Jump to content

Limp mode


claudiu_83
 Share

Postare recomandată

Mike007, si eu cred ca e turbina. Parca inainte de a avea primul limp masina mea, parca nu mai avea vlaga la peste 100km/h. Am curatat turbina si e super.

Daca ai indemanare, urmareste discutiile de pe topicul asta si de pe cel cu turbina curatata si vei putea face singur operatia, mai ales ca si colegii de pe forum te ajuta la nevoie, unii chiar telefonic. Daca nu esti prea indemanatic cauta pe cineva care a mai facut operatia (cipos e tot din bucuresti). In alta ordine de idei, eu sunt constient ca va veni si ziua cand va trebui sa cumpar o turbina noua. Eu am facut cred ca vreo 15000Km dupa curatare turbina si inca se comporta bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si o sa mai faci mult si bine daca stii sa mergi cu ea. :offtopic:

Eu am facut vreo 30.000 de la curatare si cred ca o sa mai fac cat a facut masina inainte de curatare.

Am studiat turbina mea, care are peste 250.000 de km si pot sa zic ca e ca noua. Nu apare nicio uzura extraordinara in conditii normale de functionare. Un motor diesel trebuie exploatat mult diferit fata de un benzinar. Trebuie doar stiut CUM. Si el te va sluji pe masura. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Salut ! Sunt prospat posesor al unui Passat 1.9TDI AHU cam cu 190.000 Km la bord. Masina merge foarte bine cam pina la 120km/H insa dupa aceea treaba se schimba. Degeaba mai apas pe acceleratie caci degeaba..La drum intins se mai duce pina la 140kmm/h dupa apasari succesive acceleratie. In treptele 1-4 pina in 100 de km.. masina merge excelent...are viata..sprint...tot ce vrei... Unii mi-au zis ca-i debitmetrul , altii mi-au zis ca este turbina...Nu stiu ce sa mai cred...Masina a fost ingrijita excelent cu service la zii..tinuta in garaj...acum mi-e si mila de ea...pentru ca o folosesc in Bucuresti...si, stiti voi cum e ... Testele faute in service nu mi-au indicat nici o defectiune..Sa fie oare turbina? Va rog sa-mi dati si mie un raspuns informativ...Multumesc...

Porcaria asta am patit-o eu in iarna 2007 cand am fost pacalit ca mi s-a schimbat filtrul de motorina. Era infundat, nu murdar si masina se comporta identic cu ce spui tu. Am observat asta pe autostrada, unde puteam sa o calc peste 120 si la Pitesti, dupa ce am schimbat filtrul de motorina am constatat ca totul a revenit la normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, si eu patesc la fel la un Seat Toledo ALH, merge bine pana o accelerez peste 2500 de rotatii, dupa nu mai trage. Mentionez ca am oprit si pornit motorul dupa 2-3 minute si face la fel. Dupa o perioada mai luga de timp (o ora) merge iar ok. Trebuie sa curat turbina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maniax, turbina e cea mai costisitoare dintre cauze. Avand in vedere frigul de afara, verifica in primul rand filtrul de motorina, apoi fa-i o diagnoza. Nu trebuie trecut direct la curatat turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce-i asa de costisitor la curatarea unei turbine?Poate ai vrut sa spui ca e cea mai complexa operatiune,dar turbina e cel mai concludent motiv.Ar mai putea fi si debitmetrul sau filtrul de motorina,dar in cele mai multe situatii din astea e turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa schimb si filtrul de motorina, daca ma gandesc bine e singurul pe care nu l-am schimbat si cred ca ar trebui. Cat despre diagnoza, daca se ofera cineva sa ma ajute de prin zona ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce-i asa de costisitor la curatarea unei turbine?

:P Cred ca nu ai citit cu atentie :) .

