Jump to content

Motorul se incalzeste greu


tzucul
 Share

Postare recomandată

Salut.

Am schimbat acum doua luni Senzorul G62 si de vreo cateva zile nu-mi mai urca acul la temp. de 90gr ci ramanea la penultima linie inainte de 90gr. Intr-un final, azi a urcat la 90gr, dupa ceva forja, am pus vag-com si imi arata 80gr (90gr in bord).

Poate fi termostatul?

Are asa ceva passatul meu? post-36990-1258144725_thumb.jpg

Daca da cum se schimba si unde e pozitionat?

Daca s-a mai discutat imi cer scuze ca am citit acest topic de 19 pagini degeaba.

Respect.

Modificat de florin_miron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termostatul e de vina. E cel din poza ta.

Si... cu tot respectul, mai citeste o data tot topicul. Vei gasi raspunsurile. Chiar eu l-am schimbat de cateva ori. :cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

aveam si eu probleme .....acum odata cu vremea rece am observat....temp in bord cand mergeam la drum intins statea la 80 grade....in oras statea la 90, dar se incalzea mai greu.....problema asta am avut-o si iarna trecuta dar nu am stiut ca este de la termosat....vara se incalzea bine

am schimbat termosatul.....odata cu termostatul am schimbat si cureaua de la alternator......cum am iesit din service am simtit o diferenta....masina trage mai bine, se simte cuplu mai bine la schimbarea vitezelor...chiar am inecat odata motorul la stop...:)

acum stau si ma intreb...motorul mergea mai inecat de la termostat, ca era defect si nu lucra cum trebuia? de la cureaua de alternator nu prea vad sa fie?

sunt curios de unde pierderea de putere, termostat sau curea?si daca i s-a mai intamplat cuiva? mentionez ca altceva nu s-a schimbat la masina...

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici una, nici alta. :)

Ori i-au mai facut si altceva, ori e doar Placebo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.....hehe :icon_thumright:

nu stiu ce sa zic de placebo, eu unu zic ca nu e asta:P

...ideea este ca nu i=au mai facut nimic altceva decat ce am scris, doar am fost de fata la toata operatiunea...hmm

ok ..oricum mie imi place cum merge acum sper sa nu fie doar o perioada:)

bafta

Modificat de 90G_O_L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sa-mi spuna cineva de cine sunt comandate

cele 3 bujii de incalzire a antigelului?

azi erau 2 grade afara dar la bujiile mele nu venea curent :D

am masurat cu o lampa de control,ar trebui masurat altfel?sa am vreo

siguranta arsa?

multumesc. :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DE catre ECU prin intermediul a 2 relee.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CA sa fii sigur ca ECU e nevoit sa comande bujiile scoate mufa de la senzorul de temperatura g2/g62 si pune contactul si porneste motorul. Atunci ECU este nevoit sa comande bujiile deoarece temperatura substituita este de -50 grade, si atunci , daca nu vine curent la bujii trebuie facute investigatii. oricum, dupa pornire trebuie sa astepti 2-3 minute pana sa bage curent la ele si cu cat ai mai multi consumatori cu atat mai putine bujii vor fi comandate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci baieti

o sa vad maine ce pot sa fac si vin cu detalii :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am citit in acest topic ca indicatorul de temperatura din bord este "optimist". Nu intotdeauna: al meu este foarte "pesimist": tot timpul arata o temperatura mai mica decat realitatea!

Am testat acest comportament cu climatronicul (optiunea 26 pt cei care au climatronic doar cu 46 de optiuni - de la 0 la 45) indicatorul meu din bord arata 80 grade cand pe climatronic sunt 90.

"Verificare" termostat - de fapt constatare ca functioneaza normal: temperatura odata ajunsa la 90 grade, termostatul se va deschide si temperatura va scade. Punctul de inchidere al termostatului meu este vizibil pe climatronic: temperatura oscileaza intre 87-88 grade imediat dupa prima deschidere (la 87 grade termostatul se va inchide la loc). In tot acest timp indicatorul din bord nu s-a miscat de pe 80/85 grade.

Pentru cei care aveti posibilitatea sa apelati la un sistem de masurare a temperaturii cu infrarosu (Voltcraft IR-364 INFRAROT-THERMOMETER -> 80 Euro la Conrad pe site) puteti verifica si ceea ce indica climatronicul masurand temperatura motorului (blocul motor) si verificand cu optiunea 26 a climatronicului.

Ar mai fi ceva de adaugat: comparat cu un Ford Focus (motor TDCI) Passatul din semnatura este "parfum" in ceea ce priveste viteza cu care imi incalzeste habitaclu. Si asta fara sa aiba PTC, CGP sau scaune incalzite...

