Jump to content

Limp mode


claudiu_83
 Share

Postare recomandată

acuma asa este ca nu toti baietii se descurca la suruburi. mie unu-mi place sa lucrez la motor, numai ca e cum ai zis si tu, daca as stie exact ce e de facut atunci nici nu m-as mai gandi. as face eu. numa ca si pe postu asta cat e de mare dintre toti cei ce au facut operatia nici macar unu nu detailat operatia in sine. in primu rand ma interesa cum dau jos turbina. ca sincer aia consider sa fie mai greu. apoi partea a doua ar fi cum deschid turbina si cum o pun la loc dupa ce o curat si fac planeitate. si parte a treia ar fi cum o pun la loc. degeaba puneti poze cu turbina direct desfacuta ... ca nah ca sa o desfac trebui sa ajung cunva la ea. Daca binevoiti careva sa puneti un totorial pentru toata operatia ar fi super. Sau macar pentru deschiderea si curatarea + planeitatea turbinei. Ca ma gangeam sa merg la un service sa o dea jos si sa o curat eu apoi... ce ziceti? e complicat de curatat dupa ce e data jos?

ps. cat despre mecanic : dece zic eu ca nu-si merita banii- Pentru ca daca stai langa el si vezi cum face a doaua oara poti sa o faci tu. Dar daca el sta langa mine 1 luna de zile tot nu e in stare sa faca o pangina web sau un algoritm.(exemplu se pot da si alte meserii). asta ma seaca pe mine. aa da si mecanicu castiga de 3 ori mai mult decat mine pe luna. da in strainatate costa 300$ sa o faci dar macar acolo ai si tu bani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste si topicul "turbina curatata" ce se afla tot la Pasat B5. Vei gasi acolo multe detalii legate de curatare etc. Eu de ex. am scris despre o metoda rapida de dezmembrare a turbinei. De paleti sa nu te atingi nici macar in gluma.

Legat de un manual de demontare, desfacere, curatare, planeitate, asamblare si montare nu avem timp si nici autoritatea necesara. Sunt carti pe dincolo dar costa de ordinul sutelor de euro. Asa ca va trebui sa te multumesti cu fragmente de experiente de pe la ceilalti membri si te asigur ca te ajuta toate. Eu am listat tot ce era legat de turbina de aici si de pe unde am mai gasit, am marcat apoi chestiile esentiale cu un marker , am recitit tot, m-am apucat apoi de treaba si mi-a iesit din prima. Si merge OK, nu ca o simt eu ci asta o spune testerul VAG. Si mie mi s-a parut mult 300 ron dar acum dupa ce am facut operatia, pentru 100 ron nu ti-as ridica nici capota de la masina. Daca te vei apuca si tu de surubarit la turbina si dupa terminare esti dispus sa faci la 100 ron sa ne scrii, o sa-ti trimitem clienti. Bafta

Modificat de c o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Si totusi sa lasam discutiile astea pentru aria dedicata si anume Off Topic/Delir sub control, ok?

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate, desi imi propun de fiecare data sa nu mai fac asta, azi am accelerat brusc cu motorul rece , apoi imediat am avut o pierdere de putere. Problema este ca acest simptom continua si masina nu isi revine. M-am uitat un pic la motor, nu pare nici un furtun sau furtunas sarit (e unul foarte subtire care mai face probleme).

DIn cea ma citit mai sus, diferenta este ca masina mea nu isi revine la normal

E vorba de un Passat B5.5, 131 cp, diesel, 4motion.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uitate daca scoate fum , verifica daca suiera ceva pe acolo , uitate daca sunt bine inchise furtunele de la intercooler .Incearca sa ajungi la cineva cu vag com si sa ii faci o diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de o luna no limp. alimentez motorina cu aditiv si asa mai rar ii dau turatie. Dupa ce am facut un drum la Cluj si am urcat in 4500 ture parca a mers masina mai in forma restul drumului. Nu ca nu merge bine in rest.. dar parca tragea mai bine si consumul era mai mic. Eu momentan nu o curat si nici nu o schimb.

ps. nu aveam limp continu.

