Jump to content

Limp mode


claudiu_83
 Share

Postare recomandată

Parerea mea este ca la relanti ai doar abur, nu e fum. Si la mine e aceeasi senzatie de fum cu miros innecacios. E doar abur din fericire. Mirosul innecacios se datoreaza in mare parte epuratorului care iti baga vapori de ulei in admisie. Cu fumul in sarcina verifica eventualele pierderi de presiune pe la coliere, tubulatura, intercooler. Pentru limp verifica toate furtunasele de vacuum si electrovalvele care actioneaza EGR, clapeta shut off si turbo. 

 

 

edit: Verifica si valva unisens de pe traseul de vacuum, daca nu tine presiune intr-o parte joaca-te cu ea cu wd40 si cu ceva neascutit umbland la membrana i o sa isi dea drumu.

Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta este adevarat, cand am dat tubulatura de la fitru de aer spre turba atunci cand am folosit Valvoline EGR&Turbo Cleaner am vazut este putin ulei, te intreb eu pe tine ce as putea face sa impiedic acest ulei

iti multumesc ca incerci sa ma ajuti sa rezolv cateva necunoscute

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ulei folosesti ? Pentru a impiedica acest ulei sa patrunda in admisie se foloseste un filtru epurator mai performant. Daca o sa cauti pe google catch oil tank o sa vezi despre ce vorbesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clapeta shut off am verificat-o si este ok

egr este ok

vacuum am verificat cu manometru si este ok nu sunt pierderi

sincer sa spun senzorul de presiune de pe admisie nu l-am gasit pe original, ma refer la cod cu cel ce l-am avut inainte pe masina

la turbo cand am curatat geometria si l-am montat la loc am schimbat actuatorul de pe alt turbo vechi, s-ar putea ca reglajul sa fie modificat

intrebarea este cum pot sa reglez ca sa fie in parametri actuatorul, cand l-am fixat am simtit o retinere, o tensiune, parca tija impinge putin bratul de la geometrie


doar Castrol 5w40 turbo diesel

asta este recomadat de catre VW

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauti aici pe forum si vezi cum se face un log in mers (pe canalele 003, 010 si 011) si il urci  in topic-ul log-uri turbina, egr, interpretari. Si acolo o sa iti zica cine se pricepe ce probleme ai. O sa se vada in log daca tija e reglata corect. Pana la urma ce ulei folosesti?

 

 

edit: Okey. Acum inteleg si sursa mirosului. Acelasi ulei il folosesc si eu si cu prima ocazie vreau sa scap de el. Am folosit pana sa se scoata de pe piata Aral 431. Era un ulei foarte bun si nici nu miroasea a chimicale la esapament. De cand cu Castrolul asta m-am pricopsit si cu mirosul.O sa pun Liqui Molly sau Motul. 

Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor, de curand am intrat si eu in cercul select al celor cu limp mode, mai precis mi-a intrat de 3 ori in modul safe. Singurele coincidente au fost motorina de la Petrom (de obicei bag de la OMV) si faptul ca temperatura apei la motor nu ajunsese la 90 de grade, era pe la 80. Limp mode-ul a aparut in urma unor accelerari bruste, pana pe la 100 km/h (mentionez ca am cutie DSG si eram in modul D). La tester mi-a aparut o eroare de tipul boost pressure dar din cauza nestiintei nu mi-am notat codul de eroare si nici exact cum suna eroarea dar mi s-a spus ca trebuie inlocuita electrovalva supapa supraalimentare si se rezolva totul. Am mai fost si la un alt service si fara sa o puna pe tester mi-au spus ca trebuie inlocuita geometria variabila. Nefiind specialist in domeniul mecanic, va intreb daca inlocuirea acelei valve ar rezolva definitiv problema si cam cat ar costa, eventual daca trebuie umblat si la geometria variabila. Va multumesc anticipat pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mergi la cineva sa faci un log in mers, cu VCDS-ul. In functie de valorile obtinute, vedem ce este de schimbat, curatat, etc....

 

poate sa fie o geometrie murdara - se poate curata/inlocui - recomand inlocuirea, nu e chiar asa de scumpa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Florin, chiar am insistat cand am fost la service sa facem un log in mers dar nenea mecanicul era convins ca este de la aceasta electrovalva. O sa fac un log in mers si sa vedem rezultatele. Ca sa mai completez putin, limp mode mi-a aparut aleatoriu, adica si inainte, si dupa ce am avut limitarea am mers si pana la 5000 rpm si nicio problema, am iesit si pe autostrada si am mers constant cu 150 km/h si tragea perfect, chiar daca nu sunt vitezoman  :) doar asa ca sa o testez.

