Jump to content

Directie - probleme


lautrec
 Share

Postare recomandată

Are cumva cineva o poza cu acel furtun de la servo frana sau directie, deoarece si eu am o mica pata pe un furtun si nu stiu sincer de la ce ar putea fi, sau ce furtun e acolo. Furtun este destul de gros, cam de 1 deget jumate care e sub baterie si filtrul de aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 217
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • aBora

    10

  • vw-raz-van

    9

  • LUCI86

    8

  • mihai01

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vreau sa va spun ca am rezolvat problema! (Volanul era rotit spre stanga cand mergeam drept, masina nu tragea intr-o parte). Am fost la un service din Arad, mi s-a spus ca acolo fac treaba calumea. Mi-a facut geometria, asta e tot un cu unghiul de fuga (nu radeti ca nu imi era clar, nu sunt din domeniu) si totul e ok. Volanul sta bine, masina nu trage. Va recomand acelasi lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare tuturor ! De ceva timp intampin o mica problema cu directia . La viteza mare 120 KM/H - 140 KM/h in accelerari bruste .. imi vibreaza volanul si parca e destul de moale la miscari mici stanga dreapta .. cand iau piciorul de pe acceleratie , vibratia dispare iar volanul se intareste. Sfaturi ? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare!am si eu o problema si cred ca e la directie:la mers incet(in viteza a 2a cu 25km/h de ex) volanul misca usor stanga-dreapta.Pe cum accelerez miscarea se accentueaza si se simte in masina ca un fel de cernut(stanga-dreapta) destul de tare,si se simte un fel de trepidatie in podul pedalier si in pedala de acceleratie.am fost cu masina in service sa se uite la ea si nu mi-au gasit nici un fel de jocuri,nici la pivoti nici la planetare nici la rulmenti.am pus si cauciucuri noi,am facut geometria si acea miscare stanga dreapta se pastreaza.discurile au fost schimbate,la fel si telescoapele fata.suportii de la motor sunt buni.nu stiu ce sa-i mai fac.daca aveti ceva idei...mersi mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, problema mea este ca atunci cand i-au viraj maxim si dau inapoi cauciucul imi atinge de lonjeron, am observat ca lonjeronul este curatat exact in zona unde ajunge cauciucul. Ce poate sa fie? Cineva mi-a spus ca poate fi din bucse dar am ridicat -o pe elevator si nu are nici un fel de joc. Astept pareri va rog pe care sa le verific. Multumesc

Modificat de zazana
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toata lumea!!

Am si eu o problema cu directia!!Problema sta asa:la trecerea peste denivalari usoare,ca sa nu zic peste gropi se aud niste batai pe partea dreapta a masinii!!Am ridicat masina pe cric si cand am miscat de roata usor stanga-dreapta se aud ca niste pocnituri usoare dar nu imi dau seama exact de unde provin acele pocnituri!!Volanul sta putin rotit spre stanga atunci cand rotile sunt verticale fata de sasiu!!Am fost la mecanic care cica e foarte meserias dar m-a dezamagit total doar uitandu-se sumar la partea de directie spunand foarte relaxat ca e caseta de directie si ca ar costa o plasa de bani dupa ce initial m-a luat cu bucse si capete de bara si nu mai retin ce,eu corectandu-l ca sunt toate noi schimbate!!Acum intrebarea e daca mai pot face alte lucrari mai putin costisitoare care ar putea cauza acele batai(pocnituri)!!A mai spus ca ar mai putea fi si coloana de directie si ca acea coloana are o bucsa de plastic,dar... ca acea bucsa nu vine ca piesa separat,ci intreg ansamblul ce cuprinde coloana de directie (inca o plasa de bani).

Multumesc si astept lamuriri/pareri!!

Numai bine..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam multe probleme si nimeni sa-si dea cu parerea...

SANDU G4 , mai era un post asemanator cu al tau...Insa nu mai dau de el si de posibilele rezolvari. Incearca sa citesti posturile din urma.

zazana , ai putea sa incerci pe un tester de la ITP bine dotat si cu mecanici harnici, nu din aia comozi si grabiti.

NpK 22 , de unde stii ca mecanicul e meserias? meserias in ce? A, in masini? Ok...dar ce marca? Cauta un service mai bun, sau cum am zis mai sus, un ITP cu stand de testare pe verticala si orizontala...O sa iti zica baietii ce si cum. Sper!

Intre timp poate un coleg ne spune din experienta si cunoastinetle lui ce ar putea fi.

