Jump to content

Ce Modificari Putem Face La B6 Dupa Ce L-am Cumparat


Burady
 Share

Postare recomandată

De lasat nu prea se lasa deloc scaunul sport. La decizia de a vinde masina care am avut-o inainte (Megane) a cantarit tare mult faptul ca scaunul ma deranja rau. Marginile sezutului erau ridicate si presau puternic (mai ales pulpa piciorului stang). Ajunsesem ca dupa un drum mai lung imi amortea piciorul (probabil ca sangele nu circula tocmai bine).

Acum la Passat-ul din semnatura nu mai am probleme asta. Scaunul este foarte confortabil. Nici nu mai vreau sa aud de scaune sport.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine si-a montat senzori de parcare originali/aftermarket si si le-au adaptat la un RCD310 / RCD510 ?! ( adica sa-ti arate ca si cum asha ar fi venit masina )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai, referitor la scaunele sport nu cred ca se poate realiza schimbarea care o vrei tu, si sincer nici nu cred ca merita, marginile sezutului se vor lasa, "adica iti vor face loc" pana la urma, scuze, nu am stiut cum sa explic altfel. Singura problema va fi eventual o uzura prematura a tapiseriei la zonele de contact, dar daca masina e pe firma ,acest lucru nu te va deranja foarte tare.

Personal inteleg foarte bine problema ta si nu ma pot abtine sa nu zambesc, eu am 1.80 si 70 kg si scaunul (mai ales in anotimpul rece) efectiv "ma strange in brate". (sper sa nu fie interpretat ca un fetish, sunt o persoana cat se poate de normala :Driver: ). Scaunele in configuratia sport cu combinatia piele/alcantara, cu modalitatile de reglaj, incalzite (oferite standard pe o varianta de echipare) mi se par remarcabile si sunt unul din acele lucruri care arata ca pe langa aspecte economice, la VW inca se iau decizii si se fac masini pentru cei carora le place sa conduca.

Cat despre scaunele "sport" de la Megan, lol... ma abtin sa zic altceva :) in afara de faptul ca ala e interior de compacta, nu de clasa medie, deci comparatia e din start nepotrivita, iar scaunele de pe comfortline sunt intr-adevar confortabile, dar doar atat.

Modificat de konti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc tuturor celor care sunt alaturi de mine in greaua lupta pe care o duc cu scaunele sport :). Am cumparat deja o husa cu masaj si incalzire din Cora cu 125RON si atenueaza foarte mult problema lateralelor scaunului Sport dar introduce o problema noua: ma ridica cu vreo 2-3 cm si ajung sa dau cu capul in tavan (chiar daca scaunul este lasat la maxim in jos!). Deci trebuie sa iau o decizie: dau cu capul in tavan sau ma apuc sa slabesc vreo 20kg sa incap in scaun :)? Decisions, decisions! O sa mai astept sa vad daca am ocazia sa-mi schimb masina cu totul si o sa comand una in echipare Comfort. Nu inteleg de ce VW nu ofera optiunea de scaune Comfort pe echiparea Highline, doar au varianta de echipare Sport pentru cei care nu accepta nimic altceva decit scaunele Sport. E o dovada de rigiditate in gandire tipic teutona. Sunt de acord ca senzatia oferita de scaunul Sport e foarte placuta (si sunt o persoana cit se poate de normala :) ) dar daca are impact in starea de confort la drum intins atunci e cazul sa cedez placerea contra confort si sanatate a circulatiei sanguine!

:Driver: Ca o constatare, VW a scumpit pretul la Passat-uri, cel putin la Highline l-au marit cu vreo 400 de EURO. Sa fie de vina criza financiara si scaderea cifrelor de vinzari?!

