Jump to content

Directie - probleme


lautrec
 Share

Postare recomandată

sau bucsele la caseta!dac nu e nimic din cele spuse de colegi mai sus!sau chiar caseta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 217
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • aBora

    10

  • vw-raz-van

    9

  • LUCI86

    8

  • mihai01

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 5 weeks later...

intr-una din zile am observat ca aveam un joc destul de mic la volan,am mers pana la mecanic,a urcat masina pe elevator a strans un surub de la cutia de directie si a zis ca pot pleca.toate bune si frumoase ,din pacate, "jocul", pe care il sesizam la volan atunci cand faceam miscari scurte si bruste ,stanga dreapta, nu disparuse deloc ,iar colac peste pupaza ,si mult mai deranjant era faptul ca din acel moment directia mea mea mergea mult mai greu ca inainte.va rog mult sa-mi spuneti ce ar trebuii sa fac sa remediez situatia

-ca o paranteza,in momentul cand sesizam jocul la volan ,se auzea o bataie in la ansamblul de directie,nu stiu exact unde,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dintii cremalierei stricati in mijloc, e un defect destul de des intalnit la casetele astea. Trebuie o cremaliera noua, poate chiar si pinion nou. Sau o alta caseta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curand am observat ca daca las volanul liber, masina tinde sa traga spre partea dreapta. la inceput am crezut ca este din cauza drumului, insa am incercat si pe ambele autostrazi si aceeasi problema. am fost si la un service unde mi-am facut geometria si nimic in neregula....

Care sa fie problema?

Saptamana viitoare vreau sa-i schimb si jantele si sa-i pun de 16"...mai e necesar sa merg din nou la service sa-i face geometria la roti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ciudat... si la mine face acelasi lucru... care ar putea fi cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curand mi-am luat si eu un golf 4. Am observat ca-mi trage putin dreapta. Am fost sa-mi reglez geometria si au spus ca e buna. Cineva mi-a spus ca poate fi de la cauciucuri. Masina nu a fost lovita, are 60000 Km.

Ar mai fi o problema, directia merge cam greu. Pompa de servo are uleiul original. Credeti ca daca-l schimb /directia va merge mai usor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreau sa incep prin a-mi cere scuze,am mai deschis un topic acum ceva vreme in care va expuneam o problema asemanatoare,din pacate nu prea a avut ecou ,iar problema mea sa agravat.

ideea este ca directia mea mergea normal ,volanul se invartea relativ usor,nu aveam nemultumiri.la o inspectie de rutina mecanicul meu a sesizat un mic joc la caseta de directie pe care s-a oferit sa-l rectifice cu o tubulara de 17 cu care a strans un surub care se afla undeva in dreptul rotilor ,pe langa cutia de viteza,banuiesc eu ca la caseta de directie.a coborat masina de pe elevator ,am plecat,din acel moment directia mea mergea greu ,mentionez ca jocul care de altfel era aproape insesizabil nu a disparut deloc.a 2-a zi am fost la el sa-mi slabeasca surubul acela deoarece ma simteam ca in dacie.a mai slabit el putin ,din pacate merge tot greu.probabil nu l-a slabit sa fie ca la inceput,dar deja nu ma depaseste problema ,de aceea apelez la voi.vreau sa stiu daca operatia facuta de mecanic mi-a distrus cumva caseta de directie ,eventual pompa de servo si ce ar trebuii sa fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum ti-am spus si-n celalalt topic, e foarte probabil ca jocul sa fie din cauza dintilor cremalierei uzati in centru. Nu se poate regla din surubul acela.

Ca sa revina la starea initiala, spune mecanicului ca surubul NU se regleaza in pozitia ''volan drept'' (aia e partea uzata a dintilor). Sa dea volanul ori stanga, ori dreapta, chiar si numai 180 grade si acolo sa faca reglajul (slabirea surubului putin cate putin) pana cand volanul merge usor din nou.

Repet, de jocul din centru n-ai sa scapi fara inlocuirea cremalierei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-ai primit deja raspunsul si pe celalalt topic, de ce nu ai incercat remedierea problemei in acest fel!? Totusi, cat costa o caseta de directie la 1,4, ma gandesc ca nu poate fi foarte scump, in cel mai rau caz va trebui schimbata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Ieri mecanicul mi-a schimbat flansele si rulmentii la amortizoare, iar dupa ce am plecat si astazi se aude o bataie infundata in partea stanga (partea soferului). Am crezut ca nu mi-a strans bine ceva p-acolo (sunt total antimecanica), ca s-a dus telescopul etc. M-am dus peste el acum 3 h si mi-a spus dupa o scurta verificare (se lasa pe fiecare telescop dupa care-i dadea drumul brusc) ca am joc in caseta de directie. Precizez ca bataia se aude cand dau in gropi sau denivelari mai accentuate, ce sa fie oare, cat costa o caseta de directie, cat mai pot merge asa?

:P Please help me!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul nu cred ca are legatura cu caseta de directie. Pe articulatii mai ai o gramada de alte componente care pot duce la o troncaneala - vezi bucse, bascule, pivoti, bielete, etc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu problema asta si am reusit s-o rezolv.La fel, masina incepuse sa traga in dreapta.

