Jump to content

Directie - probleme


lautrec
 Share

Postare recomandată

Schimbarea flanselor nu cred ca va influenta in vreun fel zgomotul servodirectiei. Cred ca cel mai bine ar fi sa schimbi uleiul si sa faci cu aceasta ocazie aerisirea instalatiei. Ma gandesc sa nu ai ceva aer prin instalatie. Sa ai grija sa pui ulei original VW.

Faptul ca servodirectia merge putin mai greu, am patit-o si eu la Golful meu 4. De cand am luat-o mergea mai greu si se cunostea fata de alte Golfuri 4. Acesta rezistenta la invartirea volanului nu este influentata de anvelope sau jante (sau daca e afectata este intr-o foarte mica masura). Mare lucru nu ai ce sa faci, doar sa schimbi pompa de servo care este foarte scumpa si nu cred ca merita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 217
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • aBora

    10

  • vw-raz-van

    9

  • LUCI86

    8

  • mihai01

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

sistemul de servodirectie se auto aeriseste prin rotirea lenta a volanului (cu motorul pornit) intre maxim stinga si maxim dreapta. Daca uleiul e curat nu are sens schimbarea, eventual se mai completeaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se aude un huruit subtil de la 2/3 din cursa volanului (initial credeam ca e o planetara), pana spre capat, si e un pic mai greoie decat pe alte golf-uri identice. Lichidul e curat, as vrea sa rezolv problema asta, dar sper sa nu ma coste o pompa de servo.

Huruitul la capat de cursa volan se spune ca e normal. Si eu am acest zgomot.

Am intrebat doi mecanici, unul de la VW si unul de la Skoda.

Amandoi au spus acelasi lucru, zgomotul e normal, se produce pentru ca refuleaza lichidul de servo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, zgomotul nu e problema ca oricum muzica il acopera, dar faptul e nu merge usor e oarecum o problema. Am doua Golf-uri identice aproape in familie, si e aiurea sa vad cum un Variant e mai manevrabil intr-o parcare stramta decat un Limousine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

La mine merge greu servodirectia.. la propriu... dar doar in momentul in care pornesc aerul conditionat (e climatronic.. dar nu are importanta). Mecanicii au spus ca e compresorul de AC vinovat. Acum o saptamana mi-a "crapat" fulia electromagnetica de la compresor ... ceea ce a intarit convingerea ca acel compresor e de vina. Tocmai am schimbat compresorul de AC si fulia ... dar servodirectia merge tot greu... asta doar in momentul in care pornesc instalatia de AC... :D

Puteti sa ma lamuriti cumva???.... tocmai mi-am golit buzunarele de vreo 2 800 RON.... si tot nu am rezolvat problema :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Acum 2 saptamani mi-am schimbat pompa indrumat de cativa experti de la un service mare.Nici o rezolvare.A mers mai usor la inceput cateva zile.In concluzie am dat banii degeaba pe pompa.O sa le fac o vizita sap. viitoare poate imi mai sugereaza sa imi schimb motoru.

Presiune am 2-2.1 verificat ieri.

P.S

Bine ca am citit postu lui omusb ca sigur imi bagau si mie aceeasi poveste cu compresoru

Aaa si sa nu uit caseta de directie a fost schimbata in urma cu 3 luni.Chiar si inainte de a schimba caseta tot mai greu mergea ca si acum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum m-am intors din service... solutia urmatoare ar fi inlocuirea fuliei de la alternator :D ....Daca fulia respectiva nu functioneaza in parametri normali... imi poate ingreuna.... tot angrenajul de pe cureaua de accesorii :P ....

Ma interesez acum cat m-ar costa si afacerea asta....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie mi se pare ca imi merge mai greu servo...Dupa ce spal masina, merge foarte usor.. asta doar o sapt apoi revine la obiceiul ei merge mai greu...de la ce o fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cui ii huruie si pentru omusb - astazi am fost si eu in service s aimi schimb transmisia - fulia de la alternator era dusa de tot si a inceput la un moment dat sa faca urat de tot - un scartait f.evident. Problema e ca nu era numai in momentul in care roteam din volan - daca porneam clima se auzea acelas scarait insa la o magnitudine mai mica. Am fost in zarnesti ca nu am avut curaj sa ma intorc din bv cu ea asa si am schimbat intinzator, curea si fulie alternator - pret cu tot cu manopera la toate 470 RON. Gata, nu mai scartaie deloc - cat despre servo merge la fel ca inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua la toata lumea!

Sunt nou pe aci, dar vin si eu cu probleme.

Acum 1an am cumparat un Golf IV 2001 (110 cp) nu-i PD, avea 155000 Km. In decursul acestui an am descoperit o problema la directie. Masina a inceput sa traga dreapta. Am consultat foarte multi specialisti si am mers pe la multe sevice-uri "specializate" si nu i-au dat de capat.

Am echilibrat roti, am facut unghiuri de viteza, am schimbat cauciucuri. Nimeni nu poate sa-mi spuna concret ce are. Stie cineva cum se manifesta masina cand se duce caseta de directie sau ce ar trebui sa mai verific.

