Jump to content

Motorul se incalzeste greu


tzucul
 Share

Postare recomandată

Asta am crezut si eu... si de aceea l-am schimbat cu unul nou pe original chiar azi... iar cel pe care l-am dat jos, surprinzator era inchis, nu deschis asa cum credeam... intelegi ceva din ce scriu??? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi cer scuze daca explicatiile mele sunt haotice, dar sunt aproape la capat cu rabdarea... @ Florin - nu vreau sa ma fac gresit inteles si scuze daca am parut sarcastic, chiar nu am fost!!! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca termostatul e nou, il eliminam din schema.

Ramane senzorul de temperatura si bujiile de incalzire antigel.

Senzorul de temperatura daca e decalibrat, iti va varia temperatura pe ceas chiar daca in realitate nu e asa. Verifica cu vagcom-ul daca este diferenta intre temperatura vazuta in engine si cea de pe instruments.

Verifica si cele 3 bujii de incalzire antigel. Le gasesti in spatele motorului, sub pompa tandem. Stiu ca e mult de studiat, dar uite aici, Si eu am studiat problema o iarna intreaga pana am ajuns sa cunosc rolul fiecarei componente si sa elimin defectul.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

norbybnt, imi cer mii de scuze ca ti-am tulburat linistea...dar cu inca cateva postari de genul asta si sigur nu o sa te mai ajute multi.....

Bujiile de incalzire antigel - functioneaza doar pana lichidul de racire depaseste 55 de grade.

Eu am 2 din 3 arse...dar ajunge la 90 de grade (in cca 15 minute de mers).

Verifica G62.

verifica cum sunt furtunele (calde sau reci) groase de la radiator, cand acul iti arata 70 de grade.

verifica daca elicea de la ventilator de opreste cu degetul, cand motorul e rece - ai grija la degete !

Nu da clima la maxim dimineata.....ca e normal sa se incalzeasca mai greu din cauza asta - pune-o pe recirculare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pornesc clima deloc, cand incepe sa se raceasca temperatura de afara (toamna) e pe ECON mai tot timpul, acum m-am intors de la o tura si intr-un final am reusit sa il incalzesc pana la 90*C (40 de minute si aproape 20 pana cand a inceput sa se ridice acul) dar numai pentru cateva minute pentru ca in cele cateva minute cat mi-a luat sa deschid usile de la garaj, a si scazut o gradatie mai jos... iar despre furtune... si cele de la vasul de expansiunde cat si cele de la radiator erau reci chiar si atunci cand imi indica 90*C la bord...

PS: scuze inca odata!!! :)

Am sa o las asa pana luni cand am sa ii fac o citire cu vagcom-ul si am sa va spun atunci ce zice masina...

Multumesc pentru sfaturi baieti !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am exprimat gresit - clima - a se citii ventilatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil ca la masina mea sa nu am bujii de incalzire a antigelului?

am vazut si la alt ajm si sub pompa tamdem, dar la mine nu e nimic acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost aseara si am facut mult asteptatul test cu vagcom-ul si... surpriza!!! Totul merge bine, nicio problema... aproape! Cum zicea si valioglu si Cosmin cu ceva timp in urma despre vascocuplaj care are tendinta sa ramana blocat si merge tot timpul.

@ valioglu - dupa ce am citit postul tau am mers sa fac un test... si intradevar la drum intins, mers normal, pana in 80 kph, se incalzeste in 7 kilometri, dar in oras e alta treaba... mergand incet, fara sa turez motorul peste 2000-2500 rpm, temperatura creste desul de greu. Dar azi am facut un test, am blocat ventilatorul si pe aceleasi rute mi s-a parut ca temp creste mai repede. Acum intrebare... Stie cineva care ar putea fi efectele negative asupra mecanismului ventilatorului in cazul in care il las asa blocat... la mersul prin oras???, bineinteles in cazul in care se iese la drum intins se deblocheaza! Intreb pentru ca sincer nu incape in buget unul nou :)

In cele din urma tind sa cred ca treaba cu incalzirea intarziata a motorului se datoreaza ventilatorului sau poate ca... totul e doar in capul meu!!! :))

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma inscriu si eu in clubul celor carora li se incelzeste greu motorul....

de la inceput vreau sa spun ca am si gpl pe masina, iar tecerea de pe benzina pe gpl se face cand temperatura lichidului ajunge la 35 de grade.astazi am avut drum la bucuresti climatronic-ul imi arata -14 grade.am asteptat sa se incalzeasca lichidul de racire si sa se treaca pe gpl si am plecat la drum.(apa nu mi se ridica la 90 de grade niciodata, decat pana la ultima linie groasa).am mers cu 100-110 km\h vreo 10 km si dintr-o data mi s-a tecut automat pe benzina, iar acul ajunsese la prima linie de jos.am oprit am asteptat la relanti sa creasca temperatura am trecut-o pe gpl, dupa cativa km iarasi se trece pe benzina.am observat ca temperatura scadea si daca maream treapta de la ventilatie(de obicei sta pe treapta 1).ce ar trebui schimbat?termostatul oare??