Abia avusem 4 in parcurs de 6 luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o chestiune de timp... :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate. Doar ca am vazut ca unii merg si pana la 300000 pana sa curete turbina si mi se parea putin 140000 km ai mei. :( Dar pana la urma toate se strica dupa un timp. Cand vine vremea vine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci revin cu date noi

Pe tester imi dadea eroare de debitmetru, am cumparat un debitmetru nou, a mers perfect 3 zile, acum aceeasi problema, fara nicio corelatie cu accelerari bruste sau motor rece. Pur si simplu nu se mai acelereaza. Debitmetrul este nou si original Bosch.

Nu mai inteleg nimic, se pot strica doua debitmetre in 7 zile?

Masina nu scoate fum. Oarecum imi este destul de clar ca debitmetrul vechi era defect, avand in vedere ca a mers perfect cu cel nou. Cica ar mai fi un senzor......O sa merg la mecanic sa vedem maine

Deja nu mai rezist

Modificat de blueadi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da-mi un telefon si poate ne vedem k sa-ti spun exact ce e dus pe acolo k sa nu8 mai dai banii degeaba pe diversi senzori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut

am citit acest topic si tot nu m-am lamurit daca pana la urma trebuie sa curat sau nu turbina??

pun si erorile gasite cu VAG-COM:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 038 906 019 EA

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0300SG 1263

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 00028

Additional Info: WVWZZZ3BZ1P139363 VWZ7Z0Y3296102

1 Fault Found:

17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

P1556 - 35-10 - - - Intermittent

daca e nevoie am si un log dar nu il am acum la mine il postez un pic mai tarziu.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut baieti!

Am si eu o problema cu turbina...cred. Sa va povestesc despre ce este vorba, poate ma puteti ajuta voi. Am un passat din 98 cu motor de 1,9 tdi de 115 cp. De ceva vreme imi face probleme turbina, adica cand trec de 2000 -2200 de turatii nu-mi mai lucreaza, practic nu mai am turbo si dupa ce moare in treaptea respectiva pot sa fac orice ca tot nu merge. Singura solutie este sa ii iau contactul si sa-l pun din nou. Am fost pe la service-uri cu masina, mi-au resetat softul, mi-au setrs erorile...si degeaba. Mi-am curatat si turbina ( nu eu, la service ) si degeaba. Cei de la service spun ca intra prea multa presiune si turbina are o protectie si in momentul accelerii nu mai lucreza. Oare de la ce sa fie? Eu am fost pe la mai multe service-uri si nu ii dau de cap... :icon_thumright: nu stiu ce sa ii mai fac...am spus initial ca sa stricat turbo, dar daca se strica nu functiona deloc dar asa... habar nu am. Aveti idee ce o fii oare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa parerea mea (care nu e cea mai avizata ) eu as vedea problema in felul urmator.

Datele problemei:

stim de la baietii de la service ca apare o eroare pe tester (probabil de genul Charge pressure - positive deviation)

Posibile cauze:

1- turbina trebuie curatata (se elimina intrucat spui ca s-a curatat)

2- uzura avansata la geometria variabila a turbinei care practic nu mai da voie vanelor si intregului mecanism de control sa lucreze cum trebuie (nu mai revin la locul lor vanele)

3- valva N75 (posibil ca aceasta "uita "sa o lase mai moale cu comanda pe vacuum atunci cand trebuie si sa lase presiune atmosferica sa intre catre actuator incat sa scada boost-ul turbinei (i-o fi venit si ei timpul )

Sfaturi :

Incearca sa faci un log in mers (daca nu vor baietii de la service cauta in zoa unde stai un membru cu vag com ca o sa te ajute sigur ) sa vedem si noi ce zice .

Schimba valva N75 cu alta valva (daca ai de proba ..sa nu cumperi una noua degeaba ) Eu am una de rezerva..cand ajung prin Capitala ti-o imprumut daca vrei .Daca nu e din valva atunci sigur e din turbina .

Totusi fa log-ul in mers .

