Jump to content

Limp mode


claudiu_83
 Share

Postare recomandată

Si eu am avut aceeasi problema, de mai multe ori, daca iese furtunul de la valva shut off poti sai iei si limp, am patit-o eu. Nu cumparati furtune de vacuum de nicaieri cu exceptia reprezentantei, restul sunt gunoaie.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu pot sa trag din furtunul ei ?de ce trebuie sa conectez alt furtun ?

 

 

Pentru că furtunul ei poate fi crăpat şi să te inducă în eroare

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Nu iei limp mode de la valva shutt-off. Acolo e vacuum doar la oprirea motorului , cand e actionata electrovalva n239.

@Butco confunda egr-ul cu valva shutt-off. Chiar daca ele sunt pe acelasi corp, lucreaza diferit.

@Valentin are dreptate. Urmeaza sfaturile lui , dar in primul rand invata fiecare piesa ce face si cum se numeste daca vrei sa o repari singur. Daca nu, atunci dute la mecanic caci economisesti bani si timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu confund nimic.ziceam doar ca problema e in alta parte ,pe circuitul de vacuum.normsl ca daca nu am vacuum pe circuit nu pot avea vacuum la valva shut off

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

ok,nu vreau sa fiu rautacios dar asta nu o sa inteleg niciodata pe cei care posteaza asa.....daca sti care este problema  de ce mai ceri ajutorul altor colegi de pe forum si nu verifici toate furtunele de vacuum daca tu esti convins ca de acolo este problema

Modificat de gctinvalentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt ca aseara am studiat schema de circuit a vacuumului si am inteles ce si unde sa verific.sfaturile si explicatiile voastre imi sunt de un mare ajutor.multumesc pt informatii.o sa postez aici ce o sa rezolv .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

presupun n75 cu probleme sau furtun crapat.observ din schema ca din n75 pleaca 2 furtune.unul la n239 si unul la actuator turbo.imi dati dreptare ?cu timpul o sa le invat.prefer sa cer ajutorul si sa imi rezolv singur problemele la masina,pr cat posibil.stiti foarte bine cum sunt mecanicii nostri.imi cer scuze daca am suparat pe cineva.

presupun n75 cu probleme sau furtun crapat.observ din schema ca din n75 pleaca 2 furtune.unul la n239 si unul la actuator turbo.imi dati dreptare ?cu timpul o sa le invat.prefer sa cer ajutorul si sa imi rezolv singur problemele la masina,pr cat posibil.stiti foarte bine cum sunt mecanicii nostri.imi cer scuze daca am suparat pe cineva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De fapt nu vine la N239 ci la sursa de vacuum. Vacuum-ul este distribuit la cele 3 electrovalve.

Să ştii că este greu de diagnosticat o electrovalvă aşa prin observaţii.

 

În principiu o poţi verifica aşa: scoţi cele 3 furtunaşe şi mufa de alimentare şi cu ajutorul unui furtunaş verifici următoarele:

  •  cu valva nealimentată tragi din 1 şi trebuie să ţină vacuum-ul. Alimentezi valva cu 2 fire de la baterie (nu cred că contează polaritatea) şi nu trebuie să mai ţină vacuum. Întrerupi alimentarea şi în continuare nu trebuie să ţină vacuum, dar dacă astupi 2 cu degetul trebuie să ţină vacuum imediat ce ai astupat 2 şi să-l ţină în continuare chiar dacă iei degetul de pe 2 (practic o foarte scurtă astupare a orificiului 2 trebuie să provoace închiderea circuitului)
  • cu valva nealimentată sufli prin 2 şi aerul trebuie să iasă prin 1, dacă tragi trebuie să tragă prin 3, dacă astupi 3 nu trebuie să te mai lase să tragi aer. Alimentezi valva şi sufli/tragi aer prin 2, acesta trebuie să circule doar  prin 1

Îţi dai seama prin care orificiu intra/iese aerul astupând cu degetul orificiul respectiv.

Acum cât de repede reacţionează valva, asta este altă poveste şi nu poate fi verifcată decât vizualizând log-urile făcute cu vagcom-ul.

 

post-40889-0-77578300-1407143214_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema.sub vasul de expansiune este un T la care se racordeaza 3 furtunele de vacuum.2 dintre ele erau crapate in margine.am taiat bucatile unde era crapat.le-am bagat la loc si acum totul este perfect,turbo-ul lucreaza si motoeul nu se mai scutura la oprire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alin Ionut 1991

Salutare!Am si eu o problema cu turbina....Am plecat spre Italia si pe drum se auzea un fasait cand intra turbo si scotea foarte mult fum...Dupa aproximativ 1000 de km a murit turbina...opream masina,o porneam si mergea turbina pentru putin timp....am gasit furtunul in forma de S spart,l-am innlocuit iar dupa inlocuirea furtunului nu mai intra deloc turbina.....am curatat si egr...am luat la purificat toate furtunasele de la turbo...sunt toate ok!ce ma sfratuiti sa ii mai fac????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa cureti turbina, geometria variabila, etc... citeste umpic paginile din spate si vei stii ce ai de facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alin Ionut 1991    Fa o diagnoza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna seara

  am si eu o problema cu masina mea . Pe la 2700 de turatii intra in limp mode . Am facut scanare si nu da nici o eroare , am verificat furtunele de vacuum si totul ii ok, am incercat un al  debitmetru si cu acesta imi da eroare p1557 .  Daca ma puteti ajuta cu niste sfaturi.

Va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai suprapresiune..... trebuie facut un log in mers, cu VCDS-ul, sa ne uitam pe el - in functie de datele obtinute, iti putem zice sigur unde e problema.

 

in cele mai multe cazuri, eroarea stocata este din cauza unei turbine murdare - geometria.... trebuie demontata si curatata/inlocuita geometria

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

caldararuliviuionut

Salut am si eu o problema cu masina mea passat 1.9 avb mergeam lejer in oras cand la stop observ k nu se mai tura masina a ramas la 800 ture si a aparut pe bord spirala si mesajul engine whorkshop. Am oprit motorul l.am pornit totul ok dupa 10 km la fel dar s.a intamplat in curba la fel am.pornit a mers trage masina dar in urmatoarea curba la fel. Ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA o diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pedala de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu mizez pe pedala, dar cum spune si AlBundy - diagnoza iti spune exact care e problema masinii tale

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

caldararuliviuionut

Am facut diagnoza si intradevar era problema la pedala a sters eroarea si nu a mai aparut, acum sunt la service si o sa fac o diagnoza sa vad daca a reaparut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu a mai facut probleme garantat ca nu a mai aparut nici eroarea, dar trebuie demontata pedala si curatata altfel nu ai nici o baza in masina. Stergerea unei erori nu inseamna remedierea defectului care a generat-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

SALUT AM SI EU O PROBLEMA CU UN VW BORA ,1,9,115 CAI COD MOTOR AJM IMI DA EROAREA 17958-P1550-11-00,IN SEARA ASTA UN LOG IN MERS SI AS VREA SA MA AJUTATI ,SA-MI SPUNETI CE ARE. NU STIU CUM SA ATASEZ LOGUL.

Modificat de cyyobyy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frumos log, speri ca nu te astepti sa ti-l interpreteze cineva in stilul in care l-ai pus! Exista topic dedicat de interpretare dar te rog, nu te prezenta cu mizeria aia acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MA POATE AJUTA CINEVA CA SA POSTEZ LOGUL CA NU STIU

Modificat de cyyobyy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!