Jump to content

Limp mode


claudiu_83
 Share

Postare recomandată

kosmyn_aurel89

sterge-le si vezi ce apare. prima eroare se leaga de supapa de control care comanda capsula vacumatica de pe turbo. a doua se senzorul de temperatura agent racire. a treia se leaga de debitmetru(posibil sa fie stricat) si de aceea sa nu mearga masina cum trebuie. si a patra nu ti-a citit cheia la o pornire(neinteresanta). ca idee: copie fiecare eroare in parte si da un "search" pe google despre ele.o sa descoperi multe. spor la citit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai corect - vezi dupa stergere ce erori mai apar - in felul asta vedem daca e o problema de natura electrica / cablaj, etc.... sau nu.

 

fa si un log in mers, sa ne uitam pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie careva daca atunci cand am limp mode la masina din semnatura,datorita electrovalvei n75(zic unii)...pot incerca cu alt n75 de pe un sharan tot din 2000?.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta cineva cu un cod la MAF passat 2001, motor avf, 6 trepte? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

(12) 071906461A       air volume meter / F >> 3B-1-400 000*

/ AVF,AWX

      air volume meter / F >> 3B-1-400 000*

/ AVF,AWX

(12) 074906461B
      air volume meter / F 3B-2-000 001>>*

/ AVF,AWX

      air volume meter / F 3B-2-000 001>>*

/ AVF,AWX

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc! Poate fi oricare dintre cele patru coduri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Este in functie de seria de sasiu...ai un cod incepand cu seriile wvwzzz3b1400000 si ai alt cod daca seria este de genul wvwzzz3b2000001...

Cele cu X sunt reconditionate de fabrica sau care se vand cu piesa veche la schimb...nu mai tin minte exact dar e o chestie de genul acesta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta cineva cu un cod la MAF passat 2001, motor avf, 6 trepte? Multumesc!

 

mergi si comanda un Pierburg - e mai ok la pret si mai rezistent la praful de la noi din tara...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

da. se poate @ vladymiru

Modificat de kosmyn_aurel89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut..masina imi da limp..geometria nu agata deloc...merge foarte lin ..doar ca am probleme la intercooler , adica furtunul ala nu etanseaza bine acolo si masina pierde multa presiune...pana acum a mers asa pt ca nu am avut timp sa remediez problema , dar nu imi dadea limp mode..trecea de 140 ..iar acum la 120 da in nas.. e din cauza furtunului acela de la intercooler ? si am mai observat ca actuatorul meu de la turbo nu opune rezistenta..nu simt forta arcului ala..e si asta o problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut pai rezolva intai problema cu furtunul de la intercooler pentru ca tubulatura trebuie sa fie perfect etansa...te-as indruma sal îei dela dezmembrari ca sunt mai bune decat astea noi iar cu actuatorul mai da cateva detalii ca din cate stiu nu este nici un arc pe acolo.bft

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca am ceva probleme cu puterea motorului.nu stiu ce se intampla trage destul de greu in toate trepte de viteze.in sensul ca apas acceleratia pana in capat si creste turatia greutreaba asta se intampla de ieri.tin sa mentionez ca mi-am ( tunat ) masina in sensul ca mi-a pus un electrician o rezistenta sau ceva in senzorul de temperatura motorina.oare poate fi si din cauza asta ? oricum o sa scot din senzor acea siguranta sa vad cum se comporta.ar mai fi ceva : la oprirea motorului ,acesta se scutura dar nu foarte tare.tijabde la actuatorul de la egr culiseaza ,deci nu e acolo problema.nu stiu ce ar putea fi.o sa le iau prin eliminare,dar astept si sugestiile voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand apesi pe tija actuatorului , in mod normal el ar trebui sa revina singur in sus...dar al meu nu face nimic..e pur si simplu de capu lui ..liber..tija aia e lasata la maxim in jos si geometria sta in pozitia deschis..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

