea e in actualizari

poti incerca ceava mai incolo sa gasesti piesele care crezi ca iti trebuie la cutie.

Bafta

Modificat de dan66
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ovidiu 3154

daca ai marit debitul are sa scoata si mai mult fum.daca ai turbina "moarta" nu faci decit sa arunci motorina nearsa afara. ca sa arda si sa ai putere la pedala trebuie sa aiba si aer nu mai multa motorina.da cum stii tu ca ai turbina "moarta"?

pentru o functionare buna trebuie sa vezi si cit de intinsa e cureaua de distributie.

este foarte important momentul injectiei in cilindri.

o sa vezi ca porneste mai usor si fumega mai putin cu o curea intinsa corect.

bafta.

Modificat de dan66
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru o pornire usoara iarna iti trebuie minim 3 bujii eu le-am avut pe toate bubuite si am schimbat doar 2 pornea putin mai bine dar tot greu, dupa ce mi-a venit si a 3-a pornea foarte ok puneam de 2 ori bujiile si la sfert pornea. precizez ca erau cam -5 grade afara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dan66 , turbina zic eu ca e moarta deoarece nu baga presiune la aer (lucru verificat prin desfacerea furtunului si tinut mana la gura de aer + in functionare (turata) am apasat pe furtunul de cauciuc si nu opune rezistenta) distributia e pusa si stransa calumea, m-am uitat,

@spike , intradevar nu m-am uiat si la arestul de bujii , o sa fac si lucrul acesta, dar tind sa cred ca are si avansul o legatura cu pornirea grea, cred ca o sa dau o fuga pe la un pompagiu si o sa caut si o turbina

multumesc domnilor

daca mai are cineva o idee astept raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
undertacher2001

Multumesc dan66 inca siteul este in constructie.

Pana la urma am vazut care este problema: intradevar acolo este un semering care nu mai etanseaza cum trebuie,acum problema este cum il scot?

Am desfacut tija care vine de la schimbator si problema este ca semeringul este fixat acolo,cum il scot??Trebuie defacut capacul acela din spate cu cap imbus imens cumva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Undertacher2001 sa fiu sincer habar nu am pentru ca nu am umblat acolo nicoidata.

daca ai desfacut tija deja esti mai avansat ca mine la capitolul cutie.

dar nu cred sa fie semering.oricum:

din cunostintele mele generale de mecanica auto semeringurile nu se fixeaza cu nimic.ele stau in locasul lor presate(asa sunt gindite sa etanseze presate pe exteriorul lor.

in general semeringul care se scoate nu prea e important pentru ca se inlocuieste asa ca se poate scoate si fortzat.

la presarea celui nou sa ai grija sa fie uns cu ulei si pe exteriorul lui si pe buza centrala-sa foloseste acelasi ulei ca in cutie.ideal ar fi ca la presare cel nou sa nu stea pe acelasi loc (la axul ce trebuie etansat)cu cel vechi.adeca sa fie presat sau mai mult sau mai putin in locasul lui-si estrem de important cu arcul in interior.

bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
undertacher2001

Da, deci operatia a decurs astfel:Semeringul de la cutia de pe masina l-am scos cu o surubelnita ascutita pentru ca asa cum spune si dan66 nu conteaza starea in care il extragi.Insa pentru a extrage semeringul de la o cutie defecta a trebuit sa desfac capacul acela cu un imbus imens,apoi o siguranta care tine un arc presat,apoi am slabit un surub de deasupra care tinea blocata tija din interior,am tras afara tija si apoi am impins semeringul in exterior.

La montaj am presat semeringul punand 2 chei inelare una langa alta pe semering si apoi am strans surubul in care se prinde tija de restul timoneriei pentru a presa cele 2 chei pe semering.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!