Modificat de FanDinamo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, apropo de Limp modul meu,astazi sa rezolvat dupa multe treburi murdare pe la motor, dat jos turbina si curatat geometria variabila, montat, verificat furtune vacuum, am gasit cateva care mie mi sau parut mai vechi si am decis sa le inlocuiesc pe toate, am curatat EGR-ul, am schimbat senzorul de presiune de pe admisie, mi sa parut ca nu as fii curatat cum trebuie geometria am dat din nou turbo jos dar a fost ok doar partea unde se prinde actuatorul de clapeta era putin ruginita, am curat si gresat ca sa se miste mai usor, am montat totul inapoi, fum inecacios, din nou limp mode, am crezut ca ii dau foc,ultima operatiune electrovalvele, surpriza, N18 busit, membrana sparta, am schimbat electrovalva, bingo, masina rupe asfaltul de sub roti, dar totusi pana se incalzeste scoate ceva fum asa ca o ceata fina dar foarte inecacios, injectoarele le-am curatat cu solutie Wynns Purge injector Cleaner, acum valorile sunt sub 0.30 la relanti, am reglat syncro angle la 0.0, consum la relanti este de 0.60L per ora, ce pot sa spun ca inafara de acel fum sunt foarte multumit acum. Adio 2000-3000, doar 4000-5000 si flacari pe teava, hai ca am glumit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca e posibil sa fie doar aburi. Scoate fum si dupa ce ajunge la 90 grade?

Mirosul innecacios este posibil sa fie de la filtrul epurator care scapa vapori de ulei in admisie.

Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bunul meu prieten. Pot sa iti spun asa? am bagat masina in atelier, unde este cald si am pornit motorul rece si scoate acel fum ca o ceata si inecacios,dupa ce se incalzeste nu mai scoate fum sau daca sunt in mers nu am nimic in urma mea.Am scapat de Limp mode dar de fum nu


dami te rog un sfat in legatura cu acesti vapori, ce as putea sa fac sa nu mai am asa ceva,o solutie


intradevar ca am vazut pe tubulatura de admisie aer in turbina ca este mazga de ulei, ce ar trebui sa fac

Modificat de petre28
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta pe net oil catch tank. O sa gasesti multe informatii. Pentru inceput scote acel furtun care se duce din capacul motorului in admisie. Pune-i un dop pe admisie dara atentie sa nu iti traga turbina dopul ca o distrugi. La furtunul ce iese din capacul motorului poti sa ii pui un furtun pana sub masina(provizoriu) ca la dacii. Monitorizeaza daca mai ai miros intepator la esapament o perioada.

Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut si acel dispozitiv de separat gazele si uleiul, dar sunt pareri si pro si contra in legatura cu acel catch tank oil, cica acei vapori sunt bineveniti in partea superioara a pistonului pentru ungere, nu vad rostul pentru ca oricum nu stiu ce ungere apuca sa faca, doar se arde instant la compresie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti idee unde gasesc aceasta electrovalva supapa supraalimentare, vreun magazin online? Eventual sa imi spuneti daca mai are si alta denumire, am sunat in cateva locuri si habar nu aveau, imi tot spuneau ca turbosuflanta se vinde cu totul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Electrovalva COMANDA turbo. 

Aia sunt prafuiti rau. Cauta alt magazin care le mananca pe paine. Nu e o piesa rara.

 

La motorul de 1.9 se numea N75. Nu stiu la asta de 2 litri.

 

Ceva de genul: http://www.darksidedevelopments.co.uk/products/audi-a4-a6-1-9-2-0-tdi-boost-control-solenoid-8e0-906-627-c.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut azi log in mers si s-a vazut o presiune in turbina putin mai mare decat cea normala dar fara limp mode sau alte erori. Am mers cu viteza 3 la 4.000-5.000 de turatii si s-a comportat normal. Concluzia celui care interpreta datele testerului este ca geometria se poate bloca cateodata si imi da acest limp mode, in rest nu ar fi probleme legate de valve, poate eventual vreun furtun crapat dar la cum tragea la 4.000 rpm, mai putin probabil. In schimb, chiar daca este offtopic, am descoperit valoarea la injectorul de la cilindrul 4 de + 1.5,  inca in limitele acceptate dar nu este chiar de bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor!

imi poate spune cineva care unde sa insist cu verificarile pt eroarea:

 

00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent

 

mentionez ca masina nu ia limp si merge bine..

din ce am citit trebuie curatata turbina, adevarat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai eroarea asta, nu e obligatoriu sa iti intre in limp mode, dar nici de tras nu trage la randamentul ei maxim.

 

verifica furtunasele de vacuum si N75-ul, actuatorul.

 

in cel mai rau caz, trebuie curatata turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci a ramas turbina...

furtunasele schimbate, ce nu s-a schimbat s-a verificat, tija deblocata, actuatorul verificat, n75 schimbat....

 

si daca ii fac vro 100 km cu schimbat pe la 3500-4000 rezolv ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea cred.... daca restul verificarilor le-ai facut, N75 lucreaza bine, atunci jos cu turbina si curatata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina lui nu are wastegate ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai e mai usor de curatat, trebuie verificat vacumul sa fie in parametri ca degeaba merg toate alea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect... dar daca a zis ca a verificat si totul e ok...banuiesc ca a pus vacuumetrul ... ca asa se face treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!