Jump to content

Cateva Probleme La Un Golf 2 Td


undertacher2001
 Share

Postare recomandată

Apropos, am arcul lipsa de sub schimbatorul de viteza si probabil si vreo alta piesa de acolo?Cum procedez sa completez piesele lipsa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 243
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • undertacher2001

    72

  • Atty

    27

  • dan66

    10

  • ct03tvy

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Apropos, am arcul lipsa de sub schimbatorul de viteza si probabil si vreo alta piesa de acolo?Cum procedez sa completez piesele lipsa?

Din dezmembrari, sau cu putin noroc si noi din magazin, prima data desfa acolo si vezi ce lipseste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salutare. am un TD cu cod JR, 70cai, si am o problema la el: nu vrea sa porneasca. electromotorul invarte, curent am la electrovalva. spunetimi, problema sar rezolva daca ar veni motorina din rezervor? acuma nustiu ce este in rezervor :( am pus motorina intr-un bidon de 5 litri, si lam legat la pompa de injectie, asta ca sa il pornesc si nu vrea... :icon_thumright: HELP... Un sfat va rog!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti merg bujiile incandescente?

daca e uzat motorul s-ar putea sa n-o ia fara ele nici cand e cald afara

Modificat de bchendran
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dimineatza verific :vaidecapulmeu: Alte pareri???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dimineatza verific :vaidecapulmeu: Alte pareri???

incearca sa o pornesti tractatat fiind sau da-i drumu la vale..

bujiile le poti verifica daca sunt bune sau nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pompa de injectie a fost data jos de pe masina, poate sa nu mai aiba motorina in ea si nu se amorseaza. Verifica daca vine ceva motorina pe conducta de retur, cand dai la demaror. Daca nu, trebuie sa umpli pompa cu motorina. Eu am facut asta cu o palnie pusa pe retur, dar merge cam incet. Se poate face mai usor cu o pompa manuala (de ex. de dacie).

Daca nu e asta, verifica totusi solenoidul de oprire daca functioneaza, ar trebui sa cupleze cu zgomot cand il alimentezi.

In afara de astea, mai pot fi injectoarele (ar trebui testate pe banc) sau pompa de injectie (mizerie, uzura, dereglata).

A, si era sa uit, avansul sa fie bine reglat. Pentru asta iti trebuie niste scule mai speciale, dar pentru inceput ar trebui macar aliniate semnul de pe corpul pompei cu cel de pe suport.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare. am un TD cu cod JR, 70cai, si am o problema la el: nu vrea sa porneasca. electromotorul invarte, curent am la electrovalva. spunetimi, problema sar rezolva daca ar veni motorina din rezervor? acuma nustiu ce este in rezervor :D am pus motorina intr-un bidon de 5 litri, si lam legat la pompa de injectie, asta ca sa il pornesc si nu vrea... :Driver: HELP... Un sfat va rog!

Salut!

Motorul diesel nu este prea pretentios la pornire,dar cauze pot fi multe....

-daca ai curent la electrovalva,posibil sa nu deschida elctrovalva,sa fie blocata....eu zic sa verifici.

-poate sa nu ai debit de motorina suficient la pornire(cap hidraulic pompa injectie)

-presiune de injectie slaba(injectoare necalibrate...155bar sau pompa de injectie)

-compresie slaba(motor uzat)

-bujii,siguranta fuzibila sau releu bujii

-avans/distributie

-filtru de motorina infundat sau aer fals pe instalatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi baieti. azii verific si revin cu detalii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-electrovalva este OK

-bujiile incandescente le-am schimbat

-filtrul de motorina este bun

am scos conductele de motorina de pe pompa sa vad daca scuipa motorina. eu zic ca presiunea e prea mica... pot face ceva?

PS: cineva mi-a spus sa folosesc sprey de pornire. este indicat, "sanatos"???

Modificat de Atty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea ai de unde sa stii, ca presiunea e prea mica, pana ce nu masori.

Modificat de szrobik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai facut vreo reparatie dupa care nu a mai pornit sau sa oprit dintr-o data?la cit este de cald afara trebuie sa porneasca si cu motor uzat sau daca e bun motorul si fara bujii.poate ai umblat la clapeta de4 acceleratie de la pompa si atunci nu ai debit la pornire. dar mi se pare ca te-am vazut cu ea pe strada

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu. masina nu are acte! nu a mai fost pornita de mult. lam luat pt piese... sigur nu mai vazut cu ea pe strada! asa arata maisna :

post-15050-1250847028_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distributia e bine pusa la punct?

Avansul cum e reglat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

distributia e ok. avansul nustiu cum sal reglez!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod normal, avansul se regleaza cu un ceas comparator conectat ca in poza 2. Daca nu ai scula asta, pentru inceput se aliniaza cat mai exact semnul de pe pompa de injectie (prin rotirea pompei in suport, slabesti usor suruburile de fixare) cu cel de pe suport, ca in poza 1.

Daca distributia e corect montata si nu ai aer in instalatie, ar trebui sa porneasca (nu uita sa tragi "socul" de pornire la rece).

Dupa aia, se poate regla avansul si dupa ureche, se roteste pompa spre motor pentru marirea avansului (avans prea mare - mers zgomotos, prea mic - fum alb la esapament).

post-14485-1250854163_thumb.png

post-14485-1250854181_thumb.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este un surub cu contrapiulita undeva deasupra solenoidului, cred ca se insurubeaza pentru marirea debitului maxim. E un reglaj foarte fin, de obicei se face numai pe banc. Ai pornit motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca si desfa conductele la injectoare,..si pui pa unu sa dea la automat...

trebuie sa bage motorina pompa

posibil sa fi ramas blocata supapa aia mecanica mica de pa pompa langa surubu cu furtunu de la turu cu motorina......

(AIA are rolul de a nu se dezamorsa) la JP ,cred ca are si asta a ta

fa niste poze la pompa de injectie privita de sus..

find turbo, cred ca pompa are capsula aia care mareste debitu de mot0rina cand creste presiunea din admisie.

la pompa fara capsula aia,..pa capacu de sus , are inca un surub de 17 cu furtun de retur.... e daca are si asta.il desfaci,.si vezi sa aibe motorina in ia,daca nu are...ii torini cu un bidonas ceva , o umpli..strangi surubu,..si incerci si ii dai cheie,...

P.S..? scoate fum cand dai cheie?

daca o fi uzat setu,... si nare compresie,... ceea ce nu cred,..ii desfaci bujiile si ii bagi un pic de ulei pa gauri,....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand puneam distributia abia invarteam de motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de pus la punct e bine? toate 3 semnele sa coincida..

adica semnu de pa volant sa fie aliniat cu ala de langa gaura la cutie(TDC) , axa cu came are in capu ,dinspre cutie,.o taietura,. acolo trebuie sa bagi o cheie ..de 10 , sa vina la fata cu chiulasa cheia,.si sa tina blocata axa,..

desfaci surubu fuliei la axa cu came..ii dai cateva ciocane (din cauciuc),bati cu ceva moale in ia,...sa o poti invarti pa ax,..sa se poata invartii fulia cu cureaua cand o bagi..ca alfel se invarte arborele( trebuie tinut cu o cheie de 17 ,inelara cu cot.. jos la pinion

si dupaia pui cureaua ..inasa fel incat semnu de pa fulia la pompa sa coincida cu ala de pa carcasa(+ - jumate de dinte)

dupaia ..invarti motoru 1-2 ture.complete,..cu cheia de 17,. sa vezi daca agata ceva,..dupaia ii dai cheie..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!