Jump to content

Motorul se incalzeste greu


tzucul
 Share

Postare recomandată

Pai, temperatura nu pe Engine o citesti? Ordinea este in felul urmator G62 - ECU - OBDII - Interfata Vag-Com -Calculator. Poate fi si termostatul blocat pe deschis dar poate sa-ti indice si G62 gresit. In prima faza schimba termostatul (50 RON) si dupa sa treci la G62.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate ca G62 sa fie stricat asa incat sa dea aceleasi valori si pe cluster si pe ECU ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar in rest cum se comporta? Daca ajunge la cele 75 de grade, scade in caz ca o lasi la ralanti sau cobori o panta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica-le cu vagcom-ul. Te va ajuta si asta in aflarea unei posibile cauze. Sau pur si simplu n-ai reusit tu sa iti dai seama daca primesc curent iar ele or fi arse... Apropo, le-ai verificat pe baterie sa vezi daca se inrosesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da scade iar daca o forjez urca la maxim 80 grd. .....ce sa fie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termostatul. :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc !...treaba asta am observat-o de cand s-a racit vremea...are vreo relevanta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are relevanta in sensul ca atunci ii vezi cel mai repede functionare defectuoasa. Ca fapt divers, acum un an cand a venit frigul il observasem si eu al meu ca se comporta ca al tau acum. L-am schimbat si totul a revenit la normal.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar a fost termostatul , l-am schimbat si acum acul sta teapan la 90 grd. Atasez o poza cu cel vechi care avea garnitura rupta si permitea trecerea apei indiferent de temperatura dar cred ca si deschidea si ramanea deschis.Multumesc de sfaturi!

post-29377-1263998321_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O observatie pentru cei ce au probleme cu caldura in masina:

Temperatura odata ajunsa la 90

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am observat azi la o bariera, ca la relati a scazut temperatura de la 90 de grade...Abia ce urcase la 90 (cam dupa 15 km din care 8 in oras). Ma gandesc ca a scazut din cauza ca nu era incazlit bine motorul si din cauza celor -15 grade C, probabil ca dupa un drum mai lung nu ar fi scazut...

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte corect. E important si acest mic detaliu. Cam dupa 15 km ajunge apa la 90

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu plec din garaja subteran unde in mod normal iarna erau 8-10 grade. Azi erau 0 grade. Afara -18 grade.

Merg sa imi las prietena la serviciuu si apoi ies in centura (autostrada). 20 de km in total, 14 oras, 6 autostrada. NU trec de 2500 de ture, si incerc sa mentin pe la 2500 de ture la mers constant ca sa urc mai repede temperatura. Dupa 12 km a ajuns apa la 90 de grade. La benzinarie, duopa 2-3 minute de relanti a inceput sa scada...

Dar de obicei, la intoarecere, pe acelasi traseu dar in sens invers mototrul se incalzeste mai greu. Astfel ieri nici macar nu a ajuns la 90 de grade in 20 de km si cred ca nici azi nu o sa ajunga fiind mai ger.

Ma bate gandul sa dau vina pe termostat...desi si gerul e mare si ar putea fi o cauza.

Cosmin, ce crezi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E greu sa ma pronunt, nefiind un defect evident.

Mi se intampla si mie sa nu urce la 90 in 20 de km. Dimineata spre exemplu, in cei 20 de km abia a ajuns pe la 80-85, temperatura exterioara fiind mai mare decat ieri. Dar am mers foarte lejer. Depinde foarte mult de stilul de mers, nu de turatia cu care mergi.

Insa in principiu, daca a ajuns la temperatura de regim si mai mergi macar 5 minute in aceleasi conditii, nu mai trebuie sa scada.

