Jump to content

Motorul se incalzeste greu


tzucul
 Share

Postare recomandată

Cand e rece motorul, trebuie sa poti oprii elicea, cu degetul.....si cu motorul oprit trebuie sa se invarta usor.....sa mearga singurica, cand ii dai un impuls.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi am vrut sa verific daca la mine vine curent la bujiile de preincalzire(pentru lichidul de racire).dupa mai putin de 1 minut de la pornire am pus creionul de control si nimic.cele 3 bujii sunt are si ele.stie cineva unde se afla releu care le comanda???sa verific acolo poate este ars.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sub bord, langa coloana volan, ai doua relee cu doua sigurante maxi, deasupra lor. Ele pornesc de obicei, dupa 1 minut si jumatate, dar trebuie sa ai caldura la maxim, temperatura de afara sa fie sub 9 grade, cea din masina sub 20 grade, incarcarea pe alternator sub 50%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sub bord mai.

In cutia de la ECU sunt si releele si sigurantele. Accesibile pe sub capota, dupa ce dai jos capacul cutiei de la ECU.

Si nu trebuie sa ai caldura la maxim. Poti s-o tii la cat vrei. Important e sa fie motorul sub 70 grade si mediul ambiant sub 9 grade. Iar incarcarea asa cum ai zis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vorbim de B5, acolo sunt, daca vorbim de 5.5 sunt sub bord.

post-1788-0-55168800-1322515459_thumb.pn

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vb de B5,5....ca e AVB.

La B5 sunt in cutia ECU.

Legat de conditiile de testare, astea sunt pentru PTC - nu le-am gasit pe cele pentru CGP

Test conditions l Intake temperature less than 19° C l Coolant temperature less than 80° C l Passenger compartment temperature about 20° C l Battery voltage greater than 11 V l Alternator load not greater than 50% (terminal DF) l Engine speed greater than 450 rpm l Heater blower stage 4 l Turn rotary knob for interior temperature to end position for maximum temperature

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, am inteles cum sta treaba.o sa verific sa vad de ce nu am curent.multumesc de raspunsuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CA sa fii sigur ca ECU e nevoit sa comande bujiile scoate mufa de la senzorul de temperatura g2/g62 si pune contactul si porneste motorul. Atunci ECU este nevoit sa comande bujiile deoarece temperatura substituita este de -50 grade, si atunci , daca nu vine curent la bujii trebuie facute investigatii. oricum, dupa pornire trebuie sa astepti 2-3 minute pana sa bage curent la ele si cu cat ai mai multi consumatori cu atat mai putine bujii vor fi comandate.

si daca nu vine curent la mufa inseamna ca ii arsa siguranta???
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu obligatoriu....alea sunt usor de verificat. Da, pana atunci, ai facut verificarea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da si mor de ciuda ca nu vine nici un semnal.am cautat si la relee sub volan si nu am gasit nicio siguranta de 80A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai asa ceva, sub bord ?

post-30007-0-59460300-1322597820_thumb.j

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut un releu cu 370 dar fara siguranta dedesubt(nu stiu daca are vreo relevanta)si putin mai in spate 3 mari sigurante de 50,40 si 30A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna tuturor celor de pe acest forum,sunt nou pe aici si detin un passat din 2001 benzina 2.0 recent cumparat,merge foarte bn masina dar am ceva nelamuriri cu ea si cum nu ma pricep poate cineve de pe acest forum ajuta! deci sa incepem cu inceputul: apa nu creste mai mult de aprox 60 de grade si scade imediat la 50,am observat ca termocupla porneste instantaneu cu pornirea motorului...(nu cea de clima),asta ar fi o nelamurire si acum recent sa aprin un beculet galben in zona chilometrajului cu semnu exclamari intr-un triunghi inconjurat de o sageata circulara in sensul opus al ceasului. imi poate da si mie cineva info despre acestea? va multumesc!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala e semnul de ESP sau de ASR , depinde ce ai pe masina. FA o diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce parere aveti daca ma bag sa schimb bujiile de PreincalzirE care sunt neschimbate de nu stie nimeni cand am sanse sa se rupa vre -o una ?Caci asa am inteles de la un supermecanicos? bashca sunt patit cu o chiulasa de zafira in care sa rupt o bujie!!!! si va dati seama ca orice cheltuiala pe preful asta e nashpa!! o fi scump suportul ala in care sunt incastrate?