Modificat de HRTS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar ca tu precis ai PTC. :icon_thumright:

Iar faptul ca acul temperaturii (din bord) iti variaza, se datoreaza senzorului G62.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am mai apucat sa verific de ce nu vine curent la bujiile de preincalzire a antigelului,am avut accident :banghead:

un domn taximetrist care circula din sens opus a virat stinga in fata mea la 10m,urmarile:spoiler fata spart,far dreapta

spart ,aripa indoita,trager rupt,ce noroc pe mine :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Oricum, o metoda eficienta de incalzit rapid in masina e folosirea recircularii aerului la inceput. Pun schimbatorul de aer pe pozitia "sus" dar aproape de aceasta pozitie ca sa nu-mi decupleze recircularea si sa am si aer spre parbriz. E cea mai buna metoda de a avea cit mai rapid posibil caldura in masina. Logic sa se incalzeasca mai rapid un aer preincalzit din masina decit cel rece de afara.

In final, cred ca e ok si nu ma apuc de schimbat bujii si termostate, senzori, etc (cum aveam de gind sa fac initial :frigbaitata: ) Daca rezolv si fluxul de aer cald jos..e super..

Asta e intr-adevar o idee buna pentru a avea caldura in masina si am s-o aplic chiar maine. Mai ramane problema incalzirii antigelului, care se produce extreme de tarziu ( aprox. 15-20 minute ) si are ca efect un consum marit pana in acel moment( aprox.13%)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Metoda recircularii aerului duce la scaderea timpului de incalzire a aerului ( la masina mea) de la 5 minute la 3 minute, iar dupa 10 minute trebuie oprita recircularea din motive de aburire, oricum nu mai e necesara.

Ce nu am remarcat a fost o incalzire mai rapida a lichidului de racire, prin conectarea imediat dupa pornire a consumatorilor electrici, cum ar fi incalzirea oglinzilor, dezaburirea. N-am sezizat o diferenta dacat la cresterea consumului. :wacko:

Modificat de chicken
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mai nou am hotarat sa pun coolant glow plugs(CGP). Masina mea, passat 2003, fiind dupa 2001 nu mai are acest sistem, trecandu-se la PTC(positive temperature coefficient - resou pe climatizare). Intrucat dimineata nu fac decat 3km pana la munca, adica aproximativ 10 minute mers lejer, de iarna, chiar nu am nevoie de caldura. Dar motorul sufera de aceste drumuri scurte cu uleiul rece. Asa ca am investit ceva banisori, nu multi, ~70 ronisori si am luat tot, flansa bujii, cu bujii bune si ceva cm de cabluri pe bujii, relee de comanda si socluri, precum si sigurante de 40 respectiv 50 A cu tot cu socluri..SH. Comanda releelor vreau sa o fac cu buton ce va selecta alternativ comanda venita de la ECU. Deci in loc sa alimenteze releele de PTC, va alimenta releele de bujii. Operatiune total revesibila, cu toate ca nu e nevoie. Ambele sisteme nu cred ca merg cuplate impreuna pentru odata cu sesizarea cresterii curentului prea tare in alternator, le va taia ecu.....deci migrez din dotare PTC spre PTC + CGP :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

a vazut vagul ca la 2 bujii din 6 nu mai functioneaza incalzirea...cineva spunea ca de fapt merg si nu trebuie schimbate, si ca oricum, din 6 daca nu merg doua nu e bai...ce ziceti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde si ce iarna e. La -15 iti garantez ca va conta. La iernile Romaniei nu prea. Oricum ar fi eu nu le-as lasa asa :icon_thumright:. Decat sa mai faca o rotatie de motor la pornire, mai bine sa porneasca la sfert...viata bateriei si electromotorului :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata boss ca incepusei sa te superi :P : http://vwforum.ro/index.php?showtopic=64866

In 6 km motorul are 90 grade :)) . Inainte cam pe la 10 km, deci merita modificarea. :D

PS : Mers domol ca daca o turam era si mai repede cald motorul :)

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai siguranta din carcasa ECU arsa poate. E una mare de 80A

nu e arsa siguranta de 80A ce ar trebui sa mai verific?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vagcom-ul citeste valoarea din ECU sau cea de la cluster ? intreb caci nu stiu daca senzorul este defect sau daca este termostatul caci nu se mai ridica apa decat la maxim 75 grd. iar valoarea citita cu vagcom-ul este identica cu cea de pe bord ,iar daca vag-ul citeste din ECU atunci s-ar putea ca termostatul sa fie de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!