Jump to content

Motorul se incalzeste greu


tzucul
 Share

Postare recomandată

sa zicem ca temperatura e la 85 de grade ... daca stau la o bariera/semafor/sau cu motorul la relanti acul de la temperatura scade f rpd spre 80 , 70 sau chiar mai jos !

deci ?

Cam dupa 15 km ajunge apa la 90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

termostatul...asa facea si al meu si l-am schimbat

nu-i adevarat, eu am schimbat termostatul degeaba.. cand e prea frig asa scade temperatura la toate.. e generala treaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti, am si eu problema cu incalzirea apei, nu prea mai ajunge la 90 de grade decat foarte rar, in ultimul timp mai deloc, sta pe la 70-80. Am vazut ca ati spus de termostatul intredeschis. Eh.. cum se rezolva problema ?

Multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simplu: citesti topicul si afli.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oh, multumesc mult, se pare ca postasem unde nu trebuie, nu vazusem topicul asta, era la " nu incalzete masina " , lol.

Dupa cum vad se schimba usor, o sa incerc si eu. Multumesc mult inca o data, sper sa mearga :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu niste masuratori cu privire la PTC si se pare ca la ralanti pune in gehunchi alternatorul de 140 de amperi. Desi masina creste relantiul automat de la aporx 830 rpm la 1000 rpm tot e degeaba. Bine si eu am testat cu tot pornit, adica faza lunga, luminile toate aprinse (portbagaj+ interior), toate usile deschise, dezaburirea lunetei, avarii + cd player-ul pe CD cu volumul la 16 (il am pe cel cu care vine masina STREAM). Cu PTC si ventilatorul de la climatizare la maxim tensiunea de incarcare a bateriei cu toti consumatorii astia scade la 12,1 volti, fara PTC cu toti consumatorii mai sus mentionati + ventialor climatizare la maxim tensiune e pe la 13,8 volti. Ma gandeam ca masina nu permite activarea lui pe loc (la ralati) dar se pare ca merge, dar cei 77 de amperi pe care ii suge se vad la voltmetru.

PS: Luminile nu flicareau deloc desi nu prea ma pot pronunta ca era ziua, si aer cald a venit intant de cand a pornit PTC-ul ...

Later edit: Cred ca am gresit topic-ul acum am vazut ca e Passat B5 aici ...

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am rezolvat !

am schimbat termostatul in cele din urma si acul de la temperatura sta pe 90 de grade si la relanti nu mai scade !

am dat pe termostat 50 de ron .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Am schimbat azi termostatul + senzor G62, termonastat fiind Valeo, iar senzorul nush ce firma cel cu cap verde. Urca repede la 90 grade acuma si acolo ramane teapan :cool: 200 ron a costat totul cu manopera

La benzina este acelasi termostat ca la tdi?Stie cineva cam cat ar dura schimbarea termostatului la masina din semnatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere ca trebuie sa scoti antigelul din instalatie si eventual bara din fata, in jur de 2-3 ore daca te misti rapid.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce spui ca trebuie data bara jos? :icon_thumright: Ai mai schimbat la 2.0i?Am vazut ca termostatul este in partea stanga imediat in spatele alternatoruluisi in cel mai rau caz cred ca doar acesta ar trebui demontat!

Modificat de C o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior. Foloseste butonul ADD REPLY.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la 1.9 tdi unde crezi ca e termostatul? Tot acolo.

Problema e ca trebuie scos antigelul din instalatie. Ca sa-l scoti din radiator, trebuie sa desfaci busonul de golire de pe el. Iar ca sa ajungi la buson, trebuie sa demontezi bara.

Daca nu vrei sa recuperezi antigelul, desfaci doar cotul ce tine termostatul si dupa ce l-ai montat pe cel nou, bagi alt antigel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate si fara sa dai bara jos. Eventual apelezi la un prieten cu maini de chirurg sau dai jos numai fusta oricum e mai usor. Daca scoti grila se vede robinetul de la radiator, e cu rosu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Am si eu o intrebare, s-a mai intamplat cuiva ca dupa schimbarea termostatului sa se incinga motorul mai mult decat trebuie ?

De ex : la mine inainte de schimbare nu mai ajungea acul la 90 de grade decat daca o forjam foarte tare, si la relanti scadea iar pe la 70-80. Consumul instant la relanti era cel normal zic eu - 0,5 - 0,6 % . Acum, acul ajunge la 90 de grade si acolo ramane, dar dupa ceva mers, la relanti consumul instant e undeva la 0,7 - 0,8 % , si daca repornesc motorul porneste un pic mai greu. ( banuiesc ca asta e de la incalzire excesiva a motorului pt ca asta mi se intampla cand am avut probleme cu pompa de apa , pana sa sara de 90 de grade apa se manifesta la fel, consuma un pic mai mult si pornea mai greu ) .

