Jump to content

Directie - probleme


lautrec
 Share

Postare recomandată

am vazut ca a aparut ulei pe furtunul ce face legatura intre pompa si caseta de directie. cauciucul e presat pe spirala metalica, mecanicii de la reprezentanta spun ca se schimba doar cu totul si costa.... 6.600.000 ROL. mi se pare enorm pt un furtun chiar si cu o reducere de 10% ce o pot obtine. nici un magazin nu aduce decat tot prin ei.

are cineva o IDEE mai ieftina?

apropo de asta am inceput si eu dupa ceva vreme sa citesc manualul golfului. citez:

"Volanul nu trebuie sa ramana in pozitia maxima stanga sau dreapta mai mult de 15 secunde, cand motorul este in functiune. Daca se actioneaza pe o durata mai mare, uleiul hidraulic prin servopompa se incalzeste puternic."

deci poate explicatia faptului ca s-a dus furtunul (de fapt ambele furtune), pt ca eu credeam ca rotile se indreapta doar pt aspectul estetic si de multe ori lasam rotile virate maxim si motorul mergea. :( poate nu va mai curge pe viitor si nu trebuie sa-l schimb. posibil sa se fi incalzit puternic doar o data si sa fiajuns prea fluid. dar in caz ca nu, revin la intrebarea initiala. are cineva o IDEE mai ieftina?

Am constatat si eu in urma cu citeva zile ca imi supureaza aceasta conducta in partea dinspra caseta.

Ca sa fiu exact, este vorba despre conducta dintre pompa de servodirectie si caseta de directie, conducta formata dintr-o bucata de teava cu cite un futun de presiune sertizat la fiecare capat.

Este umed furtunul in zona imbinarii cu teva pe o portiune de cca. 70-80 mm. dupa imbinare, pe furtun si cam 20-30mm. dupa imbinare, pe teava.

Azi dupa-amiaza, am spalat bine zona murdara si dupa un drum de cca 10 km. si un interval de cca. 2,5 ore dupa ce am oprit motorul, a aparut deja o pata mica dar pe furtun si nu la imbinare asa cum ma asteptam eu.

Momentan nivelul de lichid in vas nu a scazut, sau nu a scazut vizibil. Mi-e ciuda ca abia schimbasem lichidul de 4 luni !

De cind a fost initiat acest topic a mai intilnit cineva, mai recent o asemenea problema ?

M-ar intersa cit de greu se schimba acea conducta, am vazut ca ocoleste cumva cutia de viteze si nu stiu exact ce ar trebui demontat ca sa o inlocuiesc.

Oare pretul ei o fi tot atit de mare ?

Or fi aparut si variante mai ieftine, eventual un pret, va rog ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
  • Replies 217
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • aBora

    10

  • vw-raz-van

    9

  • LUCI86

    8

  • mihai01

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,

Am observat ca am o uzura pe interior la cauciucuri fata, am fost sa fac unghiul, si dupa ce am iesit, masina trage dreapta.Inainte nu tragea.

Am revenit si am facut test din nou, ba chiar am inversat rotile de pe fata sa vad daca trage invers, dar tot dreapta, si testul de directie a iesit normal.

Cel de la unghiuri a spus ca pe stinga rulmetul de pe bucsa palier amortizor este blocat si asta e ar fi motivul.

Voi ce parere aveti ce alte cauze ar pute a fi? Masina nu a fost lovita.

Acum 35.000 de km am schimbat amortizoarele fata si bucsele+rulmentii palier. Iar inainte de a face unghiul un pivot pe dreapta.

Modificat de adrotaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! am si eu o problema mai veche - am crezut ca am rezolvat-o

ieri intr-o curba pentru o fractiune de secunda volanul s-a blocat - parca ar fi tinut cineva de el - dupa aia toate bune si frumoase totul merge ok.

am mai avut problema asta anul trecut - atunci am fost la service si au spus ca a lipsit din uleiul servo cam 300 de mililitri - au completat si au spus ca nu se vede pe nicaieri ca ar curge. acum dupa un an aceeasi faza - ce sa fie oare? ca uleiul ala nu cred ca se evapora:).

cand s-a intamplat prima data am dat vina pe un mecanic mai vechi de-al meu ca desfacuse cava conducta la o revizie si banuiesc ca atunci a curs ceva ulei servo si nu l-a mai completat dar acum... n-a mai umblat nimeni pe acolo. A mai avut cineva probleme de genul asta?

maine am programare la service.