In postul meu anterior am enumerat pasii care i-am recomandat, dintre care "cel mai costisitor" era singura optiune pe care o alesese colegul nostru potrivit postului sau. Daca nu este filtrul, in urma diagnozei se poate mai bine stabili ce trebuie facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am si eu o problema care s-a discutat aici .ieri m-am lovit de o problema,o pierdere brusca de putere mergand pe autostrada de la constanta pe la 140 km/h a inceput sa nu mai traga ducanduse acul pe la 80km/h .am mers asa pana la prima parcare unde am oprit motorul dupa care l-am repornit.si a mers perfect pana in bucuresti.azi am pus testerul pe ia si mi-a aparut erore la vacumul de la turbina cred ca n75 .ce parere aveti trebuie inlocuit vacumul ?sau trebuie sa ma uit la furtunele care intra in el sa nu fie sparte si sa traga aer fals

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mai patit cineva aceeasi chestie. Era N75. Se blocheaza pistonasul ala sau ce e in el.

Poti schimba si furtunele ca nu e o avere. Si macar iti iei o grija de pe cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc cosmin ptr raspuns.o sa inlocuiesc furtunele prima oara si sa vad ce pot face apoi cu vacumul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat furtunele si degeaba .am facut proba si cand ajung pe la 120 km/h nu se mai accelereaza deloc ramane acolo ,ce e ciudat este ca trage bine pina la viteza respectiva,nici nu stiu ce sa-i fac.sa-i schimb vacumul ala n75 sau cum se numeste?am mai citit undeva ca poate fi vorba de un senzor.stie cineva unde e respectivul? ma puteti ajuta pls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai schimbat toate furtunasele sau numai pe cel de la turbo ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut proba si cand ajung pe la 120 km/h nu se mai accelereaza deloc ramane acolo

acelasi lucru il pateam si eu "limp mod" si am fost la servis au pus masina pe vag si au depista o presiune mai mare in turbina si au zis ca trebuie curatata, si de cand am curatat-o merge super masina nu al mai luat niciun limp si e si putin mai silentios motorul, cred ca si tu trebuie sa-i cureti turbina conteaza foarte mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salut ! am si eu o problema asemanatoare,astazi plecand din intersectie am observat ca in treapta I la vreo 3600 d rot/min masina a ingenunchiat..pur si simplu nu mai tragea!am schimbat a II dar la fel pe la vreo 3500 rot/min masina nu mai tragea.Am oprit si am pornit masina iar dupa care a mers bine dar nu am mai schimbat in turatii mari sa vad daca mai facea aceeasi figura sau nu.Tin sa va zic k acum mi se aude un fasait.cn poate sa imi zice si mie cam c ar putea sa aiba?s fie furtunul d la turbo iesit?dar nu scoate fum......poate debitmetrul?sau necesita o curatire a turbinei?...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana sa dau si eu de forum mergeam la fel si la undrum de baia mare dus intors nu a mai facut problemem dar dupa 2 saptamani a revenit problema si pateam la fel daca stateam mult in buc, cand plecam pana la piatra neamt se comporta perefect pana revbeneam in buc si staeam un puc cu ea in traficul de aici

Dap ..acelasi lucru am patit si eu la masina din semnatura in decurs de 2 saptamini dar cu motorina mai bunicica si ceva talpa in afara orasului nu am mai patit o de vre o 7 luni....

In schimb am vazut ca jos la furtunul care se imbina la intercooler e putina mazgaleala cu ulei :lol: am dessfacut furtunul nu a curs ulei da era murdar.... semn clar ca o sa am de aface cu turbina cit de curind ...

Ciudat este ca inca nu mi da fum ..si trage destul de bine ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine a fost la fel si cand a cazut de tot nu a dat nici un semn ci limp si apoi fum la greu ca a papat in 100 km 1,5 l. de ulei...noroc ca eram in drum spre Cipos caruia ii multumesc pe aceasta cale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil ca si masina mea din semnatura sa aibe aceeasi problema, dar nu sunt sigur asa ca va cer voua parerea.

Consumul instant la relanti este de 0.8, 0.9 iar nu mai trage deloc. Urca foarte greu pe treapta 1. Nu simti nimic dupa 2600rpm cum era inainte. O calci si de abia ajunge la 40 la ora. Ce poate fi? Mentionez ca atunci cand o turezi pe loc urca cam greu in ture si se aude un suierat de turbina pe fundal, dar foarte incet si pare ca pierde aer.

Sa fie vreun furtun de la vacuum? Se pot pune niste poze la ce furtune trebuie sa ma uit?