O fi oare un termostat prost, cu toate ca e aceeasi marca cu cel care era initial pe masina si deschide tot la 87 de grade ?

Pana sa cumpar altul l-am montat pe cel vechi inapoi, acum sta apa pe la 80 de grade, si consumul instant la relanti e iar la 0,6.. banuiesc ca e mai bine sa fie motorul un pic mai rece decat un pic prea cald..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ciudata intamplarea ta. N-ar trebui sa fie probleme din cauza asta.

Trebuia sa masori cu vagcomul temperatura pe engine, pana era termostatul nou pe masina. Poate ai o problema si cu G62 si raporteaza o temperatura prea mare catre ECU.

Daca ar fi trecut de temperatura nominala, la 98 de grade ar fi pornit si electroventilatorul de clima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nickey1916, ceea ce povestesti tu, in prima parte, ma duce cu gandul spre G62 defect----dar partea a doua ma da peste cap. Nu ar trebui sa porneasca mai greu, daca e cald...

Asa cum zice si Cosmin, ai verificat cu Vag-ul, sa vezi ce afisaza? Daca nu, cel mai sigur e sa faci o diagnoza, sa nu ai totusi si G62-ul cu probleme.

Pana faci o diagnoza, verifica si mufa lui G62, sa faca bine contact.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat mufa de la G62 , e ca nou inauntru. Eu ma bucurasem la inceput, dupa ce am schimbat termostatul si am vazut ca acul sta la 90 , am zis waw, super. Dar se pare ca e ceva in neregula, si probabil ca aveti dreptate, acel senzor sa fie buba. Treb sa gasesc pe cineva cu VAG, sa vedem daca si da eroare pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut o scanare , nici o eroare , foarte ciudat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dat test pe 17-Instruments, sa vezi daca ceasul indica bine? Ai verificat pe Engine, temperatura lichidului de racire? corespunde cu cea indicata de ceas?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut o scanare , nici o eroare , foarte ciudat...

Erori n-o sa-ti dea... :)

Conteaza temperatura indicata pe Engine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat pe amandoua, nu da nici o eroare, pe ceas indica cu vreo 4-5 grade mai mult . Pe Engine 83-84 de grade si pe ceas aproape de 90 .

Azi am avut ceva timp liber, si mi-am propus un experiment . Am demontat iar termostatul si le-am bagat pe amandoua intr-un ibric cu apa fiarta ( apa fierbe la aprox. 100 de grade ). Cel vechi deschide mult mai repede si se deschide mai mult , cel nou a trebuit sa las apa sa clocoteasca ca el sa se deschida calumea. Cel vechi se inchidea foarte greu, prob de aceea la mine trecea apa cu greu de 80 de grade.

Concluzia mea : cel nou nu deschide cum trebuie .

O sa ma duc maine sa vad daca gasesc unul mai bun, aveti idee de unde, sau ce marca sa iau ?

Modificat de nickey1916
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cu Wahler n-am probleme. Pretul e pe la 35-40 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

waw, si eu dadusem 60 pe asta, ma asteptam la ceva mai scump. O sa caut maine, sa vedem cum se comporta si ala..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut... Problema mea este putin diferita... Am sa incep asa... pornesc dimineata la rece, dupa 5 minute deja aerul este cald si se dezgheata parbrizul, dar apa este rece, adica nu s-a ridicat acul absolut deloc si asta nici dupa 10 minute, nici dupa 30. Aerul vine incontinuare cald, normal. Problema e ca nu se incalzeste motorul aproape deloc, circul 30 de minute, chiar si o ora cu masina prin oras si abia daca ajunge la a treia [cenzurat] din cele ingrosate si la primul semafor scade la minim in 2 minute... normal ca m-am gandit la termostat care o fi blocat in pozitia deschis, am schimbat termostatul cu unul nou si... exact aceleasi simptome. Atunci m-am gandit ca o fi defect ceva senzor de temperatura si probabil nu imi indica corect martorul din bord. Dar daca in timpul mersului opresc caldura (dau rece) sau opresc climatronic-ul, temperatura apei ajunge la 90 de grade foarte repede si ramane asa oricat circul cu masina. Mentionez ca nu am apucat sa fac un test cu VAG Com-ul, urmeaza luni, dar credeti-ma ca nu am stare... Va rog sa-mi spune-ti daca s-a mai confruntat cineva vreodat cu asa ceva... Multumesc anticipat!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil termostat blocat pe deschis. Oricum, nu te stresa, ca nu e mare chestie.

Daca la scanarea cu Vag-ul valoarile lichidului de racire sunt aproape egale pe Engine si Instruments, si corespund cu ce arata acul, atunci e sigur termostatul de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!