Jump to content

Limp mode


claudiu_83
 Share

Postare recomandată

Sper sa nu se fi discutat si in alta parte problema mea... si daca este asa i-mi cer scuze anticipat, dar chiar nu am idee de cum si pe ce criterii ar trebui sa dau search pentru a gasii raspunsuri la problema mea... asa ca m-am decis sa deschid un nou topic.

Din senin masina mea nu s-a mai accelerat... mergeam relax pe drum si cand sa depasesc un tir ma trezesc ca eu apas pe acceleratie si masina nimic... nu raspunde. Am apasat ambreiajul si am apasat din nou pe acceleratie... cu ambreiajul apasat se tura normal. Dupa ca am lasat ambreiajul am mai incercat si se accelera foarte foarte greu. Am tras pe dreapta, am oprit motorul si am repornit... totul normal... :P :P . Am mai mers ceva si iar s-a intamplat acelasi lucru, dar de data aceasta se accelera, mai greu decat de obicei, da se accelera. Am oprit din nou motorul si am repornit. Din nou lucrurile au revenit la normal. De atunci am mai facut in jur de 800 Km si nu am mai patit nimic... merge ok. Ce poate sa fie?... ca tare m-am mai speriat!!!

Mentionez ca inainte sa patesc asta am tras putin de ea, in sensul ca scimbam vitezele pe la 3500 --- 4000 rot/min pe niste dealuri pe drumul dispre Oradea ---> Cluj... ei poate nu chiar 4000 rot/min da acolo pe la 3500 :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca trebuie sa ai o eroare stocata, cel mai posibil pozitive deviation, ceea ce ai simtit era un limp mode

de obicei cauza este depunere din turbina de la mecanismul vaelor

uite si linkul unde sa mai discutat asta http://vwforum.ro/index.php?showto...312&hl=depasire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ahhh... deci asta este "vestitul" limp mode. Acuma eu nu ma prea pricepsa va spun drept la motoare, dar am sa-i fac un test si sa vad ce problema are.

Rog pe cineva din zona Aradului sau Zalaului daca ma poate avuta cu un test.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

Am masina din semnatura.

Mi-a intrat si mie masina in limp mode de 3 ori in ultima luna.

Ultima data am vrut eu sa imi confirm faptul ca imi intra in limp mode. Am accelerat, am schimbat vitezele pe la 3000 rpm, si daca imi aduc bine aminte, in a 4-a, pe la 120km/h am intrat in limp mode.

De asemenea am observat ca in aglomeratie, cand se circula bara la bara, cateodata imi ramane blocat turometru pe la 1100. In mod normal sta la 900. Revine la turatia normala cand bag in viteza, plec de pe loc si ma opresc.

Trebuie sa fac neaparat un test cu VAG-COM sa vad ce probleme are. Ma poate ajuta cineva din Timisoara cu un test?

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca trebuie sa faci neaparat testul... da bineinteles ca este de preferat daca ai posibilitatea... eu nu i-am mai facut nici un test si m-am dus la mecanic, mi-a curatat turbosuflanta si de atunci nu mai am nici o problema... acuma ce sa-ti zic aproape sigur ca trebuie sa-ti cureti turbo daca ai limp mode... da repet un test cu VAG COM nu strica... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spune-mi si mie te rog, cam cat costa o curatare de turbosuflanta si daca e asa de complicat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai complicat nu stiu daca este, dar este foarte important sa te duci la un service serios si implicit la un mecanic ca sa stie foarte bine ce face... nu unul care sa faca practica pe masina ta. Eu nu am stat langa mecanicul meu cand a curatat-o... poate si din cauza ca am incredere in el :beerchug: , operatiunea a durat in jur de 3...4 ore si singura problema care a intampinat-o tipul a fost cand sa desfaca conducta de ulei care intra in turbo... cica are un cap conic si ii era frica sa nu se deterioreze. Pretul a fost de 2,5 mil si in cazul meu chiar a meritat... :wacko: se simte diferenta dupa curatare. Cam atat... numa bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci mult de informatie! Nu ma deranjeaza asa 'tare' dar cred c-ar trebui s-o fac si eu curand! Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine imi poate recomanda in Timisoara un mecanic bun la care pot curata turbosuflanta?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ZuZik: contacteaza-ma si se va rezolva 100%. Nr. meu de tel. este 0722969891.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salutare!

Se pare ca problemele incep sa apara din nou.

Alimentez, merg 3,4 km si observ ca dintr-o data masina nu mai trage (aveam 2800/rpm ma pregateam sa schimb din viteza 4 in viteza 5). Schimb din viteza 4 in viteza 3, la fel, masina nu mai vroia sa mai traga.

Opresc, ma uit la motor cu gandul ca imi sarise vreun furtun de la turbo.....nimika. Am turat, motorul mergea normal, turbina mergea (s-a auzit suieratul acela specific VW-urilor).

Opresc motoru, stau 10 minute, pornesc si obs ca isi revenise, mergea normal. Bucuros ii dau putzina forja si pe la 3000/rpm mi se taie aceasta "forja". Opresc motorul 10-15 minute, dau sa plec mergea bine. Ajung la destinatie dar nu am mai sarit de 2000/rpm.

Ii fac un test si accelerez peste 2000/rpm, aceeasi simtoma, dar de data aceasta cand ridic capota simpt un miros de ars (de fire arse).

Intreb mai multi prieteni si unu din ei spune ca e debimetru de aer....

Astea sunt simtomele de la debimetru de aer????

Voi ce parere avetzi???