Modificat de AaronNel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AaronNel e posibil sa se fi defectat debitmetrul de aer. Incearca sa scoti mufa de contact de la debitmetru(ECU va prelua o valoare standard) si ar trebui sa mearga aproape normal. Operatiunea e provizorie,... pana la noul debitmetru. Verifica de asemenea si furtunul care intra in actuatorul de turbina(Daca dai jos capacul motor vei identifica un furtunas care intra vertical in actuatorul tubinei >> il scoti il tai 1 cm si il pui la loc).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca am schimbat debitmetrul acum cateva luni si atunci aveam problemele astea, dar scotea fum. Acum insa nu da nici pic de fum.

Sper totusi sa fie un furtun ceva cum zicea cineva mai sus, dar mi-ar fi foarte folositoare o poza ceva sau detalii mai concrete ca sa ma pot uita eu, sa nu o mai duc la service sa-mi zica aia cine stie ce

Totusi, niste poze concludente cu ce ar trebui sa scot/sa verific ar fi perfect

Va multumesc

Modificat de AaronNel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragi colegi,

m-am confruntat si eu cu aceeasi problema la masina di semnatura...prima data intra motorul in limp mod dupa ce depaseam turatia de 3000 rpm...nu staim ce are...am ajuns acasa si am pus vag-comulo...mi-a aratat deviatie pozitiva...adica presiune prea mare in turbina...am desfacut turbina, am curatat-o si masina mergea ca noua...dupa un timp a inceput sa se auda o fasaiala si amsina a incepput sa dea fum si sa nu mai traga..nici nu puteam sa trec de 90 km la ora...am pus vag-com si mi-a aratat deviatie negativa...am desfacut...si am constatat ca ambele furtune..si cel care vine la turbo si cel care face legatura cu cu intercoolerul...cel de jos...le-am inlocuit si acum masina nici nu mai da fum..trage ninme si merge la fel cum mergea cand am cumparat-o acum 5 ani...incercati sa scanati cu vaf\g com...si el o sa va zica exact de unde e...

de retinut: deviatie negativa: inseamna vreun furtun spart,,,adica pierdere de presiune...se aude si un fasait puternic

deviatie pozitiva: depuneri pe turbina

sper sa va ajute asta

succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Aveam o problema cu masina. Cand o turam peste 2500-3000 mai ales cu motorul rece intra in limp mode. Initial am zis ca e turbina ca masina are 210k si nu s-a umblat la turbina niciodata. Problema era ca pela 1800-2500 daca o calcam usor se simtea mici intreruperi cand tragea si dup-aia intra in limp mode. Toate sfaturile de pe vw forum au fost sa curat turbina.

Eu n-am acultat si am incercat ceva mai iefitn: Un test Vag-Com. Mecanicul mi-a spus ca am 3 erori: 2 la ESP si una la senzorul tensiunii de alimentare (tensiune slaba) si cica asta ar fi fost motivul ptr care intra in limp mode. E posibil ca de la o singura eroare sa intre in limp mode de mai multe ori (de 10 ori intr-o luna)? Ar trebui sa-i verific inst electrica? In rest masina merge f bine si are putere si de cand mi-a sters eroarea nu mai intra in limp mode. Orice eroare daca nu este reparata mecanic nu reapare? Prin stergere se repara?

Modificat de florin_miron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

limp mode apare doar cand ecu gaseste diferenta de presiune timp de 5 secunde daca este presiune mai mare timp de 4,9 sec si in sec 5 rvine nu apare limp mode, deci cel mai bine faci un log cu presiune in turbina si ai sa vezi k inca sunt nereguli acolo, iar daca mergi cu multa presiune in turbina risti k aceasta sa se rupa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal,am si eu o problema cu passatul meu 131 cp,motor avf 96kv,cutie triptonic 5 trepte,cind apas pedala pina la fund in 'D' merg pina la treapta 3 si dupa 3200tm intra in limp mode pedala acceleratie,elastica nu m-ai am forta ,opresc motorul si-si revine folosesc triptonicul schimb manual turez un pic mai tare si merge de numa numa... i-mi puteti spune ce poate avea,am puso pe tester si imi da o eroare presiune pozitive deviation ,multi mi-au zis ca-i turbina, altii debitmetru care l-am schimbat degeaba, altii actuatorul multumesc anticipat....

Modificat de adrian toma
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!