@butco

posteaza un log pe canalele 3-10-11 aici sa vedem ce se intampla de nu trage iar cu opritul de se scutura posibil clapeta de shut off sa nu isi mai faca treaba cum trebuie 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate maine o sa verific daca tine vacuum valva shut off sa vad treaba cu scuturatul.am scos rezistenta din senzorul temperatura motorina.speram sa fie de acolo,dar nu e.totusi cred ca pierd vacuum pe la ceva furtunas subtire.nu da cu fum,deci nu e turbo sau furtunele de admisie.parca am masina de pensionari.saptamana viitoare o sa vina acasa un prieten si o sa fac si un log in mers.poate pana atunci gasesc si pe unde pierderea de vacuum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum am verificat.clapeta de shut off nu functioneaza.am scos furtunelul ce iese din senzorul de langa debitmetru(nu stiu cum ii zice) si care merge la actuatorul de la egr si nu simt la deget sa faca vacuum.de aici si pierderea de putere.lipsa turbo-ului ? acel senzor ar trebui sa faca vacuum sau care e principiul de functionare ? ce ar trebui sa fac ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

nu! pierderea este in alta parte. deci daca ai scos furtunasul care intra in supapa de vaccum care comanda tragerea clapetei shut off, e perfect normal ca pe timpul functionarii motorului sa nu aibe vaccum. acel senzor electric de pe carcasa filtrului de aer este conectat pe linia de vaccum in permanenta, DAR pe timpul functionarii motorului este inchis( nu perimte vaccum-ului sa treaca) iar la oprirea motorului este comandat de catre ecu sa fie deschis( sa treaca vaccum) ptr a trage clapeta de obturare pe admisie ptr 5 sec.

deci verifica urmatoarele : valva neagra de vaccum pe egr( lateral spre filtru de aer) face vid. - pune pe cineva sa opreasca motorul si urmareste daca senzorul comanda inchiderea clapetei. - pe timpul cand functioneaza motorul scoate furtunasul care intra in capsula turbo, vezi daca are vaccum(daca nu are vaccum verifici la intrare lui n75) si daca atunci cand il scoti se duce tija in jos. eventual te poti juca putin cu furtunasul, il bagi-il scoti in felul asta faci curse complete la geometria turbo(asta e un basic settings manual fara masurare de presiuni) - verifica daca pe timpul functionarii motorului are vaccum la egr(trebuie sa aibe suctiune sa iti traga degetul) daca nu are , te duci la acceleratie dai un "sprit" la acceleratie si verifici iar. daca nici acum nu ai vacuum verifici daca ai vaccum in senzorul n18 la intrare la fel - verifici stutul de la pompa tandem sa nu aibe joc.

Modificat de kosmyn_aurel89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

verifica in primul rand daca (ciuperca neagra din plastic) actuatorul clapetei de shut-off daca tine vacuum sau nu,daca nu tine atunci e sparta membrana din actuator o problema des intalnita,daca tine vacuumul atunci problema este ori electrovalva ori clapeta este blocata din cauza calaminei depuse ori ai vreun furtun de vaccum ciupit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar fi membrana sparta ar trebui sa faca urat (oracaie ).cel putin asa stiu.clapeta nu este blocata pt ca o pot culisa.azi nu am vrut sa fac verificari fiind Dumineca,dar marti ma ocup de ea.m-am uitat si pe schema de circuit a vacuumului si am inteles cum sta treaba o sa le iau pe rand incepand cu filtrul de aer

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce ai începe cu filtrul de aer?

Normal ar fi să începi de la sursa vacuum-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa pot sa umblu la actuatorul de la turbo...era mai mult o gluma.o sa verific mai intai daca am vacum la egr,pe urma la n18 si mai departe.cert e ca n 239 nu imi da comanda cand opresc motorul.tija shut off nu se misca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

eu nu ma refer la capsula de la egr aia horacaie...ci ma refer la la capsula neagra care are tija de actionare a clapetei de shut-off aia nu face in nici un fel pica si gata...ca sa iti dai seama ca este ok si nu are membrana sparta conectezi un furtun si tragi cu gura aer si vezi daca tine vacuum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu pot sa trag din furtunul ei ?de ce trebuie sa conectez alt furtun ?

Acea valva de shut off are treaba doar cu oprirea motorului fara sa il zgaltie ? Eu am probleme si cu pierderea de putere.nu mai intra turbo,deci cred ca nu acolo e problema dar o sa verific totusi si acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

este acelasi lucru  sau trebuia sa mentionez ce furtun sa folosesti.......al masini sau altul asta ma refer la problema cu opritul

iar problema ca nu trage masina ti-am zis intr-un post anterior ce trebuie sa faci si unde sa postezi ca sa ne dam seama de unde e buba

Modificat de gctinvalentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!