Modificat de avatar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

passat 2.0 k85, ventilatorul ce-ti porneste instantaneu (nu stiu exact cum e la benzinar) cred ca e antrenat de cureaua de accesorii, deci normal ca-ti porneste odata cu motorul.

Temperatura... trebuie verificata cu vagcomul atat pe engine cat si pe instruments, sa afli exact daca nu cumva e senzorul de temperatura obosit.

Daca senzorul e ok, iti trebuie alt termostat.

avatar, desfa-le si vezi. N-ai de unde sti daca se rup sau nu pana nu incerci. Iar daca se rup, nici o problema. Demontezi corpul lor de pe chiulasa si tot le scoti. Nu e nici un stres, nu se strica nimic.

Iar "supermecanicosul" sa nu mai compare VW-ul cu rahatul de Opel, unde e cat se poate de normal sa se rupa bujiile in chiulasa ori sa se invarta pe loc in chiulasa, incercand sa le scoti.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu Cosmine eu personal am patit-o pe aia cu opelul ,ai idee se pierde ceva lichid pe acolo daca scot bujia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai n-am spus ca nu-i adevarat cu Opelul. Din contra, mi s-a intamplat si mie acelasi lucru insa nu la VAG. La Opel cred ca aluminiul din chiulasa e chinezesc... (glumesc).

Din momentul cand ai scos bujia veche si pana o bagi aia noua, pierderea de antigel e nesemnificativa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aveti idee in codurile care le da climatronicul se poate gasi si temperatura apei la pornire sa verific in felul asta daca functioneaza si cat mai functioneaza?sau alta metoda prin care as putea sa verific functionarea lor ?

daaa m am edificat am gasit si codurile din climatroic pe aici pe forum si scrie doar de temperatura motorului si a lichidului in vasul de expansiune!

Modificat de avatar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi aia e a lichidului de racire, si nu e in vasul de expansiune ci la motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit un post al unui coleg forumist care contine 75 de coduri care se pot vedea cu ajutorul senzorilor pe care afisajul de la climatronic ii poate citi si reda ,nu stiu daca se pot face si ceva modificari in aceste valori dar se pot reseta eventuale erori iar printre ele se pot vedea si temperatura motorului si cea a lichidului din vasul de expansiune!( voi fiind mai exersati in materie si experienta totodata ma gandeam ca stiti si ceva despre ,dar rostul forumului este schimbul de informatii asa ca toata lumea poate afla lucruri noi de pe aici asa ca mea culpa )

ma interesa totusi sa stiu daca mi merg acele bujii!! si nu am cu ce sa le masor !!

Modificat de avatar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum nu? Scoate-le pe rand si testeaza-le pe baterie. In felul asta vezi si cat din carbune se inroseste.

Iar pentru temperaturi, cumpara-ti un vagcom si nu te tot chinui cu climatronicul ala. Daca nu ai bani de el, du-te la un tester si spune-i ce sa-ti urmareasca.

PS: ce treaba tot ai cu temperatura lichidului din vasul de expansiune? N-ai nici un senzor de temperatura acolo si nici nu are la ce sa-ti foloseasca.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca pun lampa pe bujiile de preincalzire ,un fir pe alimentarea bujiei si o masa nu ar trebui sa se aprinda becul? la mine nu s-a prea aprins si cam intuiesc raspunsul!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BA da, daca temperaturile sunt destul de scazute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut o scanare astazi la passat pentru ca in ultima vreme a inceput sa dea semne de imbolnavire. Am gasit doua erori pe engine si anume :

1. 01268 - Quantity Adjuster (N146)

2, engine coolant temperature sensor g60

Va rog sa imi spuneti ce ar trebui schimbat si daca are vreo legatura cu faptul ca turatia imi sta ba la 1000rpm, ba la 1100...950 si de cele mai multe ori la 900(la relanti). Observ ca aceasta creste si scade simtindu-se totodata un tremurat enervant al masinii.

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!