Eu personal nu am avut decat niste bucse de brat duse si ochiometric sau la trasul cu mana pareau ok. Pe standul de la ITP un nenea mecanic statea pe sb ea , si altul la volan in timp ce testerul misca masina in toate felurile. Asa mi-a zis ca sunt duse bucsele mari de brat. Cand l-eam dat jos erau ruptea chiar. Insa Nu iti puteai da seama la mana ca mai erau legate destul cat sa nu se miste la mana. Supuse la forta de apasare a masinii si testate in conditii de simulare a soselei e altceva. Puteti incerca deci un ITP cu aparate mai noi si mecanici care inca se mai murdaresc pentru o constatare.

Bafta!

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toata lumea!!

Am si eu o problema cu directia!!Problema sta asa:la trecerea peste denivalari usoare,ca sa nu zic peste gropi se aud niste batai pe partea dreapta a masinii!!Am ridicat masina pe cric si cand am miscat de roata usor stanga-dreapta se aud ca niste pocnituri usoare dar nu imi dau seama exact de unde provin acele pocnituri!!Volanul sta putin rotit spre stanga atunci cand rotile sunt verticale fata de sasiu!!Am fost la mecanic care cica e foarte meserias dar m-a dezamagit total doar uitandu-se sumar la partea de directie spunand foarte relaxat ca e caseta de directie si ca ar costa o plasa de bani dupa ce initial m-a luat cu bucse si capete de bara si nu mai retin ce,eu corectandu-l ca sunt toate noi schimbate!!Acum intrebarea e daca mai pot face alte lucrari mai putin costisitoare care ar putea cauza acele batai(pocnituri)!!A mai spus ca ar mai putea fi si coloana de directie si ca acea coloana are o bucsa de plastic,dar... ca acea bucsa nu vine ca piesa separat,ci intreg ansamblul ce cuprinde coloana de directie (inca o plasa de bani).

Multumesc si astept lamuriri/pareri!!

Numai bine..

so luam pe rand daca sa uitat mecanicul si din ce ne pui tu a aparut un joc in sitemul de directie cei drept primele vizate in asfel de cazuri sunt bieletele de directie si capeteled e bara de obicei de acolo apare jocul dupa aceea atentia se indreapta ajupra casetei de directie care spre norocul tau poate fi slabita sau defecta jocurile in coloana de directie nu coincid cu cele de la roti daca ai joc in coloana de directie il simpti tu dar nu apare si la nivelul roti deci cum spuneam ordinea fireasca incepand de la roata cap bara bieleta directie caseta (poate doar slabita ) sau uzata si atunci trebuie inlocuita !

salutare!am si eu o problema si cred ca e la directie:la mers incet(in viteza a 2a cu 25km/h de ex) volanul misca usor stanga-dreapta.Pe cum accelerez miscarea se accentueaza si se simte in masina ca un fel de cernut(stanga-dreapta) destul de tare,si se simte un fel de trepidatie in podul pedalier si in pedala de acceleratie.am fost cu masina in service sa se uite la ea si nu mi-au gasit nici un fel de jocuri,nici la pivoti nici la planetare nici la rulmenti.am pus si cauciucuri noi,am facut geometria si acea miscare stanga dreapta se pastreaza.discurile au fost schimbate,la fel si telescoapele fata.suportii de la motor sunt buni.nu stiu ce sa-i mai fac.daca aveti ceva idei...mersi mult

acelasi raspuns ca in cazul anterior cauze posibila cap bara ,bieleta , caseta !asupr astora trebuie sati concentrezi atentia!

Salutare tuturor ! De ceva timp intampin o mica problema cu directia . La viteza mare 120 KM/H - 140 KM/h in accelerari bruste .. imi vibreaza volanul si parca e destul de moale la miscari mici stanga dreapta .. cand iau piciorul de pe acceleratie , vibratia dispare iar volanul se intareste. Sfaturi ? Multumesc

nu stiu cat de bine corelezi tu cele doua simptome daca volanul merge ami greu de obicei e vb de pompa de servodirectie

referitor la vibratii verifica rulmentul la planetara din dreapta de obicei asta cauzeaza vibratii in timp ce acelerezi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiti pe faza. Volan inclinat stanga in jur de 20 de grade. Las de el se indreapta volanul si trage dreapta. Mai bine zis volanul sta drept dar rotile nu. Daca tin de el stanga merge drept. Las de el o ia dreapta in timp ce volanul sta drept :angry:

Vineri sau sambata ma duc la reglaje si va anunt ce poate fi, oricum este foarte curioasa treaba pentru ca inteleg ca trage dreapta dar de ce se indreapta volanul? :( Whatever. Va tin la curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se regleaza volanul si va sta drept daca ii faci o verificare a directiei.

A fost dat jos volanul cumva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu sa-ti spun. am masina de o luna si am luat-o din germania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei cand se umbla la volan, este aproape imposibil sa il puna drept la loc.

