Jump to content

Cateva Probleme La Un Golf 2 Td


undertacher2001
 Share

Postare recomandată

Am o noua problema la diesel :icon_thumright: porneste si incepe sa tremure tare ciudat, daca apas pedala de acceleratie nu reactioneaza sau incape sa se tureze dar foarte lent, nu urca mai mult de 1300 1500r/min :D pe pompa nu se vede sa traga aer pe udeva. Ce sa ii fac? Ce sa verific?

Saptamana trecuta mi-a facut la fel. M-am plimbat cu el vreo 400km si cand mergeam spre casa la un deal a inceput sa isi piarda puterea si nu mai tragea. Ajutatima cu un sfat sau ceva va rog :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 243
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • undertacher2001

    72

  • Atty

    27

  • dan66

    10

  • ct03tvy

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

tragea. Ajutatima cu un sfat sau ceva va rog :icon_thumright:

daca pierde putere o fi de la turbo. daca merge sacadat, atunci o fi de la zona de alimentare (rezervor,conducte, FILTRU, pompa)

sa ne scrii si 9 la ce concluzie ai ajuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Turbo nu am. e aspirat.

2. filtrul de motorina e nou, max 1000KM

:icon_thumright: nu mai stiu la ce sa ma uit

Modificat de Atty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atty poti sa ii verifici distributia dar e posibil sa fie si de la pompa si filtru cum a spus colegu au am patit de nu pornea deloc tot filtru nou de la mahle era avea busita garnitura aia de sus din filtru nu stiu cum ii spune.

Modificat de niku_nd4spd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa nu de mult a fost refacuta, filtrul e aproape nou :icon_thumright:

Modificat de Atty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ia incearca sa il alimentezi dintr-un flacon de doi litri. sa vezi daca merge.. daca da, evident ca prinde undeva aer pe tur de la motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta am si facut ce zici tu Norbi. ai dreptate... prindea aer. iam luat un filtru nou ca am avut o garnitura rupta acum e ok. doar ca tre sa schimb suportul de filtru de motorina. e una cu o pompita mecanica pe el :) nu mai trage pompa aceea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)

daca vrei sa faci treaba k-lumea, schimba si traseul de tur al motorinei. ca sa nu fie "tolduit" de la sorb pana la filtru.

:beerchug:

Modificat de Ciubaca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta am si facut ce zici tu Norbi. ai dreptate... prindea aer. iam luat un filtru nou ca am avut o garnitura rupta acum e ok. doar ca tre sa schimb suportul de filtru de motorina. e una cu o pompita mecanica pe el :blink: nu mai trage pompa aceea

Fu bun sfatul meu pana la urma.

Si te mai incapatanai sa te duci la mecanic.... :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
undertacher2001

QUOTE (undertacher2001 @ Mar 13 2010, 13:20)

Dupa ce am rezolvat problema cu masa dintre borna "- " si caroserie o alta problema devine deja enervanta.Odata cu REvenirea temperaturilor scazute dupa ce las masina peste noapte dimineata cand dau cheie pentru cateva secunde electromotorul invarte(in reluare) ca si cum bateria ar fi moarta.Incet incet invarte din ce in ce mai repede pana cand porneste.Dupa prima pornire ,in restul zilei porneste la sfert,indiferent de cate ori o opresc si o pornesc.Am observat ca in timp ce electromotorul dabia invarte palpaie becul de la alarma ,ceva anormal zic eu ptr ca pana acum nu facea asa.inca ceva ce am observat atunci cand o pornesc pe timpul temperaturilor scazute:dupa ce porneste o perioada motorul parca da niste rateuri lainterval de cateva secunde.Deci daca aveti sugestii in legartura cu pornirea greoaie le astept cu nerabdare.

Bateria este noua,alternatorul incarca normal.

Intru-cat problema persista,ieri am dat electromotorul jos si am schimbat coroana la el ptr ca era crapata si cateva bucse,in rest functioneaza brici.As vrea sa va intreb in legatura cu problema credeti ca as putea avea vreo bujie in scurt ,ce inseamna asta si cum se manifesta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce treaba are bujia cu electromotoru..daca aceasta ar avea scurt

mai degraba sa nu ramana cuplat releu de bujii atat timp cat actionezi electromotoru pt a porni, de la + care pleca spre electromotor..se duce si la releu de bujii, vezi acolo sa nu fie probleme, adica sa fie cuplate si bujiile in acelasi timp ce invarte electromotorul :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

Multumesc de sfat insa nu cred ca asta este problema deoarece se aude si releul cand cupleaza/decupleaza si imi indica si in bord.Si daca ar ramane cuplate bujiile in timp ce invarte electromotorul ce?Eu ma gandesc ca ceva imi fura curent,insa am spus deja ca dupa ce o pornesc o data in restul zilei nu mai am probleme cu pornirea,decat daca nu o pornesc vreo 6 ore.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca iti raman bujiile pornite in acelasi timp cu electromotoru,.va invarti mai incet, fiind consumul mai mare pa baterie

in electromotor.sa nu fie afectata bobina /contactul general ala se topeste in timp

totusi incearca si inlocuieste bateria..pt o proba sa vezi ce se intampla

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

Deci pana la urma tot eu trebuie sa ma descurc !?

Nimeni nu stie nimic.

