Jump to content

Limp mode


claudiu_83
 Share

Postare recomandată

djsmiley007

Da da...montat tot cum trebuie ma duc sa incerc sa fac ca in video de mai jos poate ii actuatorul si sa il comand si sa il schimb...

Spoiler

 

Mda am facut ca in video nu misca deloc actuatorul...si nici vacum in furtumas nu este.....nu stiu ce sa ii mai fac

Modificat de djsmiley007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

42miticutza

Din ce vad mai sus, inainte de demontare mergea actuatorul. Schimbi degeaba, ceva nu ai pus la loc. Afara de asta vezi sa nu pierzi vacuum pe la stutzul pompei tandem. Este topic, trebuie citit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

terminatoru

La fel cred si eu ca ceva nu ai pus bine la loc de nu mai ai vacuum la actuator sau poate din neatentie ai tras ceva furtunas de vacuum de la loc sau reconectat gresit.

Uite, poate te ajuta schema asta

schema circuit vacuum.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

djsmiley007

Am reusit sa fac actuatorul sa miste dar acelasi simptom..nu trage atasez un loc in Basic Setings pe 3 si 11

Am controlat si tuburile de la pompa tandem...nimic iesit din comun..iar trepidatiile alea din video parca sunt din ce in ce mai dese

log nou.csv

Cum as putea sa verific daca pompa tandem nu functioneaza corespunzator?

 

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Sper sa nu fie problema mare daca postez aici. Pentru masina din semnatura, am efectuat un log "pe loc" pentru actuator, care din motive necunoscute, dar am observat ca fenomenul este mai des intalnit in sezonul cald..iarna nu face mai deloc, TURBO-ul are tendinta la accelerare lina sa intre in actiune mai tarziu si cand intra este destul de brutal si are suieratul acela caracteristic, parca da palele acelea "peste cap" la luarea piciorului de pe acceleratie... sper sa fi descris cat mai bine fenomenul...ceva sfaturi, sau daca trebuie sa fac alt log...?

 

VNT 2.JPG

vnt.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LOG-ul la turbo se face doar in mers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tarca_paul, cred că ai vrut să faci Basic Settings 011, ăla se face pe loc, însă motorul trebuie să fie cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

42miticutza
21 hours ago, djsmiley007 said:

 ... Cum as putea sa verific daca pompa tandem nu functioneaza corespunzator?

Este bine sa citesti aici pe la pagina 18 . Daca te grabesti o strici mai rau. Verifica daca are joc stutzul pe care pompa tandem trage vacuumul.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

djsmiley007

deci pana la urma am descoperit acum intra turbina...actuatorul functioneaza...dar tot lipsa aceea de putere era de la pompa tandem si am rezolvat adaugand un colier la capatul furtumasului problema era fix ca in Video..

@42miticutza M-am uitat si prin postul acela care mi l-ai dat tu si ma duc sa verific si eu aceasta supapa UNISENS revin dupa cu un feedback

 

EDIT: Deci când pornesc mașina tija se ridica iar când îl opresc tija rămâne blocata acolo trebuie sa scot furtumasul din poza de mai jos ca să coboare... Are vreo relevanta treaba asta?

Iar tija actuatorului ii normal ca cu motorul pornit sa fie la jumătate de cursa sa zicem iar când accelerez sa urce toată cursa iar cu motorul pornit sa fie în jos?

Spoiler

post-29377-0-18553700-133372cc4119.jpg

 

2017-05-10 17.28.11.jpg

Modificat de djsmiley007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

42miticutza

Cu colierul acela ai doar impresia ca ai rezolvat. Acolo in pag. 18, in al 2-lea post scrie Cosmin cum a rezolvat. Mai gasesti acolo si alte solutii cu rasina epoxidica dar nu dureaza. 

Cat despre miscarea tijei, se vede ca ai legat gresit ceva furtunase. Actuatorul primeste vacuum de la N75, nu direct cum este acum. De aceea ramane tija blocata dupa oprire motor. Ori valva N75 este blocata pe deschis (putzin probabil), ori furtune legate gresit la N75. 