Modificat de x_tziby
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Probabil ramane deschis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi poti spune te rog ce marca de termostat sa iau, unde se afla termostatul la motorul meu, cum se aeriseste instalatia dupa montare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Wahler ia termostatul. In ce priveste aerisirea nu e nevoie de ea, pentru ca are autoaerisire. Il schimbi, completezi antigelul il lasi sa mearga motorul pana se incalzeste apoi verifici si completezi cat mai trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si daca nu ar fi termostatul de vina la ce sa ma mai astept sa schimb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pus termostat Behr sau asa ceva dupa ce am avut aceeasi problema. Acuma e OK. Nu mai scade temperatura decat cateodata cand cobos de la munte si merg la relatiu mai scade dar la drum intins unde ii dau pedala urca repede la 90 si acolo ramane!Nu cred sa ai alta problema!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am pus astazi tot termostat Behr ptr ca imi scadea indicatorul de apa de la 90 si se ducea spre 80, mai ales daca stateam la ralanti si maream putin treapta aerotermei.Acum sta fix pe 90 si nu mai coboara oricat as butona aeroterma.Se incalzeste si mult mai repede motorul,evident.De asemenea, daca coboram serpentine cu motorul turat undeva sub 2000 de ture scadea temperatura pe bord.Cred ca am rezolvat-o cu schimbarea termostatului ptr ca altceva nu vad ce-ar fi putu avea.Astea sunt simptome de termostat blocat pe deschis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde se afla termostatul la motorul meu.

post-8441-0-37995300-1292874958_thumb.pn

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat termostatul am pus behr.apa ajunge la 90 de grade foarte repede, caldura baga la greu, sunt foarte multumit acum :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina din semnatura unde se afla termostatul,tot in partea soferului sub alternator?Mersi!

Modificat de eleodorul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca citeai cat de cat atent topicul, aflai si singur.

DA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o problema cu masina. Am facut scanare VAG si stiu ca senzorul G6 trebuie schimbat. Dar eu intreb daca e ceva in neregula, iarna, dimineata cand pornesc masina se aprinde martorul de la temperatura lichid racire, face vreo 3 beep-uri, dupa care clipeste asa cateva minute pana se incalzeste apa un pic. Mentionez ca acul de la indicator nu se ridica nici macar un milimetru. Am citit si in cartea masinii si am inteles ca e bine sa las motorul la relante pana se stinge. Dupa ce se stinge nu mai am probleme si temperatura apei se ridica la 90 grade in cativa Km. Se mai duce acul de la indicator la minim da asta stiu ca e de la senzor.

Daca a mai patit cineva sau a mai vazut la cineva rog sa imi dea si mie niste detalii.

O seara placuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G6? blink.gif

Poate g2/G62/ Si pentru cealalta probklema . curata electrozii din vasul de expansiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am avut exact aceasi problema.

Am schimbat termostatul.. care desi era produs in Belgia si nu arata la fel de solid ca si cel scos din masina... produs in Germania ...acum is face datoria.

Motorul a ajuns la 90 grade si acolo ramane.

Bineinteles a scazut consumul cu 15%. Operatiunea a costat 110 ron. Dar dupa ce am vazut la service este o operatiune simpla si o poti face singur. Sa ai pregatit lichidul de racire. Si neaparat noul termostat sa aiba puctul de deschidere la 87 grade.

Bafta.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Am si eu o problema cu incalzitul motorului la Skoda 1.9 TDI ALH. Eu cred ca este termostatul dar sigur nu strica si parerea voastra referitoare la aceasta problema. De la serviciu pana acasa am vreo 6 Km de mers prin Bucuresti si aproape niciodata apa nu se ridica pana la 90 de grade. In timpul asta rece, cum este acum, mai sus de 70 nu urca(chiar daca prind aglomeratie). Asta vara cand am fost la mare am mers cu masina la 120-130 km/h si aveam apa dupa cativa Km la 90 de grade dar cand am urcat cu ea la 150-160 km/h apa a scazut imediat la 70 de grade. Ma gandesc ca termostatul este blocat total pe deschis. Poate fi de la altceva? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!