Dar se rezolva la dupa o verificare a directiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de tras drepta toate trag deorece drumul e inclinat spre dreapta pentru dreenarea apei o ideie exacta poti avea daca pergi pe axul drumului cat despre volan inclinat multi fac asa si eu personal am schimbat pozitia deoarece e mai comod de tinut mana dar nu se poate regla forte mult daca vrei mai mult scoti volanul si il pui in ce pozitie vrei !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

so luam pe rand daca sa uitat mecanicul si din ce ne pui tu a aparut un joc in sitemul de directie cei drept primele vizate in asfel de cazuri sunt bieletele de directie si capeteled e bara de obicei de acolo apare jocul dupa aceea atentia se indreapta ajupra casetei de directie care spre norocul tau poate fi slabita sau defecta jocurile in coloana de directie nu coincid cu cele de la roti daca ai joc in coloana de directie il simpti tu dar nu apare si la nivelul roti deci cum spuneam ordinea fireasca incepand de la roata cap bara bieleta directie caseta (poate doar slabita ) sau uzata si atunci trebuie inlocuita !

Razvan daca poti sa imi spui in ce sens vrei sa spui"slabita",adica e putin uzata sau slabita din suruburile de prindere sau sau ce??

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

caseta are niste bucse cu cauciuc la exterior si metal la interior prin care trec nist suruburi se mai manaca cauciucul ala si isi face joc caseta pe suporti deci din suruburile de prindere se poate sa joace si din interior dar in cazul asta corpul casetei nu joaca jocul apare in cilindrul de iese din caseta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

razvan daca ai cumva ETKA si poti sa imi arati exact despre ce e vorba daca nu am sa ma uit eu si am sa postez aici imaginea de acolo ca sa inteleg exact despre ce bucsa e vorba!!

Multumesc!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiti pe faza. Volan inclinat stanga in jur de 20 de grade. Las de el se indreapta volanul si trage dreapta. Mai bine zis volanul sta drept dar rotile nu. Daca tin de el stanga merge drept. Las de el o ia dreapta in timp ce volanul sta drept :icon_thumright:

Vineri sau sambata ma duc la reglaje si va anunt ce poate fi, oricum este foarte curioasa treaba pentru ca inteleg ca trage dreapta dar de ce se indreapta volanul? :ceuameni: Whatever. Va tin la curent

Update :) Problema a fost din unghiul de fuga. de ce a fost asa? explicatia sunt gropile, insa mi-e greu sa cred ca sunt asa mari gropi in Germania si ca o groapa a fost in stare sa deregleze directia, Asta inseamna ca ar trbui sa mergem zilnic la reglaje in cate gropi dam zilnic.

Alta posibilitate este ca o roata este mai grea decat cealalta. Inca mai trage dreapta, dar dau vina pe drumul inclinat. Volanul sta drept acuma insa iau si varianta diferentelor de greutate. Oricum schimb cauciucurile si o sa vad atunci daca mai trage.

Am aflat o chestie foarte interesanta astazi. Unghiul de inclinare al rotii nu se poate regla. Toleranta este intre

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu stiu exact care sunt si cum se numesc ungiurile astea. Insa si mie la directie mi-au gasit aiurea un unghi pe roata drapta fata. Si tot asa mi-aau zis ca nu mi-l pot regla (roata nu pica bine pe berticala). A incercat nena sa stranga suruburle care tin roata de brat atat cat ii permitea jocul surubuirilor, insa nu a castigat mare lucru. A mai corectat prin unghiul celalalt, de inaintare (iar nu stiu cum se numeste). Ei mi-a mi-a motivat ori ca afost de la o lovitura ori de la o gropa.

Deci ori a data neamtu cu ea in vreo bordura(daca nu a avut gropa), ori a fost in concediu in Romania, ori poate ai luatr tu vreo groapa. Cand iei gropi cu rotile virate masina e mult mai vulnerabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate regla da nu stiu astia cas cu vaca la pivotul superoir este pe fuzeta o chestie excentrica si din aia se regleaza dar ori nu stiu ori le e lene ca e mult de munca !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie imi venea cam greu sa cred ca nu se poate...

Sigur se poate regla caderea rotii pe verticala astfel incat sa pice perpendicular pe sol? ca daca da ma duc peste altii... :icon_thumright:

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu se poate regla caderea pe verticala trebuie inlocuit dupa caz amortizorul sau portfuzeta. Depinde de unghiurile din fisa de directie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari la toti!!

Razvan am sa te rog sa imi spui din poza alaturata care este bucsa cu pricina,despre care ai vorbit mai sus!!

Multumesc.

post-14337-1212498033_thumb.jpg

Modificat de NpK 22
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca poate, cel putin pt vederea mea, este prea mic print screen-ul atasat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

numi dau sema !! e prea mica poza !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate acum se vede??

Doc1.doc

Modificat de NpK 22
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!