Jump to content

Limp mode


claudiu_83
 Share

Postare recomandată

nu cred sa fie furtun ca am bagat aer pe instalatie si nu rasufla pe nicaieri si se aude cum lucreaza senzorii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Partea cu nu cred e ......... ca se aud senzori care de obicei nu se aud nu e de ajutor.

Scanarea e sfanta daca vrei sa rezolvi ceva. Asa cu cred ca, nu cred ca....... 

Modificat de robert r.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logul in mers e sfant. Senzorii cum se aud? canta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cum am spus 2 din 3 senzorii sunt noi nu am 500km cu ei si cand bagi aer se aud cum trece aerul prin ei .se aude ceva ca supape cand se inchid si deschid la presiune mai mare, am sa fac un log maine, dar nu spun cu rautate mai bine la reprezentanta la bulgari.

(am facut acelas test cu aerul cum m-ia facut cei care mi-au reglat turbina in bucuresti)

aceste sait m-ia fost de ajutor in alte probleme

va multumesc de amabilitatea cu care mi-ati raspuns dar ............

cu respect tfkas(adrian)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzori= electrovalve?

Nu se baga aer sub presiune in ei, electrovalvele lucreaza pe vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus vagcom astazi pe masina si a gasit N75 semnal intermitent sau inplauzibil in traducere

singura eroare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte bine. N75 este electrovalva care comanda geometria variabila la turbina. Nefunctionalitatea ei duce la limp mode. In cazul tau ar trebui sa verifici pinii din mufa electrovalvei, integritatea firelor din ecu pana la electrovalva si pinii din mufa de la ecu mai ales daca am mai fost umblat pe la el. Desigur si electrovalva poate fi defecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat ce inseamna mufe si furtune de la electrovalve si am gazit T-ul de la senzorul N18 crapat(fisurat)

atasez un print

acum se infige ca odinioara :D  in a4a te baga in scaun

post-43355-0-71579800-1374592583_thumb.p

 merci tuturor de ajutor

cu respect tfkas (Adrian)

Modificat de tfkas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am curatat si egr..nici o imbunatatire simtitoare..la fel..cu totate ca furtunasul de la egr era crapacios, si am inteles ca egr nu functiona...

 

totusi mentionez o chestie...dupa ce fugaresc putin masina in tr 2 si 3 merge pana la 4000 ture si mai duce..buba e ca in tr 4 si 5 la 3000-3200 gata, moare...

 

nu pot sa fac scan ca a murit si laptopul...insa cum se poate verifica maf ? avea valori mult peste la ultimul scan..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

de  jumate de ora incerc sa modific logul cu excel...mi se pare ca dupa ce dau save e la fel..

 

am  nevoie de putin ajutor...

Modificat de FanBarcelona
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune-l aici ca ti-l aranjez eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e tot ce pot face..il am in format csv si nu merge..

post-105026-0-73850700-1375963371_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce nu poti face cu csv-ul ? Poti sa-i dai ''save as'' ...xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am inteles din start ce voiai sa modifici.

Da, este bine si asa, puteai sa alegi la save as din lista format xls.

post-82361-0-01645800-1375969554_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cand lam deschis cu excel asa a ramas..am citit un tutorial si am urmat pasii de acolo insa cand dadeam save ramanea la fel..

 

totusi ce e in neregula cu motorul meu, ma ajuta cineva cu interpretarea acelui log?

 

p.s. nu am xls.

Modificat de FanBarcelona
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debitmetru e cam obosit e sub valori iar presiunea in turbo e mai mare decat iti cere iar ECU incearca sa iti regleze presiunea. Nu ai luat nici un limp pana acum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

xls = excel

Din ce vad acolo se pare ca turbina da mai mult decat trebuie. Nu sunt sigur de MAF, dar nu arata cum trebuie. Daca egr-ul este plin de mizerie si are diametrul ingustat poate sa dea alte valori maf-ul. In rest..mai asteptam pareri.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

debitmetrul - sa zicem la limita, unul nou nu ar face rau.... turbina=asa este - suprapresiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

limp imi da si ma irita la culme, in depasiri ma gandesc de 2-3 ori daca sa ma bag sau nu..cu a 3 a daca a trecut mai mult de 30 min de cand e apa la 90 am baza..in a 4 a pe la 2800-3000 ture e gata...e foarte iritant..

 

egr a fost curatat acum 2 saptamani, si mi s-a zis ca erau depuneri si ca nu mai lucra..spre galerie se vedea ceva depuneri, la fel si spre conducta metalica ce duce spre turbina...insa depunerile, mi-a zis mecanicul ca, nu sunt de speriat.

 

app..furtunul ce intra in turbina , care merge si spre debitmetru si egr, la partea dinspre turbina, unde are colierul mi se pare putin, ca si cum sa dat cu o lama insa nu la patruns...eu zic ca nu are nici o pb, insa totusi astept si parerea voastra..

 

ms de sprijin..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca era fisurat iti scapa pe acolo aer si fasaie, verifica geometria variabila daca e blocata sau agata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa fac si asta, insa nu prea curand..din pacate nu este mecanicul disponibil...intre timp voi lua un debitmetru nou...revin cu noutati dupa ce il voi monta..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Marian_dragota

salut.

stie cineneva sa imi spuna si mie de ce imi da limp mode, iar dupa ce intra in limp raman fara vacum pe furtunasul de la n75 la actuator. precizez ca am inlocuit atat n75 cat si n18 ca ale unui prieten si face la fel, tutbina curatata.   nu pot sa imi dau seama de ce ramane doar pe n75 fara vacum.+..de la n18 vine vacum normal.

sa fie oare debitmetrul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica sa nu ai membrana sparta la actuator. Nu sunt sigur dar incearca totusi verificarea. Spun asta pentru ca la mine N18 se comporta asa: in timpul fuctionarii la ralanti, daca scot furtunul de la capsula egr vacumul dispare pana la urmatoarea pornire. Probabil n18 se blocheaza datorita diferentei mari a presiunii de lucru, de la -1 la 0. Daca membrana este sparta fenomenul ar fi identic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!