Eu am gasit defecte bucsele care vin in spate, la bascule de pe fata, adica bucsele cu diametru mai mare.

Una dintre ele avea cauciucul spart intr-o oarecare masura si erau si cam moi fata de cele noi. Acum nu stiu cat de bune sunt cele noi dar dupa parerea mea mi s-au parut prea moi.Aceste bucse se monteaza numai intr-o anumita pozitie si se pare ca de la nenumaratele demaraje si franari, cele doua spatii din bucsa incep sa se mareasca din cauza uzurii cauciucului.

La bucsele vechi cele doua spatii erau asa de mari ca intra un creion pe acolo, lucru care desigur ca strica unghiurile de deschidere ale rotilor si masina incepe sa traga intr-o directie anume.

Pe niste siteuri din USA am vazut ca au de vanzare niste bucse pline, fara acele spatii libere, lucru care mi-a placut.

Probabil ca o legatura cat mai slaba face ca zgomotul sa nu se transmita in caroserie si rulajul sa fie cat mai silentios.

Dealtfel, parca exact pe aceste bucse din spate, vine prinsa inca o punte intermediara care este prinsa de caroserie tot prin bucse de cauciuc.Povestea asta n-o mai retin bine, dar stiu ca mi-a placut prinderea.Am facut frumos toate reglajele la loc iar acum masina merge drept.

Inainte sa desfac tot ce era pe fata, am masurat toate unghirile si dimensiunile masinii, toate erau in regula.

Daca aceste bucse nu sunt destul de ferme pe pozitie, in tractiune, bascula isi schimba putin pozitia, astfel incat masina ajunge sa traga intr-o parte, adica spre dreapta.

Ca o mica verificare, daca aveti unghiul de deschidere corect, puntea fata este mai lata decat cea de spate, la masina mea, cu 18mm, deci 9 mm la fiecare roata.

Daca puneti o bara dreapta si suficient de lunga astfel incat sa ajunga pana la rotile din spate,

lipiti bara pe rotile din fara astfel incat sa fie la 9mm distanta fata de fata rotii din spate, atunci unghiul este corect.

Unchiul de deschidere al rotilor pe fata este 0gr+/- 10 min, deci pe loc, rotile trebuie sa fie perfec paralele intre ele si cu spatele la fel...

Aceste bucse sunt un compromis intre o prindere ferma si zgomot, bucsa este proiectata sa fie moale, dar orice uzura, defectiune oricat de mica face masina sa traga intr-o directie.

Sunt curios cum sunt facute bucsele si prinderea pe spate, daca acolo se pot intampla fenomene din acestea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Problema rezolvata foarte simplu, idiotul de mecanic pusese flansa de amortizor stanga invers :Driver: , asa ca ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina:golf IV, variant, 2002, 1.9 tdi, motorul de 74kw.La viraje, indiferent pe loc sau in mers, cand volanul e spre sfarsitul cursei, indiferent stanga-dreapta, se aude o "lovitura" in dreapta, nu e chiar lovitura, din ce am auzit si din ce am simtit in volan parca agata bieleta de directie in cv arc, il trage si il scapa..se aude revenirea aceea de arc si totodata se simte in volan, are cineva idee despre ce ar putea fi vorba?ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar putea fi blocat rulmentul de sarcina al flansei superioare de la amortizor , asta asa la o prima vederecu rugamintea sa-ti completezi localitatea in profil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze pt neglijarea localitatii, ms...o sa incerc sa o urc in cel mai scurt timp pe elevator sa vad exact ce si cum, deocamdata masina se odihneste in parcare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

iarna aceasta cand m-am intors de la munte avand si masina incarcata putin am observat ca la un momentdat a inceput sa vibreze putin volanul,am crezut ca este cumvavreun cauciuc care s-a ovalizat sau a facut galca.surpriza cand am fast la un prieten la vulcanizare cauciucurila ereau in perfecta stare de functionare,nici-unul nefiind ovalizat.cam ce ar putea fi?bucsaraia am verificat-o anul trecut de paste.

cam astea ar fi simptomele: virarea volanului usor spre stanga se face ca si cum ar merge in trepte(asta numai in mers pe loc nu mai face asa)iar masina face de parca ar avea o roata patrata(aproximativ) iar la la viraje mai stranse parca s-ar dezechilibra si toate astea numai la viteza mica.

cine poate sa-mi dea niste sugestii?multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum recent nu, dar de ce cand virez volanul face ca si cum ar vira in trepte si numai spre partea stanga :blink: sa fie caseta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate dar dupa cum ziceam fa intai unghiurile la roti !! caci daca stanga e mult deranjat apare si senzatia ca mnasina vireaza in trepte !!! poti face proba pe loc sa vezi daca e aceiasi senzatie!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai asta ma cam duce si pe mine in eroare ca pe loc nu mai este acea senzatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poi dar atunci fa ungiurile la roti !!si mai vb dupa aiai !!! si eu am patit la fel si ma gandem cqa cine stie ceo fi si la sugestia unui mecani mam dus la directie si surpriza totul ok !! la mine la 40 la ora pe o curba usoara scartia masina parca eram la curse)))) iar la viraj sarea parca veam galma in cauciuc!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!