Jump to content

Inlocuire Termostat


FANEX
 Share

Postare recomandată

cosmin ajuta-ne tu te rog! eu unu sunt incepator si primesc sfaturile tale :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ventilatorul porneste normal dupa ce trec de 90 de grade , o sa schimb termostatul cum spune cosmin si o sa vad dupa aceea cum se manifesta , tocmai am fost la masina sa imi arate un prieten unde e si cum trebuie sa il schimb si dupa cum mi-a explicat el e usor de schimbat ,am decat 2 suruburi de desfacut si apoi de completat cu antigel ca am inteles ca o sa imi curga ceva cand il schimb ! numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme cu termostatul am avut si eu la un motor 1.4 AEX, in oras se incalzea motorul iar in afara acul era sub 60 Grade. Surpriza a fost ca atunci cand am desfacut termostatul am constatat ca era scos. Am cumparat unul, l-am montat si am avut surpriza ca a fiert apa in motor. Ulterior am aflat cauza, capacul ce de la termostat era spart si nu permitea dechidera termostatului. Dupa ce am schimbat si termostatul situatia a revenit la normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si cand ai pus termostatu nu ai vazut si tu ca era spart ? nu iti curgea antigel pe acolo ? nu inteleg ce vrei sa zici ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers si am comandat azi un termostat unu cu Q ceva englezesc chica asa mi-a recomandat vanzatoru un domn respectabil care a dat cuvantu ca el nu vinde lucruri care nu sunt bune e vreo 35 de lei cu garnitura cu tot. In seara asta am verificat dupa ce am tinut 5 minute pornit motorul si toate furtunele erau calde in mod egal in ceas imi arata 70 grade si ventilatoru nu invartea nimic. Sambata dau vesti dupa ce schimb. multumesc la toti pt opinii si sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am tinut 5 minute pornit motorul si toate furtunele erau calde in mod egal in ceas imi arata 70 grade

pai asta nu e normal,trebuie sa se incalzeasca doar unele,deci trebuie schimbat termostatul... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aratati-mi va rog o poza cu locul unde ar fi termostatul la mine;am inteles ca pot sa-l schimb singur,multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

75de grade e excelent pentru temperatura de afara.cat de greu ajunge la temperatura asta depinde de cum folosesti masina.nu te baza pe asta.daca iti baga caldura,stai flex,nu umbla la termostat.

Daca termostatul ar fi blocat,ar trebui ca pe frigul asta sa ai temperatura care fluctueaza foarte mult intre oras/infara orasului:gen 50-85

total gresit! Temp normala este 90'C, nu 75, care nu e excelent indiferent cat de frig e afara...apropo, scrie in manual ca daca ai caldura, totul e ok ??

vreau sa va spun cum se manifesta si la mine si rog pe cineva priceput sa imi dea niste sfaturi , il schimb si eu sau nu ? apa urca la 90 numai in trafic (in Ploiesti) sau cand stau pe loc vreo 10-15 minute , in mers insa scade , scade mult pe DN1 (fac naveta zilnic pe DN1) in mers azi la 90km/h afara cred ca sunt -4 grade si temp apei este SUB 70 grade ! e ok ? il schimb ? ce se strica daca nu il schimb ? cat de repede trebuie sa actionez ? de unde il iau gasesc eu , autokarma sau motormania tre sa aiba ..

PS: dati-mi va rog cateva indicatii si pentru antigel , de care ? ce nivel ?

PS2: asa de greu se deschide capacu ala de la vasu de expansiune? are cineva o metoda mai buna ? cred ca ajung sa dau cu ciocanu in el....

schimba termostatul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In afara de PMG din cate am vazut, cine mai au motoare diesel ar putea sa-mi confirme ce temp arata in bord la drum intins cu caldura la maxim? Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in conditiile in care am schimbat termostatul acum 2 sapt deoarece cu cel vechi in oras uneori urca temperatura la 100-110 grade iar in afara cobora pana sub 70 cu cel nou se comporta la fel de ciudat, in sensul ca la drumuri prin oras urca temeperatura pana la 90 grade si apoi scade din nou in jur de 70 (ventilatorul de la radiator nu functioneza) este posibil sa fie de la senzorul de temperatura??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In afara de PMG din cate am vazut, cine mai au motoare diesel ar putea sa-mi confirme ce temp arata in bord la drum intins cu caldura la maxim? Ms

90

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai il schimbase omu cosmine ai aceiasi replica la orice , scz daca am fost acid da' nici chiar asa frate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aratati-mi va rog o poza cu locul unde ar fi termostatul la mine;am inteles ca pot sa-l schimb singur,multumesc.

