Jump to content

Motorul se incalzeste greu


tzucul
 Share

Postare recomandată

Gata, s-a rezolvat. Am schimbat termostatul cu unul Wahler si apa nu mai scade deloc de la 90 de grade cu toate ca afara sunt -10 grade. Multumesc colegilor pentru sfaturi si pareri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

salut baieti , lamuritima si pe mine legat de termostat....... apa imi sta la 75 de grade doar cind e f cald, se ridica la 85 -90..deci pare a fi termostatul.... unde se afla si e greu de schimbat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uita-te mai sus,la inceputul paginii. Ce poze crezi ca sunt alea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

sal.Am un passat 1.9 tdi/ajm am schimbat termostatul ca apa nu ajungea la 90,in mers acuma apa sta tot timpul la 90 chiar si pe loc dar daca dau drumul la caldura si vreau ca in masina sa am 27-28 grade cand stau pe loc temp scade pe la 80 grade in mers nu am nici o treaba. Am impresia ca termostatul se deschide la 85 grade asta sa fie problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scrie pe el la cat deschide. Daca e frig afara (nu stiu ce temp au fost in Suceava), fenomenul e normal la diesel-uri - depinde si cat stai cu ea la relanti. Daca e ca in Bucuresti, nu ar trebui sa se manifeste asa, ca e inca cald afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseara erau 6 grade afara si am dat la treapta a 3-a climatronicu si la 28 de grade in masina si mi-a scazut apa pana la 81 de grade (verificat cu vag-com).La golful din semnatura pot sa dau la maxim aeroterma si tot la 90 de grade sta acul chiar daca stau la relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Una e ce indica si unde sta acul...si alta e ce citesti cu VCDS-ul. In sensul ca, spre exemplu, la o temperatura masurata cu VCDS -ul, de 85 sau 92 de grade - acul indica tot 90.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca stai pe loc, e normal. Motorul diesel are un randament apropiat de 95%. Din aceasta cauza se si incalzeste greu. Mai ales fara sarcina.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

subscriu si la aceasta problema ,merg cu masina la munca cam 6 km dimineata si de cele mai multe ori nu apuca sa se incalzeasca !crede careva ca e normal sau ar trebui sa icerc si eu sa schimb termostatul? mentionez ca nu am nici un fel de variatie de temperatura, odata ajunsa la 90 acolo intepeneste ,doar ca da caldura foarte greu e vorba despre masina din semnatura desigur!!

multumesc tuturor pasionatilor!

Modificat de avatar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In 6 km ar trebui sa se incalzeasca. Cred ca e cam obosit si deschide cam devreme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....acum depinde si de vascocuplaj - sa nu cumva sa fie blocat -actionat permanent, etc.

De obicei cand termostatul oboseste, nu mai inchide total,,,,sau ramane blocat, nu actioneaza mai tarziu - in interiorui sau are o capsula cu ceara. Acea actioneaza in functie de temperatura lichidului de racire.

Daca ajunge la 90 nu e termostatul, dar trebuie verificat si cu VDCS-ul, ca s-ar putea sa aibe doar un pic peste 80 de grade...iar tu pe ceas vezi 90.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vorbim de acelasi ventilator care porneste cand vrea el si mi baga si aer conditionat la fel tot cand vrea el cred ca e cam obosit!!! deci am un ventilator blocat!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy!!! ai reparat veo data un astfel de ventilator ?se gasesc carbuni pt el ?are suruburi sau e din ala care trebuie spart

si mai degraba ar trebui inlocuit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine se incalzeste foarte greu. Sa fie din cauza senzorului G62?

Indicatorul din bord la temperatura apei sta la zero, sa fie din cauza la G62 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salutare tuturor!!vreau sa stiu daca am localizat cu trebuie termostatul 11252011206.jpg

si inca o intrebare, poate :offtopic: , ce reprezinta piesa din imaginea 2????11252011204n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Total gresit. E sub cotul de plastic negru, prins pe bloc. dsc01464sx.th.jpg dsc01459sg.th.jpg

Piesa din imaginea 2 e unitatea ABS.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua am si eu o intrebare la un motor 1.9 tdi cod afn daca nu a avut cele trei bujii pentru preincazirea lichidului antigel si as vrea sa le montez eu trebuie activat ceva din ecu ca sa functioneze.mentionez ca la ecu nu sunt fire la cei doi pini care comanda cele doua relee pentru bujiile de incalzire lichid racire.mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....acum depinde si de vascocuplaj - sa nu cumva sa fie blocat -actionat permanent, etc.

Al meu merge cam permanent, il pot opri, dar nu chiar cu degetul. La rece nu trebuie sa mearga deloc sau sa fie asa usor de oprit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, invarte dar trebuie sa se opreasca usor, cu degetul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine daca pun degetul nu il pot tine, daca pun si o carpa se opreste. Cred ca e gata vascocuplajul nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bobby, trebuie sa vedem daca ECU al tau, stie sa comande CGP-urile.

Vali, daca motorul e rece si ai facut verificarea asa, pare ca e destul de blocat. Cu motorul oprit, rece, daca invarti de elice, se invarte usor...merge singura ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat si eu azi daca pot opri ventilatorul si am observat ca nu prea pot, dupa care am oprit motorul si am incercat sa il invart cu mana si merge foarte greu.ce inseamna ca ii gata????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!