Jump to content

Directie - probleme


lautrec
 Share

Postare recomandată

ai putea sa incerci sa schimbi uleiul de servo . vei observa o diferenta la felul cum coteste volanul ca se maisca mai usor ca inainte si mai recomand si curatarea vasului in care sta lichidul . acest lichid se schimba odata la 2 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 217
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • aBora

    10

  • vw-raz-van

    9

  • LUCI86

    8

  • mihai01

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

oho.....Man am masina din 2000 si nu am schibat niciodata uleiul la servo...:D crezi ca asta este problema????MS :wub:

Nu mai da quote la postul anterior pentru ca este interzis de regulament!

Foloseste "add reply" sau "fast reply".

Multumesc!

aryes13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am directia mai grea, fata de alte golfuri. Am schimbat rulmenti de pe telescoape, sa mai usurat, dar tot grea fata de altele, este. Daca stie cineva solutia, rog sa posteze. Lichidul este curat, fara depuneri pe vas sau scurgeri, nu sint zgomote la pompa sau jocuri la directie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oke e din 2000 asta nu inseamna ca nu trebuie schimbat lichidul de service . iti dai seama ca la fel k si lichidul de frana si el se schimba la o anumita perioada adica cam 2 ani .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma, si eu am sa il schimb, daca voi ziceti ca de la asta merge directia mai greu, dar nu cred sa fie lichidu` vinovat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..sper ca saptamana asta sa ajung la service ca trebuie urgent sa schimb distributia si nu o sa plek pana nu rezolv cu directia.Eu tot sunt nedu,erit de ce nu imi face decat dupa ce merg mai mult.La rece sa cand merg putin nu se observa nimik.Merge normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. Folosesc de curand un Golf 3 din 1992 diesel.

Am o problema la servo-directie.

La viraj stanga pe loc sau la viteza mica, volanul merge usor. La viraj dreapta ... merge greu ... uneori extrem de greu (adica trag cu toata puterea si abia reusesc sa virez). La viraj maxim dreapta (si doar la dreapta) se aude un fluierat.

Nivelul la ulei servo, este bun.

Ce sa fie, ca o am de putin timp si nu stiu la ce sa ma astept.Sunt plecat din tara si mi/e teama de preturile astora de pe aici.

Multumesc pentru raspunsurile voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SALUT. nu ma pricep foarte bine la mecanica, dar daca nivelul la uleiul de servo e ok si tot iti fluera, probleme la caseta. eu sper sa nu, dar...mult succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Flasele de la amortizor fak vreun zgomot cand sunt duse....????am fost peste tot si nimeni nu stie....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul meu le-am schimbat pt ca masina incepuse sa scartaie la cea mai mica balansare a caroseriei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha....mi-e imi face un zgomot f urat dupa ce se incalzesc(cred ca de la ele) se aude zgomotu.maine ma duk sa le schimb si va anunt ce am rezolvat....ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu uita sa-i pui sa dea cu vaselina pe acolo, pt ca daca nu o fac va scartai. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms mult d tot man...maine sper sa rezolv problema daca este d acolo....daca nu...cred ca o sa inebunesc......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...sal:((Am fost si am schimbat flansele si nici o schimbare...masina face la fel ...nu am idee ce poate sa fie...aspet pareri...pls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecanicul care ti-a schimbat flansele nu a verificat si celelalte elemente ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a verificat pe dreq sa-l ia...mi-a luat 150 de lei manopera pe 50 min...nu stiu unde sa o mai duk ca am fost la 100 de serv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal...va rog sa ma ajutati si pe mine...am schimbat si uleiul si masina tot asa face...nu stiu ce sa ma fak...pls help

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu sigur, poate confund eu dar ai putea sa vezi daca nu cumva ai probleme cu fulia de alternator, pe cureaua de accesorii. E o rola care poate se blocheaza cand se incalzeste si cand isi mai da drumul, cand se blocheaza iar...si trosneste. Legatura cu viratul fiind faptul ca pompa de servo e unul din accesoriile de pe acea curea.

Poate. Sa urmaresti cand zici tu ca face , dupa ce se incalzeste sa vezi ce se intampla pe rolele de pe cureaua cu accesorii.

Bafta!

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

Paranoia s-a instalat la mine in cap si am observat ca merge servodirectia mai greu putin. Adica nu o invarti usor cu mana ci mai degraba trebuie sa tragi putin mai greu de ea cand masina sta pe loc. nu cred sa fie de la roti ptr ca am roti stock 175/80/14 si sunt umflate destul.

Probleme cu directia nu am: zgomote, scartait sau suieraturi, nivelul uleiului este la max si curat, nu am pierderi.

Intrebarea mea este... la cat timp se schimba uleiul servo? banuiesc ca de la el merge ceva mai greu. Nu va imaginati ca fac tractiuni la volan, dar parca ar trebui sa mearga ceva mai usor volanul cand e pe loc masina, ma refer ca atunci cand este in mers ca atunci merge super usor. Am testat si cu motorul turat si tot la fel merge.

Asa ca va rog sa ma lamuriti.... am paranoia sau incepe sa oboseasca uleiul sau garnituri sau pompe sau ce o mai fi pe acolo.

Multumesc frumos

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu vreau sa stiu la cat timp se schimba uleiul de la servo!

la mine cred ca se misca normal! dar se vede diferenta fata de roti intre 195/65/15 si 225/45/17

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este perfect normal sa tragi de volan, servo pe golf 4 este HIDRAULICA, nu electrohidraulica, la electro invarti cu un deget de volan si se aude un zumzait in momentul respectiv, care este motorasul de servo.

lichidul este bine sa il schimbati cand are o culoare dubioasa, am inteles ca intervalul ar fi la 100K km, eu mi l-am schimbat singur in parcare, pus ulei original VW si merge la fel, ce-i drept au disparut zgomotele dubioase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lichidul vechi l-ai tras cu seringa din bidon,dar cu ichidul vechi ramas in pompa si in caseta ce se intampla?ai pus peste?

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se schimba usor

Se demonteaza furtunul din stanga,cel de mai sus,de la pompa,adica se slabeste colierul,se i-a o sticla de 2 litri(pet),pui pe un prieten sa dea la volan,iar capatul de la furtun il pui in sticla.Se roteste pana cand nu mai ai lichid in instalatie,mai precis incepe sa transpire cel de la volan.Bineinteles operatiunea se face cu motorul pornit.

La umplere se completeaza pana cand vezi ca nu mai ies bule si ajunge la nivel ;)

Bafta la schimbat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!