Da ,este usor de schimbat.

post-30655-1261141110_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

subscriu ! la fel este si la mine , este cumva motor abd cel din poza? este exact ca al meu !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai il schimbase omu cosmine ai aceiasi replica la orice , scz daca am fost acid da' nici chiar asa frate

nu eram batjocoritor!departe de mine gandul asta! cred ca termostatul ala e defect.

ala de l-a montat.d-aia am zis asa!si ma mai gandeam ca inainte de a-l monta ar trebui verificat,2-3 deschideri inchideri

cam atat!scuze daca ati inteles gresit!!! :)

p.s. nu cred ca de la senzor sa faca asa.....parerea mea!io sunt unu din aia patiti cu termostatul!cureaua e bine pusa?la mine nu era...si nu stiu cum,pompa in loc sa bage cum trebuie, baga invers..etc...totul pleaca de la termostat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in conditiile in care am schimbat termostatul acum 2 sapt deoarece cu cel vechi in oras uneori urca temperatura la 100-110 grade iar in afara cobora pana sub 70 cu cel nou se comporta la fel de ciudat, in sensul ca la drumuri prin oras urca temeperatura pana la 90 grade si apoi scade din nou in jur de 70 (ventilatorul de la radiator nu functioneza) este posibil sa fie de la senzorul de temperatura??

daca ai probleme clare, asa cum spui, ia-le pe rand si rezolva-le. intr-o conjuctura de mai multe probleme, foarte greu poti diagnostica. deci rezolva cu ventilatorul(cea mai periculoasa problema) si dupa aia mai vezi. s-a descris cum se diagnosticheaza termostatul: se observa daca radiatorull se incalzeste imediat dupa pornirea masinii sau nu(altfel spus daca se incalzeste inainte de 85-85 grade).

si mie mi se pare cam exagerat regulamentul forumului pe alocuri, dar in cazul de fata daca respectai partea cu cititul a cateva pagini inainte de a pune intrebarea, iti gaseai singur raspunsul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aseara am facut o verificare a antigelului si am vazut ca era cam "apa chioara" si l-am schimbat. dupa asta am vazut ca temperatura a urcat la 90 grade si a ramas acolo asa cum ar fi normal, ma gandesc ca poate inainte nu era aerisita bine instalatia.

referitor la ventilator m-m gandit ca deocamdata nu ar fi o mare problema mai ales ca e frig afara si nu se incalzeste foarte tare motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti...a venit iarna si avem cu totii prob cu caldura in masina...am si eu o prob sau mai bine zis o nelamurire...sper sa ma poata ajuta cineva...deci...am cumparat masina anu trecut pe vremea asta un golf 3 18 90 cai....de cand am luato imi urca ffff rar apa la 90 de grade in oras ca in rest statea la 80 grade in oras...afara la 70 mereu...caldura baga cat de cat nici nu ma omora cu caldura da nici frig nu faceam in ia...in fine nu iam dat importanta...am zis ca asa tre sa fie...a trecut si iarna am plecat cu ia in spania prin aprilie deja se incalzise afara...pe tot drumu asta de 3500 de km...apa nu mi/a urcat mai mult de 80 de grade...aici in spania pe caldurile astea de aproape 40 de grade apa imi urca in oras la 90 grade in afara scadea la 80 si tot asa....pana intr-o zi cand am spalat motoru si nu mi-a mai mers chilometraju...am dat fuga la un dezmembrari si mi-am luat alte ceasuri...tot de pe un golf 3...numa ca nu stiu ce motor avea respectiva masina si pe ce tip de carburant mergea...in schimb am surpriza sa vad ca acum imi urca apa la 90 de grade indiferent ca merg prin oras sau pe autostrada...si nu imi crestre sau scade nici macar un grad temp apei...deci ce ar putea fii?ceasurile?si daca sunt ele care indica bine cel vechi la care nu imi merge chilometraju sau acesta care l/am luat acum...sper ca nu v/am plictisit cu romanu meu da daca are cineva cunostintze sau vreo ideie sa ma poata lamuri si pe mine...merci anticipat...