Modificat de MihaiMihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D Cred ca solutia optima pentru tine e noul Superb :blush: (scaunele sunt exact ceea ce cauti tu, destul de bine profilate dar mai largi. si nici masina nu e rea :) )

Modificat de konti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu as da banii pe Superb... Cum e Loganu' pentru Renault asa e Skoda pentru VW. Nu vreau sa supar pe nimeni, e doar o parere. :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu as da banii pe Superb... Cum e Loganu' pentru Renault asa e Skoda pentru VW.

Cu toate ca suntem OT, lucru pentru care imi cer scuze, dar impresia ta este complet gresita, dupa parerea mea. Daca vrei sa discutam exista topic dedicat Superbului, sau putem deschide altul de versus, dar, sincer, mie mi se pare peste Passat B6. Cum am mai spus, parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a stopa directia :blah: in care merge discutia, va spun ca nu pot sa-mi schimb Passat-ul decit cu un BMW Serie 3 (care este prea mic pentru mine si familia mea), A4 care este prea scump pentru bugetul alocat si Mondeo care cred ca este inferior calitativ Passat-ului, asa ca tot un Passat o sa iau dar cu scaune Confort. Dar cred ca ar fi interesant un topic cu VW versus Skoda :). Parerea mea !:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(...) A4 care este prea scump pentru bugetul alocat (...)

Noul model B8 ?:blah: sau ?!:)

oricum succes in alegerea facuta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa Passat nu merge decat Mercedes sau BMW. Putem aprecia cel mai bine o masina dupa valoarea ei de revanzare. Piata spune totul. Ma opresc aici, nu doresc sa intru in polemici. Fiecare isi cumpara masina care ii place, pe care si-o permite si care-i satisface nevoile (vrea confort, eleganta sau sa care varza...). Frecvent vedem pe strada masini pe care le apreciem drept foarte urate si cu toate acestea le cumpara cineva. Eu prefer marcile consacrate.

Revenind la topic - modificarea pe care o voi face dupa 5-6000 km - chiptuning pentru a mari puterea motorului la 140 caluti. Nu ca as fi un impatimit al demarajelor in tromba ci pentru mai putine emotii la depasirile mai stranse (tiruri etc.).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze de off-topic, dar nu pot sa nu remarc ca romanul sufera de mania depasirilor. tot ce isi planuieste la masina roieste in jurul manevrei de depasire. motorul il alege ca sa duca depasiri, sa aibe parbriz mare sa se vada in depasiri...so on. Ciudat, pt ca in 10k de km am depasit de vreo 10 ori, si atunci doar cand nu am vazut nimic din fata. Sa fiu eu un mic fricos? Adevarat ca veneau din spate smecheri grabiti, si chit ca mergeam cu 110, mult peste limita de 90, tot eram depasit. Romania, tara depasitilor :huh: . Succes in depasiri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu scuze de OT, dar hai sa-ti spun eu cum mi-a venit mania asta cu tunatul motorului: eram pe Valea Oltului si stateam in spatele unui tir de ma plicitisisem, fara nici o sansa sa-l depasesc (aveam o Skoda Octavia 1 Combi pe atunci, 1,9 TDI 90 CP). La un moment dat, pe o portiune mai dreapta, dupa care urma o curba fara vizibilitate, soferul tirului imi face semn sa-l depasesc, omul crezand ca chiar o sa-i dau bice. Eu voiam, dar tirul mergea, totusi, destul de repede, iar Skodita mea nu putea mai mult. Cum spuneam, m-am bagat in depasire (si era un tir din cele lungi), cand, cam pe la jumatatea acestuia, imi apare din curba alt tir, apropiindu-se cu viteza din fata. Soferul din dreapta mea mergea constant, asa cum ar fi facut orice profesionist in situatia aceasta, lasandu-ma pe mine sa aleg ce fac mai departe. Si am ales sa incerc sa termin depasirea. Am stors tot ce am putut din masina, cel din fata nu a incetinit absolut deloc si am izbutit, pana la urma, sa ma strecor in fata tirului pe care il depasisem la o fractiune de secunda inainte de a fi forfecat de cele doua camioane. Bineinteles ca eram cam alb si imi cam tremurau picioarele. A doua zi m-am dus si am facut tuning la ASPAD, ducand motorul la 120 CP, ceea ce era cu totul altceva, masina comportandu-se mult mai bine. Apoi am schimbat Skoda cu actualul Passat, caruia i-am facut si lui tuning. Si o sa fac la orice masina as avea, indiferent de puterea ei stock.

