Jump to content

Limp mode


claudiu_83
 Share

Recommended Posts

pai poti sa crapi turbina, fiindca aceasta este supra solicitata, sau poti sparge un furtun de presiune after turbo care e tot 100 de euro :)

Edited by cipos
Link to comment
Share on other sites

pai poti sa crapi turbina, fiindca aceasta este supra solicitata, sau poti sparge un furtun de presiune after turbo care e tot 100 de euro :)

Auzi si tocmai ce vorbeam cu un prieten si ii spuneam ce multumit sunt de masina ca nu am avut probleme cu ea, acum na beleua. cand am ajuns acasa am ridicat capota si de la motor se aude un suierat ciudat , care pana acum nu se auzea, oricum in princiu e turbina, nu? O fi cumva de la motorina, ca am citit multe lucruri pe site, legate de cum sa mergi, cand sa bagi piciorul, de la ce turatii etc......, care o fii cauza?

oricum cred ca la tine o sa ajung, am un prieten care are tot un passat si si-a curatat turbina la cineva de pe acest site, banuiesc ca la tine.

Link to comment
Share on other sites

e posibil sa fi spart acel furtun de care iti zcieam

ce nick are acea persoana ? :D

Link to comment
Share on other sites

da, e facuta tot la mine :hainoroc:

E bine atunci. am fost la un sevice si am facut o testare. mi-a zis ca trebuie curatata turbina si schimbat "magnet ventil presiune supraalimentare". cica e o supapa, trebuie schimbata la orice curatare?, tu stii sa o schimbi? cat m-ar costa toata treaba?

Edited by cosmin84
Link to comment
Share on other sites

da stiu sa il schimb dar 90% ala e buun :) daca e sunama si vb mai multe nr e in profil

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

sincer eu numai cu omv sprint diesel alimentez si nu am avut probleme de genu, ce sa spun se intampla ca aceeasi motrina sa difere dar nici chiar sa-ti faca probleme, sa nu fie tot a problema tehnica a masinii si apropo stii poza in care ti-am aratat furtunul ala sa nu uiti k mie mi s-a taiat si a doua oara dupa ce l-am schimbat.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Salutare

Astazi mi s-a intamplat ceva curios cu masina. Am plecat la un drum de vreo 20 km, dimineata, temperatura de -2 grade. Pana nu a ajuns temperatura la 90 grade am schimbat vitezele pana in 2500, ca de obicei. Dupa aia mers normal (schimbat la 3000-3500). Dupa vreo 15 km, in timp ce acceleram, motorul nu se tura mai mult de 2000 (aproximativ). Am zis ca s-a dus turbo... Am schimbat vitezele... nimic... nu se tura. Am tras pe dreapta, am oprit motorul si dupa repornire totul a fost ok. Nu mi-a mai facut deloc (inca vreo 50 km parcursi). Din pura intamplare astazi eram programat si la RAR pentru OMOLOGARE - trebuie sa o inmatriculez. Noxele au iesit OK. Am scanat si cu VAG-COM-ul si nici o eroare. Ce o fi fost? Sa ma astept la surprize de la TURBO???

Multumesc anticipat

Multa bafta...

Link to comment
Share on other sites

I-ai facut cumva chip tuning? Asa am patit eu dupa o prima tentativa de tunare.

Link to comment
Share on other sites

Nu am facut tuning la masina. Abia adusa (de mine), km reali (174.000)

Link to comment
Share on other sites

foarte sigur. eu am scanat-o. nimic!!!

Edited by c o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior!
Link to comment
Share on other sites

Ce spui tu am patit si eu cu a mea,insa la diagnoza a aparut eternul limp mode la turbina.Mai ales ca spui ca dupa ce ai oprit-o si-a revenit. Cred ca turbina trebuie curatata.Se dezvolta presiune mare in turbina.Ai citit si valorile presiunii si erau OK?

Link to comment
Share on other sites

salutare

astazi am mai facut vreo 170 km cu masina (mixt). nici o problema. urmeaza sa citesc valorile... trebuie sa ma documentez in legatura cu "procedeul" care trebuie aplicat pentru a se citi valorile... daca se poate spune in doua-trei cuvinte ce trebuie facut mi-ar fi de mare folos.

multumesc pentru raspunsurile de pana acum. bafta.

Link to comment
Share on other sites

LAptop, vag-com, interfata, log in mers pe grupurile 3, 10, 11 la engine si interpretarea rezultatelor!