scuze dar am uitat sa precizez ca ceasurile astrea de bord care leam luAT APA ajunge fff repede la 90 adica cam in 5/7 min da ventilatoru nici gand sa porneasca...abia dupa inca vreo 10 min daca porneste si el ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca in mers inchid complet caldura iar apa urca in bord la 85-87 de grade iar cand dau drumu la caldura scade la 65-70 de grade e de vina termostatul? Ms

Modificat de zipp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut revin azi am efectuat operatiunea de schimbare de termostat am fost la un service pt ca nu dispun de garaj si in constanta e jale afara. DECI la mine motor 1.6 abu termostatul este pozitionat ezact in dreapta langa capacul delcou e un furtun gros care duce catre radiator si in capat o cutie de plastic cu 2 suruburi f usor de desfacut. operatiununea se face asa .... se da drumu usor la capacul de antigel daca e motoru cald pana iese persiunea apoi se pozitioneaza un lighean sub motor in dreptul termostatului o sa curga cam 2 litri pe frutunul ala. Dupa ce se desfac piulitele alea de prefecrat o tubulara si un crichet pt comoditate apoi se scoate vechiul termotat si garnitura veche se sterg bine marginile furtunului unde se monteaza garnitura noua se pune termostatu se prinde la loc se prind piulitele atentie nu se strange tare carcasa e de plastic si se poate crapa se pune antigelu in borcan la loc se completeaza la nivel se porneste motoru si astepati sa urce temperatura de obicei urca in 5 minute cu niste apasari de acceleratie ajutatoare .... la mine a intervenit ceva ... noua garnitura era prea mica si sa refolosit cea veche a fost curatata bine pozitionala in locasul ei si adaugat un silicon pt etansare banuesc . operatiune terminata motorul in 5 minute a ajuns la 90 de grade a pornit termocupla( ventilatorul) la coborat la 81 de grade de atunci 81 a ramas stabil dupa drum de 70 km pe conditii de zapada si regim de viteze 20 -50 km/h se admite si o marja de eroare a ceasului de temperatura probabil e undeva pe la 85 de grade reali nu coboara si urca numai cand se inzapezesc rotile :P consumul inca nu imi pot da seama de el dar revin sa va zic cat a scazut. termostatul meu e produs QH cica made in UK cu deschidere 84 grade .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, la mine problema se manifesta asa: 90-100C cand am caldura oprita si 70C cand deschid caldura. Din cate am citit, ar fi de la termostat, dar am schimbat termostatul, si cu ala vechi facea la fel.

Problema a aparut de cand am schimbat antigelul, si tind sa cred ca nu am aerisit bine instalatia, avand in vedere ca doua termostate se comporta la fel.

Cum se aeriseste instalatia? Ca sa nu schimb termostatul degeaba.

motor 1.6ABU

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

instalatia se aeriseste singura, eventual trebuie sa mai completezi cu lichid.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am auzit si eu, ca se aeriseste singura. Dar cum se poate aerisi atata timp cand instalatia intra sub presiune o data cu incalzire lichidului. Ma gandesc ca aerul trebuie sa iasa pe undeva ca sa se aeriseasca instalatia, si daca ar avea vreo gaura pe unde sa iasa nu s-ar pastra presiunea in instalatie.

Nu contrazic, dar astept mai multe pareri,pana sa fiu sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine dupa ce am completat,cam o jumate de borcan,ca pierd pe la o garnitura,nu am aerisit.si totul e bine.

Modificat de cosmin_golf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!