Jump to content

Limp mode


claudiu_83
 Share

Postare recomandată

Marian_dragota

Am verificat, membrana pare sa tina presiunea, in momentul in care trag aer din actuator tija ramane sus cat timp tin presiune,iar n18 pare sa dea vacum normal, doar ca la de la n75 nu mai vine deloc vaccum spre actuator. nu prea mai stiu ce sa ii mai fac...pe tester imi da probleme circuit vaccum iar furtunele de vacum se sparg in draci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunele se sparg la varsta lui b5, eu am schimbat toate bucatile de furtun si parca e alta masina, verifica si stutul pompei tandem, poveste veche. Se gaseste furtun, nu este o avere...

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunele de vacuum se sparg, deoarece.... probabil.... le inlocuiesti cu tot felul de furtunase care nu sunt originale.

 

pana acum, nu am gasit altele mai rezistente decat cele OEM.... asa ca, fa un efort si cumpara originale.

 

verifica linia de vacuum pana la N75 si vezi unde se pierde - poate sa fie chiar si linia de plastic gaurita....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marian_dragota

ms...o sa schimb azi toate furtunele de vacum cu unele pe origina, verific si linia de plastic si stutul de la pompa tandem si revin cu detalii.( unde gasesc si eu o schiema pentru vacum la motor AVF, 131cai?)

Modificat de Marian_dragota
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am atasat diagrama vacuum-urilor

 

circuitvacumturboTDI.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FLORIN si pt motorul meu non pd imi poti da aceasta diagrama?

Modificat de FanBarcelona
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este aceeasi....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marian_dragota

salut.  Am schimbat toata tubulatura de vaccum, stutul de la pompa tandem avea joc, masina merge aproape normal insa acum imi intra in limp mode dupa 110-120km/h daca merg normal sau in turatie dupa 140km/h, si automat raman fara vaccum pe n75 spre actuator. Opres si repornesc...totul revine la normal. poate sa fie debitmetrul? Ideei?

Modificat de Marian_dragota
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ori mai agata geometria sau este dereglata tija actuatorului, ori mai ai vreo spartura mica la vreun furtun pe admisie si nu se observa pe loc fara sarcina. Trebuie sa faci un log in mers...si intercoolerul poate avea fisuri mau neetaseitati, atentie la uleiul acumulat acolo.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am montat astazi si debitmetrul..nici o imbunatatire...am pus mecanicul la verificari suplimentare dupa ce am dat o tura cu el sa vada cum se manifesta fenomenul limp mode..

 

cu debitmetrul schimbat (pierburg) si nici un rezultat, s-a mai verificat iarasi turbina..deoarece in mers pana la 2200/2400 ture merge apoi nu se mai aude ... s-a constatat ca, in termenii mei, chestia acea de sub turbina rotunda (ar actiona turbina) ca o conserva in care intra un furtunel mic ca la egr, dintracela panzat, nu functioneaza; plus ca geometria agata/atinge...la relanti se aude un mic fosnet metalic...si s-a mai verificat cu o lampa de control un senzor(partea electronica), si nici acela nu merge...

 

 

revin iarasi cu intrebarea; daca vreau sa pun o turbina cu geometrie variabila, eu avand cu geometrie fixa, ce altceva mai trebuie sa schimb...din ce am mai citit intercoolerul, ceva la evacuare...altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum depinde si de ce turbina vrei sa pui.... difera la conectica furtunelor, etc.... altfel, dupa ce o pui, trebuie sa faci si o resoftare, ca sa beneficiezi de toata puterea turbunei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se va pune ori avf ori avb..cea de 131 cai mie mai la indemana...insa am nevoie de tot ce va trebui pentru a face acest transplant..

 

am luat in calcul si resoftarea....sunt interesat sa vad cam la ce suma se ridica operatiunea sa stiu daca e rentabil...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai luat in calcul ca turbina cu geometrie fixa este comandata de presiune si cea cu geometrie variabila este comandata de vacum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pavy, vino si cu solutia, ca nu am idee de ea...

 

iar daca stii, zimi tot ce trebuie modificat ca sa functioneze ok.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema ta nu e nici de la turbina si nici de la MAF. Cred ca ECU face niste calcule eronate din cauza ca "vede" o presiune atmosferica de numai 690 mbar in loc de 989mbar. La un motor de 90cp, la full throttle, harta turbo (map specificat) ar trebui sa aiba o valoare de aprox. 1950 mbar (iar tu ai numai 1400). Daca adaugam diferenta care lipseste la presiunea atm. de aprox 300 mbar si la map specificat, vom vedea ca presiunile (actual si specificat) se echilibreaza. Parerea mea. :blink:

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sustin ce spune cuiuda. Am avut aceeasi problema ca tine la un AHU de 90 de cai. Tu ai aceeasi presiune atmosferica peste tot. 

Uite cum faci. Desfaci ECU( cutia de metal) si acolo o sa vezi un furtunas ce e conectat la un sensor negru lipit pe placa de baza. O sa vezi ca acel furtunas scapa ulei pe langa el. Inlocuieste-l sau strange-l bine la capete cu ceva...o sarmulita provizoriu. Sterge si carcasa ca sigur e plina de ulei. Eu cred 100% ca de aici e problema. Astept vesti bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, colegi, ms de sfaturit; saptamana viitoare o sa merg la mecanic special pt treaba asta..o sa revin atunci cu noutati..