Mai multe poti afla aici:

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=1234

Spor la citit!

Si, da , e un limp mode , turbina sau actuatorul blocat daca e cu geometrie variabila. Poate scapi doar cu o curatare. Vorbeste cu CIPOS , vezi cum te poate ajuta!

Edited by al bundy
Link to comment
Share on other sites

Salut. Am patit si eu asa ceva. Chestia e ca pe mine m-a "lasat' motorul instant cind eram intr-o depasire la vreo 130 km/ora si mai si venea unul din fatza :) Am trecut rapid in treapta inferioara si m-am scos cu chiu cu vai. Am oprit imediat dupa aia pe dreapta si dupa ce am repornit motorul totul a fost ok. Zilele urmatoare am stat la pinda dar nu s-a mai intimplat nimik. Dupa o saptamina am patzit-o din nou..am luat contactul (din mers, pentru 2 secunde) si am repornit si totul s-a remediat din nou..apoi timpul intre doua scene de astea s-a scurtat: a inceput sa faca la 4 zile, apoi la 2 zile. Problema a fost debitmetrul. L-am schimbat si vreo 2 luni n-am avut probleme, apoi aceasi chestie. Fiind in garantie (debitmetrul) mi l-au schimbat iar cei de la VW..apoi alte 2 luni iar problema asta. M-am enervat si mi-am comandat eu unul direct de dincolo, cu care merg si azi (de doi ani) fara nici o problema. Chestia e ca in momentul in care debitmetrul nu "comunica" cu computerul, computerul trece in "regim de avarie" si iti limiteaza turatzia, elimina turbo, si te lasa ca si cind ai avea un diesel amarit. Se reseteaza totul daca iei si pui contactul..incearca chestia asta daca iti mai face figuri...La noi fiind praf mare sau mai mult tot scapa particule fine prin filtru sau poate pe linga el si ajung pe senzorul ala de la debitmetru si-l zapacesc (asa ziceau cei de la VW)

Bafta..

Link to comment
Share on other sites

salutare

am facut log. problema s-a mai manifestat inca o data. exact la fel. dupa repornite totul ok. de data asta am gasit urmatorul mesaj de eroare

Address 01: Engine

Control Module Part Number: 038 906 019 KC

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 4896

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 05314

Additional Info: WVWZZZ3BZ5E054941 VWZ7Z0D9792211

1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-00 - -

nu am reusit sa transform csv-ul in xls. poate imi dati o solutie. nici in vag-com nu am gasit vreo optiune de salvare in alt format...

astept un raspuns mai ales legat de parametrii inregistrati. multumesc anticipat :D

LOG_01_003_010_011.zip

Edited by matcat
Link to comment
Share on other sites

am gasit un convertor csv-xls si am postat log-ul din nou. am observat valori mari ale presiunii... valori care sunt semnalate si de eroare banuiesc... dar asta e doar parerea mea, care am vazut pentru prima data un log :D astept pareri, sugestii

log.zip

Edited by matcat
Link to comment
Share on other sites

Am avut aceiasi problema.

Rezolvare: schimbare debitmetru.

Filtru de aer il ai imbacsit? Daca da cel mai probabil e debitmetru.

Edited by *bmf*
Link to comment
Share on other sites

sal. filtrele sunt toate schimbate de curand. masina nu este rulata in tara (vreo 2000km doar). voi incerca sa vad care-i treaba cu debitmetrul. valorile obtinute si postate mai sus tot spre debitmetru indreapta atentia? ...sau spre turbo. merci.

Edited by c o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior!
Link to comment
Share on other sites

eu recomand curatarea turbinei,daca chiar nu esti sigur ca are efect fa un schimb de debitmetru cu alt posesor de passat si ai sa te convingi ca pana la urma nu scapi de curatarea ei.

Link to comment
Share on other sites

am vb pe messenger si cum se vede si din logouri presiunea in turbo este mai mare decat cea ceruta deci de acolo se trage peroblema

Link to comment
Share on other sites

...am pus debitmetru nou. aceleasi valori la log.. ramane turbina...

Link to comment
Share on other sites

Si mie mi s-a tot intamplat aceeasi poveste. Cand am verificat uleiul la un moment dat (nu-l verific asa des), am constata ca se dusese mult, era aproape pe minim. Am completat aproape un litru si de atunci n-a mai facut belele. Credeti ca poate fi o legatura intre ulei si turbo ( ma refer ungerea turbinei se face tot cu uleiul motorului sau are alt circuit?) Mersi mult!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!