Asa ca depinde de ce vrei mai multa putere. Dar daca cineva iti spune ca are nevoie de asa ceva pentru depasiri nu cred ca e cazul sa-l iei peste picior. Uneori un plus de putere e ca un element de securitate pasiva. Te poate scoate dintr-o belea exact cand ai nevoie.

Inca odata, scuze de OT!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am luat pe nimeni peste picior ci doar vreau sa atrag atentia ca masina mai este buna si la altceva decat la depasiri. Nu fac asta in detrimentul nimanui, ci din contra, ar fi mult mai putine accidente daca ar exista mai putine masini cumparate "pt depasiri"...asta e tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum iti suna tie, dar "romanul sufera de mania depasirilor. tot ce isi planuieste la masina roieste in jurul manevrei de depasire. motorul il alege ca sa duca depasiri, sa aibe parbriz mare sa se vada in depasiri..." mie imi suna un pic ironic.

Dar hai sa incheiem aici OT-ul. Daca vrei sa continuam discutia o putem face pe PM sau deschidem un topic nou referitor la depasiri (chiar, ce ar fi? :) )

Cat despre masini "facute pentru depasiri" ... din pacate in Romania depasirile reprezinta un aspect foarte important pentru majoritatea soferilor. Ca nu toata lumea merge pe autostrada. Si, asa cum am incercat sa-ti explic mai inainte, o masina cu o capacitate mai mare de a efectua depasiri rapide poate reprezenta un factor de siguranta pasiva pentru sofer (si, as putea spune, si pentru cei din jur).

Scuze inca odata pentru OT!

Modificat de alxrro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am tot pplmaster dar doar partea de sus... ma intereseaza achizitionarea partii de jos, daca cineva da comanda sau stie vreun pret ma bag la un set.

poza e facuta cu e51 seara, cer scuze pt calitate

Regards

Modificat de Antonio Lucian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se vorbeste despre insertii de Lemn pt bord, dar nimeni nu zice nimic despre insertiile tip CARBON LOOK ( ceva in genul celei de pe noul G6 :RO flag: )

alea m-ar interesa pe mine si nicaieri nu se vand

btw, nimeni n-a zis aici (sau macar sa fii pus o intrebare) de MODUL de schimbare ale acestor insertii :huh:

nu de alta, dar ma indoiesc ca poate fii facuta in sistem DIY cu cunostintele care le avem cu toti :D (eu unu n-am chef sa desfac jumate de masina doar sa schimb acele insertii de unul singur :Driver:)

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Riddler, tocmai astazi (ieri) am intrebat la service un baiat, PBV1, mi-a spus ca sunt prinse in cateva locuri, cu clape, pentru ca trim-urile sa poata fii schimbate la cerere. A spus o data achizitionarea celor noi, vei vedea unde sunt prinderile si de acolo incepi sa desfaci, sper sa nu fi vorbit vorbe-n vant...

Uitam, are un prieten @gone_in_60_sec trim gen carbon look, nu e ok. La cerere pot face cateva poze daca intereseaza pe cineva.

Modificat de Antonio Lucian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Stie cineva daca se poate monta incalzire in scaune OEM aftermarket? A incercat cineva asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Si revenind la subiectul topicului...banuiesc ca nu a reusit nimeni sa-si puna incalzire in scaune ulterior achizitiei...sau daca a reusit sa se destainuiasca il rog frumos (pretul ma intereseaza in mod deosebit).