Va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciupi, bine ai venit, dar ai si tu putina rabdare, ca lumea iti va raspunde.In mai putin de o ora tu vrei sa primesti raspunsuri!

In primul rand trebuie sa descrii mai detaliat problema si simptomele pe care le ai. In cate locuri ti-ai verificat geometria. Face zgomot??

Vibreaza, ce face? Cat de tare trage intr-o parte, etc.

NU are rost sa te panichezi inca, parerea mea e ca nu e nimic grav. Desi sunt kituri de reconditionat caseta de directie parerea mea e ca nu va trebui sa recurgi la asa ceva. REGLAJ BUN.

De atat va fi nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar putea fi amortizorul de pe partea respectiva sau roata sa ramana infranata(verifica daca incalzeste) sau a fost lovota in cel mai rau caz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai sa va spun povestea.

Scuze, dupa cum am mai spus, sunt nou pe aci, nu stiu inca cum functioneaza forumul dar invat destul de repede.

Initial am crezut ca a fost lovita masina, specialistii inca nu mi-au confirmat lucrul acesta, dar se pare ca dupa lungi teste masina e ok din punctul asta de vedere.

Prima data am cumparat cauciucuri noi, am echilibrat roti, am facut unghiurile de viteza, am verificat supensia, e ok.

Abia acum, dupa un an, pe la 120 incepe sa trepideze un pic volanul dupa care isi revine 140 - 150 (asta datorita drumurilor proaste). La aceste viteze nu pot lua mana de pe volan (ca exemplu - stiu ca nu e indicat) deoarece vireza dreapta in 200 m.

M-am saturat de parerile impartite ale specialistilor de la sevice-uri, de aceea am apela la acest forum. (Am auzit de el de la un prieten din Iasi)

Si inca ceva, daca e important lucrul asta, cauciucul de pe partea dreapta fata e mai uzat, in exterior, decat cel de pe stanga.

Cand au implinit 10000 de Km am schimbat cauciucurile spatele cu fata, le-am echilibrat si aceeasi poveste cu dreapta fata.

Deci?

Astept si alte intrebari, poate impreuna cu voi ai dau de capat!

Va multumesc pt sprijin!

Tin foarte mult la masina asta iar pe viitor am in plan si cateva modificari, dar mai intai vreau sa rezolv partea mecanica!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"cauciucul de pe partea dreapta fata e mai uzat, in exterior, decat cel de pe stanga."

de refacut geometria. cred ca ar rezolva problema. s-ar putea sa ai si jocuri la bielete.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu vreau sa te sperii dar nu este normal asa ceva mai ales ca spui ca unghiurile au fost facute.din ce spui tu acum rezulta ca nu sunt bine deloc,mai ales pe dreapta.ori nu au fost bine facute ori ceva s-a intamplat acolo pe dreapta.

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Continuare:Masina nu trancane, nu vibreaza. Am schimbat, odata cu distributia si lichidul de frana + placute, deci sistemul de franare e ok.Am mai schimbat si bucsele la capetele de bara si pe urma am refacut directia si am echilibrat rotile. Presiunea o verific constant in pneuri stiind de problema asta.Atunci am rugamintea la voi sa-mi dati o lista cu ce trebuie sa verific.Bielete, chiar si planetara daca e nevoie, nu stiu ceva de unde s-o iau de la capat.MersicMa gandeam si la urmatoarea chestie. Din cate stiu eu ,in ale mecanicii auto, daca masina a fost lovita si unghirile au fost facute ar trebuii sa mearga cu sasiul stramb dar drept pe drum (ex istoricele rabe). Nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este obligatoriu,depinde si de lovitura.dar poate nu este lovita.cert este ca roata dreapta nu are voie sa se uzeze mai mult decat cea de pe stanga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai spus "... in decursul acestui an..... masina a inceput sa traga dreapta", sa inteleg ca nu de la inceput? Atunci e clar, nu?

Pot spune cu mai mare certitudine ca NU ai fost la cine trebuia sa iti regleze directia, mai ales daca problema nu a aparut de la inceput.

Repet, NU te ingrijora, e o problema de REGLAJ minora. Trebuie doar facuta bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OkMai astept atunci parerile voastre!Si poate imi spune si mie cineva cum imi pot posta pozele cu masinutza mea? Am incercat dar sunt prea mari,cica! Ce trebuie sa fac?Problema am sesizat-o de cand am achizitionat masina (la inceput am zis ca sunt eu prea chitibusar) dar s-a agravat in decursul acestui an de cand o am.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut,zi-mi si mie daca ai rezolvat ceva cu directia,pentru ca am aceeasi problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil ca din jocul de la biele sa traga? si eu am aceeasi problema tage dreapta dar, mi-a zis un mecanic ca am un joc la biela mic dar este :) Stiti ceva preturi pentru capete de bara si biele ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Din ce zici tu,ti-ar trebui o bieleta de directie si intinzatorul curelei de auxiliare.Cand dai jos cureaua verifica si starea fuliei de la alternator(sa nu fie blocata).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bieleta si/sau cap de bara :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!