Modificat de undertacher2001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai incercat sa schimbi bucsa din cutia de viteze, cea care centreaza axul rotorului electromotorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

Bucsa aceea nu am schimbat-o din cauza ca nu aveam tarod cand am dat electromotorul jos.Am cumparat-o si pe aia insa mi-a spus electricianul sa pun electromotorul pe pozitie si sa misc de el sa vad daca are joc.Cum nu avea nu am mai schimbat-o.Ieri am fost la alt electrician si mi-a masurat bateria<12.6,oprita-13.5 pornita fara consumatori>Daca accelerez nu trece de 13.5 nici sa o omor.Mi-a verificat releul si este bun ,diode bune insa carbunii de pe releu sunt varza.nu cred ca de la carbuni este problema mea cu invartitul greu,insa nu stiu ce mi-a miscat pe la alternator ca azi de dimineata mi-a pornit normal.Seara m-am dus cu inima stransa si ce sa vezi,a pornit la sfert<mentionez ca pe timpul zilei nu am mai umblat cu ea>E cu atat mai ciudat cat atunci cand incercam sa pornesc si invartea greu am deconectat alternatorul din sistem ptr a verifica daca in el este scurtul care il cautam eu.Inca o problema alternatorul meu este doar de 45A de fapt pe el scrie ceva de genu 20/45A si bateria de 75A,pana la patania asta nu am mai avut probleme.Bateria cealalta ma tinut 4 ani,poate mai mult.

Modificat de undertacher2001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e baterina de vina (capacitatea ei), ci incarcarea defectuoasa :icon_thumright: adica nu ai un minim de 14V.

bateria incarcata complet are in jur de 12.8V

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

Pana sa-mi dati un sfat in legatura cu alternatorul am cumparat un releu cu perii,l-am schimbat si avem rezultatele:

-pornita la relanti (fara cons):14.30

-pornita accelerata(fara cons):14.18

-pornita relanti(dezaburire si caldura max):14.03

-accelerata(dez si cald):14.03

Bateia dupa oprire:12.90

In afara de aceste valori mai si porneste fara probleme,exact ca inainte.Deci eu cred ca nu au fost de vina nici bujiile ,nici electromotorul,nici vreun contact imperfect,nici contactul de la cheie ci faptul ca incarca cand vroia el(alternatorul)datorita defectiunii din releu si a lipsei periilor.Ciudat este ca dabia la ultimele 2 porniri greoaie mi-a ramas becul de la baterie aprins si se stingea doar cand acceleram.

Inca astept pareri despre faptul ca la dieselul meu am alternator doar de 45A de fapt pe el scrie ceva de genu 20/45A si bateria de 75A.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

Cred ca m-am bucurat prea devreme dupa ceva timp cat masina a pornit normal,intr-o dimineata surpriza ,vechile simptome au revenit,iar a inceput sa invarta greu si normal sa nu porneasca.O fi din cauza warnului care l-am primit din cauza unui turnator las (glumeam).In afara de vechile simptome dimineata sau seara imi mai palpaie si becul de la baterie in bord.O sa incerc sa schimb si bucsa aceea din cutie de la electromotor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite nu vreau sa ma bag ca musca dar poate ca nu strica sa scriu si eu o parere; daca invarte greu eu zic ca ori nu ai curent in baterie si e de vina ori incarcarea ori alternatorul prea mic, ori itzi fura curent undeva si aici poate fi demarorul care din cauza uzurii din bucse face scurt intre rotor si stator ori undeva pe circuitul curentului pana la demaror face masa; ziceai mai sus ca unul dintre electricieni a miscat nus ce pe la alternator si a fost ok o mica perioada dupaia - poate ca alternatorul e gata si cere schimbare - incearca sa-l schimbi cu altul imprumut sau cumva cateva zile si vezi ce se intampla; la demaror mie mi s-a intamplat sa se dezlipeasca periile de pe suportul lor si sa nu mai porneasca ok, iar daca am curent foarte putin in baterie imi face bordul ca pomul de craciun cand vreau sa pornesc si ori invarte extrem de anemic ori nu invarte deloc;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

Bateria am verificat-o si este buna(13.06) in afara de asta este noua,cu alternatorul m-am interesat si nu sunt singurul cu td cu alternator de 45A,in afara de asta cu bateria trecuta nu am avut probleme,cu periile la demaror am dus electromotorul la facut si am schimbat bucse si perii,cu furatul curentului aici cred ca ai dreptate si o sa incep cu bucsa din cutie si apoi daca nu are efect sa vad si alternatorul.

Multumesc frumos ptr sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am alternator de 45 pe diesel aspirat, nu poti filma o pornire din asta balbaita sa auzim cum face?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bobina electromotorului eu o suspectez

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

Am schimbat bucsa din cutie si dupa o pornire dimineata normala,seara dezastru,dabia a pornit.O sa incerc sa inregistrez o pornire dasta cum nu vas dorii la nici unul.Pana atunci o sa scot bujiile sa vad verde in fata daca sunt bune,apoi o sa ma interesez si de alarma asta tampita (este si pe motor).

ct03tvy-electromotorul este verificat

Modificat de undertacher2001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai verificat electromotoru pa alta masina? are stand de incercari .meseriasu ala... ca tot ii dai cu electromotoru ca e verificat

bateria ce e? daca e zaap poti sa o dai la gunoi ;)

Modificat de ct03tvy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!