Jump to content

Cateva Probleme La Un Golf 2 Td


undertacher2001
 Share

Postare recomandată

da....dar poate sa fie si o problema de instalatie.

Inainte de toate, schimba ce a spus Golfistul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 243
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • undertacher2001

    72

  • Atty

    27

  • dan66

    10

  • ct03tvy

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut

mai intai cauta in portbagaj in partea stanga in spatele mochetei in zona unde este suportul pentru trusa medicala.acolo sunt mufele prin care se alimenteaza circuitul de la haion(stergator ,becuri numar).langa acele mufe ar trebui sa fie si o mufa mai mica alba cu 2 pini rotunzi cu doua fire unu rosu care-i +u si unu maro care este minusu sii legat chiar acolo de caroserie impreuna cu celelalte minusuri.plusu vine din instalatia ce alimenteaza spatele masinii.cauta-l acolo!! alt plus continuu nu stiu daca este.

spor la treaba

p.s. daca instalatia nou achizitionata pt iluminat este stock orienteaza-te dupa mufa acesteia

masina nu a avut din fabicatie asemenea optiune extra. m-am gandit sa montez eu, pentru ca este oricand binevenit, nu-mi place sa bajbai pe intuneric.

Am sa ma uit mai atent la manunchiul de cabluri, pana acum nu am bagat de seama nimic alb prin zona.

o fi fost nemtii asa de okosi incat faceau harnasamente de cablu diferite pentru atita lucru?!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001
O problema noua.Acum 3500 km am facut schimbul de ulei,filtresi bineinteles Dura lube.Problema este ca acum verificand uleiul am constatat cu stupoare ca imi lipseste un litru.Am ceva pierderi pe la garnituri(chiulasa,capac )insa sunt cele obisnuite(inainte completam treptat cu un litru la 10.000 km) fum nu scoate ,deci unde este litrul de ulei?Turbina consuma ulei?

Nu-mi vine sa cred !!!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in apa?

Modificat de eugen_zim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-mi vine sa cred !!!!!!!!

aditivul de motor ( asa se spune) face bine la motor, dar nu intotdeauna este asa, combinatia de particule din aditiv cu particulele ( moleculele)din aditivul de ulei strica calitatea uleiului, astfel se poate ajunge in situatii in care garniturile si simeringurile din motor pot devenii mai putin elastice. verifica la un service starea acestora, mai ales simeringurile de la vilbrochen si cele de la supape. ce ulei folosesti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

Ulei folosesc OMV 10w-40.O sa merg sa verific garniturile.

In apa?Cum as putea sa-mi dau seama.In vas apa este curata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat partea electrica a contactului... nimic. dau la cheie si se aude un ticait

PS: cand pun contactul se aprind ledurile, dar cel de ulei se stinge si nu se mai aprinde! restul sunt OK

Modificat de Atty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

Astazi am gasit ceva cam ciudat si mai intai va intreb.Suruburile de la capacul culbutorilor au voie sa se slabeasca ele asa singure?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu au voie ca nu sunt stranse cu mana

Vezi ca la motorina cand opresti motorul din cheie ,se taie plusul electrovalvei de la pompa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

Cu mana nu au fost stranse sigur insa le-am gasit asa slabite incat le puteam strange cu mana umpic,si pe la capacul motorului de sus, prin spate, pierdea mai mult ulei decat credeam eu,insa nu ajungea nimic jos ptr ca tot uleiul ramanea imbibat in buretele din scut.Sper ca asta sa fie problema,insa acum le-am strans si as vrea sa va intreb ce sa fac sa nu se mai desfaca?De ce s-au desfacut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai pune cate o piulita peste cele existente...

Modificat de Atty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

A da buna idee .Chiar ma gandeam sa cumpar unele dealea cu membrana de cauciuc pentru autoblocare.Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

piulitele cu cauciuc sunt ff bune.. dar merg si saibele. bafta dac pui 2 piulite arata cam ciudat :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
undertacher2001

Acum ca a venit caldura trebuie sa ma apuc de reparat tapiteria de pe plafon care se dezlipeste.A mai facut careva operatia asta <de dat jos ma refer>,e greu ,ce chichite sunt si cel mai important cu ce adeziv sa lipesc plafonul inapoi.Atasez si o poza sa se vada problema.

post-13310-1267393576_thumb.jpg

post-13310-1267393789_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca rabzi 2 zile, o sa-ti spun eu, ca azi incep dezmembrarea in vederea unei vopsiri integrale a masinutzii..... :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cazul meu plafonu e facut dintr-o spuma (mare grija case rupe si daca bate vantu in el ), plafonu este prins in niste chestii din plastic cand tragi de ele o sa se rupa , dai comanda de unele noi se gasesc cam greu.....in partea din spate la portbagaj este prinsa cu o bentita din plastic care si ea este prinsa tot prin niste chestii de plastic (de preferat este sa te uiti in etka unde sunt situate chestiile din plastic si acolo sa aplici forta cand le desfaci ) daca nu crapa si e ca naiba sa lipesti bentita aia in rest e de preferat sa fiti 2 cand scoti plafonu , sa nu se rupa pe din doua....

bafta :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cazul meu plafonu e facut dintr-o spuma (mare grija case rupe si daca bate vantu in el ), plafonu este prins in niste chestii din plastic cand tragi de ele o sa se rupa , dai comanda de unele noi se gasesc cam greu.....in partea din spate la portbagaj este prinsa cu o bentita din plastic care si ea este prinsa tot prin niste chestii de plastic (de preferat este sa te uiti in etka unde sunt situate chestiile din plastic si acolo sa aplici forta cand le desfaci ) daca nu crapa si e ca naiba sa lipesti bentita aia in rest e de preferat sa fiti 2 cand scoti plafonu , sa nu se rupa pe din doua....

bafta :icon_thumright:

uite ceva concret :http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3639815 :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

Da va multumesc, de grabit nu ma grabesc ptr ca vreau sa gasesc un adeziv bun si sa fiu pregatit cu toate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai bun : prenandezu pus cum trebuie e magic :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar nu uita sa degresezi f.bine inainte. Altfel o sa ai surprize :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma alatur si eu antevorbitorilor. vezi ca si la mine pe topic este un capitol dedicat acestei operatiuni. eu am mers pe varianta de dezasamblare indicata de vwvortex si am folosit kraftkleber de la bison , pt ca adezivul de la 3M (spray) era greu de gasit si se dadea doar la bax. Prenadezu are insa proasta calitate ca nu este repozitionabil. deci odata atinse cele 2 suprafata intre ele cam raman asa.

Apuca-te cu mare calm! E greu de lucrat cu biscuitele ala!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

Va multumesc ,o sa astept caldura sa ma apuc ptr ca zilnic ma uit in spate si vad cum mai avanseaza putin materialul dezlipit,insa deocamdata a venit iarasi iarna. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna, sunt nou pe forum si sper sa nu fi gresit topicul; daca da imi cer scuze:D

Deci, am un Golf 2 1.6 TD si de o saptamana am observat ca uleiul s-a amestecat cu apa de la sistemul de racire al motorului si scuipa scantei pe teava de esapament o data la 5 secunde(in medie). Motorul nu pare sa se supraincalzeasca (fiind inca iarna cred), masina merge ok dar mi-e frica sa nu se intample ceva mai grav.

Ma puteti ajuta va rog cu vreun sfat, parere, opinie, etc.?

Mentionez ca motorul a fost segmentat acum 30000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare!

eu cred ca e de la garnitura de chiulasa... s-a fisurat intre apa si ulei... l-ai incins vreodata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!