 

totusi turbina, zic ei, nu se invarte usor, atunci cand misca de acele pale..

si daca scoate un mic suerat la relanti, datorat faptului ca atinge, sustin mecanicii, e ceva grav?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca palele ating de carcasa, e foarte grav.... nu grav. Oricand se poate face praf... si de aici mai departe.

 

Totusi, poate nu este asa ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

1 fault found

17958 charge pressure: control deviation

p1550 08 00 control limit surpassed.

 

Va salut, asta era eroarea care o aveam si masina intra in limp mode. Am ascultat sfaturile lui Florin si am curata turbina care avea geometria partial blocata si acum am scapat de limp mode.

 

Astazi am facut un log si va rog sa-mi spuneti daca valorile sunt bune. Mentionez ca maf-ul l-am schimbat ptr ca cel vechi s-a stricat si l-am inlocuit cu un altul insa nu se potriveste la cod ( cod maf defect f 00c 2g2 027 si cod maf aflat pe masina f 00c 2g2 055) dar eu nu simt diferente intre cum tragea inainte si acum.  Va rog sa-mi spuneti daca e nevoie sa inlocuiesc maf-ul.

 

Va multumesc, toate bune!post-109688-0-80350500-1381252923_thumb.

Modificat de ktalinn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valorile sunt bunicele, dar nu cum trebuie.... pune un MAF compatibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna, este prima oara cand sunt pe acest forum si incerc sa incurc cat de putin si sa descurc cat mai mult, sper sa gasesc intelegere si indrumare.

Problema este -am un Passat de 131cp motor AWX, la primul contact daca incerc sa trec de 3000 ture/min motorul imi intra in Limp Mode, iau contactul in mers si il pun inapoi si dupa aia pot sa fac ce vreau cu turatiile, imi trece peste 3000 chiar 4000 sau 5000.

Am dat turbo jos si am vazut ca era cam murdar, l-am curatat si l-am pus inapoi, a functionat ok vreo luna, dapa aia la fel, din nou aceeasi operatie-jos curatat-sus.

Am pus VCDS-ul sa sterg erorile si cu un drum sa verific parametrii, aici a fost ce a fost.

Injectoarele parametrii aiurea  Senzorul de unghi pe axul cu came aiurea  Consum in relanty aiurea 

Am reglat cu ajutorul VCDS-ului Senzorul de unghi(Avansul) la 0.0

Am curatat injectoarele cu Wynns Purge Injector si au scazut valorile la toate cele 4 injectoare la 0,12-0.24-0.24-0.20

Am reglat relantiul si am coborat turatiile 800 ture/min consumul a scazut de la 0.98L/H la 0.64L/H

Am curatat EGR-ul si Turbo-ul cu motorul pornit la 80C cu Valvoline EGR&Turbo Cleaner Spray

Acum are un relanti frumos nu trepideaza , nu consuma ulei, are un consum de motorina decent, ce sa spun, perfect, dar Limp Mode la prima cheie si plus un fum inecacios incontinuare la relanti

Nu mai stiu ce sa mai fac

Care va dati seama ce ar fi ajutati-ma

Este pacat sa-l duc la fier vechi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La prima cheie astepti sa ajunga apa la 90 si dai talpa ?

Cum arata fumul la ralanti ?

In ture mai mari, pe loc, scoate fum ?

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   -Sincer la prima cheie nu, pornesc motorul, astept cu el pornit la relanty cam 40-50 sec dupa care plec.

   -la pornire la rece chiar la start scoate mutisor fum cu putine trepidatii si o pornire un pic cam greoaie cand este frig afara, dupa care deabia se vede cam 2-3 minute dupa care se intesifica si este putin inecacios

   -daca apas acceleratia fumul dispare, daca il turez mai tare cam pe la 4000-4500 rot/min incepe sa scoata fum mai dens de culoare neagra

   -inaite sa fac curatarea injectoarelor am facut o verificare la ele cu VCDS-ul cu cineva care a lucrat in reprezentanta Vw, si mi-a spus cum ca un injector are valoare mare +1,7 fata de celelalte care lucrau la valori cu zero, este vorba de injectorul 4, le-am curatat si valorile sau uniformizat, toate cele 4 lucreaza cu valori cu +0 si -0

    -a mai fost vorba si de avans sau Syncro Angle ca este la -2,2 kw +1,2 ATDC,valorile ar trebuie sa fie mai apropiate de 0, ceea ce am facut si am reglat Syncro-ul pe 0.0


valorile astea sunt dupa ce am curatat injectoarele inainte sa reglez Syncro-ul la 0

doar ce am modificat relantiul cu VCDS in prima poza 819rot/min si a doua 798rot/min

cred ca injectoarele nu au nimic si ca lucreaza ok

turbina am curatato de doua ori

ramane sa verific bujiile

filtrele toate le-am schimbat dupa operatia de curatare a injectoarelor

ce ma deranjeaza este Limp Mode la prima cheie si fumul putin inecacios la relanti

post-129749-0-49441500-1388222956_thumb.

post-129749-0-87708400-1388223038_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am conectat laptopul prin obd cable la masina, am pornit VCDS , de reglat avansul l-am reglat mecanic am desfacut putin cele trei suruburi de 13 de pe fulia axului cu came, cu VCDS doar am verificat valorile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!