In cazul tau, nu cred ca sunt probleme cu incalzirea. Trebuie doar sa fii mai "nervos". :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine urca la 90 grade dupa vreo 15-20 km pe frigul asta....dar daca dau drumul la treapta a doua la ventilator...si merg lejer, i-mi scade chiar si sub 80 grade,

e normal odata incalzit motorul sa mai faca asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma confrunt cu aceeasi problema: scaderea temperaturii apei la stationarea pe loc. Intrebarea ar fi cam cat ar costa piesa(ele) - termostat sau senzorul si daca este dificil de inlocuit. Nu sunt adeptul desfacerii multor componente sa ajungi la un amarat de sezor. Multumesc :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdan_xsc, citeste si tu topicul si nu astepta totul de-a gata.

mohordbx, daca vrei piese OEM, cam 100 lei senzorul + 80 lei termostatul.

Pe producator pretul e jumatate.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate te ajuta cu ceva, la mine acul ajunge la 90grd in ~ 4km daca este la stilul accelerat - mers un pic - oprit la semafor. In schimb, daca prind verde si circul la un regim cat de cat constant pot sa fie si 6 km sau mai mult. Asta la ~ -10 C.

De precizat ca dupa ce pornesc motorul stau pe loc aproximativ un minut. "Barometrul" meu este consumul instant, dupa ce scade sub 0,9 l/h pornesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MarlboroMan, eu evit stilul accelerat. O iau usor pe frigul asta. Urc mai usurel la 2500 de ture si apoi schimb. Asta pana incepe sa mai urce acul, si apoi incerc sa nu depasesc inca 2500 ture pana nu ajunge la 90 grade apa.

O las asa si incerc sa nu imi fac griji. Astept sa treaca gerul :Driver:

Multumesc Cosmin pentru feedback.

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Vad ca mai nou se inmultesc posturile cu explicatii despre cum procedeaza fiecare la pornire. Irelevant dupa parerea mea. Trebuie respectate specificatiile producatorului.

In concluzie, va rog sa scrieti doar daca aveti vreo problema cu incalzirea motorului. Topicul e si asa greu de urmarit si devine mai greu de citit cu atatea pagini inutile.

Multumesc pentru intelegere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine acul ramane la 50, inainte sa vina gerul mai urca cateodata (70 80 dar niciodata 90 fix, statea la 85) dar cum stationam cateva secunde (semafor rosu) scadea la 50 si tot acolo ramanea.

Am scanat si mi-a dat eroare la Instruments bord G62, la Engine nu am gasit nici o eroare.

Alta faza care am mai observat este ca fostul propietar (unchiul-meu) a umblat la ventilatorul de la radiator (vascocuplaj ?!) iar acesta pleaca odata cu pornirea motorului in viteza a 2-a (maxim?) si merge continuu.

Din ce am citit dea-lungul acestiu topic in cazul meu se justifica : Pornirea mai greu dimineata, consumul mai mare, parca mai slaba caldura din partea climei.

Ca remediere trebuie sa schimb senzorul G62 din ce-am inteles.

Intrebarea mea ar fi, dupa ce voi schimba acest senzor ce sa fac cu ventilatorul de la radioator sa mearga normal? are vreo legatura cu termostatul (treb sa schimb si pe acesta?) sau se poate seta manual de undeva viteza acestuia?

Modificat de Firah
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina ta are 2 ventialtoare. Unul cu viscocuplaj si unul electric. Cel cu viscocuplaj (aflat in partea stanga a masinii) porneste automat la pornirea motorului si isi mareste turatia odata cu cresterea temperaturii.

Cel de-al doilea (aflat in partea dreapta) porneste doar cand presiunea in instalatia de climatizare este prea mare sau daca temperatura motorului depaseste 98

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu inca n-am vazut la Passat, viscocuplaj care sa nu porneasca odata cu pornirea motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut din nou ,

am tot citit si scris in mai multe topic-uri dar nu am primit nici o explicatie clara ,

la mine motorul se incalzeste destul de repede ajungand la 85 de grade si maxim 90 cand ma duc mai nervos

caldura in masina baga de ma sufoca ...

sa zicem ca temperatura e la 85 de grade ... daca stau la o bariera/semafor/sau cu motorul la relanti acul de la temperatura scade f rpd spre 80 , 70 sau chiar mai jos !

deci ?

Modificat de THE ROCK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!