Ca o alternativa ar fi husele cu masaj si incalzire de care pomenea mihai...cum sunt...fiabile? confortabile? se mai gasesc la cora? pret? alte impresii. Multumesc

Modificat de mariovenera
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se gasesc husele respective si in Bricostore sau Metro din cate am inteles :huh: (dar trebuie sa aflu' exact cand dau o fuga pe-acolo :wub:

totusi, pe langa incalzirea in scaune eu unu as prefera un sistem de pliere oglinzilor :D

tot la fel, cosutirle, piesele necesare, etc.

...in mare stiu trebuie noi suport de oglinzi cu motorasele aferente, comutator nou cu functia respectiva, cablaraie si adaparti in BC-ul ca la punerea contactului sa se deschisa, la scoaterea lui sa se inchida

altceva ?! :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Riddler

Uite aici mai jos un link inca actual

Trebuie sa stii ( in cazul in care nu stii) ca pe ebay, sunt de fapt licitatii astfel incat ofertele se schimba in fiecare zi... Dar poti intra ,de exemplu pe ebay.de si la optiunea de cautare introduci "dekor Passat 3c"... In ficare zi poti gasi oferte ..

Dealtminteri poti gasi diferite repere ptr passat ,daca introduci simplu, in functia de cautare, "Passat 3c" sau "Passat b6"

http://cgi.ebay.de/Org-VW-Passat-B6-3C-Dek...A1%7C240%3A1318

Daca chiar vrei sa licitezi trebuie sa te inregistrezi ca membrui

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu(nu sunt foarte sigur) la passatul cu oglinzi rabatabile cand bagi cheia in contact sau o scoti nu se rabateaza oglinzile ci trebuie sa faci operatiunea din comutatorul respectiv.

Poate ne confirma cineva care are optiunea asta din fabrica.

Modificat de mariovenera
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este. Trebuie sa faci tu asta, manual.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si daca comutatorul ramane pe pozitia de pliere, odata ce introduc cheia in contact, oglinzile revin la pozitia initiala ?!

sa expun o situatie:

- ajung seara acasa, parchez pe o strada destul de ingusta, fie pe stanga, fie pe dreapta, unde mai bine inchizi oglinzile decat sa ramai fara ele

- setez comutatorul pe pozitia "pliere"

- scot cheia din bord

- se produce pilerea lor odata cu blocarea coloanei de volan (zgomotu' specific)

- dupa pliere armez alarma si plec in casa :10[1]:

a doua zi revin la masina:

- dezarmez alarma

- ma urc in masina si introduc cheia in contact, unde o apas doar o data, pentru a se produce deblocarea coloanei de volan (acelasi zgomot specific )

- oglinzile revin la pozitia lor intiala (deci peste noapte nu am mai mutat comutatorul de pe pozitia de pliere)

- fac contactu unde de se aprind toti martori

etc. ca restu' nu mai conteaza

no, eu asa banuiesc ca ar fi fain sa lucreze sistemul si cred ca am mai vazut si la alta masina, unde lucra exact cum l-am descris eu mai sus, cred ca la un Audi A4 B8 (dar nu's 100% sigur ca n-am intrebat propietaru')

@GRooVe: cum tu ai sistemul, poti sa-mi zici si mie cat de practic e ?! ...si daca ai ceva probleme acum iarna, pe gerurile astea :blah:

Regards,

Riddler

P.S.: de cand am vazut la o alta masina sistemu' asta am zis ca-l vreau si eu pt a creste gradu' de confort :ceuameni:

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sistemul e foarte practic. Evit totusi sa-l folosesc cand am zapada pe oglinzi sau e foarte frig. Am avut senzatia acum o iarna ca se rup cand le-am dat sa se deschida.

Descrierea pe care ai facut-o tu nu se potriveste si la Passat si pe undeva e foarte bine. Ce ar fi sa iti deschida oglinzile cu toate ca e gheata pe ele. Asa, mai apuci sa le mai cureti, mai dai cu un spray si apoi le deschizi in siguranta.

Modificat de GRooVe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!