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ladislauandrei

buna seara cateodata imi intra masina in lamp mode dupa oprire isi revine am urmatoarele erori la engine a doua se sterge dar dupa ce intra in limp mode apare din nou iar prima eroare nu se poate sterge daca mar ajuta cineva ce trebuie sa schimb la ea sau ce ar trebui sa ii fac as fi recunoscator ms mult! masina e un passat b5.5 1.9 tdi cod motor AVB de 101 cp

20170511_163845_001.jpg

20170511_163901.jpg

Modificat de ladislauandrei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ecu nu comunica cu abs

Geomtrie blocata 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ladislauandrei

rezolvarea care ar fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificare unitate abs (mufe ,cablaj)

Curatare turbo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n
9 hours ago, ladislauandrei said:

rezolvarea care ar fi?

pentru limp mode - desfacuta turbina, curatat/inlocuit geometria, etc - dupa cum ti-a scris si Excalade.

pentru problema cu ABS-ul, se intampla sa aprinda martorii ABS, ESP, ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ladislauandrei

la problema cu abs ul nu se aprinde nimica si functioneaza absul chiar azi lam testat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

atunci, daca martorii lucreaza normal, pompa lucreaza, etc - si eroarea se sterge/s-a sters, presupunem doar e eroare de comunicatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, se pare ca am limp mode..dupa toate cele spuse prin forumuri...desi am o intrebare...pana sa schimb intercoolerul nu  aveam probleme , dupa ce am schimbat intercoolerul si reparat stutul  ala  care se misca din pompa de vacum, nu mai trage masina deloc..turata in 3500 cu a 4 abia ajung in 60-70 km ora,am dus-o pe tester  , mi-a zis k turbina merge deschide dar nu baga presiune , plus ca imi dadea o eroare  supraalimentare  ( plus ca  imediat dupa ce am bagat primul tester  in mers , mi-a aparut atentia si abs-ul palpaind continuu  si uneori dispareau ) etc. ,acum am dat turbina jos  , am duso la mecanic, are joc axial si mi-a propus reconditionarea ( o sa o fac si pe asta ) ..astea sunt toate simptome de la turbina sau si de la pompa de vacuum? si  da  am vacum pe furtunasele de aer.

motor: vw passat 1.9 tdi ajm 116 cp.

Modificat de opel 17tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce limp ai pe presiune pozitiva sau negativa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

presiune supraalimentare; control deviatie;

intermintent. 

 

doar asta  imi arata n-am facut  log  in mers ( masina e pe butuci momentan  si chiar  n-am cum sa fac ) 

si  in loc de  1000 la tester  imi scadea..deci probabil negativa.

Modificat de opel 17tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

negativa...la pozitiva masina trage pana iei limp

verifica actuatorul daca tine vaccum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca la 3500 rpm aveai doar 70 kmh in treapta 4 ?

Nu de alta, dar pe lângă problemele cu turbina s ar putea sa iti patineze ambreiajul. Poate totusi erai in treapta a 3a.

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in legatura cu ambreajul, n-am avut probleme niciodata ,,adica nu intarzia deloc la plecare  si pana sa schimb intercoolerul n-aveam deloc probleme cu masina.

o sa  verific..dar  dupa ce pun turbina la loc. momentan n-am cum sa pornesc masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

terminatoru

Verifica inca odata toate furtunasele de vacuum sa fie conectate corect si la locul lor, daca actuatorul turbo tine vacuum. Din cate stiu eu daca e supraalimentare sunt probleme la turbo (geometrie murdara sau chiar uzata sau ceva pe la actuator) . Daca spui ca reconditionezi turbina , revino dupa, s-ar putea sa scapi, desi e interesant ca problema ti-a aparut dupa schimb intercooler. Sa revii cu feedback.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

42miticutza

S-ar putea sa-i patineze ambreiaju (vorba colegului Adriannnnn). Inainte de schimbari nu avea toti caii si-ii tzinea. Acuma ECU vede o turatie la motor si abs-ul ii intoarce alta turatie la roata decat cea specificata, de aici si eroarea pe ABS.  Nu zic ca asa e, dar asta ''citesc'' eu din povestea lui. 

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!