Modificat de lucianwake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Va salut ! Sunt nou pe acest forum , si tin sa va urez "bine vam gasit "

Bine v-am gasit fiindca am nevoie de ajutorul vostru.Caut o schema electrica pentru directia electro asistata Koyo la un polo 9n , unde la diagnosticare i-mi da ca nu am tensiune pe unitatea de control . Am dat cu spray de contact pe cele trei mufe de pe pompa , am verificat sigurantele de pe cutiuta de la baterie ,si... nimic . Activitatea servo directiei isi revine aleatoriu , inca nu am gasit nici o logica . daca ma poate ajuta cineva ?

Va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Buna seara,

 

La trecerea de la 205/55/16 la 225/45/17 sunt afectate unghiurile rotilor?

 

Ambele seturi sunt roti OEM VW.

 

Multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt sigur ca poti sa si argumentezi :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

As putea,dar mi lene:-D. Ca si cum ai spune ca daca pui alt volan trebuie sa faci unghiurile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...sau ca si cum la fiecare schimb de ulei o sa  inlocuiesti tachetii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi place despre voi :)

 

Fiti atenti la problema asta, patita personal asta iarna:

 

Schimbat roti de alu de vara cu roti de tabla de iarna, aceleasi dimensiuni (205/55/16); cauciucul stanga fata mancat pe exterior, toate celelalte 3 fara nici o problema.

 

Am verificat unghiurile (cadere, convergenta) mai mult decat in parametrii pentru toate cele 4 roti.

 

Ghicitoare, ce sa fie ? O bere daca stiti, ca eu nici acum nu am descoperit motivul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Amortizor dus/ lonjeron stramb/ jocuri directie/ brat stramb/ etc. Mergi la un service capabil si cauta bine ca sigur la roata aia ai ceva problemuta, :soothe[1]:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca unghiurile sunt ok, inseamna ca ti-a sarit vreun plumb de la roata respectiva sau ai noroi pe interiorul jantei. Mergi cu roata sa o echilibreze la vulcanizare. Ceva de genul am patit si eu anul trecut.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

echilibrare ≠ geometrie

Dez-echilibrarea nu mananca cauciucurile pe exterior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu confund termeni. Eu spun ce mi s-a intamplat mie anul trecut, aveam noroi pe interiorul jantei iar plumbul sarise. Cei drept am si carat ceva greutati mai mari cu ea. Am montat alt cauciuc, am curatat jante pe interior, am echilibrat-o si merg si acum cu ea fara nici o problema.
Intrucat unghiurile sunt in regula, merita sa mergi cu roata la vulcanizare costa doar 10-15 lei.

La multi ani sarbatoritilor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Bucsele sunt ok? in special cea de la brat.

posibil ca pe loc sa fie ok, dar in mers sa miste bratul si sa iesi in afara specificatiilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat toate bucsele in primavara, am pus rotile de alu pe 16" de vara, am facut unghiurile si n-am mai sesizat nici o problema de atunci pana acum.

Acum am trecut la 17" si oricum ma duc sa verific si unghiurile dar am zis ca mai aman cateva zile pana schimb si suspensia sa o mai cobor oleaca.

 

Mi-am adus aminte cum am distrus o frumusete de Continental in iarna si nu as vrea sa repet faza asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna seara. 

Urmeaza sa imi fac directia la masinuta pentru ca imi roade exterioarele ......

Pentru asta trebuie sa schimb schimb cele doua bucse la brate. 

Capetele de bara, bieletele directie si pivotii sunt ok. 

 

Flansele de la amortizoare influenteaza cumva directia?

Zic asta pentru ca atunci cand ridic masina pe elevator tot ansamblul roata "cade" aproximativ 1 cm .

Mersi 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna seara! Vin si eu cu o intrebare ...

Dupa ce iarna trecuta am schimbat spira de sub volan la reprezentanta VW din Brasov si cel care a umblat mi-a pus volanul drept deoarece era stramb (trebuia sa-i fac geometria). Ieri m-am decis sa-l pun pe pozitia normala, la semn deoarece azi urma sa-i reconditionez caseta de directie si implicit dupa asta sa refac geometria.

Dupa reconditionarea casetei volanul mergea usor, dar dupa reglarea geometriei, merge greu. Reglarea directiei in cazul volanelor strambe se face doar din bielete? Mai e o chestie ceva ce n-au stiut-o cei ce mi-au facut directia?

Am o poza cu volanul, sa se vada cat de stramb era ... 

18209750_1494113423953736_2000788056_o.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!