Multumesc!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@barbut din cate stiu paraca am vb de aceasta prob cu tine :Driver: deci veni vremea sa cureti turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut cipos!

am avut probleme inainte cu furtunul in forma de S care intra in turbo mi s-a spart, dar l-am inlocuit.

oke, curat turbina, dar mirosul de ars (de fire incinse) care se simtea bine atunci cand am mai mers circa 2km desi imi dadusem seama ca masina nu mai tragea......si in cei 2 km am avut 0.5 km de panta???

asta de la ce-o mai fii??

unii zic ca ar fi debimetru de aer!!! ca nu-si mai faced treaba cum trebuie.....nu stiu ce sa zic.....o sa merg cu ia la mecanic zilele astea.

ciudat e faptul ca daca nu-i dau peste 2000/rpm masina merge normal (adica are vana, trage).

si azi am plecat cu ia la munca si a mers fara probleme.....insa nu mai mult de 2000/rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci daca era debitmetru masina era puturoasa inconmtinuu, nu ramaneai deodata fara putere, sa nu accepti ca e debitmetru dus ca te va pune sa cumperi altul degeaba, nici electrovalava de comanda a turbinei ca si pe aia o cumperi degeaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oke am inteles ideea cipos. Ce-mi recomanzi? sa-i curat turbina mai intai?si apoi sa vad cum se comporta??

Am vorbit cu mecaniu si m-a sfatuit sa ma duc sa-i fac o verificare pt partea electrica (pt ca i-am zis ca mirosea a ars), debimetru si turbosuflanta. Ai idee la ce fel de test se pune pt a verifica debimetru si turbo?

Daca va trebui sa-i curat tubina, va trebui sa ma interesez pe la baieti prin rm. valcea (oras in care locuiesc), pt ca am dat tel la reprezentanta VW si m-au speriat cand am auzit pretu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probail, zic eu e debitmetrul de aer. Pana in 2000 rot/min e normal ca masina sa mearga normal, pentru ca abia pe la aceasta turatie(1800-2000 rot/min) incepe cuplul maxim. Deci pana aceste turatii nu intra in functiune turbina, de aici si posibilitaea ca aceasta sa fie infundata sau muradara de calamina(lucru care se intampla daca mergi cu motorul subturat). Deci s-ar putea(sa speram ca nu e cazul) sa fie ambele problema.

Succces!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am patit si eu dar de cand am inceput sa ii bag motorina EFIX si bagat talpa masiva mai ales incepand cu treapta a 3-ia si turata pana aproape de 4000rot si dupa ceva timp a incepu sa traga de parca era noua, nici in limp mode nu mai intra( adica acele taieri de putere ale masinii) si merge mult mai frumos. La mine parca nu se mai aude asa de tare si frumos turbosuflanta(turbina sau ceea ce face acel sunet frumos), ma gandesc ca o fi imbacsita si mai face si ea ce poate.

La mine in oras nu se baga nimeni la curatat asa ceva. La reprezentanta cat o fi pretul?

Si referitor la ceea ce a zis mai sus "barbut" cum imi pot da seama daca trebuie curatata neaparat sau mai merge asa turbina???? Este pe vreun site explicat si mai ales cu poze cum se poate face acesta operatie de curatare a turbinei, sau aveti voi prin calculator asa ceva????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce se intampla (parca n-ar fi avut nimika)????

azi am plecat cu masina la munca (de 2 zile nu o mai pornisem). pe seara, cand m-am intors, mi-am zis sa-i dau putzina "forja" sa vedem cum se comporta. am iesit din oras si am iceput "sa ma dau la ea", adica schimbat la 3500rpm, 4500rpm si aproape pe rosu (asta in viteza 3, 4 si 5 ). MASINA S-A COMPORTAT CUM NU SE POATE MAI BINE, ADICA FARA PROBLE. Tragea de la 1000rpm pana la 4500rpm fara nici o problema. Am oprit de 5, 6 ori placat de pe loc usor apoi in 3 , 4, 5 schimbat aproape "blana". Am mers cam 15KM in aceasta "forja" si nu am avun nicio problema.

POATE CINEVA SA-MI SPUNA CE S-O FI INTAMPLAT???

ESTE POSIBIL CA PROBLEMA CARE AM AVUT-O SA REAPARA????

P.S. CAND AM AVUT PROBLEME CU IA AM UITAT SA VA SPUN CA ACESTE PROBLEME AU APARUT DUPA CE AM ALIMENTAT DE LA OMV CU SPRINT DIESEL (numai daci alimentez). Poate sa fi fost si ceva de la motorina asa cum a zis si "martug"????

Voi cu ce alimentati?????

Multam la toti care si-au dat cu parerea!!!

Modificat de barbut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana sa dau si eu de forum mergeam la fel si la undrum de baia mare dus intors nu a mai facut problemem dar dupa 2 saptamani a revenit problema si pateam la fel daca stateam mult in buc, cand plecam pana la piatra neamt se comporta perefect pana revbeneam in buc si staeam un puc cu ea in traficul de aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sa tin cont de asta "cipos".

am sa merg in fiecare zi cu ea (cate 15-20KM in "forja") sa vedem cum sa comporta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu tot de la OMV bag si azi am patit si eu aceeasi treaba, parca am un cal putere. Eu am bagat de la OMV de cand am luat masina din vara si pana acum nu am avut nici o problema. Oricum cam cat costa curatarea turbinei? aveti idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

100 de euro :) ,dar nu e o simpla curatare, trebuie refacuta planeitatea la geometrie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

100 de euro :) ,dar nu e o simpla curatare, trebuie refacuta planeitatea la geometrie

ok. Acum inca ceva as vrea sa te mai intreb: Se poate intampla ceva grav la motor daca nu o faci imediat? Sau banuiesc ca la un moment dat nu mai poti circula cu ea, nu? ce riscuri sunt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!