Modificat de dukku
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Problema aparuta la mine in seara asta. Merge motorul perfect pana la parkingul Unirea. Stau acolo 30 minute, pornesc, plec totul bine, ii dau o talpa si realizez brusc ca in loc de 148cp am vreo... 60-70. Opresc si repornesc motorul, zic ca e vreun limp. Nimic, face la fel. Pana la vreo 1900rpm se simte ca e ok, dupa abia se misca, urca in turatie dar foarte greu. Imi trebuie peste 40 secunde sa ajung la 100km/h. Nici pe liber nu se tureaza prea rapid. Daca tin pedala la podea, urca in turatie dar extrem de incet. Asta-vara am avut o problema similara dupa ce am schimbat filtrul de aer si am inteles ca iesise ceva, un furtunas sau o mufa prin zona aia. Ceva pareri? La ralenti motorul toarce perfect, parca se aude si suieratul turbinei, dar nu mai urca in turatie rapid, nu trage, practic nu are putere sa urneasca masina. Parca e SDI.

Modificat de Nea Vizanu'
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o scanare ca e cam greu sa ne dam seama asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A pornit perfect in dimineata asta, dar totul bine pana la accelerare. Urca in ture, am dus-o pana la 4000, dar extrem de incet fata de cum eram obisnuit si nu are putere. Nu scoate pic de fum. Pe Calea Vacaresti, de la Splai si pana sus la Piata Sudului abia am ajuns la 90km/h. Scanare ii fac daca ma ajuta si pe mine cineva cu asta la intalnirea de astazi. Nu am ce face, astazi circul cu ea asa puturoasa, am treburi mult mai urgente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te-ai uitat, la cateva minute de la oprirea motorului, daca misti furtunul principal de vacuum din mufa de la servofrana, mai este vacuum? Se aude vreun fasait? Eu zic ca e o problema de vacuum la tine.

dscf0002ru5.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca incerc si asta. Si eu cred ca e de vacuum, dar nu imi dau seama exact de unde? Asta vara cand am patit cam acelasi lucru, am fost la un mecanic care s-a bagat tot prin zona filtrului de aer. Mi-a spus ca ieșise un furtunas sau o mufa. Eu, ca un baiat bun, nu am reținut, crez

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat acum. La 10 minute dupa oprirea motorului, am vacuum bine de tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baga o bila pe furtunul de comanda de la EGR(cel ce intra pe sus in ciuperca de la el) si vezi daca e la fel. Eu aveam simptomele astea cand imi ramanea deschis EGR-ul (dupa ce i-am infundat gaurile de aerisire).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca incerc si asta diseara si ii fac si o scanare la intalnire. Te tin la curent. Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema rezolvata. Un furtunas de vacuum iesit. Atat. Si asta imi dadea niste erori aiurea de tot. Pana si debitmetru avea valori aiurea. Acum se duce pe 250 si 380-400 in sarcina. Multumesc celor implicati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut ! Sunt prospat posesor al unui Passat 1.9TDI AHU cam cu 190.000 Km la bord. Masina merge foarte bine cam pina la 120km/H insa dupa aceea treaba se schimba. Degeaba mai apas pe acceleratie caci degeaba..La drum intins se mai duce pina la 140kmm/h dupa apasari succesive acceleratie. In treptele 1-4 pina in 100 de km.. masina merge excelent...are viata..sprint...tot ce vrei... Unii mi-au zis ca-i debitmetrul , altii mi-au zis ca este turbina...Nu stiu ce sa mai cred...Masina a fost ingrijita excelent cu service la zii..tinuta in garaj...acum mi-e si mila de ea...pentru ca o folosesc in Bucuresti...si, stiti voi cum e ... Testele faute in service nu mi-au indicat nici o defectiune..Sa fie oare turbina? Va rog sa-mi dati si mie un raspuns informativ...Multumesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mike007, daca iei contactul si il pui din nou, se schimba ceva in comportamentul motorului, chiar si pentru scurt timp?

La tine pare a fi limp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mike007,stiu pe cineva care avea aceeasi problema la un Golf IV cu motor 1.9tdi 116cp,nu mai stiu ce cod avea,cu vreo 175k km la bord.Problema a tinut pana i-a facut o curatare la turbina,deci asta ar fi rezolvarea cred.Mergi la cineva care se pricepe,am vazut chiar pe forum ca toata lumea il recomanda pe Cipos.Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!